Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Haha, CARN-aval D:
Advertentie
Carn
Carn is offline
Citaat:
Haha, CARN-aval D:
kern-afval!
Verwijderd
Citaat:
Maar hij vervuild zelfs mijn facebook ermee!

Ik ben bereid voor jou een uitzondering te maken
Dat is niet vervuilen, dat is voor te lachen!

Nou oehoe, en nu moet ik blij zijn zeker?!

Sorry, heb een lange dag gewerkt
Verwijderd
Citaat:
ho wat is deze.

Prima. Ik weet genoeg. Ik zal als een recalcitrant huisdier op een onbewaakt moment gewoon tegen je bank aan pissen
Alsof ik mijn huisdieren binnen wil hebben!
Verwijderd
Citaat:
Haha, CARN-aval D:
Verwijderd
Citaat:
En de mensen in die hongersnood? Volgens mij is er geen enkel plattelandsdeel van Noord-Korea waar iedereen gewoon voldoende te eten heeft.
Die krijgen al hun hele leven te horen dat het in de rest van de wereld nog veel erger is.
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet vervuilen, dat is voor te lachen!

Nou oehoe, en nu moet ik blij zijn zeker?!

Sorry, heb een lange dag gewerkt
Ga jij maar lekker samenspannen met die brabo *minke van lijstje vriendinnen schrapt*
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja dat snap ik, maar je schrijft carnaval en waar leg je dan de klemtoon?
Ik ken ook mensen die de 'A' wel zeggen hoor

En ik leg volgens mij nergens echt de klemtoon en als ik hem ergens zou leggen was het het carn gedeelte
Oud 13-12-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
ho wat is deze.

Prima. Ik weet genoeg. Ik zal als een recalcitrant huisdier op een onbewaakt moment gewoon tegen je bank aan pissen
Mijn toestemming heb je
Verwijderd
Citaat:
En ik leg volgens mij nergens echt de klemtoon
Da kannie hè.
Verwijderd
Citaat:
Mijn toestemming heb je
En nog eens

Citaat:
Ga jij maar lekker samenspannen met die brabo *minke van lijstje vriendinnen schrapt*
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan kun je ook wel fluiten naar die Verboden Vrucht morgen!
Carn
Carn is offline
The origin of the name "carnival" is disputed. Variants in Italian dialects suggest that the name comes from the Italian carne levare or similar, meaning "to remove meat", since meat is prohibited during Lent.[1]

A different explanation states that the word comes from the Late Latin expression carne vale, which means "farewell to meat", signifying that those were the last days when one could eat meat before the fasting of Lent. Yet another translation depicts carne vale as "a farewell to the flesh", a phrase embraced by certain carnival celebrations that encourage letting go of your former (or everyday) self and embracing the carefree nature of the festival. However, explanations proceeding from carne vale seem to be folk etymologies and are not supported by philological evidence.
Oud 13-12-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan kun je ook wel fluiten naar die Verboden Vrucht morgen!
Dan kun jij wel fluiten naar een derde wiel aan de wagen en blijf ik lekker thuis
Verwijderd
Citaat:
Die krijgen al hun hele leven te horen dat het in de rest van de wereld nog veel erger is.
Ja ik ook, en dat zegt ook niet dat ik het zomaar niet erg vind als ik iets moet eten dat ik heel vies vind
Carn
Carn is offline
Citaat:
als ik hem ergens zou leggen was het het carn gedeelte
Jij legt helemaal niets in mijn "gedeelte"
Oud 13-12-2010, 16:48
Verwijderd
Goed, tijd om pannenkoeken te gaan bakken voor de zus en haar vriendje, want ik bak de beste
Verwijderd
Citaat:
Dan kun jij wel fluiten naar een derde wiel aan de wagen en blijf ik lekker thuis
Neeeeeeeeeee.
Trouwens, dat tweede wiel is foetsie, dus dan zit ik straks helemaal alleen!
Verwijderd
Citaat:
Oud 13-12-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Neeeeeeeeeee.
Beter verzin je een heel goede manier om het goed te maken, want ik ben diep gekwetst dat je carn boven mij verkiest!

Verwijderd
Citaat:
Carn
Carn is offline
Citaat:
Reizigers vast op Schiphol - KLM zet bussen in
<3
Verwijderd
Citaat:
Beter verzin je een heel goede manier om het goed te maken, want ik ben diep gekwetst dat je carn boven mij verkiest!

Dat doe ik toch helemaal niet, gekkie.
Oud 13-12-2010, 16:50
Verwijderd
Ik heb net een flesje 43 gekocht...?
Carn
Carn is offline
Citaat:
</3
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik heb net een flesje 43 gekocht...?
Het is je vergeven! <3.
Verwijderd
Ja, godnonde. pff... Stelletje jaloerse types!
Oud 13-12-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
</3
Bro's before hoes! HAHAHA.
Verwijderd
Wwwww - nie kapot te krijguh!
Verwijderd
Ik snap dat iedereen snakt naar mijn liefde, maar ik ben een ster in verdelen, dus ben maar niet bang dat je iets te kort komt hoor. <33333
Carn
Carn is offline
Sisters before.. ehm. Fisters?
Oud 13-12-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:

Ik weet niet wat jij met absinthe van plan bent, maar dit is wel heel dubieus carn!

Oud 13-12-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Wwwww - nie kapot te krijguh!
Nou, nu jij en Lorelei zo'n beetje (ik wilde serieus 'bietje' typen, maar ik vrees dat je dan echt niet komt morgen ) gesetteld zijn, is het grondbeginsel van de wwwww wel een beetje aan gort natuurlijk
Oud 13-12-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Citaat:

Ik weet niet wat jij met absinthe van plan bent, maar dit is wel heel dubieus carn!

Goed, ehm... pannenkoekentijd!
Toedels!
Oud 13-12-2010, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Nou, nu jij en Lorelei zo'n beetje (ik wilde serieus 'bietje' typen, maar ik vrees dat je dan echt niet komt morgen ) gesetteld zijn, is het grondbeginsel van de wwwww wel een beetje aan gort natuurlijk
Ik ben niet gesetteld Ik drink bier en ik kijk nog steeds naar mooie mannen, en woestaantrekkelijke wezens mogen me nog steeds ontvoeren, dus niet van die onzin praten!
Oud 13-12-2010, 16:55
Verwijderd
Oh, gelukkig. Ja, woestaantrekkelijke wezens, kom ons eens ontvoeren!

Hihi, de zus en het vriendje maken het beslag. Dat is toch stom om te doen. Goed geregeld, dèèènk.
Oud 13-12-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Die Noord-Koreanen zijn zo afgesloten, dat het best zou kunnen dat zij geloven dat ze het bijzonder goed hebben. Maar er is natuurlijk wel een enorm verschil tussen de bevolking van Pyongyang en de rest van het land.
Nou, in de USSR wist iedereen heel goed hoe 't zat, ondanks de propaganda en de vervalste cijfers. Bovendien is het nog behoorlijk moeilijk om de waarheid te verhullen, ondanks de hoge straffen en de censuur, want je blijft houden dat 99% van de mensen geen zin heeft in het regime en dus ook geen (oprechte) moeite gaat doen voor de regering. Dat gaat niet alleen op voor de gewone mensen maar ook voor de mensen die ergens onderin de controlerende instanties werken, of bij instanties die verantwoordelijk zijn voor de opstelling en de productie van propagandamateriaal. Daardoor gaat dat allemaal heel knullig. Bovendien kun je als regering wel roepen dat iedereen veilig, verzadigd en tevreden is, als er geen eten is en je buurman is recentelijk nog opgepakt vanwege één verkeerd woord tegen de verkeerde persoon dan geloof je daar natuurlijk niks van.

Mijn vader heeft nog een foto uit z'n studententijd waar hij naast een groot (serieus bedoeld) bord staat, en dat bord zag er ongeveer zo uit:

Oud 13-12-2010, 16:56
Carn
Carn is offline
overwerken. ik ben stiekem wel fan. Mn eigen muziek op, geen telefoontjes meer. Meters maken!
Oud 13-12-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Oh, gelukkig. Ja, woestaantrekkelijke wezens, kom ons eens ontvoeren!

Hihi, de zus en het vriendje maken het beslag. Dat is toch stom om te doen. Goed geregeld, dèèènk.
We roepen er al like 9 maanden om, en het is nog steeds niet gebeurd volgens mij houden woestaantrekkelijke wezens niet van gewillige vrouwen
Oud 13-12-2010, 16:57
Carn
Carn is offline
he bah, gewillige vrouwen.
Oud 13-12-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ach, gelukkig ben jij niet woestaantrekkelijk!

Oud 13-12-2010, 16:59
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik leg hem ergens op
Oud 13-12-2010, 16:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ach, gelukkig ben jij niet woestaantrekkelijk!

kost wa, hedde wa!
Oud 13-12-2010, 17:00
Verwijderd
Geen idee wat je nu weer voor onzin uitkraamt, maar het was natuurlijk een grapje.
Oud 13-12-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik leg hem ergens op
Oud 13-12-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
*kuisheidsgordel omdoet*
Oud 13-12-2010, 17:02
Verwijderd
Nu willen ze zelf bakken, en ondertussen maken ze ruzie. Gezellig hier!
Verwijderd
Citaat:
Nu willen ze zelf bakken, en ondertussen maken ze ruzie. Gezellig hier!
Ach jij kunt iig lekker blijven forumen
Verwijderd
Is sann gesetteld, wat hoor ik nu?
Oud 13-12-2010, 17:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
*kuisheidsgordel omdoet*

Regels voor berichten