Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 22:40
Verwijderd
Ik vind Klitty wel mooi voor een meisje
Advertentie
Oud 08-12-2010, 22:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vera is nieuw
wel op hockey zetten!
Verwijderd
Citaat:
Het heeft natuurlijk heel veel te maken met mensen die je kende als kind. Bepaalde namen hebben voor mij gewoon voor altijd een negatieve associatie, of in ieder geval een ongepaste voor een kind. Ik kan me ook niet voorstellen dat er baby's zijn die Herman, Hugo of Albert heten.
Ik paste ooit op op een Alexander en Adriaan, dat was bizar, ze waren zo lief en schattig maar die námen.
Verwijderd
Ik vind Cécile eigenlijk best een leuke naam. Tikkeltje kak misschien, maar ach.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb meestal niet door dat ergens autobiografische elementen in zitten.
En ehm, door je filmpjes is me de zin om Coetzee te lezen ontnomen.

Bij Jelle met ik al-tijd denken aan Zaai, en dat ze dan allebij verliefd zijn op Jelle en dat zo verschrikkelijk grappig uitspreken. Jjjzelle, ofzoiets.

Dan doet Ludwig het toch beter bij je persoontje!
Oei, dan doe ik iets verkeerd! Want zomertijd is nog steeds mijn favoriete boek ooit. maar ja, ik ben geen goedeboekenambassadeur.

En nee, rick en nick staan me niet.
Verwijderd
Niks mis met hockeymeisjes!
Oud 08-12-2010, 22:42
Verwijderd
Jezus wat gaan jullie snel
Verwijderd
Ik vond Luka en Luna ooit ook heel mooi, maar dat zijn van die nare modenamen tegenwoordig
Verwijderd
Ik denk dat het Gijs of Rens wordt.
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Luka en Luna ooit ook heel mooi, maar dat zijn van die nare modenamen tegenwoordig
De hond van E. heet Luna, dus zo zou ik mijn kind nooit noemen
Oud 08-12-2010, 22:43
Verwijderd
Luna Lovegood heet Luna.
Verwijderd
Citaat:
Qft. Ik vind dat toch altijd wel een erge afknapper. Voor een meisje vond ik Elin ook heel leuk, maar die heb ik alweer zo'n beetje afgeschreven omdat die volgens mij poepiepopi gaat worden
Verwijderd
Citaat:
wel op hockey zetten!
Zie je, jij ziet er ook een mooi meisje met blonde krullen bij!

Nee, geen hockey, ik denk eerder dat Vera piano speelt.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Cécile eigenlijk best een leuke naam. Tikkeltje kak misschien, maar ach.
Ik ken een Cécile en da's echt een snoesje. En ik ken ook een Cecilia en dat is een snijmeisje.

Citaat:
Echt? Emory Memory!
Ja, Emory. Mooi. <3
Verwijderd
Citaat:
Oei, dan doe ik iets verkeerd! Want zomertijd is nog steeds mijn favoriete boek ooit. maar ja, ik ben geen goedeboekenambassadeur.

En nee, rick en nick staan me niet.
Dan ga ik nu opschrijven dat Zomertijd fijn is volgens jou en proberen de filmpjes te vergeten en als ik dan weer eens in de bieb of de Slegte kom met mijn notitieboekje bij me valt de afweging vast ten gunste van het boek uit. Ook al ben je geen abmbassadeur, of juist daarom.
Oud 08-12-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Qft. Ik vind dat toch altijd wel een erge afknapper. Voor een meisje vond ik Elin ook heel leuk, maar die heb ik alweer zo'n beetje afgeschreven omdat die volgens mij poepiepopi gaat worden
Mja, ik moet dan de hele tijd aan de co-assistent denken.

Hannah vind ik mooi. Sinds nog niet zo lang.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het Gijs of Rens wordt.
Rens vind ik een leuke naam, maar m'n beste vriend heet zo, dus dan moet het sowieso een kettingrokende womanizer worden Anders is het geen Rens in mijn ogen.
Verwijderd
Citaat:
In zekere mate kan je daar best rekening mee houden (zoals met Sanne of Sofie, dat kan je gewoon niet meer makuh) maar voor de rest kan je ook overdrijven met een naam afschrijven omdat het misschien een modenaam wordt. Is toch jammer als je de naam heel leuk vindt.
Oud 08-12-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
De hond van E. heet Luna, dus zo zou ik mijn kind nooit noemen
Ik ken ook honden die Lara heten. En zo heet m'n zusje ook
Oud 08-12-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Luna óók al? Zo blijft er niks moois over.

Citaat:
Ik ken een Cécile en da's echt een snoesje. En ik ken ook een Cecilia en dat is een snijmeisje.

Ja, Emory. Mooi. <3
In die lijn: Elodie! <3
Oud 08-12-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Luna óók al? Zo blijft er niks moois over.
Wat ook al? Waar blijft niets moois over?
Verwijderd
Citaat:
In zekere mate kan je daar best rekening mee houden (zoals met Sanne of Sofie, dat kan je gewoon niet meer makuh) maar voor de rest kan je ook overdrijven met een naam afschrijven omdat het misschien een modenaam wordt. Is toch jammer als je de naam heel leuk vindt.
Ja. De naam die we nu hebben heeft ook potentie modenaam te worden, daar vrees ik wel een beetje voor. Maar dat is dan jammerdebammer
Verwijderd
ik vind Baruch, Elias, Uziël, Jozef, Egon mooie namen. En William, Warren en Christopher maar engelse namen vind ik een beetje jammer hier.
Verwijderd
Citaat:
Wat ook al? Waar blijft niets moois over?
Dat Luna ook al een modenaam wordt.
Oud 08-12-2010, 22:47
Verwijderd
Tja, er kan altijd iets gebeuren. Ik denk dat de ouders die net een verse Joran gebaard hadden vlak voor het hele Joran-debacle ook wel gebaald hebben!
Oud 08-12-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dat Luna ook al een modenaam wordt.
Oh, zo! Luna is al lang een modenaam! Die naam kom ik echt te vaak tegen in mijn kindergroepen.
Carn
Carn is offline
aya of ayane.
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik vind Baruch, Elias, Uziël, Jozef, Egon mooie namen. En William, Warren en Christopher maar engelse namen vind ik een beetje jammer hier.
Ja, dan heet je dus gewoon Warren op z'n Nederlands. Ik ken ook iemand die heet Morgan op z'n Nederlands. Zo jammer.
Oud 08-12-2010, 22:49
Verwijderd
Aya vind ik ook wel mooi. Ayane, mwah.
Uice
Uice is offline
Ober. Kuks. Zekering. Haas. Flet. Hebo. Ran. Baat. Rog.

Namen verzinnen is ook wel een hobby van me.
Verwijderd
Maar wat vinden jullie nou van Bor en Fos? Alleen samen hè, als tweeling.
Uice
Uice is offline
Lana.

Die vind ik wel wat hebben.
Oud 08-12-2010, 22:50
Verwijderd
Zekering
Verwijderd
Citaat:
Lana.

Die vind ik wel wat hebben.
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan heet je dus gewoon Warren op z'n Nederlands. Ik ken ook iemand die heet Morgan op z'n Nederlands. Zo jammer.
Ik noem 'm gewoon Morgan op z'n Engels, hoor. En jij ook. En alle andere mensen die ik zijn naam heb horen uitspreken ook, volgens mij. Toch?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Rens vind ik een leuke naam, maar m'n beste vriend heet zo, dus dan moet het sowieso een kettingrokende womanizer worden Anders is het geen Rens in mijn ogen.
De enige Rens die ik ken is 50 kilo wegende maagd van 26, die alles zeerrr netjes en duidelijk articuleerrrt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Aya vind ik ook wel mooi. Ayane, mwah.
ayane is geloof ik 'maan' in het japans
Verwijderd
Citaat:
Nee, drie keer niks
Klinkt meer als een teddyberenduo.
Oud 08-12-2010, 22:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik noem 'm gewoon Morgan op z'n Engels, hoor. En jij ook. En alle andere mensen die ik zijn naam heb horen uitspreken ook, volgens mij. Toch?
Ja, maar hij zelf niet.
Verwijderd
Citaat:
Oh, zo! Luna is al lang een modenaam! Die naam kom ik echt te vaak tegen in mijn kindergroepen.
Oh. Nou dat mis ik want ik begeef me niet in die kringen.

Citaat:
aya of ayane.
Ik vroeg me al af wanneer je het zou gaan posten!

Mijn voorkeuren zijn nog steeds hetzelfde.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Spoiler
en de hond van mn ex
Verwijderd
Citaat:
Nee, drie keer niks
Klinkt meer als een teddyberenduo.

Ja. Bor de Beer. Ik ruik een commercieel succes!!
Oud 08-12-2010, 22:52
Uice
Uice is offline
Bor en Fos
Bor en Fos
Liepen door het kankerbos

Hoor je dan de hele dag op het schoolplein. Nee, dat lijkt me niets.
Verwijderd
Citaat:
Het is nog altijd beter dan Dylano en Jaylon of Arend-Willem en Wilfred-Jan, maar hm. Ik vind het hm. Te aparrrrrt.
Verwijderd
Vooral Bor vind ik erg lelijk. Bor. Bor. BOR. Het komt door die B en die O, dat zijn lelijke letters en zo bij elkaar versterken ze elkaar in hun lelijkheid. Dan kan zo'n mooie R er ook niets meer aan redden natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:

Ja. Bor de Beer. Ik ruik een commercieel succes!!
http://www.facebook.com/people/Bor-Beer/1068557432
huh
Verwijderd
Citaat:
De enige Rens die ik ken is 50 kilo wegende maagd van 26, die alles zeerrr netjes en duidelijk articuleerrrt.

Nee, die van mij is wel een stukje anders. Dat is er één die in mijn nieuwe huisje komt kijken en het meteen een hoerenkot noemt, gewoon omdat ie denkt dat ik er heel goed seks kan hebben

Citaat:
ayane is geloof ik 'maan' in het japans
Interesseert me niks!
Nee, ik vind het niet zo geweldig.
Verwijderd
Citaat:
Bor en Fos
Bor en Fos
Liepen door het kankerbos

Hoor je dan de hele dag op het schoolplein. Nee, dat lijkt me niets.
Ik verslikte me in m'n koffie.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n nichtje heet Alana. M'n zus wou een Ierse naam.
Oud 08-12-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Het is nog altijd beter dan Dylano en Jaylon of Arend-Willem en Wilfred-Jan, maar hm. Ik vind het hm. Te aparrrrrt.
Ja ik ook hoor.

Maar als je het elke dag een paar keer zachtjes voor jezelf zegt wordt het best leuk.

Maar het kan inderdaad beter een prentenboek worden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten