Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind hem erg goed.

In tegenstelling tot Jan Jaap van der Wal, die ik érg stom vind. Vind ze ook niet echt met elkaar te vergelijken eigenlijk.
Waarom vind je die erg stom? Ik vind Jan-Jaap wel grappig, al heb ik weinig van hem gezien. Alleen jammer van dat hoofd Maargoed, alles beter dan Freek de Jonge.
Advertentie
Oud 22-11-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind hem erg goed.

In tegenstelling tot Jan Jaap van der Wal, die ik érg stom vind. Vind ze ook niet echt met elkaar te vergelijken eigenlijk.
Ik heb ooit eens tegen iemand gezegd dat-ie op Jan Jaap leek, qua uiterlijk, en toen kreeg ik meteen een k-line om m'n oren van die jongeman (die ook server admin is)

Overigens vind ik dat Jan Jaap weldegelijk een goed gevoel voor humor heeft alleen een eindejaarsconference is misschien toch niet helemaal aan hem besteed.

Citaat:
Waarom vind je die erg stom? Ik vind Jan-Jaap wel grappig, al heb ik weinig van hem gezien. Alleen jammer van dat hoofd Maargoed, alles beter dan Freek de Jonge.
Vroeger was Freek écht goed hoor, ten tijde van Neerlans Hoop Express. Grote goden.
Oud 22-11-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Twee jaar geleden ofzo? Was er een oudejaarsconference van hem, die was zó stom. Ook grotendeels door de toon waarop hij praat.

In Dit was het Nieuws vond ik hem trouwens wel vaak leuk.
Oud 22-11-2010, 00:25
Verwijderd
Ik beschouw het meeste cabarettalent als matig trouwens. Vaak staan ze met een air van "ik moet nu grappige dingen vertellen" terwijl de kunst juist is om een reeks anekdotes te vertellen (al dan niet gelardeerd met muzikale intermezzo's) die 'toevallig' grappig lijken te zijn.
Oud 22-11-2010, 00:28
Verwijderd
Ik heb de laatste jaren trouwens best veel leuke nieuwe cabaretiers ontdekt, terwijl ik juist wel heel kritisch ben meestal.

Guido Weijers vind ik een verschrikking.
Oud 22-11-2010, 00:28
Verwijderd
Matig cabarettalent kun je trouwens herkennen aan anekdotes die standaard beginnen met "laatst was ik in de supermarkt..." en dan komt er altijd zo'n suf verhaal over kassameisjes en producten die in het verkeerde schap staan. Gaap.
Oud 22-11-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik beschouw het meeste cabarettalent als matig trouwens. Vaak staan ze met een air van "ik moet nu grappige dingen vertellen" terwijl de kunst juist is om een reeks anekdotes te vertellen (al dan niet gelardeerd met muzikale intermezzo's) die 'toevallig' grappig lijken te zijn.
Richard Pryor kon dat als geen ander. Bijvoorbeeld deze anekdote:

Oud 22-11-2010, 00:29
Verwijderd
Ja, en cabaretiers die nú nog aankomen met verontwaardiging over de 'out of bed look' uit een potje, die mogen met zo'n haak van het podium worden gehaald.
Oud 22-11-2010, 00:30
Geel
Geel is offline
Guido Weijers, Jan Jaap van der Wal en Daniel Arends zijn heel goed te vergelijken.
Verwijderd
Guido Weijers zéker niet.

Je vloekt in de kerk Geel!

Ik zag een jaar geleden per ongeluk een stuk van een show van hem, nouuuu, zelden zoiets slechts gezien.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de laatste jaren trouwens best veel leuke nieuwe cabaretiers ontdekt, terwijl ik juist wel heel kritisch ben meestal.

Guido Weijers vind ik een verschrikking.
Ik ging met mijn introdagen in 2002 naar een speciale privévoorstelling van Guido Weijers. Toen nog een onbekende, beginnende cabaretier, en ik vond hem best grappig. Maar dat was toen. Later zag ik diezelfde show terug in iets andere vorm (op tv), en toen vroeg ik me af wat er ook weer zo leuk was.
Oud 22-11-2010, 00:31
Carn
Carn is offline
Carlin .
Oud 22-11-2010, 00:31
Geel
Geel is offline
Citaat:
Guido Weijers, Jan Jaap van der Wal en Daniel Arends zijn heel goed te vergelijken.
En dan bedoel ik dus dat ze goed met elkaar te vergelijken zijn.

@ stef
Oud 22-11-2010, 00:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey! Moet jij niet naar bed
Oud 22-11-2010, 00:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Carlin .
<3

En Hicks natuurlijk.

En ik heb ooit de allereerste try out van Guido Weijers gezien, in een soort van kelder met 30 stoelen in Gorinchem.
Dat was voor een 1e try-out wel ok en hij bleek na afloop ook een hele vriendelijke kerel te zijn... Jammer alleen dat hij al z'n grappen jat en hij na z'n try-outs niet beter is geworden.
Oud 22-11-2010, 00:35
Geel
Geel is offline
Citaat:
Hey! Moet jij niet naar bed
Ja, eigenlijk wel.
Oud 22-11-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
<3

En Hicks natuurlijk.

En ik heb ooit de allereerste try out van Guido Weijers gezien, in een soort van kelder met 30 stoelen in Gorinchem.
Dat was voor een 1e try-out wel ok en hij bleek na afloop ook een hele vriendelijke kerel te zijn... Jammer alleen dat hij al z'n grappen jat en hij na z'n try-outs niet beter is geworden.
Ja, vriendelijk is ie wel. Hij ging zelfs nog achteraf met de studenten een pilsje drinken

Oja idd, hij jat ook nog. Zelfde geldt voor die andere dude. Javier huppeldepup.
Oud 22-11-2010, 00:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, eigenlijk wel.
Eigenlijk wel hč. Ach ja pas maar op dat koekiemonster je niet opeet als je slaapt!
Oud 22-11-2010, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Oja idd, hij jat ook nog. Zelfde geldt voor die andere dude. Javier huppeldepup.
Javier Guzman. Ik ben bij een voorstelling van hem geweest (was meteen ook z'n minste helaas) en je hoort weleens van hem dat hji een beetje agressief is en soms niet zo leuk omgaat met het publiek. Nou, dat hebben we toen gemerkt. Ik weet niet meer precies wat er nou voorviel, maar hij deed in ieder geval knap lullig tegen iemand uit de zaal 'ga dan gewoon weg joh' blabla. Volgens mij ging hij zelfs schelden. Bij sommige cabaretiers hoort dat er een beetje bij, en is het een beetje grappend bedoeld, maar juist doordat je bij hem weet van zijn 'agressieve verleden' was het best naar.
Ging er met een heel naar gevoel weg.
Oud 22-11-2010, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Javier Guzman. Ik ben bij een voorstelling van hem geweest (was meteen ook z'n minste helaas) en je hoort weleens van hem dat hji een beetje agressief is en soms niet zo leuk omgaat met het publiek. Nou, dat hebben we toen gemerkt. Ik weet niet meer precies wat er nou voorviel, maar hij deed in ieder geval knap lullig tegen iemand uit de zaal 'ga dan gewoon weg joh' blabla. Volgens mij ging hij zelfs schelden. Bij sommige cabaretiers hoort dat er een beetje bij, en is het een beetje grappend bedoeld, maar juist doordat je bij hem weet van zijn 'agressieve verleden' was het best naar.
Ging er met een heel naar gevoel weg.
Terwijl Teeuwen dat ook doet, maar bij hem komt het er tenminste leuk uit, omdat je echt weet dat ie het niet meent
Oud 22-11-2010, 00:47
Verwijderd
Eddie Izzard is ook top notch trouwens.

Net als Richard Pryor. Barbaren.
Oud 22-11-2010, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Terwijl Teeuwen dat ook doet, maar bij hem komt het er tenminste leuk uit, omdat je echt weet dat ie het niet meent
Ja precies. Nee Javier is best een naar mannetje, hoewel ik hem in sommige shows wel echt goed vind.
Oud 22-11-2010, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Eddie Izzard is ook top notch trouwens

Ze laten weleens stukjes van hem zien bij DWDD, en ik neem mezelf telkens voor om meer van hem te bekijken
Oud 22-11-2010, 00:51
Verwijderd

en nu slapen
Oud 22-11-2010, 00:56
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

en nu slapen
Yeah ook een absolute meester. <3
Oud 22-11-2010, 00:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ze laten weleens stukjes van hem zien bij DWDD, en ik neem mezelf telkens voor om meer van hem te bekijken
Izzard is een held, maarrr hij is niet meer zo goed als vroeger.
Glorious en Dressed to kill zijn imo z'n beste shows. En Definite article ook wel.

Vorig jaar november was 'ie in de HMH en dat was vet, maar niet zo awesomesauce als die shows.
Oud 22-11-2010, 01:00
Verwijderd
Ik kijk het nu. Heb wel een pietsje moeite met zijn Engels verstaan, maar dat is weer een fijn leermoment
Oud 22-11-2010, 01:01
Verwijderd
Haha, over talen, en dat Engelsen misschien toch ook maar meer talen moeten leren:

"well, the Dutch speak four languages, and they smoke marihuana'.

You're damn right about that Izzard, you're damn right.
Oud 22-11-2010, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Eddie Izzard is ook top notch trouwens.

Net als Richard Pryor. Barbaren.
Ja, en Eddie Murphy.

Richard Pryor komt voor mij echt nooit meer van zijn blindenimago af.
Oud 22-11-2010, 01:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kijk het nu. Heb wel een pietsje moeite met zijn Engels verstaan, maar dat is weer een fijn leermoment
He, maar hij spreekt juist vrij accentloos. Mss wel een beetje snel, maar iig stukken beter te verstaan dan een Frankie Boyle ofzo.

btw, mijn held:
Oud 22-11-2010, 01:15
Verwijderd
Tijd om te gaan pitten kinders. *zwaai*
Oud 22-11-2010, 01:16
Verwijderd
hehe, dat laatste stukje

Nou, ik ga maar eens off, verder werken, bleh. Misschien moet ik maar eens mee doen aan Deal of Niet.
Oud 22-11-2010, 01:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook richting bed. Tot sinas
Oud 22-11-2010, 01:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En de groente!
Oud 22-11-2010, 01:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks a latté
Oud 22-11-2010, 01:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 22-11-2010, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Thanks a latté
Oud 22-11-2010, 03:03
Verwijderd
Koffie, ik moet koffie hebben! Maar mijn Senseo ligt op sterven. hij valt nu echt elke seconde uit.

Is hier nog iemand?
Oud 22-11-2010, 03:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar natuurlijk N00dle.

Heb je geen losse gemalen koffie? Water erop gieten, paar minuutjes laten staan en daarna door een filtertje gooien. Prima koffie.
Oud 22-11-2010, 03:32
Verwijderd
Ik ben ook nog wakker, maar ik ben aan het studeren. Niet voor een tentamen ofzo, ik ben de autodidact aan het uithangen met een hele berg aan praktische kunstboeken, vers van de downloadpers. Momenteel lees ik in The Animator's Survival Kit en die is behoorlijk leuk En straks is het tijd voor een paar anatomie- en perspectiefoefeningen.

Trimmies tip werkt trouwens prima, zelfs met die senseodingskes. En verder kan ik je aanraden om oploskoffie in huis te halen, dat is niet te zuipen maar in koffienoodgevallen is het goed te doen.
Oud 22-11-2010, 04:15
Macrador
Macrador is offline
vroeg
Oud 22-11-2010, 05:13
Tink*
Tink* is offline
Wow ik dacht dat ik wel de eerste zou zijn, maar er is iemand nog vroeger!
Oud 22-11-2010, 05:50
Missy
Missy is offline
Hm, dan kom ik wel als derde.
Oud 22-11-2010, 06:10
Picidae
Picidae is offline
vierde
Oud 22-11-2010, 06:10
Verwijderd
mwahahahaha mijn LAATSTE MAANDAG vroeg opstaan
Oud 22-11-2010, 06:11
Sherlock
Sherlock is offline
Shatup
Oud 22-11-2010, 06:36
Macrador
Macrador is offline
yey ik was de vroegste *geeuw* mijn wekker met2 uur verslaan
Oud 22-11-2010, 07:14
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 22-11-2010, 07:18
Rationeel
Rationeel is offline
gefeliciteerd macrador!
Oud 22-11-2010, 07:24
Verwijderd
Urgh ik sta op een breekpunt -_-

Al anderhalf maand lang om 3 uur s'nachts opstaan om te douchen en dan het zalfje voor die hoerentiefvlekkenjeukopenwondenhuid en weer om 4 slapen of s'ochtends opstaan met die slettenhondenjeuk.

Vermoeiend!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten