Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2010, 13:15
Verwijderd
Zo, ik ben precies op tijd wakker, zie ik.
Advertentie
Oud 07-11-2010, 13:15
Verwijderd
Eigenlijk vraag ik me af wat het is en waarom we hier over praten.
Oud 07-11-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat het niet over een meet ging, maar misschien over een Ier die CM wilde versieren
Oud 07-11-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ja vond ik ook een beetje gek!

Maar als het een 25+ meet was, wat deed CM daar dan?
En wat deed ik daar dan!

Jongens jullie maken echt een storm in een glas water, ik zei het omdat CM vond dat wheezle niet over mannen mag praten, een beter milieu begint bij jezelf, denk ik dan.
Oud 07-11-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik ben precies op tijd wakker, zie ik.
para, weet jij het? dat stelletje?
Oud 07-11-2010, 13:19
Verwijderd
ik zoek gewoon al een vol uur. Ik vind niet dat ik in een tijdperk mag leven waarin je na een vol uur zoeken nog steeds iets niet hebt gevonden. Alsin, opzoekbare dingen. Niet op het gebied van partners en huizen ofzo.
Oud 07-11-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ja vond ik ook een beetje gek!

Maar als het een 25+ meet was, wat deed CM daar dan?
Als in aantal, niet minimumleeftijd
Oud 07-11-2010, 13:24
Verwijderd
en het is ook nog eens graftyfuskoud en het tekenen wil ook niet lukken en de waterleiding is gesprongen. Wat een lelijke zondag
Oud 07-11-2010, 13:25
Verwijderd
bwaah werken geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Oud 07-11-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Als in aantal, niet minimumleeftijd
oh!
Verwijderd
Citaat:
para, weet jij het? dat stelletje?
Helaesch! Wel heb ik een TIP: als je toevallig iets van hun werk opgeslagen hebt staan kun je 't in tineye.com gooien, dan kom je misschien langs sites waar hun naam genoemd wordt.
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat het niet over een meet ging, maar misschien over een Ier die CM wilde versieren
Over "een" meet? Jij was ook op DE meet. Is dit soms een sneaky manier om de aandacht af te leiden...?

Oud 07-11-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Over "een" meet? Jij was ook op DE meet. Is dit soms een sneaky manier om de aandacht af te leiden...?

[afbeelding]

Ik signaleer gedrag dat verbazingwekkend veel op sog lijkt n00dles
Oud 07-11-2010, 13:30
Verwijderd
N00dles kan toch helemaal niet soggen.
Oud 07-11-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
N00dles kan toch helemaal niet soggen.
Je bent nooit uitgeleerd, Kazet!
Verwijderd
Daarom zeg ik toch ook lijkt op het is vast wog!
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Dat zou ik nooit doen

ik kijk ik hou van holland vanuit oog (opruim ontwijkend gedrag)
Oud 07-11-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:

Ik signaleer gedrag dat verbazingwekkend veel op sog lijkt n00dles
Elementary, my dear sann! ()
Oud 07-11-2010, 13:38
Verwijderd
EINDELIJK. Genesis P.Orridge. Elle bandita wist het antwoord en nu kan ik eindelijk verder met mijn huiswerk / leven.
Oud 07-11-2010, 13:40
Verwijderd
Oud 07-11-2010, 13:41
Verwijderd
Hm, ik heb gisteren en vandaag één van de beste neuzen die ooit uit mijn handen zijn komen rollen getekend
Oud 07-11-2010, 13:42
Verwijderd
egon:

A man in China has convinced his new wife to undergo plastic surgery so she could resemble his dead first wife. Zhao Gang, 32, from Chongqing city, China, lost his first wife in a car accident three years ago and now wants his new wife to look exactly like the dead one.

Zhao said he only got married because his new bride looks a bit like her and he wanted to have a chance to make up for his mistakes. Now, he wants his new bride to undergo plastic surgery so she would really resemble his dead wife. Fortunately for him, his second wife agreed to his suggestion. His unidentified wife told the newspaper, “I feel conflicted. I don't want to become another's shadow, but I also don't want to lose the family. Now I only hope the surgery will not make me look ugly.” Zhao said, “Maybe it's more or less unfair to her, but she has agreed and I will embrace her with all my love.”

Deze?

Edit: Kut, te laat En nog de verkeerde ook.
Oud 07-11-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb gisteren en vandaag één van de beste neuzen die ooit uit mijn handen zijn komen rollen getekend
Showen!
Oud 07-11-2010, 13:44
Verwijderd
Hm, wat een rare ervaring moet dat zijn, als je man langzaam transformeert in hoe jij eruitziet.
Oud 07-11-2010, 13:46
Verwijderd
nou dat is al een oplossing op de waardeloosheid van deze dag. Nu nog de gesprongen waterleiding. Mm, de site van onze woningbouw ligt plat. Handig.
Oud 07-11-2010, 13:56
Verwijderd
hoppppaaaa, ook nog eens een liefdesverklaring via de sms het is nationale 'pest egon' dag.

edit: nou ja, eerder nationale egon-zeurt-veel dag.
Oud 07-11-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Showen!

Geen al te boeiend plaatje verder, 't was bedoeld als slechts een oefening, maar wat een neus
Oud 07-11-2010, 14:10
Verwijderd
Wauw.
Oud 07-11-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Geen al te boeiend plaatje verder, 't was bedoeld als slechts een oefening, maar wat een neus
Oud 07-11-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ziet er goed uit!
Oud 07-11-2010, 14:25
Verwijderd
Dank, dank Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook een beetje onder de indruk ben van m'n vaardigheden. Het is de eerste keer sinds lange tijd dat ik echt een hele dag de tijd neem voor één tekening, terwijl ik wel ruim driekwart jaar bezig ben met vrij regelmatig studeren en oefenen. Dus dan krijg je opeens al die kennis die je opgedaan hebt rauw op je dak.
Oud 07-11-2010, 14:32
Verwijderd
Gaaf hoor. En dat squid-beestje Zelf bedacht?
Oud 07-11-2010, 14:38
Verwijderd
Ja, in mijn referentie had die chick een bloem vast, wat beduidend stommer is dan een inktvis.
Oud 07-11-2010, 14:51
Verwijderd
Vandaag in de ziekenhuislift. Een moeder en een jongetje van een jaar of drie. Vertaald uit het Brabants:
"Mama, waar gaan we nou heen?"
"Naar tante Hannie, jungske."
"Maar omi dan? Ik wil toch naar omi? Mag die niet mee?"
"Nee, omi moet hier blijven."
"Waarom dan? Omi mag toch wel mee naar tante Hannie?"
"Nee jungske, ze moet hier blijven. Wil je niet naar tante Hannie?"
"Ik wil naar omi! Mama! Omi moet mee!"
Hij begon helemaal te huilen en het was zo zielig
Oud 07-11-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wat kan je goed tekenen!
Oud 07-11-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik vind het erg mooi
Oud 07-11-2010, 15:24
Signy
Signy is offline
Citaat:
[afbeelding]

Vette tekening. Mooie neus ook.

Maar dat linkeroog, da's wel een beetje .. spooky..
Oud 07-11-2010, 15:38
Missy
Missy is offline
Nice Paranoide.

En wat een schijtwinter zeg. Zon hebben we nodig!
Oud 07-11-2010, 15:40
Verwijderd
Ik vind dit weer echt geweldig
Oud 07-11-2010, 15:42
Missy
Missy is offline
Nee joh. Hebben we geen drol aan.
Oud 07-11-2010, 15:43
Verwijderd
hier heb ik de hele middag het zonnetje gezien
Oud 07-11-2010, 15:44
Verwijderd
Natuurlijk wel! Ik mag mijn sjaal weer aan, en ik ben best een beetje gehecht aan mijn sjaal want ik heb hem al sinds groep zeven, naar school fietsen is weer een uitdaging, het is vroeg donker, het waait zo fijn en daar krijg ik zo'n 'Als de storm aan de touwen rukt dan roept hij slechts ahoj-johee'-gevoel van, de feestdagen komen eraan en als ik 's avonds in bed lig hoor ik de regen tikken op het raam en dan hoor ik de bomen buiten kraken. Wat wil een mens nou nog meer?
Oud 07-11-2010, 15:44
Missy
Missy is offline
Ik ga verhuizen naar het buitenland, waar ze wel zon hebben.
Oud 07-11-2010, 15:46
Missy
Missy is offline
Citaat:
Natuurlijk wel! Ik mag mijn sjaal weer aan, en ik ben best een beetje gehecht aan mijn sjaal want ik heb hem al sinds groep zeven, naar school fietsen is weer een uitdaging, het is vroeg donker, het waait zo fijn en daar krijg ik zo'n 'Als de storm aan de touwen rukt dan roept hij slechts ahoj-johee'-gevoel van, de feestdagen komen eraan en als ik 's avonds in bed lig hoor ik de regen tikken op het raam en dan hoor ik de bomen buiten kraken. Wat wil een mens nou nog meer?
Zon, buiten zitten. Opstaan om zeven uur en lange zomeravonden en nachten. Buiten eten. Buiten leven. Zonder jas op de fiets. Zon. Bruin worden. IJsjes. Strand. Mooie mannen in een zomeroutfit. Strandjurkjes. Slippers. Zonnebrillen. Buitenfeesten. Zomervakantie.
Oud 07-11-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Zon, buiten zitten. Opstaan om zeven uur en lange zomeravonden en nachten. Buiten eten. Buiten leven. Zonder jas op de fiets. Zon. Bruin worden. IJsjes. Strand. Mooie mannen in een zomeroutfit. Strandjurkjes. Slippers. Zonnebrillen. Buitenfeesten. Zomervakantie.
Ja, dat is het mooie van de zomer! Het leukste aan de seizoenen is de afwisseling.
Oud 07-11-2010, 15:48
Missy
Missy is offline
Winter is leuk voor één a twee maandjes. Dan is het wel weer genoeg geweest. Maar niet een halfjaar lang.
Oud 07-11-2010, 15:49
Verwijderd
Ja, zo rond maart begin ik ook wel weer naar de lente te verlangen. En dan word ik op mijn wenken bediend!
Oud 07-11-2010, 15:49
Verwijderd
Leuke uitdrukking, op mijn wenken bediend
Oud 07-11-2010, 16:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Winter is leuk voor één a twee maandjes. Dan is het wel weer genoeg geweest. Maar niet een halfjaar lang.
Ik vind het vervelende aan de winter altijd dat gedoe rond sinterklaas en kerst. Ik vind het heel erg leuk, maar voordat je het weet zit je vast aan drie avonden sinterklaas vieren (met weken voorbereiding aan verlanglijstjes schrijven, surprises maken, gedichten schrijven en cadeau's kopen) en aan minutieus geplande kerstdagen zodat je bij alle ouders/familie op bezoek kunt. Wat dat betreft is het gebrek aan schoonouders wel fijn, dat is weer een bezoekje minder.
Oud 07-11-2010, 16:45
Verwijderd
Ik vind Kerstmis leuk. En heb het zelfs twee keer . Niet dat we oud-kerstmis nou zo actief vieren, want we zijn niet religieus, maar toch leuk: een dag extra lekker eten, mooie kleren en iedereen lief en aardig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten