Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 19:40
Lente
Lente is offline
Citaat:
26. Zijzelf interesseert me na alles weinig meer, maar de mensen om me heen interesseren me wel en die doet ze nog steeds heel veel pijn. Maar goed, zondag verhuist ze en misschien wordt het dan beter.
pff heftig verhaal, sterkte
Advertentie
Oud 26-11-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
26. Zijzelf interesseert me na alles weinig meer, maar de mensen om me heen interesseren me wel en die doet ze nog steeds heel veel pijn. Maar goed, zondag verhuist ze en misschien wordt het dan beter.
Ja, dat is het moeilijkste, de ellende die ze veroorzaakt . Succes en sterkte ermee vooral.
Oud 27-11-2010, 22:05
miekmuis
miekmuis is offline
Thanks Morgen gaat ze verhuizen. Als ze nou niet zijn hele huis leeg jat komt het daarna misschien allemaal wel weer goed. Nouja behalve met haar dan, want er stromen nu al aanmaningen bij haar aanstaande ex binnen voor haar, maar al eindigt ze binnen een maand in de goot, I don't give a fuck. Oh en behalve dat het hechte gezin waar ik altijd op terug kon vallen nooit meer hetzelfde gaat zijn

Maar als mijn zus van de ene op de andere dag in een complete maniak kan veranderen en mijn moeder er na 60 jaar achter komt dat ze ASS heeft, hoe weet ik dan dat mij (nog) niks mankeert?
Oud 28-11-2010, 01:09
Verwijderd
Hm. Na gisternacht om half 5 nu (hij begon) alweer alleen maar suggestieve smsjes sturen als we thuis zijn. Vandaag de hele dag met nog 3 anderen geweest, en dan houden we ons rustig. Maar: huh
Oud 28-11-2010, 08:58
T.M.
T.M. is offline
Gisteren smste ze dat ze in de buurt was...dat ze me graag wilde zien.
Ik zei dat ik niet thuis was en heb haar verder een fijne avond gewenst.
Nu smst ze of ze er mogelijkheid was om elkaar te zien..., want ze kon er niet meer tegen.
Ik heb gezegd dat ik vanmiddag thuis druk bezig was, maar dat ze wel langs kon komen.
Ze laat een tijd weten...., want ze had het ook druk.

Ik ben benieuwd!
Oud 28-11-2010, 14:08
Mali
Mali is offline
Zo irritant.. Zijn telefoon is steeds leeg waardoor hij onbereikbaar is en dan is hij ook nog eens steeds weekenden weg. Zo weet ik helemaal niet wanneer hij terug is of ik hem weer spreek en daar kan ik niet goed tegen. Daardoor kan ik me het hele weekend niet concentreren en lukt het nog niet om iets voor school te doen.
Het vertrouwen is echt zo kapot.. hoop dat het ooit weer goed komt en ik me op andere dingen kan concentreren ipv hem
Oud 28-11-2010, 16:46
T.M.
T.M. is offline
Ze is langsgeweest, en ik sta te stralen van hier tot tokio!!
We zijn echt weer verliefd! Onze band is sterker dan wij dachten.
De afgelopen weken heb ik echt mijn gevoelens weggedrukt, want voordat ze kwam had ik zulke grote kriebels...en toen ik haar zag: ik kon haar wel opvreten!
Het voelde zo ontspannen...echt ongeloofelijk!

Pfff...het lijkt nu wel een knipperlichtrelatie!

Sinterklaas en Kerst niet echt met familie samen vieren...eerst even opbouwen, het leuk hebben. En als we het weer vaak leuk hebben, gaan we het eens goed praten over de relatie.
Oud 28-11-2010, 19:15
Verwijderd
Niet leuk als hij zijn chagarijnige gedoe reageert op mij.
Oud 28-11-2010, 21:01
Iduna
Iduna is offline
Wat ben ik in de war. Vandaag iemand verloren (ongeluk) en mijn neefje is geboren! Ik ben super benieuwd naar het kindje, maar ik voel me ook rot..
Oud 28-11-2010, 21:33
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Wat ben ik in de war. Vandaag iemand verloren (ongeluk) en mijn neefje is geboren! Ik ben super benieuwd naar het kindje, maar ik voel me ook rot..
idnuna condoleerd en felicteerd met je neefje.

Waarom waarom waarom?

waarom wordt ik altijd na 3-4 dagen ongerust om een meisje die ik amper 2 maanden ken?

en ik mis der...
wie kan dat mij vertellen?

Laatst gewijzigd op 28-11-2010 om 22:22.
Oud 29-11-2010, 07:00
Verwijderd
@Iduna: Ik kan me voorstellen dat het dubbel is.... Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven en volop kunt genieten van je neefje!

ot: Hmpf. Hij is weer naar huis. Ik kan niet zo goed omgaan met weekenden hier, want dan zijn we heel veel samen maar toch ook weer niet, want familie en vrienden en verjaardagen en verplichtingen enzo. Maargoed, wel écht heel leuk nieuws, want zijn zusje gaat trouwen, volgend jaar september! En ze willen mij erbij hebben als daggast. 'Ja, je hoort er toch gewoon bij?' en dat vind ik best bijzonder. Hij vond het best spannend en raar en moest écht even wennen aan het idee en is toen toch maar hier gebleven gisteravond. Zijn vader is vandaag jarig en dat werd gisteren gevierd voor vrienden en hij is er de hele dag niet helemaal bij geweest en een beetje van de leg af, echt zo schattig <3 Toen we eindelijk even naar buiten konden en met z'n 2en waren, werd hij wat rustiger en ging het beter.
Vet mooi, ik ben echt heel benieuwd en dit is dan ook de eerste bruiloft die ik echt helemaal mee mag maken en ik vind het zo bijzonder dat ik het met hem samen kan/mag doen enzo...

Edit: En zijn moeder zei gisteren: 'ik vind jou heel bijzonder, en dat is echt niet alleen maar omdat je mijn zoon zo gelukkig bent. Ik vind je echt heel bijzonder, hoe je bent en hoe je er uit ziet!' En zijn vader moet mij altijd een beetje pesten maar vriendje heeft al een aantal keer gezegd dattie dat alleen maar doet omdat hij me echt wel leuk vindt, want ik heb zo af en toe mijn streken en zijn vader houdt wel van mensen waar een beetje pit in zit. En toen waren we gisteren een beetje aan het kletsen over dat het kleine zusje eerder gaat trouwen en dat schoonvader ook al opa had kunnen zijn. TOen zei ik met een gek gezicht 'Ja, je had niet zo lang moeten wachten en gewoon iemand anders uit moeten zoeken, dan was hij al opa geweest!' en toen zei mijn schoonvader 'Maargoed dattie gewacht heeft' met een knipoog erachter aan en ik vond dat zo lief <3

Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 09:14.
Oud 29-11-2010, 10:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik was gisteren ziek en hij is de hele dag gebleven terwijl ik op de bank voor de televisie warm lag te zijn. Hij is echt ontzettend lief, helpt me steeds als ik ergens mee zit, en de afgelopen weken zit ik bijna altijd wel ergens mee.. <3 Ik ben echt blij met hem. We hebben gisteren ook mijn konijn begraven, dat vrijdag door een hond te grazen is genomen. Heavy allemaal. En woensdag komt hij helpen met verhuizen!
Oud 29-11-2010, 10:41
Rationeel
Rationeel is offline
goe-hoe-hoed
Oud 29-11-2010, 11:15
Dott
Dott is offline
We hebben een terrarium gekocht en bij hem thuis gezet, zegt zijn broertje: is dit nu weer een stap dichter bij het samenwonen..?
Ik wist helemaal niet dat hij het al met zijn broertje besproken had
Oud 29-11-2010, 11:27
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Dat is wel erg ironisch!
Sterkte en gefeliciteerd.

ot:
verliefd!... Het is net of ik haar voor het eerst ontmoet.
En er komen goede ontwikkelingen aan...
Ik ben oprecht blij! en zij ook! De vonken sloegen echt weer over!

Die drie weken afstand hebben mijn ogen ieder geval geopend, wat ik belangrijk vind.
1. Vrienden en zij
2. Sporten (fitness en voetbal)
3. Werken met kinderen
4. Dingen doen waar je achter staat!
En als ik mij daar aan hou, voel ik mij ook goed.
Oud 29-11-2010, 14:11
ST*R
ST*R is offline
ahh leuk TM

het is zooo fijn om bij hem te zijn. het voelt heel spannend en nieuw, en tegelijkertijd al zo vertrouwd
Oud 29-11-2010, 15:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dat is wel erg ironisch!
Sterkte en gefeliciteerd.

ot:
verliefd!... Het is net of ik haar voor het eerst ontmoet.
En er komen goede ontwikkelingen aan...
Ik ben oprecht blij! en zij ook! De vonken sloegen echt weer over!

Die drie weken afstand hebben mijn ogen ieder geval geopend, wat ik belangrijk vind.
1. Vrienden en zij
2. Sporten (fitness en voetbal)
3. Werken met kinderen
4. Dingen doen waar je achter staat!
En als ik mij daar aan hou, voel ik mij ook goed.
Gaan jullie het weer goed proberen te maken? Dat voelt goed, ken ik ook. Fijn voor je!
Oud 29-11-2010, 15:34
T.M.
T.M. is offline
Thanks! Het is echt heel leuk.
Het gevoel overwint...Ik heb mij best gedaan om rationeel te blijven...

En ze kan me steun nu goed gebruiken, want de volgende ligt op sterven in haar familie! Wat een jaar zeg! :-S
Op dit moment merk ik hoeveel ik om haar geef...
Oud 29-11-2010, 15:35
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
ahh leuk TM

het is zooo fijn om bij hem te zijn. het voelt heel spannend en nieuw, en tegelijkertijd al zo vertrouwd

Nu zo herkenbaar ... Het beste gevoel wat er is!!
Leuk dat je nu echt iemand leuk vindt, en je gedraagt als een verliefde puber!
Oud 29-11-2010, 16:16
Lente
Lente is offline
haha verbaast me niks, TM
Oud 29-11-2010, 16:51
Akhlys
Akhlys is offline
Ik denk dat ik alle verliefdheid gevoelens voor een flinke tijd even ga blokkeren, want op deze manier schiet het niet op. Ik merk aan mezelf dat ik contact blijf zoeken terwijl ik haar eigenlijk met rust moet laten en tijd voor haarzelf te gunnen. Daarbij komt ook dat ze eigenlijk alleen maar loopt te katten als ik een smsje stuur of iets, het is nooit goed. En dat doet heel veel zeer... Maar goed, jullie hadden een tijdje terug wederom gelijk, ik liet me weer erg makkelijk meeslepen. Ik vind haar superleuk en kriebels als ik haar online zie komen enzo, maar het werkt gewoon niet en het doet alleen maar zeer..
Oud 29-11-2010, 21:50
Verwijderd
Hmm als het zo doorgaat, heeft ie z'n scriptie af tegen de tijd dat ik dik in de stress ga zitten om dat ook te hebben voor ik vertrek Nou ben ik er gelukkig iets beter in dan hij om dan ook nog gezellig te doen, maar ideaal is anders.
En sowieso is het nu even zijn beurt om iets te laten horen... pff.
Oud 29-11-2010, 21:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Thanks! Het is echt heel leuk.
Het gevoel overwint...Ik heb mij best gedaan om rationeel te blijven...

En ze kan me steun nu goed gebruiken, want de volgende ligt op sterven in haar familie! Wat een jaar zeg! :-S
Op dit moment merk ik hoeveel ik om haar geef...
Ik ken je verder niet en ga je ook niet vertellen wat je wel of niet moet doen, maar "ze kan m'n steun goed gebruiken" zou geen rol moeten spelen in of je wel of niet weer samen komt, vind ik.
Oud 29-11-2010, 22:11
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Ik ken je verder niet en ga je ook niet vertellen wat je wel of niet moet doen, maar "ze kan m'n steun goed gebruiken" zou geen rol moeten spelen in of je wel of niet weer samen komt, vind ik.
Haha...zo klinkt het nu wel!
Nee, dat was ook niet de reden dat we weer samen zijn. :-) Speelde op dat moment ook geen rol.
Maar goed, steun geef je ongeacht de situatie. Samen of niet.

Any way, oma is overleden. Het gaat maar vrolijk door...
Oud 29-11-2010, 22:12
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
haha verbaast me niks, TM
Andere hebben het denk ik sneller door...
Oud 29-11-2010, 22:16
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Ik denk dat ik alle verliefdheid gevoelens voor een flinke tijd even ga blokkeren, want op deze manier schiet het niet op. Ik merk aan mezelf dat ik contact blijf zoeken terwijl ik haar eigenlijk met rust moet laten en tijd voor haarzelf te gunnen. Daarbij komt ook dat ze eigenlijk alleen maar loopt te katten als ik een smsje stuur of iets, het is nooit goed. En dat doet heel veel zeer... Maar goed, jullie hadden een tijdje terug wederom gelijk, ik liet me weer erg makkelijk meeslepen. Ik vind haar superleuk en kriebels als ik haar online zie komen enzo, maar het werkt gewoon niet en het doet alleen maar zeer..
Delete-knop en afstand nemen, werkt toch het beste. Je kan ook rustig uitleggen waarom je haar blokkeert en etc.
Het kost heeeeel veel moeite (als je iemand leuk vindt of van houdt), maar uiteindelijk komt zij en jij er wel achter of er nog meer is.

Bij mij heeft het geholpen, meer eigenlijk voor mijn persoonlijke waarden en normen. En ja, daar kwam ook naar voren dat ik haar best miste en dat omgaan met haar wel erg fijn en bijzonder is.
Maar die weken waren wel killing soms.

Sterkte ieder geval!
Oud 30-11-2010, 08:37
Lorelei
Lorelei is offline
Hij is gisteren om 22u nog in de auto gestapt om bij mij te kunnen slapen en te zorgen dat ik warm bleef vannacht.
Oud 30-11-2010, 08:56
Dott
Dott is offline
I luuuuuuuuuuuuf him
Oud 30-11-2010, 09:38
Verwijderd
Ja gaat gelukkig nog steeds helemaal super
Deze maand wonen we 2 jaar samen
Oud 30-11-2010, 12:19
Aurora
Aurora is offline
Mijn BFF is ineens geupgrate tot Vriendin, en het is geweldig. We zijn subliem samen.
Oud 30-11-2010, 12:21
miekmuis
miekmuis is offline
Pff, mijn vader is ontzettend warrig. Ik ben zo bang dat hij door alle stress en emoties nu al dement gaat worden. Zijn vader was ook ontzettend dement, maar wel pas veel later.
Oud 30-11-2010, 13:56
Verwijderd
Mijn ex (die jonge die nog steeds een goede vriend is) gaat een maand naar IJsland, dus die is er niet met Oud op Nieuw. En ik ga hem missen, dat ook.
Oud 30-11-2010, 14:03
Roosje
Roosje is offline
Pffrrfrrt ik houd van sneeuw maar het doet me verschrikkelijk denken aan vorig jaar en dat is echt kut.

Oh en wause ochtenden ftw.
Oud 30-11-2010, 20:37
Verwijderd
Hm. Meningsverschil? Over Muziek. Terwijl je met mij alle kanten op kunt. Maar ik verwacht dat ook van anderen.
Oud 30-11-2010, 21:07
Mali
Mali is offline
Phoe.. Het blijft werken zo'n relatie. En dat na al die jaren. Er lijkt echt geen regelmaat of duidelijkheid in te komen. Steeds maar weer overleggen, aftasten, discussieren. Naja.. Dan is de sleur iig ook nog ver te zoeken
Oud 01-12-2010, 03:25
kuik
kuik is offline
toen we ruzie hadden heeft hij berichten naar z'n ex gestuurd waarin hij duidelijk aangaf wel vreemd met haar te willen gaan. daar ben ik achter gekomen vandaag en ik heb er mee geconfronteerd, eerst natuurlijk kneiterhard ontkennen en smoesjes bedenken, maar later toch wel toegegeven. ik had al trust issues, maar dit gaat niet meer goed komen. buhhh kan niemand bellen nu op dit tijdstip, dus moest het even hier delen
Oud 01-12-2010, 08:33
Verwijderd
10 december ga ik het hele weekend naar hem toe en dat is mooi want dan gaan we anderhalf jaar met elkaar
Ik moet wel zeggen dat ik door mijn collega's steeds minder ga twijfelen over het wel of niet samenwonen. Ik had me mijn leven heel anders voorgesteld op mijn 22e, maar als ik dat hoor, hoeft dat voor mij ook niet.
Het is fijn om te merken dat ik eindelijk dingen voor mezelf kan beslissen zonder me daarbij te alten beinvloeden door andere mensen of meningen. Ik kan dingen doen omdat ik ze wil en dat is fijn. Al vind ik het soms best nog een beetje stom dat ik niet echt een groepsmens ben, maar zomaar een paar -heel erg lieve- mensen om me heen heb en niet echt een 'vriendengroep'. Ik weet dat dat er voor mij gewoon niet in zit en dat is prima, maar aan de andere kant is het wel moeilijk, want het zou soms wel fijn zijn.
Oud 01-12-2010, 09:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
toen we ruzie hadden heeft hij berichten naar z'n ex gestuurd waarin hij duidelijk aangaf wel vreemd met haar te willen gaan. daar ben ik achter gekomen vandaag en ik heb er mee geconfronteerd, eerst natuurlijk kneiterhard ontkennen en smoesjes bedenken, maar later toch wel toegegeven. ik had al trust issues, maar dit gaat niet meer goed komen. buhhh kan niemand bellen nu op dit tijdstip, dus moest het even hier delen
Jezus wat kut.
Oud 01-12-2010, 09:34
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
wat een eikel echt .... sterkte!
Oud 01-12-2010, 10:00
Dott
Dott is offline
Citaat:
Wat een k*tzooi zeg *knuffel*
Ik ken het van mn eigen ex het voelt zo rot..
Je kunt het altijd hier kwijt, hoe laat ook

ot: nou we hebben onze nieuwe liefdes.
2 baardagaampjes
Gister stonden we even lijnrecht tegenover elkaar omdat hij iets wilde met de verlichting wat ik niet zag zitten, maar goed, gelukkig is dat ook weer opgelost
Das een nadeel van zo op elkaar lijken, we zijn allebei beetje controlfreak
Oud 01-12-2010, 10:33
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Oh wat ontzettend klote Ik kan me goed voorstellen dat je hem niet meer kunt vertrouwen. Sowieso is het te respectloos voor woorden wat hij heeft gedaan. Sterkte! *knuf*
Oud 01-12-2010, 11:40
T.M.
T.M. is offline
@kuik:
Kijk, niemand is perfect, ik ook niet, maar ik heb 100% respect voor mijn vriendin en voor mijzelf.
Al heb ik slaande ruzie, naar mensen die niet dichtbij mij staan zou ik het nog steeds opnemen voor mijn vriendin, en uberhaupt geen contact opnemen met een ex of wat dan ook. En helemaal niet over ''vreemdgaan'' en dat soort bullshit beginnen.
God damn...ik vind dat echt een zwaktebod! Weglopen om te vluchten in een leegte.

Veel sterkte.

ot:
Rare week...ironisch...De dag na dat we elkaar weer omhelsden, overlijdt er iemand.
Voor de rest missen we elkaar!
Oud 01-12-2010, 19:10
Aurora
Aurora is offline
Ik mis haar echt te pletter gewoon.
Oud 01-12-2010, 19:25
flower1989
flower1989 is offline
Ik ben blijkbaar vrijgezel??
Heb 'm 5 dagen niet gezien.. Gisteren had ik hem een sms gestuurd met de vraag of hij samen wou eten.
Kreeg een reactie ; Nee ik ga naar taste ( studentenvereniging)
Dus ik al een beetje teleurgesteld... Maar goed kan gebeuren.
Ik sms hem later( half 4 in de nacht) ; Vind het jammer dat je geen tijd hebt..ik hoopte wel dat je een beetje op tijd thuis zou zijn.. ( Ik ben komende dagen weer weg, dus zou hem alleen vannacht zien)
krijg ik terug ; Ben er klaar mee!

Huh?
Nja ik zie het allemaal wel.. Weet het in ieder geval niet meer
Oud 01-12-2010, 19:53
Verwijderd
Verliefd en gelukkig <3
Oud 01-12-2010, 20:01
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik ben blijkbaar vrijgezel??
Heb 'm 5 dagen niet gezien.. Gisteren had ik hem een sms gestuurd met de vraag of hij samen wou eten.
Kreeg een reactie ; Nee ik ga naar taste ( studentenvereniging)
Dus ik al een beetje teleurgesteld... Maar goed kan gebeuren.
Ik sms hem later( half 4 in de nacht) ; Vind het jammer dat je geen tijd hebt..ik hoopte wel dat je een beetje op tijd thuis zou zijn.. ( Ik ben komende dagen weer weg, dus zou hem alleen vannacht zien)
krijg ik terug ; Ben er klaar mee!

Huh?
Nja ik zie het allemaal wel.. Weet het in ieder geval niet meer
Huh? Bedoelt hij niet gewoon dat hij klaar is met die studentenvereniging?
Oud 01-12-2010, 20:21
Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis mijn vriendje heel erg, ik heb hem bijna twee weken niet gezien. Dit weekend ga ik naar hem toe, maar ik heb er eigenlijk helemaal gaan zin in. We zijn nooit een moment alleen in dat huis, we kunnen daar nooit eens lekker samen zijn en praten. Zijn ouders hebben altijd wat te zeuren en vinden het eigenlijk niet nodig dat we elkaar eens in de twee weken zien. Ik ben er een beetje klaar mee ondertussen. Ik neem me elke keer voor om gewoon een keer een weerwoord te geven tegen zijn autoritaire vader, maar ik durf het steeds niet. Crap.
Oud 01-12-2010, 20:36
flower1989
flower1989 is offline
Citaat:
Huh? Bedoelt hij niet gewoon dat hij klaar is met die studentenvereniging?
Ben net maar even naar huis gegaan om te gaan praten met hem omdat het me niet lekker zat..
Maar meneer ligt met een dronken kop in bed (hij is om 10uur vanmorgen blijkbaar thuis gekomen) en heeft vrij weinig te vertellen..
Dus ik ga ervan uit dat hij het met mij bedoeld.
Heb in ieder geval geen zin om met zo iemand te praten, want dan word ik alleen maar boos..
Maar pfff word er gek van!
Oud 01-12-2010, 22:57
Verwijderd
@ flower1989: dat klinkt alsof ie het studentenleven hem iets meer interesseert... Hadden jullie al lang wat?

OT: Ja jonguh, wat is dit nou weer? Zoek het maar lekker uit met je fase, of hoe het eiland ook heet waar je je op bevindt
Oud 02-12-2010, 01:29
Verwijderd
Ik denk dat ik nu kapot van liefdesverdriet zou moeten zijn, maar ik voel echt helemaal niets. Ik ben net een robot. Het lukt me ook gewoon niet om met emotie te praten; ik voel me volkomen nuchter en rationeel. De rolluiken zijn naar beneden en ik denk dat ik mezelf gewoon niet toesta om iets te voelen omdat het me anders te veel wordt. Het is uit. Het is echt uit en ik kan het maar niet tot me door laten dringen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten