Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2010, 18:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nah maar hij deed echt niet arrogant. Of misschien vind ik hem zo heet dat ik niet eens meer luister naar wat er uit zijn mond komt.
Oud 31-10-2010, 18:18
Verwijderd
Ik vond hem met dat schaatsen vorig jaar wel arrogant, maar nadat hij na die verkeerde wissel zo netjes de camera te woord stond mocht ik hem weer, dat was best klasse van hem
Oud 31-10-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Caro Emerald, haar vind ik arrogant. Weet niet of ze het ook is, maar dat hoofd van haar, bah!
Eens ja.
Oud 31-10-2010, 18:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond David uit Roseanne heel sexy vroeger (Leonard uit The Big Bang Theory)
Oud 31-10-2010, 18:22
Verwijderd
God, wat heb ik toch een hekel aan schoonmaken. Dat mensen hier tijd voor hebben of willen nemen.
Oud 31-10-2010, 18:22
Verwijderd
Zeer intrigerend onderwerp.
Oud 31-10-2010, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik haat schoonmaken en heb er geen tijd voor of zin in, maar ja, als ik niet in een gore zwijnenstal wil wonen zal ik toch iets moeten doen.
Oud 31-10-2010, 18:29
Verwijderd
Tomaat + Mozarella + verse basilicumblaadjes + olijfolie = nomnom!

Ik hou zo erg van tomaat en van basilicum.
Oud 31-10-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
God, wat heb ik toch een hekel aan schoonmaken. Dat mensen hier tijd voor hebben of willen nemen.
Het kutte aan schoonmaken is dat het nooit af is. Je moet het steeds weer opnieuw en na een dag/week (afhankelijk van hoe slordig je bent) moet het allemaal weer.
Oud 31-10-2010, 18:30
Verwijderd
Ik vind schoonmaken leuk. Dat je ziet hoe je viezigheid weggaat en je huis weer leefbaar wordt, en de dankbaarheid van ouders en Geschwister als je hun werk hebt overgenomen. Ramen zemen en fornuizen uitkrabben is het leukste.
Oud 31-10-2010, 18:31
Verwijderd
Ik heb heel mijn leven nog nooit ramen gezeemd.
Oud 31-10-2010, 18:32
Verwijderd
Lekkere ramen zul je hebben dan
Oud 31-10-2010, 18:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, ramen wassen . Ik heb een vriendin die in alle eerlijkheid zegt "Goh, ik heb toch al zó lang de ramen niet gewassen " Echt wtf, hoe nutteloos is dat om te doen .
Oud 31-10-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Godsamme, ramen wassen . Ik heb een vriendin die in alle eerlijkheid zegt "Goh, ik heb toch al zó lang de ramen niet gewassen " Echt wtf, hoe nutteloos is dat om te doen .
Ja precies. Ja, m'n ramen zijn vast niet glashelder, maar ik kan er doorheen kijken hoor, dus doei.
Oud 31-10-2010, 18:34
Verwijderd
Het is ontzettend leuk! Zeker in de zomer.
Oud 31-10-2010, 18:34
Verwijderd
Het lijkt me juist ontzettend kut, omdat je strepen enzo moet voorkomen, dat kan ik vast niet.
Oud 31-10-2010, 18:35
Verwijderd
Ramen met strepen is niet erger dan vieze ramen, dus ach. Strepen.
Oud 31-10-2010, 18:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja precies. Ja, m'n ramen zijn vast niet glashelder, maar ik kan er doorheen kijken hoor, dus doei.
Nou inderdaad . Ik kan wel wat beters doen met m'n tijd. Heb ook geen goed voorbeeld hoor, ik vraag me serieus af hoeveel jaar het geleden is dat de ramen bij m'n ouders zijn schoongemaakt.
Oud 31-10-2010, 18:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe zit het eigenlijk met die schoonmaakfreaks, hebben jullie ook zulke ouders?
Oud 31-10-2010, 18:36
Verwijderd
Hoe gaat het met je moeder trouwens Etmakas?
Oud 31-10-2010, 18:37
Verwijderd
Nouja, het moet thuis wel enigszins schoon zijn, maar niet overdreven smetvrees ofzo.
Oud 31-10-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat het met je moeder trouwens Etmakas?
Niet zo erg goed. Vanochtend was ik bij haar. Ze zit nog steeds aan een enorm apparaat vast en je ziet haar hartfrequentie (of zoiets) op een schermpje. Hij zakte om de paar minuten naar veertig en dan nam de pacemaker het over, maar het is naar om te zien. Ze krijgt een definitieve pacemaker, maar we weten nog niet wanneer. Binnenkort. Als die erin zit, moet ze nog een tijdje in het ziekenhuis blijven en dan komt ze naar huis!
Oud 31-10-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Niet zo erg goed. Vanochtend was ik bij haar. Ze zit nog steeds aan een enorm apparaat vast en je ziet haar hartfrequentie (of zoiets) op een schermpje. Hij zakte om de paar minuten naar veertig en dan nam de pacemaker het over, maar het is naar om te zien. Ze krijgt een definitieve pacemaker, maar we weten nog niet wanneer. Binnenkort. Als die erin zit, moet ze nog een tijdje in het ziekenhuis blijven en dan komt ze naar huis!
Poe heftig hoor! Hopen dat het snel beter gaat!
Oud 31-10-2010, 18:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat naar Etmakas!

Het schijnt trouwens dat het verder niet echt een probleem is om een pacemaker te hebben, maar ja, je zal het maar hebben. Het is ooit ter sprake gekomen bij mij, maar hoi, vet eng idee!
Oud 31-10-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Poe heftig hoor! Hopen dat het snel beter gaat!
Ja precies! En sowieso, er is nu geen betere plaats voor haar om te zijn dan het ziekenhuis, dus we zullen er maar het beste van moeten maken
Oud 31-10-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Wat naar Etmakas!

Het schijnt trouwens dat het verder niet echt een probleem is om een pacemaker te hebben, maar ja, je zal het maar hebben. Het is ooit ter sprake gekomen bij mij, maar hoi, vet eng idee!
Ja, ik ben kotsend naar de ziekenhuiswc gerend toen de dokter het uit ging leggen
Oud 31-10-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Clint McCance, schooldirecteur in de Amerikaanse staat Arkansas, heeft gezegd dat homo-tieners beter zelfmoord kunnen plegen. Dit schreef hij op Facebook. Na een storm aan kritiek heeft hij inmiddels ontslag genomen.

Hij schreef: "Seriously they want me to wear purple because five queers killed themselves. The only way im wearin it for them is if they all commit suicide. I cant believe the people of this world have gotten this stupid. We are honoring the fact that they sinned and killed thereselves because of their sin." Naar aanleiding van de wereldwijde oproep tot het dragen van paarse kleren, vorige week. Dit om iedereen die zelfmoord heeft gepleegd vanwege zijn geaardheid te herdenken.

Eerder heeft McCance al verklaard blij te zijn om de homo's die aan aids zijn overleden en dat hij zijn kind het huis uit zou trappen als die homoseksueel zou zijn. [MBE]
Wat een nare man.
Oud 31-10-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind schoonmaken leuk. Dat je ziet hoe je viezigheid weggaat en je huis weer leefbaar wordt, en de dankbaarheid van ouders en Geschwister als je hun werk hebt overgenomen. Ramen zemen en fornuizen uitkrabben is het leukste.
Schoonmaken is ranzig en daarom niet leuk. Echt, vanaf nu heb ik mezelf (helaas) moeten voornemen elke week fatsoenlijk schoon te maken.
Oud 31-10-2010, 18:48
Verwijderd
Mijn kamer is niet vies, wel heel erg stoffig.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme wat een hysterische lui in Home Makeover
Verwijderd
Citaat:
Het kutte aan schoonmaken is dat het nooit af is. Je moet het steeds weer opnieuw en na een dag/week (afhankelijk van hoe slordig je bent) moet het allemaal weer.
Ja Week in week uit, en then you die.

Oh, en had ik al gezegd dat ik tapijtkevertjes haat? Gadverdamme, die beestjes kennen ook geen schaamte. Ik zie en zag ze nooit, totdat je ineens een losliggend tapijttegeltje optilt. Ik wou dat ik een neutronenbom had die alle tapijtkevertjes doodt en alle meubilair heel laat.
Oud 31-10-2010, 18:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatver, dat klinkt echt ranzig tapijtkevers?
Oud 31-10-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Gatver, dat klinkt echt ranzig tapijtkevers?
Ja, die houden ervan om onder tapijttegeltjes te zitten en zich daar vast te klampen oid. Of vloerkleden, of wollen kleding, of...nou ja, noem maar op. Vergelijk het qua irritatie maar met zilvervisjes, houtwormen, motten, dat soort ongedierte. Ongeveer 2 mm lengte. het lijkt op stof, maar als je de tapijttegel hard tegen de grond tikt, vallen ze eraf en na 2 sec beginnen ze te bewegen. Ik heb ze nu allemaal maar weggezogen. (Het waren wel maar 4 tapijttegeltjes in een hoekje van de kamer (HOOP IK)).
Oud 31-10-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, die houden ervan om onder tapijttegeltjes te zitten en zich daar vast te klampen oid. Of vloerkleden, of wollen kleding, of...nou ja, noem maar op. Vergelijk het qua irritatie maar met zilvervisjes, houtwormen, motten, dat soort ongedierte. Ongeveer 2 mm lengte. het lijkt op stof, maar als je de tapijttegel hard tegen de grond tikt, vallen ze eraf en na 2 sec beginnen ze te bewegen. Ik heb ze nu allemaal maar weggezogen. (Het waren wel maar 4 tapijttegeltjes in een hoekje van de kamer (HOOP IK)).
Ik krijg hier echt spontaan jeuk van
Oud 31-10-2010, 18:58
Verwijderd
Het geeft me toch een knal als een kever uit je hoogslaper dondert joh. Overigens kunnen die beesten dat prima hebben. Dit was trouwens geen tapijtkever.
Oud 31-10-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg hier echt spontaan jeuk van
Ja, anders ik wel. Mijn heilige huisje, dat ik altijd ongediertevrij acht, invaded by ongedierte

Vind je nu schoonmaken nog steeds zo leuk?
Oud 31-10-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Het geeft me toch een knal als een kever uit je hoogslaper dondert joh. Overigens kunnen die beesten dat prima hebben. Dit was trouwens geen tapijtkever.
Ik heb ze gelukkig nog niet in bed aangetroffen, ik moet er niet aan denken :\
Oud 31-10-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, anders ik wel. Mijn heilige huisje, dat ik altijd ongediertevrij acht, invaded by ongedierte
Ja, krakers, die zie je tenminste nog zitten!
Oud 31-10-2010, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah bah . Ik krijg trouwens de kriebels van zilvervisjes, die vind ik echt zó ongelooflijk ranzig .
Oud 31-10-2010, 19:02
Verwijderd
Ik vind insecten meestal wel gezellig, zolang ze maar niet zitten op plaatsen waar ze niet horen alleen duizendpoten zijn echt eng.
Verwijderd
Ik vind tapijt sowieso viezig, ben blij dat ik dat niet heb.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil dat blonde presentatiewijf van SYTYCD echt van een hoge trap duwen
Oud 31-10-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, krakers, die zie je tenminste nog zitten!

Insecten stofzuig je weg, krakers mep je weg met een stofzuiger
Oud 31-10-2010, 19:07
Allure
Allure is offline
sann naamzoek

heb jij al gekeken naar het inschrijven voor vakken voor de master privaat? morgen begint al de voorinschrijving nl
Oud 31-10-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
sann naamzoek

heb jij al gekeken naar het inschrijven voor vakken voor de master privaat? morgen begint al de voorinschrijving nl
Oei, wtf, goed dat je het zegt

En goed dat je voor de htc bent gegaan
Oud 31-10-2010, 19:15
Verwijderd
Wat overdreven dat het Journaal 15 minuten besteed aan 1 item. Alsof de hele wereld even stilstaat omdat er iemand is overleden

Antonie Kamerling kreeg maar 5 minuten!
Oud 31-10-2010, 19:16
Verwijderd
Maar Antonie Kamerling had ook korter geleefd. Daar konden ze minder over vertellen.
Oud 31-10-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vond David uit Roseanne heel sexy vroeger (Leonard uit The Big Bang Theory)
Ja ik ook

Citaat:
Bah bah . Ik krijg trouwens de kriebels van zilvervisjes, die vind ik echt zó ongelooflijk ranzig .
Terwijl dat zo ongeveer de schoonste insecten zijn om in je huis te hebben! Ze zitten nooit op je eten, ze hebben geen ziektes aan hun pootjes, ze duiden niet op rottingsprocessen, ze poepen niet op je gordijnen. Het enige wat ze willen is wat rustig in een kiertje tussen de badkamertegels zitten.

Citaat:
Jaaah als het eigenlijk de taak van je ouders en anderen is, dan is het nog wel eens leuk om dat voor hun te doen. Als je er zelf toevallig tijd voor had. Als het elke week moet, is het niet leuk meer
Oud 31-10-2010, 19:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja over soppen gesproken: Dan Karaty
Oud 31-10-2010, 19:29
Verwijderd
Dan Karaty? Is dat niet die megakneus van één of andere talentenjacht?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten