Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2011, 02:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yes

(Wisten we dat niet al )
Oud 04-02-2011, 03:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, veeltelaatslaaptijd!
Oud 04-02-2011, 04:22
Verwijderd
Nou, ook maar eens Jaegerbedtijd.
Oud 04-02-2011, 07:56
Verwijderd
Ha, dat we nog eens zouden meemaken dat ik de vroegste was!

Moe Heb 3/4 uur geslapen.

maar goed.

EFTELING
Oud 04-02-2011, 11:03
Verwijderd
morning schatjes
Oud 04-02-2011, 11:05
Verwijderd
Morning, ik heb geen enge ziekte, zegt de dokter.
Maar ik kan blijkbaar niet tegen apotheken, want ik stond er vandaag weer behoorlijk duizelig te worden en nog net niet onderuit te gaan.
Oud 04-02-2011, 11:09
Verwijderd
Hij heeft je ook niks gegeven waardoor je nooit meer ziek wordt?

Maar gelukkig is het niks engs. Doe je wel rustig aan lieve Minke?
Oud 04-02-2011, 11:10
Verwijderd
Nope. En een kuurtje had ook niet zoveel zin, zei die.
Ik moet gewoon een wat beter slaapritme op gaan bouwen

Ik doe mijn best! Oei, ik moet Spijkenisse nog even afzeggen!
Oud 04-02-2011, 11:26
Carn
Carn is offline
Voor 23:00 onder de dekens dus vanavond!
Oud 04-02-2011, 11:27
Verwijderd
Ok
Oud 04-02-2011, 11:32
Carn
Carn is offline
broaf

Jeuj! De BAAS (ik zeg dat graag) is broodjes kroket aan het regelen
Oud 04-02-2011, 11:35
Verwijderd
bleb. Ik moet nog ontbijten.
Oud 04-02-2011, 11:38
Verwijderd
maar ik kom ook net uit bed rollen, dat scheelt
Oud 04-02-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
broaf

Jeuj! De BAAS (ik zeg dat graag) is broodjes kroket aan het regelen

Mag ook wel voor dat lunchgeld!
Oud 04-02-2011, 11:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb alweer een mooi grafiekje gemaakt voor in mijn verslag.
Oud 04-02-2011, 11:43
Carn
Carn is offline
Citaat:

Mag ook wel voor dat lunchgeld!
vers gemaakt door Brasserie Borgerius; de vrijmibo-plek waar het elke dag ongeveer even druk is als op de onderstaande foto!

Oud 04-02-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
vers gemaakt door Brasserie Borgerius; de vrijmibo-plek waar het elke dag ongeveer even druk is als op de onderstaande foto!

[afbeelding]
Dan maar hopen dat dat niet aan de kwaliteit van de broodjes kroket ligt!

Ik zeg vast smakelijk En ik ga een geitenkaas/honing/bieslook-tosti bouwen.
Blij dat ik weer een beetje eetlust heb
Oud 04-02-2011, 11:47
Carn
Carn is offline
Je kan er trouwens best OK eten; zet ik het gewoon op de bedrijfsrekening bwahaha .
Oud 04-02-2011, 11:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Poepjesmatlab gebruikt weer teveel geheugen.
Oud 04-02-2011, 11:52
Verwijderd
goedemorgen.
Oud 04-02-2011, 12:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen allen!
Oud 04-02-2011, 12:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is middag, luie zusjes.
Oud 04-02-2011, 12:33
Verwijderd
Queasy ik bedoelde dat Babs en Koen geen DK´ers zijn en je dus nog steeds geen echte DK´er hebt ontmoet. Ik bedoelde niet dat jij geen echte DK´er bent, maar kennelijk zie je dat zelf anders
Oud 04-02-2011, 12:35
Verwijderd
Ja babs had het me al uitgelegd
Oud 04-02-2011, 12:39
Rationeel
Rationeel is offline
hahahaha matlab
Oud 04-02-2011, 12:49
Verwijderd
Man de kinderen in mijn stageklas waren vervelend vandaag
Oud 04-02-2011, 12:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hahahaha matlab
Je moeder is hahahaha Matlab!
Oud 04-02-2011, 13:12
Verwijderd
netennetenneten, ik loop altijd als ik boodschappen moet doen langs een hoedenzaak en ze hadden de mooiste hoed ooit. Ik vond hem echt, zo. Hop. Maar hij was 40 euro en dat is toch wel een beetje flink geld. Voor een mooie hoed niet, maar voor mij wel.
Oud 04-02-2011, 13:23
Carn
Carn is offline
YEY. Motherlode of potential planets found: more than 1200 alien worlds!
Oud 04-02-2011, 14:25
Verwijderd
Ik werd net gebeld door de collega die gister lastig aan het doen was, dat hij het bij nader inzien toch wel eens was met het rooster maar alleen wel graag morgen overdag erbij wou werken. Dan sta ik oorspronkelijk ingepland. Ik vind het een heel goed idee
Oud 04-02-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
netennetenneten, ik loop altijd als ik boodschappen moet doen langs een hoedenzaak en ze hadden de mooiste hoed ooit. Ik vond hem echt, zo. Hop. Maar hij was 40 euro en dat is toch wel een beetje flink geld. Voor een mooie hoed niet, maar voor mij wel.
Bijna jarig?
Oud 04-02-2011, 14:29
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1826213

Tof filmpje mensen!
Oud 04-02-2011, 15:03
Verwijderd
Ik kan mijn arteria subclavia voelen. Kunnen jullie dat ook? moet je een paar vingers net midden onder je jukbeen leggen.
Ik vind het altijd leuk om voelbare slagaders te ontdekken die niet op het lijstje stond van slagaders die ik moest leren voelen
Ook een leuke is eentje in je hand waarvan ik de naam niet weet. Dan moet je je hand gestrekt houden met de rug naar boven, dan je duim omhoog bewegen, dan zie je een pees omhoog komen, dat is je extensor pollicis longus (lange duimstrekker). Als je dan je vingers net naast die pees zet, aan de pinkzijde ervan, en dan je duim weer ontspant, dan voel je ook een slagader
Ik heb hem opgezocht, hij heet arteria metacarpalia dorsalis I (te vertalen als: slagader naast het basisvingerbotje op de rug van je hand bij de duim)
Oud 04-02-2011, 15:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, die kan ik ook voelen. Ook op mijn hand, op het stukje tussen mijn duim en mijn wijsvinger.
Oud 04-02-2011, 15:19
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik kan mijn arteria subclavia voelen. Kunnen jullie dat ook? moet je een paar vingers net midden onder je jukbeen leggen.
Ik vind het altijd leuk om voelbare slagaders te ontdekken die niet op het lijstje stond van slagaders die ik moest leren voelen
Ook een leuke is eentje in je hand waarvan ik de naam niet weet. Dan moet je je hand gestrekt houden met de rug naar boven, dan je duim omhoog bewegen, dan zie je een pees omhoog komen, dat is je extensor pollicis longus (lange duimstrekker). Als je dan je vingers net naast die pees zet, aan de pinkzijde ervan, en dan je duim weer ontspant, dan voel je ook een slagader
Ik heb hem opgezocht, hij heet arteria metacarpalia dorsalis I (te vertalen als: slagader naast het basisvingerbotje op de rug van je hand bij de duim)
Ja, dat kan ik ook! Wat ik ook nog kan - en wat ik eigenlijk niet begrijp - is een puls voelen in mijn vingertoppen als ik ze tegen iets aanduw, bijv tegen de vingers op m'n andere hand of op de tafel. Maar vooral als ik dus mijn vingertoppen tegen elkaar duw. Soms voel ik het beter dan anders.
Oud 04-02-2011, 15:22
Verwijderd
Ja, daar moet je ook mee oppassen als je de pols van mensen wil voelen, dat je niet zo hard drukt dat je je eigen puls in je duim aan het voelen bent dat komt doordat je kleine vaatjes in je vinger vlak bij je huid half dichtdrukt waardoor bloed dat er normaal gewoon gestaag door zou stromen omdat die vaatjes zo'n lage weerstand hebben, ineens afhankelijk is van de variaties in stuwing van je slagaderen.
Oud 04-02-2011, 15:52
Verwijderd
Godver, Cowboy Bebop is hard.
Oud 04-02-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Poepjesmatlab gebruikt weer teveel geheugen.
De enige keer dat ik die foutmelding kreeg was toen hij al 5 uur bezig was een neural network te trainen
Oud 04-02-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Bijna jarig?
nee was het maar zo'n feest!
Oud 04-02-2011, 16:17
Verwijderd
mmm ik zou vanavond bezoek krijgen maar bezoek is ziek. Dan drink ik het bier wel alleen op he!
Oud 04-02-2011, 16:17
Halt
Halt is offline
hey menjus
Oud 04-02-2011, 16:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik voel geen slagader. Niet onder mn jukbeen, en ook niet bij m'n duim IK HEB GEWOON GEEN HARTSLAG
Oud 04-02-2011, 16:19
Verwijderd
dag joost, alles goed?
Oud 04-02-2011, 16:21
Halt
Halt is offline
yep, met jullie?
Oud 04-02-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ik voel geen slagader. Niet onder mn jukbeen, en ook niet bij m'n duim IK HEB GEWOON GEEN HARTSLAG
ZOMBIE ZOMBIE
Oud 04-02-2011, 16:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ZOMBIE ZOMBIE [afbeelding]
Oh, we zijn gered! Ik heb wel een slagader in m'n hals Gelukkig maar
Oud 04-02-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, we zijn gered! Ik heb wel een slagader in m'n hals Gelukkig maar
Oh gelukkig
Oud 04-02-2011, 16:53
Verwijderd
Tijd voor warme kersen.
Oud 04-02-2011, 16:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder en ik hebben net voor het eerst een film met Antonio Banderas afgezet. Zijn heetheid kon niet op tegen het slechte (bijna niet bestaande) verhaal.

Dus: The Big Bang hoef je niet te zien.
Oud 04-02-2011, 17:03
Verwijderd

mensenkindertjes

die ga ik voortaan gebruiken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten