Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat op de basisschool in de klas bij een meisje dat ongeveer zo was, en ik vond haar heel zielig, terwijl ze verder heel erg stom was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 1x met tranen in m'n ogen gezeten van wanhoop omdat een docent mij - en andere studenten - gewoon niet begreep. We waren het vreselijk oneens met hoe hij zijn vak organiseerde, maar hij voelde zich vooral enorm aangevallen en trok zich dat heel persoonlijk aan. En mja, hij was van het type dat dan wraak neemt, dus had iedereen een onvoldoende op het tentamen en waren 'heel toevallig' de anonieme beoordelingen voor zijn vak foetsie (die moesten we bij hem indelen en ik heb hem er dus lekker in zien zitten lezen, hij wist precies wie wat in had gevuld dus). Maar ja, toen was ik vooral boos en daardoor emotioneel dan wat anders.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb om een slecht punt nog nooit gehuild. Wel vaak bijna. Eigenlijk huil ik vaak om heel stomme dingen (als ik moe ben begin ik al te spuiten als de tandpasta op is), maar als er echt iets is, huil ik niet. Toen mama in het ziekenhuis lag, een vriendin werd uitgezet, een kennis overleed, alsof ik gewoon geen tranen meer overhad.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook nog nooit publiekelijk moeten huilen, volgens mij. Maar stress heeft ook geen emotionele uitwerking op mij, ik word er alleen heel extreem kalm, naar binnen gekeerd en geconcentreerd van.
Maar ik ben niet zo vaak gestresseerd, zoals dat heet. Sowieso varieert m'n stemming nauwelijks, ik ben gewoon altijd kalm en lichtelijk verward, en dan in combinatie met óf tevredenheid/vrolijkheid óf melancholie/weltschmerz. En dat was het dan wel zo'n beetje, qua emotionele diversiteit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij heb ik het meestal best goed in de hand of ik huil of niet. Soms niet, maar over het algemeen kan ik het best inhouden. En als ik zou willen, kon ik nu ook wel beginnen met huilen, terwijl ik helemaal niet verdrietig ben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige wat je kunt zeggen is: ''Ik heb zélf nog nooit in zodanige paniek verkeerd of onder zulke stress gestaan dat dat zich uitte in huilen.'' Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben wel emotioneel vaardig, dat heeft niets te maken met iets irritant vinden. Overigens ga ik dan liever zelf weg, het is niet zo dat ik ga roepen: "hee, ga eens even verderop een potje staan janken!" Maar goed, ik maak gelukkig niet echt mee dat mensen om mij heen spontaan gaan janken van de stress, dus ik heb er geen ervaring mee, los van de brugklas. |
![]() |
|
Niet weg, ze moeten gewoon hun emoties wat beter onder controle leren krijgen.
Mijn zus is ook zo'n janksmoel en ik heb mijn redenen om daar een hele grote hekel aan te hebben. Heel toevallig heb ik vannacht nog heel lang over dit huilgebeuren nagedacht, waardoor ik me nu veel beter realiseer waarom ik er zo'n aversie tegen heb.
|
Verwijderd
|
In de brugklas keken we bij levensbeschouwing een filmpje over de bio-industrie, met (uiteraard) allemaal naargeestig dierenleed. Toen moest 60% van de meisjes in de klas ook heel hard huilen. "Wuuuuuu dat kan toch niet wuuuu de diertjes wuu", allemaal drama en met z'n allen jankend naar de wc, maar in de pauze wel vrolijk aan hun boterhammetjes met ham gaan. :')
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook nooit vaak boos trouwens, tenzij klanten lopen te naggen met slecht nieuws, of als ik verlies met poker, dan scheld ik er even een potje op los. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Even een ander onderwerp dan huilende mensen: Ik vind ik het heel knap hoe ze zo'n ferrero rocher zo mooi rond maken, met een noot perfect in het midden. En de gehakte nootjes zo mooi gelijkmatig om de bonbon verspreid.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog nooit echt boos geweest. Ik kan het gewoon niet. Verdriet ook niet. Als ik huil, val ik na tien minuten in slaap, dan word ik wakker en ben meestal vrolijk of licht melancholisch, maar nooit echt boos. Ik neem mezelf altijd voor dat ik deze keer eens zal laten zien dat ik het wel kan, woede! maar het lukt nooit.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|