Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 11:49
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg sann, dat lijntjesschema doet het niet meer en ik heb de laatste versie niet gezien dus ik weet niet wat er gecensureerd is
Oud 08-12-2010, 11:54
Verwijderd
Gesprek gehad met m'n eerste en tweede scriptiebegeleider, eerste is helemaal lyrisch, de andere voorziet flinke problemen. Nu hebben ze ruzie met elkaar. Fml
Oud 08-12-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Zeg sann, dat lijntjesschema doet het niet meer en ik heb de laatste versie niet gezien dus ik weet niet wat er gecensureerd is
Oh ja, ik gooide hem eraf omdat er nog een verzoek binnenkwam om 'm te censureren en ik had geen zin meer in aanpassen. Stuur 'm je wel op de mail.
Oud 08-12-2010, 11:56
Carn
Carn is offline
ik vond het trouwens allemaal wel meevallen, ik had nog wel wat onbekenden verwacht!
Oud 08-12-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Oke danku voor deze nuttige opmerking
Citaat:
oei dat klinkt sarcastisch, maar zo bedoel ik het niet!!11!!!!!!!!!
Oud 08-12-2010, 11:58
Verwijderd
hij neemt niet op
Verwijderd
Citaat:
ik vond het trouwens allemaal wel meevallen, ik had nog wel wat onbekenden verwacht!
Als ik hier ooit besluit weg te gaan neem ik afscheid met de ongecensureerde versie
Verwijderd
Citaat:
hij neemt niet op
Wat een toffe kast trouwens
Oud 08-12-2010, 12:04
Verwijderd
Helleu.

Wat een naar verhaal Carn
Oud 08-12-2010, 12:05
Verwijderd
Ik moet zo 4 uur aan een stuk lesgeven, niet zo'n zin in
Oud 08-12-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Gesprek gehad met m'n eerste en tweede scriptiebegeleider, eerste is helemaal lyrisch, de andere voorziet flinke problemen. Nu hebben ze ruzie met elkaar. Fml
Shit.

Citaat:
Wat een toffe kast trouwens
Qft.

Citaat:
Helleu.

Qft.
Oud 08-12-2010, 12:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het valt ook best wel mee. Hoewel er echt nog best wel veel lijntjes missen... suffe censuur
Carn
Carn is offline
Citaat:
Helleu.

Yeah, het 'ongeloof' heerst hier behoorlijk. Maar goed, life goes on.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet zo 4 uur aan een stuk lesgeven, niet zo'n zin in
gewoon aan het geld denken, dat doe ik ook als het wat minder gaat
Oud 08-12-2010, 12:15
Carn
Carn is offline
creepy shit, zn LinkedIn enzo staat natuurlijk nog gewoon online.
Oud 08-12-2010, 12:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
creepy shit, zn LinkedIn enzo staat natuurlijk nog gewoon online.

Mn vak laten vallen was trouwens echt een prima beslissing. Ik voelde me al weken alsof ik bijna griep zou krijgen, en nu voel ik me weer helemaal lekker.
Oud 08-12-2010, 12:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mn vak laten vallen was trouwens echt een prima beslissing. Ik voelde me al weken alsof ik bijna griep zou krijgen, en nu voel ik me weer helemaal lekker.
Ik ben een behoorlijke voorstander van het 'luisteren naar je lichaam'
Oud 08-12-2010, 12:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben een behoorlijke voorstander van het 'luisteren naar je lichaam'
Ik ook. Niet dat je bij ieder wissewasje nou moeilijk moet gaan doen, maar als je je al een maand niet goed voelt door de stress dat een keuzevak met zich meebrengt.. dan moet je gewoon zeggen: Fuck maar, stom keuzevak!

Oud 08-12-2010, 12:30
Verwijderd
oh het kastje was van een zoon van iemand, hij is nu z'n ouders aan het bellen hoeveel het moet kosten. OH pleaseeeee geef me een goede prijs.
Oud 08-12-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:

Oh ik wilde je er nog in aanmoedigen het te laten vallen, maar niet meer nodig zie ik! Beter!
Oud 08-12-2010, 12:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ik wilde je er nog in aanmoedigen het te laten vallen, maar niet meer nodig zie ik! Beter!
Juh. Ik heb vorig blok 3 vakken gevolgd dus ik had de punten niet nodig. En ik deed het alleen maar voor de lol. Dan moet het ook wel leuk blijven. Dus jeej

Even boodschappen doen want Rationeel heeft geen lunch én geen wc papier in huis. Twee toch wel essentiele dingen
Oud 08-12-2010, 12:45
Verwijderd
Goedzo Lorelei. Maak je bovendien geen zorgen over je lijst, niet deelgenomen staat alleen op je osiris hoor
Oud 08-12-2010, 13:00
Lorelei
Lorelei is offline
Nou sterker nog.. het staat zelfs nergens in osiris? Of komt dat aan het eind van het blok? Ik kon me gewoon uitschrijven (wat normaal gesproken ook niet kan als een vak al begonnen is)
Oud 08-12-2010, 13:20
Carn
Carn is offline
geniaal. Greenpeace, klant van ons, is aan het demonstreren. Er hangen letterlijk twee medewerkers van GP Nederland ergens aan een toren van een kolencentrale. Een centrale van Essent. ook een klant van ons En het meisje van GP Nederland die daar hangt is mijn vaste contactpersoon daar. huhuh.
Oud 08-12-2010, 13:32
Verwijderd
Greenpeace.
Oud 08-12-2010, 13:34
Carn
Carn is offline
Ik mag mijn mening daar niet online over uiten!
Oud 08-12-2010, 13:57
Verwijderd
Ik heb echt een sexy colbert gekocht ladiezzz
Oud 08-12-2010, 13:59
Verwijderd
Hm zo maar eens kijken of mijn galajurk van 3 jaar geleden nog past. Zo niet dan heb ik een probleem want ik heb echt geen geld voor een nieuwe
Verwijderd
Colberts zijn per definitie niet sexy.
Verwijderd
Citaat:
Hm zo maar eens kijken of mijn galajurk van 3 jaar geleden nog past. Zo niet dan heb ik een probleem want ik heb echt geen geld voor een nieuwe
Huren?
Oud 08-12-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Huren?
Mwa, ook al gauw +50 euro. Dus doe maar even allemaal duimen
Oud 08-12-2010, 14:02
Verwijderd
ha WIN. Past perfect
Oud 08-12-2010, 14:03
Verwijderd
Oh huhu ik heb 'm 3 jaar geleden niet naar de stomerij gebracht geloof ik
Oud 08-12-2010, 14:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik stond vanmorgen in mijn pak. echt letterlijk IN. hij is een beetje te groot en ik ben echt toe aan een nieuwe
Oud 08-12-2010, 14:10
Verwijderd
Ik heb voor mijn middelbareschoolgala's een op maat gemaakt pak gekregen, maar die heb ik al een tijdje niet aangehad. Ik geloof dat ik 'm nog wel net pas, al zit de broek wel een beetje strak.
Oud 08-12-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
ik stond vanmorgen in mijn pak. echt letterlijk IN. hij is een beetje te groot en ik ben echt toe aan een nieuwe
Hoeveelwas je nou ook weer afgevallen met dat crashdieet?
Oud 08-12-2010, 14:12
Tink*
Tink* is offline
Jullie slanken tenminste nog af dan, ik word alleen maar dikker.
Oud 08-12-2010, 14:15
Verwijderd
Zwarte pumps eronder, diamanten oorbellen, galaoutfit compleet voor 0 euros
Oud 08-12-2010, 14:15
Verwijderd
diamanten oorbellen for realz?
Oud 08-12-2010, 14:16
Verwijderd
ik ga over twee weken het allersnelste en effectiefste crashdieet everrr doen ::;D:D
Oud 08-12-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
diamanten oorbellen for realz?
Nee Maar wel duurder dan goed voor me is, als ik de prijs zou weten tenminste. Kreeg ze van mijn peetmoeder toen ik 21 werd en die is altijd nogal ehm enthousiast met dergelijke cadeaus. Mijn broertje kreeg een horloge van 300 euro van haar toen hij 21 werd, dus ik vrees dat ik in dezelfde prijscategorie moet denken.
Oud 08-12-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
ik ga over twee weken het allersnelste en effectiefste crashdieet everrr doen ::;D:D
Oud 08-12-2010, 14:19
Verwijderd
Oh god, mijn huisgenote is hardop kerstliedjes aan het meezingen. Make it stop
Oud 08-12-2010, 14:20
Verwijderd
o wah, sjiek hoor. maar als hety in die prijscategorie is kunnen het dan geen diamanten zijn? of zijn die nog duurder ik zou het best eng vinden zulke dingen te dragen, straks raak je ze kwijt ofzo
Oud 08-12-2010, 14:20
Verwijderd
gisteren was een lelijke dag en vandaag is een mooie dag. /bipolair. ik ben een verliefde rotdonder
Oud 08-12-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
o wah, sjiek hoor. maar als hety in die prijscategorie is kunnen het dan geen diamanten zijn? of zijn die nog duurder ik zou het best eng vinden zulke dingen te dragen, straks raak je ze kwijt ofzo
Als het kleine oorbellen waren had het wel gekund denk ik, maar het zijn hangers, vol stenen, dus het lijkt me niet. Ik vind het ook doodeng hoor, draag ze eigenlijk vooral als ik naar haar ga, of met speciale gelegenheden zoals kerst en gala's enzo. En ik ben een half jaar 1 oorbel kwijt geweest, maar godzijdank vond ik die terug toen ik ging verhuizen.
Oud 08-12-2010, 14:22
Verwijderd
Goeiemiddag!
Oud 08-12-2010, 14:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik poep dagelijks, jij dus niet? ;d;D:
Oud 08-12-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
ik poep dagelijks, jij dus niet? ;d;D:
geen vijf kilo nee, jij wel? :;D::
Oud 08-12-2010, 14:24
Verwijderd
Oh en ik heb er per ongeluk een x een opgestofzuigt, dat was ook nasty
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten