Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:

Nee, maar ik ben ook echt nog steeds niet overtuigd hoor, met één zielig verhaaltje over skeelerende jongetjes die bang zijn voor de hulp van vreemden.
Oh, het was best afgelegen, en er was wel een man in de buurt, maar die kon hem niet zomaar even achterop nemen. En die had zelf nog geen mobieltje, want het was nog in het stenen tijdperk (lees: 1995).

Ik snap niet wat je tegen een betere bereikbaarheid voor kleine kinderen hebt? Hou je soms niet van kleine kinderen? Wil je niet dat ze het goed hebben?
Advertentie
Oud 30-10-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ach, daar worden die koters hard van.
Ik wilde het niet zeggen
het altijd en overal bereikbaar zijn werkt wel helikopterparenting in de hand vrees ik
Oud 30-10-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet wat je tegen een betere bereikbaarheid voor kleine kinderen hebt? Hou je soms niet van kleine kinderen? Wil je niet dat ze het goed hebben?
Goede afspraken leren maken lijkt me belangrijker dan het probleem oplossen met een stuk electronica!
Oud 30-10-2010, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Goede afspraken leren maken lijkt me belangrijker dan het probleem oplossen met een stuk electronica!
Een mobieltje heeft ook een agenda- en kalenderfunctie!

Het enige wat jullie er op tegen kunnen hebben is dat kinderen verwend raken met nieuwe mobieltjes, maar ja, liever een Blackberry dan een loze Nintendo DS.
Oud 30-10-2010, 19:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het valt me trouwens wel op dat de kinders die het meest beschermd zijn opgevoed de hardste zeikerds zijn. Of ligt dat aan mij?
Nee, dat is waar. Want die worden zo hard 'beschermd' dat ze van pappie en mammie thuis ook als prinsjes en prinsesjes worden behandeld, waardoor het later allemaal van die My Super Sweet 16 kinderen worden.
Oud 30-10-2010, 20:00
Verwijderd
"Okay jongens, jullie mogen gaan skeeleren, maar jullie moeten wel beloven dat jullie niet op jullie gezicht vallen. Afgesproken?"
Oud 30-10-2010, 20:01
Verwijderd
Citaat:
"Okay jongens, jullie mogen gaan skeeleren, maar jullie moeten wel beloven dat jullie niet op jullie gezicht vallen. Afgesproken?"
En als ze dan toch vallen VET kwaad op ze worden en ze twee dagen in de kolenkelder opsluiten omdat ze een belofte hebben verbroken
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een mobieltje heeft ook een agenda- en kalenderfunctie!

Het enige wat jullie er op tegen kunnen hebben is dat kinderen verwend raken met nieuwe mobieltjes, maar ja, liever een Blackberry dan een loze Nintendo DS.
En dat verwende gebeurt dus idd.
En er is niet perse wat mis met een Nintendo DS hoor. imo heb je daar meer aan dan urenlang oeverloos ouwehoeren aan de telefoon.
Verwijderd
Citaat:
En met afspraken maken bedoelde ik gewoon netjes op de afgesproken tijd thuis komen, in plaats van ze dan maar met een mobieltje belonen, zodat ze 'toch kunnen bellen'.

Om ze een mobieltje te geven omdat ze 'misschien wel van hun fiets vallen onderweg', ja doei.
Oud 30-10-2010, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook een Nintendo DS, maar ik ben nog steeds liever buiten dan dat ik op de bank zit met het ding. Ik neem hem mee voor de ellelange afstanden in bus en metro en gebruik hem voor avonden waarop ik te moe ben om op te staan.
Oud 30-10-2010, 20:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben ook zo vaak hard op m'n muil gegaan, maar aangezien ik altijd in de buurt speelde strompelde ik dan gewoon naar huis toe.
Oud 30-10-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Kazet, ik weet niet of je nog Agalloch luistert tegenwoordig maar het nieuwe album is aangekondigd en hier kun je een nummer luisteren:
http://stereogum.com/560291/hear-aga...chapel/?ref=nf
Oh die ga ik zeker checken, ik luister nog regelmatig metulz hoor.
Oud 30-10-2010, 20:05
Verwijderd
Fuuu, mijn vinger is aan het afsterven omdat mijn trouwring te strak zit door mijn dikke vette vochtvasthoudvingers. En nu krijg ik hem niet af, zelfs niet met heel veel water en zeep. Zou het helpen als ik mijn hand even in wat ijs leg?
Oud 30-10-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Fuuu, mijn vinger is aan het afsterven omdat mijn trouwring te strak zit door mijn dikke vette vochtvasthoudvingers. En nu krijg ik hem niet af, zelfs niet met heel veel water en zeep. Zou het helpen als ik mijn hand even in wat ijs leg?
Nee, ik denk niet dat je vinger daar per se van zal slinken. Maar je kan het in ieder geval proberen, als het echt kritiek is!
Oud 30-10-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
En dat verwende gebeurt dus idd.
En er is niet perse wat mis met een Nintendo DS hoor. imo heb je daar meer aan dan urenlang oeverloos ouwehoeren aan de telefoon.
Dat waag ik te betwijfelen. Sociaal contact > 20 x achter elkaar Pokémon kunnen uitspelen.

Maar goed, een eenvoudige Nokia dan. Niet verwennerig en toch bereikbaar! Daar kun je toch niks op tegen hebben. Bovendien worden ze dan ook nog "technisch capabel" op jonge leeftijd.
Oud 30-10-2010, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, dan voel je het niet als je je vinger erafhakt.
Oud 30-10-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
En als ze dan toch vallen VET kwaad op ze worden en ze twee dagen in de kolenkelder opsluiten omdat ze een belofte hebben verbroken
Ja.

Citaat:
En met afspraken maken bedoelde ik gewoon netjes op de afgesproken tijd thuis komen, in plaats van ze dan maar met een mobieltje belonen, zodat ze 'toch kunnen bellen'.
Het ene sluit het andere toch niet uit? Je moet sowieso afspraken maken, maar in sommige situaties is een mobiele telefoon gewoon erg handig. Het scheelt ook heel veel zorgen voor de ouders als het kind zich niet aan de afspraak houdt, want in plaats van wachten tot het thuiskomt en zich opeten van de zenuwen bij alle doemscenario's van mannen met hakbijlen kunnen ze gewoon even bellen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan voel je het niet als je je vinger erafhakt.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben ook zo vaak hard op m'n muil gegaan, maar aangezien ik altijd in de buurt speelde strompelde ik dan gewoon naar huis toe.
Ja, precies. Ik was een keer heel hard gevallen en toen waren alletwee mijn knieën kapot en toen heeft een vriendje mij op zijn rug genomen en mij naar huis ge-ta-tuud .
Verwijderd
Volgens mij zwellen je vingers juist nog meer op als ze koud worden, niet?
Oud 30-10-2010, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat helpt.
Oud 30-10-2010, 20:08
Verwijderd
lalalala gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Oud 30-10-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
lalalala gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Ja, bier drinken.
Verwijderd
Denk het niet. Zwanger, nerds, lui.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het ene sluit het andere toch niet uit? Je moet sowieso afspraken maken, maar in sommige situaties is een mobiele telefoon gewoon erg handig. Het scheelt ook heel veel zorgen voor de ouders als het kind zich niet aan de afspraak houdt, want in plaats van wachten tot het thuiskomt en zich opeten van de zenuwen bij alle doemscenario's van mannen met hakbijlen kunnen ze gewoon even bellen.
Waar is de goeie ouwe tijd gebleven dat kinderen nog bang waren voor hun ouders en het wel uit hun hoofd lieten om veels te laat thuis te komen omdat ze dan een pak rammel kregen.

Citaat:
Ja, precies. Ik was een keer heel hard gevallen en toen waren alletwee mijn knieën kapot en toen heeft een vriendje mij op zijn rug genomen en mij naar huis ge-ta-tuud .
Awww @ ta-tuu'en.
Oud 30-10-2010, 20:10
Miekje*
Miekje* is offline
En nu heb ik zin om met mijn DS in bed te kruipen, maar hij is bij de Nintendodokter . Gelukkig heb ik nog genoeg ongelezen boeken.
Oud 30-10-2010, 20:10
Verwijderd
We zullen het gauw weten, want mijn hand ligt nu in de slakom met elf ijsklontjes. Het is behoorlijk koud.
Oud 30-10-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, bier drinken.
goed plan
Verwijderd
Citaat:
Denk het niet. Zwanger, nerds, lui.
Hehe
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Awww @ ta-tuu'en.
Ja, en dat was zo leuk dat ik mijn knieën vergeten was en toen dacht ik; wat moet ik ook alweer thuis doen? Ik was like 6 of 7 ofzo.
Verwijderd
Ik kocht overigens mijn eerste mobieltje toen ik 23 was.
Oud 30-10-2010, 20:12
Verwijderd
Oh, het internet zegt dat het wel helpt. Hier en hier. Er staan ook meer behulpzame strategieën in Ik dacht meer aan dat je vingers wel opzwellen als je thuiskomt op een koude winterdag.
Oud 30-10-2010, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, het internet zegt dat het wel helpt. Hier en hier. Ik dacht meer aan dat je vingers wel opzwellen als je thuiskomt op een koude winterdag.
Dat gebeurt als ze weer warm worden, hè? Mijn ringen worden altijd te groot als het ijskoud is.
Oud 30-10-2010, 20:15
Verwijderd
heb je ook dikke pootjes moz? ik kon op een gegeven moment alleen nog slippers en sloffen aan.
Verwijderd
Citaat:
Dat gebeurt als ze weer warm worden, hè? Mijn ringen worden altijd te groot als het ijskoud is.
Ja, ik vond het ook wat vreemd, want dingen zetten natuurlijk uit als het warm is/krimpen bij kou. Maar de herinnering aan stijve dikke vingertjes in de winter zorgde ervoor dat ik het toch postte.
Verwijderd
ik kocht op mijn 15e mijn eerste mobiel, omdat ik een vakantievriendje kreeg met wie ik wilde smsen
Oud 30-10-2010, 20:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ik vond het ook wat vreemd, want dingen zetten natuurlijk uit als het warm is/krimpen bij kou. Maar de herinnering aan stijve dikke vingertjes in de winter zorgde ervoor dat ik het toch postte.
Ah .
Verwijderd
Dankzij het ijs, een flats vaseline en mijn tanden is hij af! AU. Ik draag hem voorlopig wel om mijn nek. Aan een kettinkje, niet zo:

::;D;
Verwijderd
Citaat:
Dankzij het ijs, een flats vaseline en mijn tanden is hij af! AU. Ik draag hem voorlopig wel om mijn nek. Aan een kettinkje, niet zo:

[afbeelding]

::;D;
Was je nou maar een unwed knocked up sletje geweest!
Oud 30-10-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
heb je ook dikke pootjes moz? ik kon op een gegeven moment alleen nog slippers en sloffen aan.
Cankles yeye en mijn voeten zijn een halve maat groter
Oud 30-10-2010, 20:17
Verwijderd
Het voelt altijd zo gek als je een ring aaaaltijd om hebt en dan ineens niet meer.
Oud 30-10-2010, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Oh, het was best afgelegen, en er was wel een man in de buurt, maar die kon hem niet zomaar even achterop nemen. En die had zelf nog geen mobieltje, want het was nog in het stenen tijdperk (lees: 1995).

Oud 30-10-2010, 20:22
Verwijderd
Whoa, nam je dat laatste stukje nog serieus ook?
Oud 30-10-2010, 20:23
Verwijderd
morgen een uurtje langer slapen
best kut als je nachtdienst hebt vannacht.
Oud 30-10-2010, 20:25
Verwijderd
Ohjaa dat is vannacht. Was het alweer vergeten.
Oud 30-10-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
morgen een uurtje langer slapen
best kut als je nachtdienst hebt vannacht.
Maar dat extra uur krijg je toch wel uitbetaald mag ik hopen? Alleen irritant dat je dan een uur langer doormoet, maarja.
Oud 30-10-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Maar dat extra uur krijg je toch wel uitbetaald mag ik hopen? Alleen irritant dat je dan een uur langer doormoet, maarja.
ja tuurlijk maar 9,5 uur op je werk is wel een beetje teveel van het goede! Gelukkig ben ik fijn vrij.
Oud 30-10-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Whoa, nam je dat laatste stukje nog serieus ook?
Juh.
Oud 30-10-2010, 20:31
Verwijderd
Ik ben nu voor de 4e keer de wrakingsdag van het Wilders' proces aan het kijken
Oud 30-10-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Het voelt altijd zo gek als je een ring aaaaltijd om hebt en dan ineens niet meer.
ik heb altijd een beetje het gevoel dat ik een lichaamsdeel mis als ik mijn ring niet draag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten