Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens vind ik dat Jan Jaap weldegelijk een goed gevoel voor humor heeft alleen een eindejaarsconference is misschien toch niet helemaal aan hem besteed. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Dit was het Nieuws vond ik hem trouwens wel vaak leuk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik beschouw het meeste cabarettalent als matig trouwens. Vaak staan ze met een air van "ik moet nu grappige dingen vertellen" terwijl de kunst juist is om een reeks anekdotes te vertellen (al dan niet gelardeerd met muzikale intermezzo's) die 'toevallig' grappig lijken te zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Hicks natuurlijk. ![]() En ik heb ooit de allereerste try out van Guido Weijers gezien, in een soort van kelder met 30 stoelen in Gorinchem. Dat was voor een 1e try-out wel ok en hij bleek na afloop ook een hele vriendelijke kerel te zijn... Jammer alleen dat hij al z'n grappen jat en hij na z'n try-outs niet beter is geworden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oja idd, hij jat ook nog. Zelfde geldt voor die andere dude. Javier huppeldepup. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ging er met een heel naar gevoel weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Glorious en Dressed to kill zijn imo z'n beste shows. En Definite article ook wel. Vorig jaar november was 'ie in de HMH en dat was vet, maar niet zo awesomesauce als die shows.
||
Citaat:
btw, mijn held:
|
Verwijderd
|
Ik ben ook nog wakker, maar ik ben aan het studeren. Niet voor een tentamen ofzo, ik ben de autodidact aan het uithangen met een hele berg aan praktische kunstboeken, vers van de downloadpers. Momenteel lees ik in The Animator's Survival Kit en die is behoorlijk leuk
![]() Trimmies tip werkt trouwens prima, zelfs met die senseodingskes. En verder kan ik je aanraden om oploskoffie in huis te halen, dat is niet te zuipen maar in koffienoodgevallen is het goed te doen. |
![]() |
|
|