Advertentie | |
|
![]() |
|
Thanks
![]() ![]() Maar als mijn zus van de ene op de andere dag in een complete maniak kan veranderen en mijn moeder er na 60 jaar achter komt dat ze ASS heeft, hoe weet ik dan dat mij (nog) niks mankeert? ![]()
|
![]() |
Gisteren smste ze dat ze in de buurt was...dat ze me graag wilde zien.
Ik zei dat ik niet thuis was en heb haar verder een fijne avond gewenst. Nu smst ze of ze er mogelijkheid was om elkaar te zien..., want ze kon er niet meer tegen. Ik heb gezegd dat ik vanmiddag thuis druk bezig was, maar dat ze wel langs kon komen. Ze laat een tijd weten...., want ze had het ook druk. Ik ben benieuwd! ![]() |
![]() |
|
Zo irritant.. Zijn telefoon is steeds leeg waardoor hij onbereikbaar is en dan is hij ook nog eens steeds weekenden weg. Zo weet ik helemaal niet wanneer hij terug is of ik hem weer spreek en daar kan ik niet goed tegen. Daardoor kan ik me het hele weekend niet concentreren en lukt het nog niet om iets voor school te doen.
Het vertrouwen is echt zo kapot.. hoop dat het ooit weer goed komt en ik me op andere dingen kan concentreren ipv hem ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ze is langsgeweest, en ik sta te stralen van hier tot tokio!!
We zijn echt weer verliefd! ![]() De afgelopen weken heb ik echt mijn gevoelens weggedrukt, want voordat ze kwam had ik zulke grote kriebels...en toen ik haar zag: ik kon haar wel opvreten! Het voelde zo ontspannen...echt ongeloofelijk! Pfff...het lijkt nu wel een knipperlichtrelatie! ![]() Sinterklaas en Kerst niet echt met familie samen vieren...eerst even opbouwen, het leuk hebben. En als we het weer vaak leuk hebben, gaan we het eens goed praten over de relatie. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom waarom waarom? waarom wordt ik altijd na 3-4 dagen ongerust om een meisje die ik amper 2 maanden ken? en ik mis der... ![]() wie kan dat mij vertellen?
Laatst gewijzigd op 28-11-2010 om 22:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Iduna: Ik kan me voorstellen dat het dubbel is.... Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven en volop kunt genieten van je neefje!
ot: Hmpf. Hij is weer naar huis. Ik kan niet zo goed omgaan met weekenden hier, want dan zijn we heel veel samen maar toch ook weer niet, want familie en vrienden en verjaardagen en verplichtingen enzo. Maargoed, wel écht heel leuk nieuws, want zijn zusje gaat trouwen, volgend jaar september! En ze willen mij erbij hebben als daggast. 'Ja, je hoort er toch gewoon bij?' en dat vind ik best bijzonder. Hij vond het best spannend en raar en moest écht even wennen aan het idee en is toen toch maar hier gebleven gisteravond. Zijn vader is vandaag jarig en dat werd gisteren gevierd voor vrienden en hij is er de hele dag niet helemaal bij geweest en een beetje van de leg af, echt zo schattig <3 Toen we eindelijk even naar buiten konden en met z'n 2en waren, werd hij wat rustiger en ging het beter. Vet mooi, ik ben echt heel benieuwd en dit is dan ook de eerste bruiloft die ik echt helemaal mee mag maken en ik vind het zo bijzonder dat ik het met hem samen kan/mag doen enzo... ![]() Edit: En zijn moeder zei gisteren: 'ik vind jou heel bijzonder, en dat is echt niet alleen maar omdat je mijn zoon zo gelukkig bent. Ik vind je echt heel bijzonder, hoe je bent en hoe je er uit ziet!' En zijn vader moet mij altijd een beetje pesten maar vriendje heeft al een aantal keer gezegd dattie dat alleen maar doet omdat hij me echt wel leuk vindt, want ik heb zo af en toe mijn streken en zijn vader houdt wel van mensen waar een beetje pit in zit. En toen waren we gisteren een beetje aan het kletsen over dat het kleine zusje eerder gaat trouwen en dat schoonvader ook al opa had kunnen zijn. TOen zei ik met een gek gezicht 'Ja, je had niet zo lang moeten wachten en gewoon iemand anders uit moeten zoeken, dan was hij al opa geweest!' en toen zei mijn schoonvader 'Maargoed dattie gewacht heeft' met een knipoog erachter aan en ik vond dat zo lief <3 Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 09:14. |
![]() |
|
Ik was gisteren ziek en hij is de hele dag gebleven terwijl ik op de bank voor de televisie warm lag te zijn. Hij is echt ontzettend lief, helpt me steeds als ik ergens mee zit, en de afgelopen weken zit ik bijna altijd wel ergens mee.. <3 Ik ben echt blij met hem. We hebben gisteren ook mijn konijn begraven, dat vrijdag door een hond te grazen is genomen. Heavy allemaal. En woensdag komt hij helpen met verhuizen!
![]()
||
![]() |
Citaat:
Sterkte en gefeliciteerd. ot: verliefd!... ![]() En er komen goede ontwikkelingen aan... Ik ben oprecht blij! en zij ook! De vonken sloegen echt weer over! ![]() Die drie weken afstand hebben mijn ogen ieder geval geopend, wat ik belangrijk vind. 1. Vrienden en zij 2. Sporten (fitness en voetbal) 3. Werken met kinderen 4. Dingen doen waar je achter staat! En als ik mij daar aan hou, voel ik mij ook goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik denk dat ik alle verliefdheid gevoelens voor een flinke tijd even ga blokkeren, want op deze manier schiet het niet op. Ik merk aan mezelf dat ik contact blijf zoeken terwijl ik haar eigenlijk met rust moet laten en tijd voor haarzelf te gunnen. Daarbij komt ook dat ze eigenlijk alleen maar loopt te katten als ik een smsje stuur of iets, het is nooit goed. En dat doet heel veel zeer...
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm als het zo doorgaat, heeft ie z'n scriptie af tegen de tijd dat ik dik in de stress ga zitten om dat ook te hebben voor ik vertrek
![]() En sowieso is het nu even zijn beurt om iets te laten horen... pff. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee, dat was ook niet de reden dat we weer samen zijn. :-) Speelde op dat moment ook geen rol. Maar goed, steun geef je ongeacht de situatie. Samen of niet. Any way, oma is overleden. Het gaat maar vrolijk door... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het kost heeeeel veel moeite (als je iemand leuk vindt of van houdt), maar uiteindelijk komt zij en jij er wel achter of er nog meer is. Bij mij heeft het geholpen, meer eigenlijk voor mijn persoonlijke waarden en normen. En ja, daar kwam ook naar voren dat ik haar best miste en dat omgaan met haar wel erg fijn en bijzonder is. Maar die weken waren wel killing soms. Sterkte ieder geval! |
![]() |
|
toen we ruzie hadden heeft hij berichten naar z'n ex gestuurd waarin hij duidelijk aangaf wel vreemd met haar te willen gaan. daar ben ik achter gekomen vandaag en ik heb er mee geconfronteerd, eerst natuurlijk kneiterhard ontkennen en smoesjes bedenken, maar later toch wel toegegeven. ik had al trust issues, maar dit gaat niet meer goed komen. buhhh kan niemand bellen nu op dit tijdstip, dus moest het even hier delen
![]()
|
Verwijderd
|
10 december ga ik het hele weekend naar hem toe en dat is mooi want dan gaan we anderhalf jaar met elkaar
![]() Ik moet wel zeggen dat ik door mijn collega's steeds minder ga twijfelen over het wel of niet samenwonen. Ik had me mijn leven heel anders voorgesteld op mijn 22e, maar als ik dat hoor, hoeft dat voor mij ook niet. Het is fijn om te merken dat ik eindelijk dingen voor mezelf kan beslissen zonder me daarbij te alten beinvloeden door andere mensen of meningen. Ik kan dingen doen omdat ik ze wil en dat is fijn. Al vind ik het soms best nog een beetje stom dat ik niet echt een groepsmens ben, maar zomaar een paar -heel erg lieve- mensen om me heen heb en niet echt een 'vriendengroep'. Ik weet dat dat er voor mij gewoon niet in zit en dat is prima, maar aan de andere kant is het wel moeilijk, want het zou soms wel fijn zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken het van mn eigen ex ![]() Je kunt het altijd hier kwijt, hoe laat ook ![]() ot: nou we hebben onze nieuwe liefdes. 2 baardagaampjes ![]() Gister stonden we even lijnrecht tegenover elkaar omdat hij iets wilde met de verlichting wat ik niet zag zitten, maar goed, gelukkig is dat ook weer opgelost ![]() Das een nadeel van zo op elkaar lijken, we zijn allebei beetje controlfreak ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
@kuik:
Kijk, niemand is perfect, ik ook niet, maar ik heb 100% respect voor mijn vriendin en voor mijzelf. Al heb ik slaande ruzie, naar mensen die niet dichtbij mij staan zou ik het nog steeds opnemen voor mijn vriendin, en uberhaupt geen contact opnemen met een ex of wat dan ook. En helemaal niet over ''vreemdgaan'' en dat soort bullshit beginnen. God damn...ik vind dat echt een zwaktebod! Weglopen om te vluchten in een leegte. Veel sterkte. ![]() ot: Rare week...ironisch...De dag na dat we elkaar weer omhelsden, overlijdt er iemand. Voor de rest missen we elkaar! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben blijkbaar vrijgezel??
Heb 'm 5 dagen niet gezien.. Gisteren had ik hem een sms gestuurd met de vraag of hij samen wou eten. Kreeg een reactie ; Nee ik ga naar taste ( studentenvereniging) Dus ik al een beetje teleurgesteld... Maar goed kan gebeuren. Ik sms hem later( half 4 in de nacht) ; Vind het jammer dat je geen tijd hebt..ik hoopte wel dat je een beetje op tijd thuis zou zijn.. ( Ik ben komende dagen weer weg, dus zou hem alleen vannacht zien) krijg ik terug ; Ben er klaar mee! Huh? Nja ik zie het allemaal wel.. Weet het in ieder geval niet meer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik mis mijn vriendje heel erg, ik heb hem bijna twee weken niet gezien. Dit weekend ga ik naar hem toe, maar ik heb er eigenlijk helemaal gaan zin in. We zijn nooit een moment alleen in dat huis, we kunnen daar nooit eens lekker samen zijn en praten. Zijn ouders hebben altijd wat te zeuren en vinden het eigenlijk niet nodig dat we elkaar eens in de twee weken zien. Ik ben er een beetje klaar mee ondertussen. Ik neem me elke keer voor om gewoon een keer een weerwoord te geven tegen zijn autoritaire vader, maar ik durf het steeds niet. Crap.
||
![]() |
Citaat:
Maar meneer ligt met een dronken kop in bed (hij is om 10uur vanmorgen blijkbaar thuis gekomen) en heeft vrij weinig te vertellen.. Dus ik ga ervan uit dat hij het met mij bedoeld. Heb in ieder geval geen zin om met zo iemand te praten, want dan word ik alleen maar boos.. Maar pfff word er gek van! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik nu kapot van liefdesverdriet zou moeten zijn, maar ik voel echt helemaal niets. Ik ben net een robot. Het lukt me ook gewoon niet om met emotie te praten; ik voel me volkomen nuchter en rationeel. De rolluiken zijn naar beneden en ik denk dat ik mezelf gewoon niet toesta om iets te voelen omdat het me anders te veel wordt. Het is uit. Het is echt uit en ik kan het maar niet tot me door laten dringen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|