Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Oeh, olijven met kiwiformaat lijken me gaaf <3
Dat je een olijf uit de pot pakt, en er dan een grote hap van neemt
Advertentie
Oud 26-11-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Dat je een olijf uit de pot pakt, en er dan een grote hap van neemt
1 olijf per potje
Oud 26-11-2010, 11:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe het zit in windows
Nou het staat vast wel ergens. Maar even goed zoeken.
Oud 26-11-2010, 11:56
Verwijderd
Oh en mn lowlandskaartje is besteld
Oud 26-11-2010, 12:04
Verwijderd
Slightly going mad door lowlands site en kut nieuwe abn e.dentifier!
Oud 26-11-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Nou het staat vast wel ergens. Maar even goed zoeken.
Gewoon even alle menu's doorlopen inderdaad. Daarna is het een kwestie van last.fm gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en een vakje aanvinken.
Oud 26-11-2010, 12:14
Tink*
Tink* is offline
Ik heb het al gevonden.
Oud 26-11-2010, 12:18
Verwijderd
En niet vergeten op apply te klikken.
Oud 26-11-2010, 12:29
Carn
Carn is offline
och, al die mensen die panieken dat het uitverkocht is, er komt vast nog een shitload aan tickets vrij.
Oud 26-11-2010, 12:30
Verwijderd
VERLOF !!!!!!!!!!!!!!!! geen werk meer de komende weken zit ik thuis. te wachten en te poetsen.
Oud 26-11-2010, 12:33
Verwijderd
wtf lowlands uitverkocht?!
Oud 26-11-2010, 12:34
Carn
Carn is offline
zo het schijnt . Je reinste bedrog natuurlijk, dat terzijde.
Oud 26-11-2010, 12:38
Verwijderd
CJP kaarten zijn er nog. En er komen er nog wat vrij. Maar wtf echt
Oud 26-11-2010, 12:39
Carn
Carn is offline
ach ja, ik vind het wel slim. Als je batchgewijs kaarten beschikbaar maakt kan je veel beter plannen aangaande capaciteit etc. Als je shit moet regelen voor 60.000 bezoekers en je hebt er maar 30.000 dan sta je toch te kijken.
Oud 26-11-2010, 12:39
Verwijderd
Is het altijd zo leeg om half twee vrijdagmiddags?
Oud 26-11-2010, 12:40
Verwijderd
hoorde het net op de raad'io, te idioot voor woorden echt
Oud 26-11-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
CJP kaarten zijn er nog. En er komen er nog wat vrij. Maar wtf echt
Wut
Oud 26-11-2010, 12:56
Verwijderd
Er zijn Oostgoten en Westgoten.

Ik weet niet waarom, maar om die informatie zit ik al vijf minuten te gniffelen. En elke keer dat het stopt, denk ik: Oostgoten... en dan gaat het weer verder.

Oud 26-11-2010, 13:02
Carn
Carn is offline
AMSTERDAM - Alle kaarten voor het festival Lowlands in Biddinghuizen zijn vrijdag uitverkocht. Er zijn alleen nog CJP-kaarten beschikbaar.
© NU.nl/Paul Barendregt

Dat bevestigt Bente Bolman, communicatiemanager van Lowlands, tegenover NU.nl.

"Er komen in de loop van de dag altijd nog wat reserveringen vrij van mensen die niet genoeg geld op hun rekening hadden staan. Die komen vandaag vrij, maar zullen ook vandaag weer verkocht worden verwacht ik."

CJP

Er zijn in totaal zo'n 45.000 kaarten in twee uur tijd verkocht. De voorverkoop van Lowlands 2011 startte vrijdag om 11.00 uur. Een kaartje kost 165 euro. Lowlands heeft met CJP een speciale deal voor de verkoop van kaartjes aan CJP-kaarthouders.

In totaal zijn er 10.000 CJP-kaarten beschikbaar, hoeveel er daarvan al verkocht zijn, kon Bolman niet zeggen.

De kaarten voor Lowlands gaan normaal gesproken in februari in de verkoop. De laatste editie was binnen acht dagen uitverkocht. Dit jaar startte de verkoop eerder wegens de geplande btw-verhoging van 6 naar 20 procent.

Volg hier de twitterberichten over Lowlands via NUlive
Oud 26-11-2010, 13:10
Verwijderd

Oud 26-11-2010, 13:16
Verwijderd
Sann, ik ben gisteren naar Sint geweest. Geen woord van je was te veel, wat heerlijk slecht <3
Oud 26-11-2010, 14:08
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeeedemorgen!
Oud 26-11-2010, 14:09
Rationeel
Rationeel is offline
oe, déjà vu
Oud 26-11-2010, 14:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg mijn vader heeft apneu, dat wisten we al, maar de laatste tijd valt hij overal in slaap, zelfs in de auto, dus hij moest naar het ziekenhuis en 24 uur met en kastje lopen dat alles registreert. Blijkt dat hij 42 keer per uur wakker wordt zonder het te merken en dus minstens 42 keer zijn adem inhoudt. Dat inhouden duurde elke keer op zijn minst 8 seconden en het langste was 37 seconden en nu moet hij 9 december een nachtje in het ziekenhuis slapen
Oud 26-11-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Sann, ik ben gisteren naar Sint geweest. Geen woord van je was te veel, wat heerlijk slecht <3
I know right?
Oud 26-11-2010, 14:43
Verwijderd
Sinds CM mij verboden heeft om over mannen te praten post ik hier veel minder.
Oud 26-11-2010, 14:48
Verwijderd
Heeft zij dat jou verboden?
Oud 26-11-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
ze heeft een ban, dus maak je niet druk
Oud 26-11-2010, 15:00
Verwijderd
lowlands uitverkocht? Wutt dat kan echt niet
Oud 26-11-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Wel dus, en zeker 3/4 van de mensen die ik graag zie gaan gaan niet

Edit: ik neem aan dat we via via nog wel wat kaartjes weten te fixen, maar toch
Oud 26-11-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Omg mijn vader heeft apneu, dat wisten we al, maar de laatste tijd valt hij overal in slaap, zelfs in de auto, dus hij moest naar het ziekenhuis en 24 uur met en kastje lopen dat alles registreert. Blijkt dat hij 42 keer per uur wakker wordt zonder het te merken en dus minstens 42 keer zijn adem inhoudt. Dat inhouden duurde elke keer op zijn minst 8 seconden en het langste was 37 seconden en nu moet hij 9 december een nachtje in het ziekenhuis slapen
Oh mèn Kunnen ze daar iets aan doen, een soort medicijn of zo, dat hij niet meer steeds in slaap valt?
Oud 26-11-2010, 15:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh mèn Kunnen ze daar iets aan doen, een soort medicijn of zo, dat hij niet meer steeds in slaap valt?
Mja ze gaan dus 9 december kijken of er iets aan te doen is, hij zal wel aan zuurstof worden gelegd enzo. Mijn moeder staat doodsangsten uit elke keer als hij in de auto stapt, ik ook trouwens. Hij werd laatst bij Rotterdam op de snelweg wakker getoeterd..
Oud 26-11-2010, 15:28
Verwijderd
Kazettekadet, zijn die katten van je nou geholpen of niet? Zo ja, was het buikje nou blauw of niet?
Oud 26-11-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Mja ze gaan dus 9 december kijken of er iets aan te doen is, hij zal wel aan zuurstof worden gelegd enzo. Mijn moeder staat doodsangsten uit elke keer als hij in de auto stapt, ik ook trouwens. Hij werd laatst bij Rotterdam op de snelweg wakker getoeterd..
Waarom rijdt hij dan nog?
Nouja, in ieder geval goed dat ze gaan kijken wat er is en zo. Maar toch heel heftig en stom en alles .

En nu iets om je weer vrolijk te maken:
Spoiler
Oud 26-11-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Wie is CM in godsvredesnaam!
Oud 26-11-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Wie is CM in godsvredesnaam!
CreativeMusic.
Oud 26-11-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb deze:

[afbeelding]

[/fangirl]

[filmpje]

Citaat:
CreativeMusic.
Oh. Waarom luisteren mensen naar CreativeMusic, vraag ik me dan af. *grinnik*
Oud 26-11-2010, 16:00
Verwijderd
Oostgoten. Gnnnnnnnnnn
Oud 26-11-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Kazettekadet, zijn die katten van je nou geholpen of niet? Zo ja, was het buikje nou blauw of niet?
Ja, en nee, niet echt...
Oud 26-11-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Het gaat steeds verder achteruit met de smaak van het Nederlandse volk. Of mijn smaak wordt gewoon steeds beter, dat kan natuurlijk ook.
Oud 26-11-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Het gaat steeds verder achteruit met de smaak van het Nederlandse volk. Of mijn smaak wordt gewoon steeds beter, dat kan natuurlijk ook.
Oud 26-11-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hier hardop om lachen
Oud 26-11-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, en nee, niet echt...
Oh, nou ja, de laatste kat die bij ons gesteriliseerd was had 'n blauwe buik, voelde zich heel belabberd (want narcoserestanten en auwa probably) én werd door de huiskater onder de bank gehoekt zodra ze op vrije voeten wankelde-- alsof de ingreep al niet erg genoeg was. Probably triggerde die dierenartsenlucht of zo een killswitch want 't was echt rossen geblazen
Oud 26-11-2010, 16:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!

Jongens, ik snap mijn huisgenote niet. Ik doe meestal haar afwas en dat doe ik vrijwillig en dat is ok... MAAR hoe krijgt ze het in godsnaam voor elkaar om elke keer in 1 ochtendje tijd 4 borden, 2 schaaltjes, 3 bekers, 4 vorken en 4 messen vies te maken?
Echt, HOE. DOE. JE. DAT?!
Oud 26-11-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Mogguh!

Jongens, ik snap mijn huisgenote niet. Ik doe meestal haar afwas en dat doe ik vrijwillig en dat is ok... MAAR hoe krijgt ze het in godsnaam voor elkaar om elke keer in 1 ochtendje tijd 4 borden, 2 schaaltjes, 3 bekers, 4 vorken en 4 messen vies te maken?
Je doet haar fokking afwas?
Oud 26-11-2010, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Mogguh!

Meerdere mogelijkheden:
1) Ze heeft boulimia en probeert dit te verbergen door zoveel mogelijk servies te gebruiken. Ik denk dat mensen van een eetstoornis lichtelijk paranoïde worden van al het gedoe om steeds alle sporen uit te wissen. Ze denkt waarschijnlijk dat jij haar voedselvoorraad nauwlettend in de gaten houdt om te zien of er niet ineens veel verdwijnt. Daarom gebruikt ze veel servies, zodat jij denkt dat zij elke morgen bezoek krijgt en niet in haar eentje alles opeet.
2) Ze krijgt echt veel bezoek en probeert dit voor jou te verbergen. Dat verbergen lukt aardig, alleen vergeet ze dat jij haar servies afwast en zodoende merkt dat ze er veel vriendjes op nahoudt.
3) Ze eet 's ochtends zelfgeslacht everzwijn. Dat past niet op één bordje natuurlijk. De drie bekers gebruikt ze om het bloed in op te vangen - tegen de tijd dat de derde vol is heeft ze de eerste weer leeggedrinken. De schaaltjes gebruikt ze voor ogen, nieren, milt e.d. De borden zodat het everzwijn haar kleed niet viesmaakt. Het bestek om in het zwijn te steken. Dan lijkt het net een stekelvarken. Ze heeft een stekelvarkenfetisj.

Sowieso lief van je om haar afwas te doen.
Oud 26-11-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou ja, de laatste kat die bij ons gesteriliseerd was had 'n blauwe buik, voelde zich heel belabberd (want narcoserestanten en auwa probably) én werd door de huiskater onder de bank gehoekt zodra ze op vrije voeten wankelde-- alsof de ingreep al niet erg genoeg was. Probably triggerde die dierenartsenlucht of zo een killswitch want 't was echt rossen geblazen
Nee, Pioen doet gewoon normaal. Ze rende ook alweer de portiek binnen en de trap af toen ik vandaag thuiskwam... zoals gewoonlijk.
Oud 26-11-2010, 16:26
Verwijderd
Oh, of ze is permanent ongesteld en gebruikt graag servies om het op te vangen.
Oud 26-11-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Je doet haar fokking afwas?
Toen ik op kamers woonde deed ik dat ook weleens, maar toen werd mijn afwas ook weleens gedaan.
Oud 26-11-2010, 16:27
Verwijderd
Wat is het koud hier. Later trouw ik met een centrale verwarming.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten