Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 17:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind die maaltijdsalade met gerookte kip van de AH opzich wel goed te doen, alleen zijn die aardappeltjes altijd een beetje droog..
Ohja, die heb je ook nog. Tegenwoordig heb je op stations ook van die mini-HEMA dingen, daar verkopen ze ook nog allerlei salades, volgensmij zitten er daar ook tussen die geen pasta hebben.
Oud 12-12-2010, 17:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind de AH maaltijdsalades en stoomunits wel goed te eten.
Die 1-persoons maaltijden die je zelf nog moet bakken zijn ook erg lekker trouwens. Vooral die kantonese kip shiznitch.

btw, over fatties gesproken, een goede vriendin van me was dit weekend hier en ze is echt 20 kilo kwijt sinds de laatste keer dat ik haar zag, en nu voel ik me echt gigantisch.
Oud 12-12-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Die maaltijdsalade met gerookte zalm is wel lekker, het is alleen zo jammer dat er enorm veel bleekselderij inzit, gatver. Dat is zo overheersend. Dus dat vis ik er dan eerst uit.
Lekker vissen in de zalmsalade! Ooooh jongens, ik ben op dreef, al zeg ik het zelf.

Ik ga die zalmsalade ook maar eens proberen dan. Garnalen sweet chili is ook wel prima

Citaat:
gerookte kip is sowieso een succesnummer!
Jazeker!
Oud 12-12-2010, 17:57
Verwijderd
Achter mij zit een arts met een oost-brabants/noord-limburgs accent, klinkt lekker familiair <3
Oud 12-12-2010, 17:57
Verwijderd
Ja, die met garnalen is ook wel oke!

Al die stoommaaltijdenshizzle vind ik eigenlijk maar niks. Ik sta soms jaren voor dat schap te kijken of ik er iets van zal kopen, maar ik doe het eigenlijk nooit.
Oud 12-12-2010, 17:58
Batave
Batave is offline
Zuiderse accenten
Oud 12-12-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de AH maaltijdsalades en stoomunits wel goed te eten.
Die 1-persoons maaltijden die je zelf nog moet bakken zijn ook erg lekker trouwens. Vooral die kantonese kip shiznitch.
Ik ken daarvan alleen de wraps en die zijn wel ok. Maar ik maak zelf veul betere wraps En bij Sann had ik laatst een keer van die Thaise curry wokschotel, voor 2 personen. Dat was ook nice
Oud 12-12-2010, 17:59
Verwijderd
Gerookte kipsalade <3 Ik maak zelf ook wel eens een maaltijdsalade met ijsbergsla, kip, ui, paprika, tomaat, oregano, chilisaus, macaroni, ham, krokante spekblokjes, versgemalen peper en wat ketjap.
Oud 12-12-2010, 18:00
Verwijderd
Van de stoommaaltijden ken ik niet zoveel. Volgens mij vond ik de zalm/broccoli/aardappelgratin en de kip/rozemarijn/haricots verts/aardappeltjes wel ok, maar dat is het enige dat ik ooit gehad heb. En nu heb ik geen magnetron, dus is het sowieso klaar met de magnetronmaaltijden
Verwijderd
Penne
Hollandse rouwkost (zo'n zakje) met rozijnen derin
cherrytomaatjes
spekjes
dressing

die heb ik van LL, is ook lekker!
Batave
Batave is offline
Ik ben best moe voor zeven uur
Oud 12-12-2010, 18:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
de kip/rozemarijn/haricots verts/aardappeltjes
Dat was een vaste prik tijdens de lunch op zaterdag. Dat, en nog een halve liter chocomousse ofzo
Verwijderd
Ook lekker: salade met gerookte kip, veldsla, komkommer, cherrytomaatjes, bosui, gebakken champignons, mozzarella en dressing van crème fraiche en pesto
Verwijderd
Citaat:
Van de stoommaaltijden ken ik niet zoveel. Volgens mij vond ik de zalm/broccoli/aardappelgratin en de kip/rozemarijn/haricots verts/aardappeltjes wel ok, maar dat is het enige dat ik ooit gehad heb. En nu heb ik geen magnetron, dus is het sowieso klaar met de magnetronmaaltijden
een gestoomde gratin klinkt dan wel weer wat vreemd
Verwijderd
cherrytomaatjes zijn sowieso win. Alles wat van tomaat gemaakt is.
Oud 12-12-2010, 18:02
Verwijderd
En ook: gerookte kip, ijsbergsla, komkommer, kerrie/ananassaus en cashewnoten
Oud 12-12-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
een gestoomde gratin klinkt dan wel weer wat vreemd
juh
Oud 12-12-2010, 18:03
Verwijderd
Citaat:
cherrytomaatjes zijn sowieso win. Alles wat van tomaat gemaakt is.
Ik kan geen enkel gerecht bedenken waar geen tomaat in zou kunnen!
Verwijderd
Ik vind tomaten niet zo win eigenlijk De smaak wel <3 maar de bite niet zo
Dus voor mij hoogstens cherrytomaatjes of totaal kapot gekookte tomaten. Of zongedroogde tomaatjes, ook prima
Verwijderd
Cherrytomaatjes zijn ranzig. Als je erin bijt komt dat vieze, koude tomatensap eruit gesijpeld. Ik vind dat echt een vieze bite. Net als met druiven trouwens, daar bijt ik ook niet graag in.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind tomaten niet zo win eigenlijk
Minke, wat is dat nou vandaag allemaal?
Oud 12-12-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Cherrytomaatjes zijn ranzig. Als je erin bijt komt dat vieze, koude tomatensap eruit gesijpeld. Ik vind dat echt een vieze bite. Net als met druiven trouwens, daar bijt ik ook niet graag in.
Ja, je moet je ook niet bedenken dat het een oog is, waar je op bijt. Dan is het wat minder smakelijk.
Oud 12-12-2010, 18:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
je slikt ze in een keer door?
Oud 12-12-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Dus voor mij hoogstens cherrytomaatjes of totaal kapot gekookte tomaten. Of zongedroogde tomaatjes, ook prima
gmta
Verwijderd
DIe wokpakketen van de appie zijn echt hele dikke win
Verwijderd
Citaat:
En eigenlijk is dit forum ook wel een behoorlijke uitlaatklep.
Dit begrijp ik niet zo goed, je hebt toch juist een hekel aan huilie-gedoe, en je klaagt/v-lid toch zelf ook zo min mogelijk?
Carn
Carn is offline
Citaat:
idem!

En ketchup; dat is echt een geniaal product!
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het juist wel lekker om om cherrytomaatjes en druiven te bijten. Lychees hebben wat dat betreft ook wel een hoog oogbal-gehalte.
Oud 12-12-2010, 18:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan geen enkel gerecht bedenken waar geen tomaat in zou kunnen!
Dit. Ik eet het liefste tomaat bij ALLES. mmm.
Dat van die cherrytomaatjes snap ik trouwens wel. Meestal snij ik ze eerst in plakjes en dan doe ik ze op brood ofzo. Dat 'poppen' vind ik ook niet fijn.
Verwijderd
Tomaten zijn echt het smerigste op de wereld. Dat is het enige dat ik echt niet lust.
Verwijderd
Citaat:
je slikt ze in een keer door?
Nee, ik eet liever helemaal geen (cherry)tomaten uit het vuistje. Ik snij ze in stukken en kook het zacht of kapot en gooi het door de saus.
Oud 12-12-2010, 18:08
Verwijderd
Tomaten zijn prima voor erbij, maar m'n moeder eet echt partjes tomaat als snack en dat gaat me toch echt te ver. Maar cherrytomaatjes als snack vind ik ook niks. Zongedroogde tomaten zijn helemaal nom.
Verwijderd
Citaat:
Minke, wat is dat nou vandaag allemaal?
Sorry

Citaat:
idem!

En ketchup; dat is echt een geniaal product!
Ketchup vind ik dan weer het meest ranzige dat er bestaat Echt waar, die geur alleen al kan ik niet aan, geloof ik Geen idee waar die afkeer vandaan komt, maar hij is er.
Geel
Geel is offline
Tomaten zijn lekkur.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit begrijp ik niet zo goed, je hebt toch juist een hekel aan huilie-gedoe, en je klaagt/v-lid toch zelf ook zo min mogelijk?
Ja, maar als er iets is gebeurd vertel ik het meestal wel hier.
Dat is ook een uitlaatklep. Natuurlijk vertel ik niet alles, maar het is fijn om het kwijt te kunnen als er iets stoms is gebeurd.
Oud 12-12-2010, 18:09
Verwijderd
Ik win, want ik vind alles van tomaat lekker.

Zelfs tomatensap, jaja.
Oud 12-12-2010, 18:09
Geel
Geel is offline
Ik eet wel eens een tomaat als een tussendoortje. Zo'n grote. Alsof het een appel oid is. Heerlijk.
Oud 12-12-2010, 18:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ketchup vind ik dan weer het meest ranzige dat er bestaat Echt waar, die geur alleen al kan ik niet aan, geloof ik Geen idee waar die afkeer vandaan komt, maar hij is er.
ga eens snel je mond spoelen. Ketchup is een van de beste additieven ooit! Alhoewel ik het vroeger volgens mij meer gebruikte dan tegenwoordig; hmm.
Verwijderd
Ah, de winnende chipssmaak wordt nu bekend gemaakt!
Verwijderd
Ik ben het er vast weer niet mee eens.
Verwijderd
Citaat:
Ik eet wel eens een tomaat als een tussendoortje. Zo'n grote. Alsof het een appel oid is. Heerlijk.
Ik krijg al rillingen bij het idee.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik win, want ik vind alles van tomaat lekker.

Zelfs tomatensap, jaja.
Tomatensap heb ik nog nooit gehad.

Curry vind ik trouwens ook heel erg nom. En zo scherp mogelijk gekruid <3.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist wel lekker om om cherrytomaatjes en druiven te bijten. Lychees hebben wat dat betreft ook wel een hoog oogbal-gehalte.
Het is niet het oogballerige. Het is die overgang van stevige, strakgespannen schil naar zacht vruchtvlees. Een lychee heeft ook een rare bite, maar net iets minder vies dan de bite van een tomaat.

Ik vind tomatensaus en dingen waarin tomaten inzitten, prima, maar verse tomaat kan ik niet waarderen. Lychees smaken verder ook prima.
Verwijderd
Ketchup is nom. Maar curry is nog beter.
Verwijderd
Winnende chipssmaak?
Oud 12-12-2010, 18:11
Verwijderd
Het is de Patatje Joppie geworden.

Mweh. Die stond bij mij op twee.
Oud 12-12-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ah, de winnende chipssmaak wordt nu bekend gemaakt!
Dat is al bekend sinds dag 1, want ik heb nérgens Patatje Joppie-smaak kunnen krijgen.
Oud 12-12-2010, 18:12
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het is die overgang van stevige, strakgespannen schil naar zacht vruchtvlees.
Als je dit niet waardeert, is het niet raar dat je niet van tomaten houdt. Want, dit is juist waarom ik tomaten zo'n dikke win vind. <3
Oud 12-12-2010, 18:12
Verwijderd
Ik vond 'm op zich wel oke, maar een beetje te overheersend. Ik proefde/rook het na een paar uur nog steeds.
Oud 12-12-2010, 18:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond ze alledrie niet te vreten eigenlijk.

Regels voor berichten