Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben het met jullie eens dat BB wat verdacht is, maar ik verdenk haar er eerder van wolf te zijn, samen met Sherlock of Sweetsmile (laatste gebaseerd op de lijstjes). En FF loopt het ook continu op te nemen voor Sweetsmile, en dat is mijn potentiele wolf. Eerlijk waar: als FF geliefde is met wolf Sweetsmile, zou het me momenteel niet verbazen. Ik ben er iig van overtuigd dat noch BB, noch Sherlock geliefde is. In beide gevallen was het nooit zover gekomen dat er 4 spelers op hen gingen stemmen, zonder dat de medegeliefde er tegenin zou gaan. Het pleit ze allesbehalve vrij van wolf, maar wel als geliefde. Omdat ik de geliefden nu gevaarlijker vind, ga ik op FF stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben terug gaan lezen, en FF noemt BB al heel erg lang al potentiele verdachte. Ik verdenk BB wel als wolf, maar geen geliefde. Dan stond ze nu wel sterker. Iedereen hier, die verdacht wordt genoemd als geliefde, en door niemand beschermd wordt, is wat mij betreft geliefde-af. Dat zijn BB en Sherlock. |
![]() |
|
Als iedereen mee wil doen, heb ik miss een oplossing!
Laten we gelijkspel uitlokken tussen FF en BB. Als BB wolf is, mag zij niet gehangen worden bij het gelijkspel (tenzij het gelijkspel is tussen twee wolven). Zijn zij beiden dorpeling, kiezen de wolven wie ze hangen en als zij vermoeden dat BB geliefde is, zullen zij haar alsnog hangen! We kunnen op deze manier nooit per ongeluk een niet-wolf geliefde hangen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jeetje, nu weet ik het écht niet meer.
@VeGs Maar wat nu als jij wolf bent? Zou het jou dan niet heel erg helpen? Het valt wel op dat niemand het opneemt voor BB. Maar er is toch ook niemand die het opneemt voor FF (of kijk ik daar nu overheen?) Ik zou het nu echt niet meer weten en ik moet binnen een kwartier beslissen, want dan moet ik weg. Wat vinden de andere spelers van een gelijkspel tussen FF en BB? |
![]() |
|
Hmm ja, ik overweeg nu toch om te switchen naar Furby, want ik vind het argument van Vegs overtuigend. Op bright blue ga ik sowieso niet stemmen, want ik krijg die vraag waarom zou Michelangelo BB geliefde maken gewoon niet rond. Terwijl Furby zich waarschijnlijk in de ogen van Michelangelo al heeft bewezen als goede speler.
EDIT: lekkere mindfuck trouwens, Vegs kan ook geliefde zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Want we hebben natuurlijk twee wolven. Mijn potentiele wolven zijn momenteel: Sherlock, BB en Sweetsmile. Mijn potentiele geliefde FF. Een verrader hoort voor wolven te kiezen; niet voor geliefden. Nou verdenk ik zelf eigenlijk Repelsteel daarvan, maar ik kan er gigantisch naast zitten... Mijn tweede verdachte voor verrader ben jij, DaT. ![]() Dus eigenlijk moeten we het zo spelen, dat de wolven in twee verschillende rijtjes zitten. De verrader moet dan bij FF gaan staan, en bewust op heel iemand anders stemmen.(zodat het alsnog 4 tegen 4 is). Dus: 5 spelers onder FF, waaronder een wolf (BB?) en de verrader. En 4 spelers onder BB, waaronder een wolf (Sweetsmile?). Het moeilijke is dat er veel onbekende factoren zijn en dat je niet weet of een verrader mee zal werken. Maar stel, DaT, dat jij switcht naar FF, en Dabo ook... Stel dat BB wolf is... Dan is het drie tegen drie stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast wil ik even zeggen dat VeGs het leuk doet maar iedere ervaren speler snapt dat het onmogelijk is om gelijkspel te creëren met 11 spelers waarvan 2 wolven, 1 verrader en 2 geliefden. Volgens mij heb ik de mede-geliefde van BB gevonden..
|
Verwijderd
|
Oké, ik heb besloten om toch voor gelijkspel te gaan. En aangezien er geen recente stemlijstjes zijn, waar zou ik volgens jullie nu op moeten stemmen?
En ik snap nog steeds niet helemaal waarom jullie mij van wolf-zijn verdenken. Is nu echt de enige reden dat dit mijn eerste spel is en dat ik daardoor makkelijk twinkelbels 'bevelen' op zou volgen en hem zijn gang laten gaan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En terecht, want ik heb me afgelopen paar dagen ook meermaals af lopen vragen of jij niet toevallig geliefde bent. Wolf lijkt me sterk, gezien de lijstjes. Maar jij ging al lang mee op LP en was er ook heel happig op om mee te gaan op Twinkebel. Maar als jij geliefde was geweest, had je waarschijnlijk al veel meer en vooral eerder op de laatste wolf aan lopen sturen. Als jij geliefde bent, zou dat Sherlock zijn (en ja, dat is ook een wolf-verdachte van me), maar ik denk dat je dan al eerder was gekomen daarmee. Ik denk dat je dan anders had gespeeld. Bij jou heb ik het idee dat je al een vermoeden had dat Dott ziener was. Bij FF daarentegen krijg ik een idee van kennis. (Echt, als BB straks gewoon geliefde blijkt, ga ik mezelf ophangen) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Misschien zit ik er naast, maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat BB wolf is, en dat haar hangen het spel verliezen betekent. Citaat:
Ga je nou serieus beweren dat ik wolf ben, vanwege hangronde 1? Jij denkt serieus dat een ervaren speler als Twinkebel bij een medewolf zou gaan staan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, ik moet mijn biezen pakken en ga mijn stem op furby indienen. Ik zie vanavond wel wat het wordt.
||
Citaat:
![]() Maar nogmaals VeGs, we hebben 11 spelers waarvan 5 slechte functies... gelijkspel creëren kan op zo'n moment niet. Tenzij je wél de verrader bent en weet welke stemmen je moet dekken natuurlijk.. maar goed, als jij zegt dat je dat niet bent. Hoe ga je dat dan oplossen?
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 |