Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet precies waar die grote hoeveelheid stemmen op Mr. Mark vandaan komt, maar ik ga maar gewoon mee, want a) minder kans op gelijkspel b) ik vind hem wel heel erg nadrukkelijk (tot twee keer toe) zeggen 'dat hij zijn stem al heeft doorgegeven en c) ik ben brak van de biermeet in Zwolle, en dat lijkt me de handigste keuze.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "a) minder kans op gelijkspel" Door een gelijkspel valt er meer informatie uit het lijstje te halen. Dus dit kan ook betekenen dat je gewoon de aandacht er van af probeert te halen. Dat lijkt me niet echt verstandig, zeker omdat het jou toch niks uitmaakt want jou (virtuele) leven staat niet op het spel. "b) ik vind hem wel heel erg nadrukkelijk (tot twee keer toe) zeggen 'dat hij zijn stem al heeft doorgegeven" Dus? Stel dat ik gewoon eerlijk ben........ "c) ik ben brak van de biermeet in Zwolle, en dat lijkt me de handigste keuze." ![]() Maar ja, probeer jij maar een gelijkspel te voorkomen. Typisch een verraderactie.
|
Verwijderd
|
Mark, jij stemde ook op Onait terwijl hij twee stemmen had. Jij had ook kunnen stemmen op iemand die nog maar één stem had gehad. Dan hadden drie mensen twee stemmen gehad, wat de kans op een gelijkspel nogal had vergroot. En dan snel Absinthe ervan beschuldigen de verrader te zijn? Ik vind jou eerder een verrader, hoor.
|
![]() |
||
Citaat:
Snoopy Onait Sirch iemand-8000 Hanneke Dan zou het echt niks uitmaken als ik zou stemmen op iemand die nog maar 1 stem had. Beter iemand met twee stemmen natuurlijk want zo is er meer kans om het gelijk te trekken. Zeker als mensen er hetzelfde over dachten. Wat jij zegt klopt gewoon niet.
||
Citaat:
En jij speelt dit lang genoeg om dat te weten.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: en al zouden we doelbewust op elkaar stemmen, dan nog had dat gewoon geen andere bedoeling kunnen hebben dan dat we buiten dit spel iets om een reden hadden om elkaar een beetje te kutten. We kunnen elkaars posities nog helemaal niet weten. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast: Citaat:
Citaat:
Etmakas je staat bovenaan mijn lijstje ![]() Mijn stem gaan naar Etmakas. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Precies om het bovengenoemde wat jij zegt. Maar ik wilde toch eerst even de 1e ronde afwachten. Plus dat Etmakas heel snel al kwam met haar stem op rode panda en dat ik haar daardoor zie als mogelijke verader. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helemaal vergeten rekening mee te houden dat jij pas in het 2e spel dat je speelt verdacht/slecht kan worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk pleit dat haar niet vrij, maar het lijkt me wel een plausibele verklaring voor 'domme' posts
||
Citaat:
Maar ik heb elke post meegeteld. Als iemand later een post heeft veranderd heb ik dat dan weer niet meegenomen. Ik ga er vanuit dat mensen hun veranderde stem in een nieuwe post zetten. Volgens mij klopt het stemlijstje zoals het er nu staat.
|
Ik denk wel dat we er rekening mee moeten houden dat het stemlijstje nu ook weer niet zoveel zegt. Sommige mensen kunnen wel zeggen dat ze hun stem hebben veranderd terwijl ze dat toch niet hebben gedaan. Op deze mensen blijf ik nog wel even letten.
Dit geldt niet voor mij want ik veranderde mijn stem uit lijfsbehoud. Het zou stom zijn om alleen maar te zeggen dat ik m'n stem heb veranderd.
|
Hm. Zie nu dat er dan 5 voor Onait zijn en 3 voor Etmakas en Mr Mark. Dat wilde ik juist niet, dus dan wijzig ik 'm waarschijnlijk alsnog weer
En voor de mensen die zeggen dat je met stemlijstjes niets kunt de eerste ronde: daardoor hadden we vorig spel (of het spel daarvoor, dat weet ik niet meer) wel in één keer een wolf te pakken.
||
Citaat:
De volgende ronde ga ik voor haar, tenzij er iets gebeurt tijdens de eetronde waardoor ik er weer anders over ga denken.
||
Citaat:
Dit zie ik gewoon simpelweg als een verradersactie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga voor Etmakas.
Even ander puntje over de stemlijstjes: Top dat je het doet! Maar: Ik ben het wel eens met Soija dat als iemand iets meer tijd over heeft voor de stemlijstjes het fijn zou zijn om te weten wie naar waar geswitched is. En ik hoop/neem aan dat je rekening hebt gehouden dat diegene die als eerste stemt dus bovenaan staat en zo naar onderen toe werken. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 3 Verwijderd | 423 | 27-11-2010 23:08 | |