Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
je kan het ook .

het is leuk he
Het is niet leuk om te doen, alleen leuk om te kunnen
Advertentie
Oud 15-01-2011, 19:18
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het is niet leuk om te doen, alleen leuk om te kunnen
Ja dat is eigenlijk wat ik bedoelde.
Oud 15-01-2011, 19:53
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat luister jij in Godsnaam voor muziek
Jeugd van tegenwoordig jwz
Oud 15-01-2011, 19:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jeugd van tegenwoordig jwz
Oud 15-01-2011, 19:59
Verwijderd
Ik ben best een fan van de term 'geen 9 tot 5-mentaliteit'. Wat een uitstekende manier om te zeggen van 'ik houd van chaos en wanorde dus ik wil graag lekker onregelmatige uren draaien'. Al is het ook een uitstekende manier voor werkgevers om te zeggen van 'je zal soms van 6 tot 9 moeten werken, en dan bedoelen we niet dat je maar drie uur hoeft, HAR HAR HAR'. Maar goed, och. Van 6 tot 9 is ook onregelmatig, dus prrrrima
Oud 15-01-2011, 20:00
Carn
Carn is offline

zomerhit!
Oud 15-01-2011, 20:06
Batave
Batave is offline
De een is je moeder en de ander is je zus (8).
Oud 15-01-2011, 20:06
Verwijderd
Rode panda naamzoek.
Jij kwam toch uit enschede? Woon je daar nog steeds?
Oud 15-01-2011, 20:08
Verwijderd
Ik hoef de waarheid geen geweld aan te doen om te kunnen stellen dat dit een fantastische kop thee is.
Oud 15-01-2011, 20:10
Batave
Batave is offline
So what becomes of you, my love? When they have finally stripped you ohohoff (8)
Oud 15-01-2011, 20:24
Verwijderd
Crosspost vanuit Onzin:

Citaat:
Mensen die werk hebben naamzoek.

Ik schrijf een sollicitatiebrief voor een baan waar ik in principe overgekwalificeerd voor ben. (Inladen van videomateriaal, voor zo ver ik weet gaat dat gewoon zo van: miniDV-bandje erin, op een paar knopjes duwen en dan een uur wachten omdat het inladen real time gaat. Rinse, repeat.) Het is bepaald geen universiteitsniveau, en sowieso ook onder het niveau van wat ik later allemaal wil gaan doen, maar dat is momenteel juist wat ik zoek: een lekker hersenloze baan, lichtelijk gerelateerd aan de mediawereld omdat ik dan toch semi-relevante ervaring opdoe, onderaan beginnen zodat ik de 'saaie' basis ken, en liefst iets waar je niet echt hoeft op te letten omdat ik dan ondertussen kan werken aan m'n skillz.

MAARRRRRRRRRR, moet ik dan in m'n sollicitatiebrief zetten dat ik weet dat ik eigenlijk overgekwalificeerd ben maar dat ik júist op zoek ben naar dit soort werk? Of klinkt het arrogant om te impliceren dat ik te hoog opgeleid ben en dat ik geen illusies maak over het gewenste niveau? Ik wil niet dat ze me afwijzen vanwege een te hoge opleiding, maar ik wil ook niet hooghartig overkomen/dat werk beledigen.
Oud 15-01-2011, 20:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben best een fan van de term 'geen 9 tot 5-mentaliteit'. Wat een uitstekende manier om te zeggen van 'ik houd van chaos en wanorde dus ik wil graag lekker onregelmatige uren draaien'. Al is het ook een uitstekende manier voor werkgevers om te zeggen van 'je zal soms van 6 tot 9 moeten werken, en dan bedoelen we niet dat je maar drie uur hoeft, HAR HAR HAR'. Maar goed, och. Van 6 tot 9 is ook onregelmatig, dus prrrrima
Nouja, onregelmatigheid is goed, maar van 9 tot 9 is weer kut

OT: Holtland bier van 35 ct per 0,5L is net zo goed te zuipen als Best Bier van 55 ct per 0,5L!! Alleen 4,2% ipv 5% maar dat mag de pret niet drukken! Meer bier voor je geld, dus ook meer alcohol% voor je geld!
Oud 15-01-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
OT: Holtland bier van 35 ct per 0,5L is net zo goed te zuipen als Best Bier van 55 ct per 0,5L!! Alleen 4,2% ipv 5% maar dat mag de pret niet drukken! Meer bier voor je geld, dus ook meer alcohol% voor je geld!
Oud 15-01-2011, 20:35
Verwijderd
Oh en he Noedel, geef jij eens antwoord op m'n vraag. Jij hebt immers ook ervaring met solliciteren voor stompzinnige banen terwijl je eigenlijk veel gavere dingen kan.
Oud 15-01-2011, 20:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Crosspost vanuit Onzin:
Waarom zou je uberhaupt beginnen over 'te hoog kwalificeerd' zijn? Gewoon positief vermelden dat deze baan is wat je zoekt om enige ervaring op te doen in de mediawereld. Wel je opleiding vermelden. En je kunt dan niets anders dan gewoon hopen dat je ze je niet afkeuren wegens te hoge opleiding. Weinig kans overigens om daarop afgewezen te worden, want ze betalen je toch wel x salaris, of je nu te hoog bent opgeleid of niet.
Oud 15-01-2011, 20:39
Verwijderd
Nou, je hebt genoeg mensen die afgewezen worden vanwege een te hoge opleiding, hoor! Ze denken dan dat je heel snel gaat zeuren om salarisverhoging of na drie weken ontslag neemt omdat het allemaal niet uitdagend genoeg is ofzo.
Oud 15-01-2011, 20:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, al het kutyfuskak huisvrouwen werk is af en nu kan ik eindelijk weg. Wat een grafbaan is huisvrouw zijn effe for real. En dan hoef ik niet eens te koken voor een gezin ofzo, dan ben ik echt de hele dag bezig met wassen en de keuken opruimen en soms stofzuigen en shit.

Oh, en ik was net bij mama en het gaat wel ok weer. Ze had eerst superlast van misselijkheid en hallicunaties enzo, dus maar nu is het wel ok, al denk ik niet dat ze voor/op mijn verjaardag naar huis mag.

Pip, ik kom er nu aan.
Oud 15-01-2011, 20:55
Verwijderd
tot over 3 uur dan maar

en jij maakt nooit schoon, je weet gewoon niet hoe je dat efficiënt moet aanpakken.
Oud 15-01-2011, 20:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zo, al het kutyfuskak huisvrouwen werk is af en nu kan ik eindelijk weg. Wat een grafbaan is huisvrouw zijn effe for real. En dan hoef ik niet eens te koken voor een gezin ofzo, dan ben ik echt de hele dag bezig met wassen en de keuken opruimen en soms stofzuigen en shit.

Oh, en ik was net bij mama en het gaat wel ok weer. Ze had eerst superlast van misselijkheid en hallicunaties enzo, dus maar nu is het wel ok, al denk ik niet dat ze voor/op mijn verjaardag naar huis mag.

Pip, ik kom er nu aan.
Ik weet niet hoeveel peuters jij iedere dag in je keuken vilt, maar het huishouden in een gezin kost maximaal 10 uur per week als je niet te veel bezig bent met nutteloze crap zoals iedere week de ramen zemen ofzo.
Oud 15-01-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:

Pip, ik kom er nu aan.
Zal ik je eens huisvrouwenles geven?
Oud 15-01-2011, 21:01
Verwijderd
Eigenlijk ben ik best benieuwd of we binnenkort inderdaad een schooldrama krijgen al neem ik aan dat die kans niet zo groot is.
Oud 15-01-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek hoe laat ben je in Utrecht? Oh en ook Carn naamzoek, hoe laat Belgie enzo? Medeia gaat ook mee
Heel laat. Ik ben pas net thuis.
Oud 15-01-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk ben ik best benieuwd of we binnenkort inderdaad een schooldrama krijgen al neem ik aan dat die kans niet zo groot is.
hij is weer helemaal positief zegt ie!
Oud 15-01-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
hij is weer helemaal positief zegt ie!
Ja van jouw clownsite zeker
Oud 15-01-2011, 21:04
Verwijderd
Seriously, wat was dat opeens zeg
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Volgens mij moet je voor schooldrama bij Minke zijn.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij moet je voor schooldrama bij Minke zijn.
Oud 15-01-2011, 21:05
Verwijderd
Stiekem lijkt het me best leuk om duizend van dat soort uc's te maken
Verwijderd
Citaat:
Stiekem lijkt het me best leuk om duizend van dat soort uc's te maken
En op zaterdagavonden mensen op te fokken?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Denk je niet dat het na een paar honderd wel flink gaat vervelen?
Oud 15-01-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
En op zaterdagavonden mensen op te fokken?

Citaat:
Denk je niet dat het na een paar honderd wel flink gaat vervelen?
Nee hoor, ik spreid ze gewoon flink.
Oud 15-01-2011, 21:06
Verwijderd
Je bent pas 15 dus tijd zat om het te spreiden!
Oud 15-01-2011, 21:07
I <3 Jezus
I <3 Jezus is offline
Zei iemand uc's?
Oud 15-01-2011, 21:07
Verwijderd
Precies! Ik hoop nog zo'n zestig à zeventig jaar te leven tenzij ik betrokken raak bij een schietpartij op school natuurlijk.
Oud 15-01-2011, 21:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
Verwijderd
Citaat:
Zei iemand uc's?
Wat is dit
Verwijderd
Wut
Oud 15-01-2011, 21:09
Batave
Batave is offline
Citaat:
Zei iemand uc's?
Ik moest hardop lachen
Oud 15-01-2011, 21:09
I <3 Jezus
I <3 Jezus is offline
Ik ben anders heel serieus.
Oud 15-01-2011, 21:10
I <3 Tink*
I <3 Tink* is offline
Oud 15-01-2011, 21:10
Verwijderd
Excuseer. Kunt u voor mij de groeten doen aan Jezus?
Oud 15-01-2011, 21:11
Verwijderd
Koen, ik ben het wachtwoord van jouw uc vergeten .
Oud 15-01-2011, 21:11
Verwijderd
Wtf
Oud 15-01-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Koen, ik ben het wachtwoord van jouw uc vergeten .
Fuck . Een gemis !
Verwijderd
Ja, Foucault, weet je nog. Dat is een van de beste grappen die ik ooit gemaakt heb, vind ik.
I <3 Jezus
I <3 Jezus is offline
Citaat:
Excuseer. Kunt u voor mij de groeten doen aan Jezus?
Ik spreek hem straks nog even en dan zal ik je groeten overbrengen
Verwijderd
Geweldig was dat ja
Verwijderd
Citaat:
Ja, Foucault, weet je nog. Dat is een van de beste grappen die ik ooit gemaakt heb, vind ik.
Ik weet nog dat ik in het begin echt even verbaasd was
Oud 15-01-2011, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik spreek hem straks nog even en dan zal ik je groeten overbrengen
Dat is fijn om te horen! En ik las dat hij mijn vriend wil worden, hoe moet dat dan? Kan ik hem, eh, als vriend toevoegen? Staat hij ergens onder 'vriendsuggesties' of zo?
Oud 15-01-2011, 21:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm, vinden jullie Another Brick in the Wall Part 1 ook beter dan Part 2?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten