Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
In de meeste landen is het zo dat je niet je naam zegt, volgens mij.
Maar dan weet je toch niet met wie je van doen hebt!
Advertentie
Oud 29-12-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Hier heb ik ook nog nooit last van gehad. Nou ja, ik had weleens een date met een meisje dat verwachtte dat ik alles betaalde, maar dat ging natuurlijk niet door.
Oud 29-12-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, in de VS is het dus zo dat de beller zegt wie hij is en waarom hij belt, en de gebelde kan dan eventueel aangeven dat de beller de verkeerde aan de lijn heeft. Of de beller vraagt meteen wie hij aan de lijn heeft.
Oud 29-12-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, in de VS is het dus zo dat de beller zegt wie hij is en waarom hij belt, en de gebelde kan dan eventueel aangeven dat de beller de verkeerde aan de lijn heeft. Of de beller vraagt meteen wie hij aan de lijn heeft.
Omslachtig gedoe. Zeg gewoon 'hoi met Piet' en iedereen weet waar hij aan toe is.
Oud 29-12-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
The main subjects in Dutch jokes at the time were deranged households, drunken clergies (mostly of the Roman Catholic Church) and people with mental and/or physical handicaps.
Oud 29-12-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Is het zo dat in o.a. Amerika de telefoon alleen met 'hi' oid wordt opgenomen, of is dat alleen in films en series? Ik vind dat altijd zo gek. Ze zeggen ook nooit gedag.
Nou altijd als ik bel met de VS zeggen ze hun naam aan het begin en achteraf zeggen ze gedag. Als je met India belt is het nog erger, die mensen zijn echt een minuut aan het woord als ze gaan ophangen.
Oud 29-12-2010, 18:09
Verwijderd
de scriptie vorderingen van vandaag. Ik heb het lettertype veranderd.
Verwijderd
Ik ben lui, mag ik een link van die site?
Verwijderd
Ik ken geen enkele mop met zo'n onderwerp. Kennelijk wilde ze niet racistisch zeggen.
Verwijderd
Ik heb volgens mij nog nooit een jongen voor me laten betalen op een eerste date. Of een tweede, of een derde. Dan voel je je meteen zo verplicht om 'm op z'n minst uitgebreid te zoenen op het einde, en dat laat ik liever afhangen van of ik hem überhaupt leuk vind.
Oud 29-12-2010, 18:10
Verwijderd
Ik vind het heel normaal om een jongen voor me te laten betalen. Vaak deed hij het ook gewoon al, dus geen last van toestanden.
Oud 29-12-2010, 18:10
Verwijderd
ik heb geloof ik nog nooit een date met een jongen gehad, sowieso, boven alles.
Oud 29-12-2010, 18:11
Verwijderd
egon, wat is die site?
Oud 29-12-2010, 18:12
Verwijderd
Dan ga ik zelf wel weer zoeken
Oud 29-12-2010, 18:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ken geen enkele mop met zo'n onderwerp. Kennelijk wilde ze niet racistisch zeggen.
Het gaat over de zestiende eeuw.
Oud 29-12-2010, 18:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb volgens mij nog nooit een jongen voor me laten betalen op een eerste date. Of een tweede, of een derde. Dan voel je je meteen zo verplicht om 'm op z'n minst uitgebreid te zoenen op het einde, en dat laat ik liever afhangen van of ik hem überhaupt leuk vind.

Nee zeg, ik ben best trots dat 'going Dutch' naar ons vernoemd is. Dat vind ik nou een goede gewoonte.

Ik had daar nog wel wat problemen mee, trouwens, op die date met dat meisje dat wilde dat ik betaalde, want ze ging ook nog doen alsof ze vergeten was te pinnen.
Oud 29-12-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Het gaat over de zestiende eeuw.
Ah, dat verklaart het.
Oud 29-12-2010, 18:16
Verwijderd
Ja, ik zeg wel leuk 'eerste date', maar ik doe ook niet echt aan dates, eigenlijk. Het is meer dat je iemand wel leuk vindt en dan ga je vanzelf steeds meer met elkaar om, dat valt niet echt onder daten. Hoewel mensen geloof ik wel een paar keer hebben gedacht dat ik op date was met ze, dat werd na een tijdje wel ehhh awkward.
Oud 29-12-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
oh dat deed ik dus fout op een date laatst. je moet iemand uitgebreid zoenen als ie je eten betaald.
Oud 29-12-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zeg wel leuk 'eerste date', maar ik doe ook niet echt aan dates, eigenlijk. Het is meer dat je iemand wel leuk vindt en dan ga je vanzelf steeds meer met elkaar om, dat valt niet echt onder daten. Hoewel mensen geloof ik wel een paar keer hebben gedacht dat ik op date was met ze, dat werd na een tijdje wel ehhh awkward.
Nou dat dus. Of dat ik gewoon chillen bedoelde en dat die ander allemaal krampachtig ging doen en alles. En dat ik zoiets had van : 'huh, we gingen toch gewoon bier drinken? '
Oud 29-12-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
oh dat deed ik dus fout op een date laatst. je moet iemand uitgebreid zoenen als ie je eten betaald.
Nee, maar als je het níet doet dan is dat wel onbeleefd!

Spoiler
Oud 29-12-2010, 18:18
Verwijderd
Oud 29-12-2010, 18:19
Verwijderd
Jullie kennen het begrip galaplicht zeker ook niet?
Oud 29-12-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Nou dat dus. Of dat ik gewoon chillen bedoelde en dat die ander allemaal krampachtig ging doen en alles. En dat ik zoiets had van : 'huh, we gingen toch gewoon bier drinken? '
Ja, ongemakkelijke situaties zijn dat Ik had ook een keer dat ik gewoon vriendschappelijk bij iemand langskwam, iemand die ik al best lang kende ook, en toen ging hij opeens aan m'n haar ruiken Wat ik negeerde, want ik dacht 'eh okay' maar een paar in-mijn-ogen-geen-dates later keken we een film en toen gaf hij me opeens vanuit het niks een kus op m'n wang. Wat ik ook genegeerd heb, overigens. /smooth
Oud 29-12-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het vergeten
Oud 29-12-2010, 18:24
Carn
Carn is offline
Nederlanders schelden ook graag met ziektes <3

"you dirty cancer jew!"
Verwijderd
Ik ken het niet maar het klinkt archaïsch.
Verwijderd
Citaat:
nee
Oud 29-12-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het vergeten
dat is dat je met iemand als date meegaat naar een gala en je daarna met hem mee naar huis gaat en seks met hem hebt
Verwijderd
oke ben weg. een eindejaarsborrel van mijn vrijwilligerswerk
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je weet toch wie je belt?
Verwijderd
Citaat:
dat is dat je met iemand als date meegaat naar een gala en je daarna met hem mee naar huis gaat en seks met hem hebt
En dat doet ook iedereen?

Dat zou een mooie boel worden bij mij, want dat doe ik dus echt niet.
Oud 29-12-2010, 18:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als je buiten 't Gooi woont moet je gala vervangen voor bierschuur.
Verwijderd
Citaat:
Echt iets voor 't Gooi.
Nepstudent
Carn
Carn is offline
haha, gala's.
Verwijderd
je loopt over straat en je ziet opeens iets heel vreemds, iets dat je ontzettend fascineert. Wat is het?
Carn
Carn is offline
Citaat:
je loopt over straat en je ziet opeens iets heel vreemds, iets dat je ontzettend fascineert. Wat is het?
een Marokkaan die de straat veegt.
Oud 29-12-2010, 18:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nepstudent
Hoe vaak gaat een student nou naar een gala?
Verwijderd
Citaat:
En dat doet ook iedereen?

Dat zou een mooie boel worden bij mij, want dat doe ik dus echt niet.
Nou niet iedereen, maar vooral in de wat prominentere studentenkringen komt het veel voor.
Carn
Carn is offline
Citaat:
idem
Verwijderd
Citaat:
like i said: nepstudent
Uice
Uice is offline
Citaat:
Een vormloos ding dat beweegt als een dier.
Oud 29-12-2010, 18:28
Verwijderd
wat zijn nou weer prominentere studentenkringen
Verwijderd
Citaat:
het eerste wat in me opkwam was een olifant maar ik denk dat dat komt doordat ik een boek over een olifant aan het lezen ben. Niet dat een olifant nou heel vreemd is, maar wel als hij zomaar ineens hier in de straat zou staan.
Verwijderd
Citaat:
Bij de corpsballen komt het vaak voor, geloof ik.
Verwijderd
Citaat:
Een Marokkaan die zich gedraagd
Oud 29-12-2010, 18:29
Verwijderd
Oh snap.
Carn
Carn is offline
Herman Brusselmans zal vast het volgende zeggen over over het feit dat hij niet naar gala's gaat:
"Ik ben toch geen janet!"
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bij de corpsballen komt het vaak voor, geloof ik.
walgelijk volk
Uice
Uice is offline
Citaat:
wat zijn nou weer prominentere studentenkringen
Het uiterlijk en geld van zakenmensen + het gedrag van probleemwijkbewoners.

Regels voor berichten