Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar snap jij dat dan echt niet? wij moeten ons massaal aanpassen aan die mensen, dat is toch niet normaal? en waarom zou de meerderheid zich moeten aanpassen aan de minderheid? en sorry maar ik heb nog noooit gehoord dat christenen klagen over flippos met een demoon er op. als wij ons met zn alle moeten aanpassen op die paar mensen die hier wonen, hoe behouden we dan onze cultuur? die mensen komen naar ons land, prima. maar die mensen moeten hier niet verwachten dat wij hun normen en waarden overnemen. vooral niet onder de dreiging van geweld. kijk eens verder dan het humanitaire dat hart van nederland je laat zien, kleine kindjes die het land uitmoeten etc. en kijk eens wat goed is voor nederland, wat is goed voor onze economie en onze identiteit? kijk eens mooi naar deze samenvatting van dit artikel uit de elsevier, geheel objectief en onpartijdig http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Co...00-miljard.htm ik kan me herinneren het hele artikel gelezen te hebben maar dat kan ik zo even niet terugvinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik zeg: Ik ben geen racist, maar ik vind al die polen hier gewoon kut. Dan heb ik kennelijk een ander motief dan een racistisch motief om die polen kut te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het is constant toegeven omdat men bang is voor geweld. dit heeft echter geen zin omdat degene die vraagt constant om meer blijft vragen. daardoor zal dit alleen maar in een dieper dal raken. lees maar eens neil fergusson - ondergang van het westen ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
de positie die moslims nu aannemen in dit land komt bij lange na niet overeen met hun meestal bevoorrechte status in nederland |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geert Wilders Interview in de Volkskrant, 7 oktober 2006 Wilders is dus absoluut niet voor een spreidingsbeleid. Klaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt". Geert Wilders, AT5 (n.a.v. Kamervragen PVV), 22 augustus 2007 "…migranten bestaan, en hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn Utopia zijn, maar is niet realistisch." Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008 |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wilders spreekt in Israël
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders gaat in Israël zijn standpunt dat Jordanië ''de enige Palestijnse staat is die er ooit zal komen'' toelichten. Dat heeft Wilders maandag gezegd na een bericht in de Israëlische krant Haaretz. Volgens de PVV-leider staat de bijeenkomst waar hij spreekt los van een partijcongres van de ultranationalistische partij National Union, waarvan Eldad lid is. Volgens Wilders zal onder meer ook de voormalig Israëlische minister Moshe Arens van Buitenlandse Zaken spreken op de bijeenkomst waar hij zijn verhaal houdt. Los van deze bijeenkomst zegt de PVV-leider in Israël wellicht nog te spreken met de huidige minister van Buitenlandse Zaken, Avigdor Lieberman, als de agenda's dat toelaten. © ANP Dat niemand een motie van wantrouwen tegen Wilders indient. Hij heeft overduidelijk een dubbele loyaliteit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
nou goed, ik had er wel geen zin in maar ik zoek het speciaal voor jou dan toch maar weer op
![]() aardig he een onderzoek in 1994, ambtenaren aan economische zaken merkten dat de kosten van de snel oplopende asielzoekersstroem eigenlijk kostte. de ambtenaren kwamen tot de conclusie dat 35.000 asielzoekers het eerste jaar 1 miljard gulden kosten, het volgende jaar 0,9 miljard en de daarop volgende jaren steeds weer 0,5 miljard maar het gaat verder het centraal planbureau kwam in 2003 met een fundamenteel onderzoek naar de kosten en baten van immigratie. de conclusies waren vernietigend voor wie beweert dat immigratie - in de nederlandse situatie althans - de welvaart opstuwt. het nationaal inkomen loopt door de toegenomen bevolking wel op, maar dat lijd niet tot een hoger inkomen dan dat het al was. Het rapport werd zozeer vergruisd als wel doodgezwegen. [I]de commisie blok uit de tweede kamer kwam in 2004 inderdaad met een onderzoek naar de integratie van niet westerse allochtonen in nederland. bij de publicatie van dit rapport ontstond ophef, omdat de conclusies te rooskleurig geformuleerd zouden zijn. maar het rapport block sprak over het geheel juist in zeer verontrustende termen. ook wanneer het over de kinderen van de niet westerse immigranten ging. onder surinaamse en marokkaanse jongeren werd bijvoorbeeld een hoge werkloosheid waargenomen. voor wie gelooft dat het met het aantreden van nieuwe generaties allemaal el goed komt met de minderheden, is dit een lastig te verteren uitkomst, aldus het rapport. de commissie liet ook de socioloog ruud koopmans aan het woord, die stelde dat het deel van de allochtonen dat werkt in de buurt van de 45% ligt, terwijl dat van de autochtone bevolking op dat moment 74 procent was. ''dat verschil tussen autochtonen en allochtonen is in bijna geen europees land zo groot als nederland'' aldus koopmans.[/1] de breed samengestelde kamercommissie stelde op basis van de CPB bevindingen vast dat een gemiddelde niet westerse immigrant op zijn 25ste nederland binnenkomt, gedurende de rest van zijn leven in nederland ''per verblijfsjaar'' per saldo ''ruwweg 3000 euro kost''. dat is een gevolg van een geringen bijdrage in belastingen en premies dan gemiddeld en een bovengemiddeld gebruik van sociale voorzieningen. de totale kosten liggen sinds 1960 op 216,4 miljard euro. bij een nauwkeurigere berekening kan dit zowel hoger als lager uitpakken. (het verschil zal geen miljarden euro's zijn) maar vergeet ook niet de verdergaande gevolgen. door deze toestroom moeten de mensen meer belasting betalen om deze groep te onderhouden. dat schrikt geleerde immigranten uit landen zoals frankrijk of duitsland weer af. Iets wat funest kan zijn voor onze kennisindustrie. nou hoop ik toch echt dat je niet meer kan zeggen ''waarom zijn moslims slecht voor onze economie?'' nou hoooop ik dat je snapt dat 99% van de niet westerse immigranten moslim is even kort over deze reactie... Citaat:
nee dat heb ik niet gezegd ik zeg dat mensen bang zijn om hun mening te geven over de islam (als deze kritisch is) omdat ze bang zijn neergestoken te worden door theo van gogh. caberatiers die wel een grapje durven te maken over het christendom en het boedhisme maar niet over de islam? trieste zaak |
![]() |
||
Citaat:
http://nos.nl/video/13756-invloed-ma...nederland.html http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/...s_terug__.html http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...adija-Arib.htm
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
1. en jij neemt aan dat ik daarmee een islamitische staat in nederland bedoel? ik heb het er hier over dat wij geen varkens meer mogen eten op bepaalde plekken omdat moslims er zich aan zouden kunnen storen. dat vind ik de grootste onzin. 2. nee hier heb je het weer, jij neemt aan dat ik hiermee heel veel moslims bedoel... ik heb het hier inderdaad over moslims, maar niet heel veel... nouja relatief gezien dan. het zijn veel moslims maar weinig vergeleken methoeveel mensen de religie aanhangen. toch zijn het er gemiddeld meer dan bij andere religies zoals het boedhisme en christendom |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen vervolging Geert Wilders om cartoons T_ID | 57 | 20-08-2009 16:36 | |
Geert Wilders, oppositie leider of toekomstig premier? Kitten | 112 | 10-06-2009 08:15 | |
Toch proces tegen Geert Wilders Verwijderd | 500 | 07-03-2009 15:13 | |
Geert Wilders presenteert partijprogramma PGWR | 500 | 14-03-2005 18:15 | |
VVD'er Wilders haalt uit naar de islam. JantjePietje | 220 | 17-02-2004 17:40 |