Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
ABSINTHE NAAMZOEK! Nieuwe cd van Fleet Foxes komt in mei, eerste single is nu hier te luisteren:

http://pitchfork.com/news/41402-flee...ew-album-tour/

<3 <3 <3 <3 <3 <3
<333
Advertentie
Oud 01-02-2011, 12:58
Verwijderd
Oh ik hoop echt duizendveel dat ze naar Lowlands komen. Ze gaan wel touren deze zomer <3.
Oud 01-02-2011, 12:58
Carn
Carn is offline
hè bah .sann, pitchfork!
Oud 01-02-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
ABSINTHE NAAMZOEK! Nieuwe cd van Fleet Foxes komt in mei, eerste single is nu hier te luisteren:

http://pitchfork.com/news/41402-flee...ew-album-tour/

<3 <3 <3 <3 <3 <3
jaaaaaaaaaaaaaa!
Oud 01-02-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Oh ik hoop echt duizendveel dat ze naar Lowlands komen. Ze gaan wel touren deze zomer <3.
oeh, ja!
Hun concert was echt één van de besten waar ik ooit geweest ben. Na Damien Rice dan, En Tori Amos/Metropole Orkest.
Oud 01-02-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
hè bah .sann, pitchfork!
Ik heb geen idee wat pitchfork verder is maar fleet foxes is liefdeee
Oud 01-02-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
oeh, ja!
Hun concert was echt één van de besten waar ik ooit geweest ben. Na Damien Rice dan, En Tori Amos/Metropole Orkest.
Ja dat was echt zo'n fijn concert <3 al ruim anderhalf jaar geleden

Ik was ze eigenlijk een beetje 'vergeten' maar nu gaat ie weer op repeat!
Oud 01-02-2011, 13:06
Verwijderd
Medeia zegt:
Het is wel aardig, maar zo dertien in een dozijn.

Oud 01-02-2011, 13:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb geen idee wat pitchfork verder is maar fleet foxes is liefdeee
Het is nogal een pretentieuze baggerbende

Citaat:
Moving to heavier music, the progressive/hardcore/space rock disc Jupiter by Cave In was also reviewed. This album, which is widely regarded as another of the best of its kind is still rated below a 5 by Pitchfork with a 4.9/10.

Perhaps the worst part of all this is that Pitchfork pretends to have knowledge outside of its small portion of the indie landscape and goes on to review Jay-Z and Rihanna's latest albums. Both discs received an 8.6 and 7.4 respectively. Nothing against either artist, but apparently originality and straddling several genres in one disc are not an important factor in the reviews done by Pitchfork.

So Pitchfork, next time you want to legitimize yourself as an indie reviewer, stick to your Saddle Creek, don't venture out of your comfort zone, and for the sake of indie remember one thing:

Indie is not limited to acoustic guitar, overbearing synth lines and artists that will never appeal to a demographic larger than the standard mismatch
in 2004 was 'het Internet' die site al beu gezien Something Awful toen deze vrij geniale persiflage maakte

Citaat:
Such raw, unrelenting beauty caressed my soul like fingertips running across my spine. The power, the genius, the immeasurable talent which escapes from this porous CD can easily overwhelm you without proper preparation. Teams of NASA scientists could spend hundreds of years attempting to discover the meaning behind Thom's words, but nobody is intelligent enough to properly do so except Thom himself and his alter-ego, Jesus Christ. Perhaps some day they will both do a duet together and we can finally see who's truly the Son of God.

As for tracks 2-9, I was unable to listen to them as I was so blown away by Radiohead's sheer power that I beat my CD player into pieces with a rake so it would never be defiled by another, inferior compact disc.
deze was ook leuk.
Oud 01-02-2011, 13:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Medeia zegt:

wat een wijze meid is het toch
Verwijderd
Citaat:
Ja dat was echt zo'n fijn concert <3 al ruim anderhalf jaar geleden

Ik was ze eigenlijk een beetje 'vergeten' maar nu gaat ie weer op repeat!
Same here.

Citaat:
Medeia zegt:

Rationeel
Rationeel is offline
hey jongens, wat is de overeenkomst tussen een brug en een crematorium?
Oud 01-02-2011, 13:08
Rationeel
Rationeel is offline
je moet ze allebei berekenen op aslasten DD::D:;d
Verwijderd
Citaat:
Ptsssgrbml.
Verwijderd
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 01-02-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ga je mond wassen kutbrabo!

Citaat:
;D;D;D;D bruggenhumor.
Oud 01-02-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-02-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-02-2011, 13:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ga je mond wassen kutbrabo!
Oud 01-02-2011, 13:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Medeia zegt:

Is toch zo.
Oud 01-02-2011, 13:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ptsssgrbml.
Jij ook hoor! Al helemaal vergeleken met mij gezien ik, aldus de BNN IQ test, een echte dommerd ben. Maar nèt niet zo dom als .sann
Oud 01-02-2011, 13:22
Verwijderd

Ik voel me hier niet langer thuis.
Oud 01-02-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Jij ook hoor! Al helemaal vergeleken met mij gezien ik, aldus de BNN IQ test, een echte dommerd ben. Maar nèt niet zo dom als .sann
Wat was je score dan?
Oud 01-02-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht even dat je bedoelde dat ik ook 13 in een dozijn was
Oud 01-02-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:

Ik voel me hier niet langer thuis.
Kusje hoor sann. Je muzieksmaak maakt veel goed <3
Verwijderd
Citaat:
Dacht ik ook ja
Verwijderd
Citaat:
Is toch zo.
Ja, ga nou fietsen!
Oud 01-02-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Dacht ik ook ja
Oud 01-02-2011, 13:25
Verwijderd
*note to self: nooit meer m'n IQ posten hier.

Nu maar hopen dat ik dat kan onthouden
Oud 01-02-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:

Oud 01-02-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:

Oud 01-02-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:

Oud 01-02-2011, 13:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
. Nee. Het ging duidelijk om wijsheid. Maar stiekem wilde ik een forumrel in gang zetten .

Laatst gewijzigd op 01-02-2011 om 13:32. Reden: -edit: multitasken is niet voor mannen-
Oud 01-02-2011, 13:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ga nou fietsen!
Kom nou.
Oud 01-02-2011, 13:34
Geel
Geel is offline
Soms merk ik de nadelen van het niet lezen van kranten/nieuwssites. Wat is er nou precies aan de hand in Egypte? Ze willen Egypte democratischer krijgen of zo? En waarom zijn ze boos op die president?
/leeftineengrotenzo enalles
Oud 01-02-2011, 13:34
Verwijderd
dag.
Oud 01-02-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
. Nee. Het ging duidelijk om wijsheid. Maar stiekem wilde ik een forumrel in gang zetten .
Ja, nou, dat is gelukt hoor!
Oud 01-02-2011, 13:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat was je score dan?
99
Oud 01-02-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Niks ervan! Tomaten zijn als tomaten: hoe groter hoe beter.
ja de oernederlands gekweekte smakeloze gevallen
Verwijderd
Citaat:
99
Zei hij met trots
Verwijderd
Citaat:
Soms merk ik de nadelen van het niet lezen van kranten/nieuwssites. Wat is er nou precies aan de hand in Egypte? Ze willen Egypte democratischer krijgen of zo? En waarom zijn ze boos op die president?
/leeftineengrotenzo enalles
Je hebt Mubarak, dat is de president, en die is al héél lang aan de macht. Hij is niet zo democratisch ingesteld. De Egyptenaren (Egyptiërs?) vinden dat niet leuk, en daarom willen ze hem afzetten. Ze gaan dan ook massaal de straat op. Maar Mubarak wil niet weg. Hij heeft zijn regering afgezet, maar wil zelf niet opstappen. Dat maakt de mensen in Egypte boos, rellen, opstanden etc.
Verwijderd
Citaat:
99
Ik ben geowned
Verwijderd
en .sann troost je ik had lager godverdomme dat ik mijzelf kan aankleden het blijft een wonder
Oud 01-02-2011, 13:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
ja de oernederlands gekweekte smakeloze gevallen
Nee, Griekse.
Verwijderd
Citaat:
godverdomme dat ik mijzelf kan aankleden het blijft een wonder
Verwijderd
Citaat:
Je hebt Mubarak, dat is de president, en die is al héél lang aan de macht. Hij is niet zo democratisch ingesteld. De Egyptenaren (Egyptiërs?) vinden dat niet leuk, en daarom willen ze hem afzetten. Ze gaan dan ook massaal de straat op. Maar Mubarak wil niet weg. Hij heeft zijn regering afgezet, maar wil zelf niet opstappen. Dat maakt de mensen in Egypte boos, rellen, opstanden etc.
En ze namen natuurlijk ook een beetje voorbeeld aan Tunesie
Oud 01-02-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
en .sann troost je ik had lager godverdomme dat ik mijzelf kan aankleden het blijft een wonder
<3 dank je joris.
Oud 01-02-2011, 13:38
Carn
Carn is offline
maar is die Mubarak geen grote Westerse Vriend en willen de Egyptenaren juist weer een wat meer seculiere/islamitische regering?
Oud 01-02-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
maar is die Mubarak geen grote Westerse Vriend en willen de Egyptenaren juist weer een wat meer seculiere/islamitische regering?
Volgens mij willen ze vooral meer democratie en geen Mubarak, maar een alternatief, ja, niemand weet echt wat.
Mubarak is een beetje een Saakasjvili-type
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten