Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Eendhond zegt vaak dooi:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij moesten 'chips' zeggen op die hippiebasisschool van mij. Schelden was 'not done'.
Maar ja, die mensen wisten totaal niet wat wel en niet kon. Ik stond als twaalfjarige bij feestelijke gelegenheden waarbij ouders aanwezig waren achter de tap. Sneeuwwitjes drinken. Oh, wat waren wij cool. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Erken dat vloeken schaadt
Misschien vloek je omdat je dat makkelijk vindt of leuk. Je denkt dat het oplucht. Maar het negatieve weegt bij vloeken zwaarder dan het positieve. Je wint geen discussie door te vloeken, je verdient er geen respect mee, je laat er niet mee zien dat je intelligent bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In principe steunde ik dat altijd op een soort passieve 'ja, goed idee, maar maar daar denk ik niet aan als ik mijn teen stoot'-manier, tot ik eens wachtte op de tandarts en een interview las met de oprichter van die bende. Hij zei dat men niet mocht vloeken omdat "God dat niet wilde". De interviewer vroeg hem hoe hij dat wist. Hij had een "goed, persoonlijk contact met God". Toen verloor hij al mijn steun. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geslacht: Vrouw :') Goed, op zoek naar de volgende baan.
|
Die video op de site van de bond tegen het vloeken, staat die er nog? Met die man die voor een klas basisschoolkinderen staat en zegt 'heel veel mensen die zijn DOKTER. Die weten precíes wat een ander heeft... kánker... of týfus... of mongooool'.
Dat was zo'n goed filmpje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, de Bond tegen het vloeken heeft een interview gedaan met een Duitse krant en daar worden ze de hele tijd 'Bund gegen das Fluchen' genoemd. Ik weet niet waarom ik het zo grappig vind, maar grappig vind ik het. Misschien omdat 'Bund gegen das Fluchen' heel erg als vloeken klinkt. Net zoals al het andere Duits.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|