Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo gaaf ![]() Al mogen het ook wel zingende blanken zijn, als ze ook zo zingen, maar die doen het tegenwoordig uitzonderlijk matig wat grrristelijke muziek betreft. Met hun christian side hug. |
![]() |
||
Citaat:
Stiekem hou ik ook van negers in westerse gelikte producties <3
|
Verwijderd
|
ja, ik vind parfum reclames ook stiekem supertof. Ookal zijn ze allemaal zo van "WHUHUHUh.' en 'mIMimimimIMi' Met van die fluisterstemmetjes, klassieke muziek, slowmotions en ultra erotiek. nou, eigenlijk gewoon heel erg neuken.
zoals deze: waar gáát dit over. Waarom trekt hij op het eind zijn shirt uit en doet hij dan van 'oh stouterts' en ze zijn allemaal zo verschrikkelijk cliché en leni riefenstahl en alles wat ik niet ben. Maar ik vind ze tof. En die met mannen vind ik leuker want die met vrouwen zijn zelfs voor deze zonde iets te suikerig. En deze zijn net allemaal iets te. Nou ja ja, net iets. Gewoon ontzettend. en deze is ook vreemd hahhaha en deze dan, deze is ook wel behoorlijk belachelijk |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
verkouden zijn en dan wakker worden met zo'n grote groene korst aan je neus die je er zo heerlijk vanaf kan pulken
![]() één keer heb ik ook gehad dat ik verkouden was en in mijn neus peuterde, en toen kwam er echt een HUGE HUGE snotsliert uit, heel dik. Dat was zo lekker he, jammer dat dat maar een keer is voorgekomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omdat het eigenlijk te vies voor woorden is:
Spoiler
|
![]() |
|
|
![]() |