Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nouja, in ieder geval goed dat ze gaan kijken wat er is en zo. Maar toch heel heftig en stom en alles ![]() En nu iets om je weer vrolijk te maken:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mogguh!
Jongens, ik snap mijn huisgenote niet. Ik doe meestal haar afwas en dat doe ik vrijwillig en dat is ok... MAAR hoe krijgt ze het in godsnaam voor elkaar om elke keer in 1 ochtendje tijd 4 borden, 2 schaaltjes, 3 bekers, 4 vorken en 4 messen vies te maken? Echt, HOE. DOE. JE. DAT?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1) Ze heeft boulimia en probeert dit te verbergen door zoveel mogelijk servies te gebruiken. Ik denk dat mensen van een eetstoornis lichtelijk paranoïde worden van al het gedoe om steeds alle sporen uit te wissen. Ze denkt waarschijnlijk dat jij haar voedselvoorraad nauwlettend in de gaten houdt om te zien of er niet ineens veel verdwijnt. Daarom gebruikt ze veel servies, zodat jij denkt dat zij elke morgen bezoek krijgt en niet in haar eentje alles opeet. 2) Ze krijgt echt veel bezoek en probeert dit voor jou te verbergen. Dat verbergen lukt aardig, alleen vergeet ze dat jij haar servies afwast en zodoende merkt dat ze er veel vriendjes op nahoudt. 3) Ze eet 's ochtends zelfgeslacht everzwijn. Dat past niet op één bordje natuurlijk. De drie bekers gebruikt ze om het bloed in op te vangen - tegen de tijd dat de derde vol is heeft ze de eerste weer leeggedrinken. De schaaltjes gebruikt ze voor ogen, nieren, milt e.d. De borden zodat het everzwijn haar kleed niet viesmaakt. Het bestek om in het zwijn te steken. Dan lijkt het net een stekelvarken. Ze heeft een stekelvarkenfetisj. Sowieso lief van je om haar afwas te doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|