Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 19:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan is de redenering 'goh Koen, als je zo dom bent dat je zoiets doet moet je zelf ook maar zorgen dat je het weer oplost, en je verdient dit gewoon.'
Maar het verschil is dat ze eerst het hele land door moest met de trein, en jij niet als je in Eindhoven zat en terug moest naar Veldhoven.
Oud 13-02-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze mij wel zouden ophalen vanaf de andere kant van het land. En dan 2,5 uur preken zonder dat ik weg kan.
Ja, of dat ja .
Oud 13-02-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Maar het verschil is dat ze eerst het hele land door moest met de trein, en jij niet als je in Eindhoven zat en terug moest naar Veldhoven.
Dit dus.
Verwijderd
Citaat:
ja maar ik vergelijk het natuurlijk wel met hetzelfde idee he. ik bedoelde eigenlijk dus, als ik in groningen zou zijn.
Verwijderd
en daarbij is het gewoon rustig een half uurtje fietsen naar veldhoven hoor . in een half uur kan ook veel fout gaan.
Oud 13-02-2011, 19:53
Verwijderd
Nja, hopelijk heeft ze er van geleerd
Oud 13-02-2011, 19:53
Martiño
Martiño is offline
Wat dat betreft vind ik het vanuit professioneel opzicht (kuch kuch) ook wel vreemd dat ze bij de SEH een minderjarige hebben laten gaan in die toestand terwijl ze uit Groningen komt...
Oud 13-02-2011, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Nja, hopelijk heeft ze er van geleerd
Ik neem aan van wel.
Citaat:
Wat dat betreft vind ik het vanuit professioneel opzicht (kuch kuch) ook wel vreemd dat ze bij de SEH een minderjarige hebben laten gaan in die toestand terwijl ze uit Groningen komt...
Daar zullen ze ook hun redenen wel voor hebben gehad. Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg koen, er staat een nare taalfout in je sig..
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja maar ik vergelijk het natuurlijk wel met hetzelfde idee he. ik bedoelde eigenlijk dus, als ik in groningen zou zijn.
Nou, reken maar dat mijn ouders het niet goed zouden vinden als ik in zo'n toestand alleen vier uur door Nederland ga treinen, ze zouden op z'n minst eisen dat er iemand meeging.
Verwijderd
Citaat:
Zeg koen, er staat een nare taalfout in je sig..
Dat krijg je met quotes.
Oud 13-02-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nou, reken maar dat mijn ouders het niet goed zouden vinden als ik in zo'n toestand alleen vier uur door Nederland ga treinen, ze zouden op z'n minst eisen dat er iemand meeging.
Ach, dan zou ik gewoon eerst een dagje bij iemand bij proberen te komen en dan pas gaan reizen. Voor alles is een oplossing.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daar zullen ze ook hun redenen wel voor hebben gehad. Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.
Er zal wel geen medische reden voor zijn geweest, I suppose.
Verwijderd
Citaat:
Er zal wel geen medische reden voor zijn geweest, I suppose.
Geen idee, lijkt me niet nee.
Oud 13-02-2011, 19:58
Verwijderd
zo, handtekening gewijzigd
Oud 13-02-2011, 19:59
Verwijderd
UIt dit of dat topic:

Citaat:
21, weet niet waarom

studenteleven(op kamers wonen, festivals en uitgaan en veel vrienden) of serieusleven?(lang bij ouders wonen, niet veel uitgaan en jezelf ''volwassen'' voelen)
Eh, hoe kun je je zelf volwassen voelen als je lang bij je ouders blijft wonen?
Oud 13-02-2011, 20:00
Martiño
Martiño is offline
Misschien omdat je een heel "volwassen" relatie met je ouders opbouwt? Gezellig scrabble spelen op zaterdagavond?
Oud 13-02-2011, 20:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Misschien omdat je een heel "volwassen" relatie met je ouders opbouwt? Gezellig scrabble spelen op zaterdagavond?
lekker tot je 30ste stipt om 20:00 GTST kijken met een bakje koffie en een koekje, op dat soort mensen leunt de maatschappij!
Oud 13-02-2011, 20:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
lekker tot je 30ste stipt om 20:00 GTST kijken met een bakje koffie en een koekje, op dat soort mensen leunt de maatschappij!
ware woorden
Oud 13-02-2011, 20:12
Verwijderd
Trimm naamzoek: ik had toch gezegd dat ik mijn vrienden gemaild had dat ik ook de pandaparty wilde introduceren? Krijg ik terug:

"Whahaha ja geniaal! Mijn zusje heeft (serieus) laatst haar reuze schildpadfeest gehad (die schijnen maar eens in de twee jaar te paren).

Ik ben voor!"

Oud 13-02-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Hm als ik me niet vergis heeft onze nieuwste forumbaas ook haar eerste zoenen-met-een-forum(st)er ervaring achter de rug. En ja ik gebruik bewust haar naam niet, want ik ben benieuwd of ze echt zo goed meeleest als ze zegt
Ja ja Sanne
Oud 13-02-2011, 20:15
Verwijderd
Oud 13-02-2011, 20:17
Martiño
Martiño is offline
Wtf is een pandaparty?
Oud 13-02-2011, 20:18
Verwijderd
Ik doelde op dat meelezen he
Oud 13-02-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Wtf is een pandaparty?
"En dat brengt me bij het onderwerp Panda-feestje: Dat schijnt iets te zijn wat de studenten in Delft doen. Panda's staan erom bekend dat ze zich niet voortplanten dus als iemand een jaar geen seks heeft gehad krijgt hij/zij een panda-party. Inclusief panda-pak en bamboe maaltijd. "
Oud 13-02-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde op dat meelezen he
Daarom deed ik ook
Oud 13-02-2011, 20:32
Tink*
Tink* is offline
Haha wat weer een mooie dingen zijn er gebeurt. Dus de ouders van Doux zijn haar komen ophalen omdat ze zo dom was om veel te veel te zuipen?
Oud 13-02-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Haha wat weer een mooie dingen zijn er gebeurt. Dus de ouders van Doux zijn haar komen ophalen omdat ze zo dom was om veel te veel te zuipen?
Nee. Ze is met de trein naar huis gegaan.
Oud 13-02-2011, 20:33
Verwijderd
En nu houd ik erover op, want ik vind dit lullig voor haar.
Oud 13-02-2011, 20:33
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee. Ze is met de trein naar huis gegaan.
Nadat ze wel bij iemand had geslapen neem ik aan? Maar man o man, mensen die hun grenzen niet kennen.
Oud 13-02-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Nadat ze wel bij iemand had geslapen neem ik aan? Maar man o man, mensen die hun grenzen niet kennen.
Ja.
Oud 13-02-2011, 20:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nationalist.
Oud 13-02-2011, 20:35
Tink*
Tink* is offline
Ik heb net vergaderd bij iemand en die woont echt op één van de smerigste gangen in een studentenflat waar ik ooit ben geweest, bah.
Oud 13-02-2011, 20:36
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nationalist.
Je bent wel van de flauwe grappen vandaag, eerst al die lul met boren, nu dit.
Oud 13-02-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Nationalist.
Citaat:
Je bent wel van de flauwe grappen vandaag, eerst al die lul met boren, nu dit.
Oud 13-02-2011, 20:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"En dat brengt me bij het onderwerp Panda-feestje: Dat schijnt iets te zijn wat de studenten in Delft doen. Panda's staan erom bekend dat ze zich niet voortplanten dus als iemand een jaar geen seks heeft gehad krijgt hij/zij een panda-party. Inclusief panda-pak en bamboe maaltijd. "
Achso! Grappig.
Oud 13-02-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Nationalist.
Het duurde vrij lang voor ik dit grapje snapte
Oud 13-02-2011, 20:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja.
Dus Doux heeft bij Babs liggen uitzieken na een maagpompactie, terwijl Babs en Queasy in de kamer ernaast lagen te scharen?
Verwijderd
je grenzen niet kennen is één ding, maar comazuipen gaat nog wel een stapje verder vind ik.
Verwijderd
Citaat:
Dus Doux heeft bij Babs liggen uitzieken na een maagpompactie, terwijl Babs en Queasy in de kamer ernaast lagen te scharen?
Geen idee, ik was er niet bij. Ik kwam netjes om half 7 binnenlopen terwijl mijn vader zat te ontbijten.
Verwijderd
Citaat:
je grenzen niet kennen is één ding, maar comazuipen gaat nog wel een stapje verder vind ik.
Leuke conclusie, maar dat is niet wat er is gebeurd.
Oud 13-02-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Leuke conclusie, maar dat is niet wat er is gebeurd.
wat is er dan wel gebeurd? Ze heeft zoveel gezopen dat ze in het ziekenhuis is beland, dat noem je comazuipen. Ik ben ook weleens dronken geweest en me als een mongooltje gedragen maar ik ben nooit daarvoor in het ziekenhuis terecht gekomen.
Oud 13-02-2011, 20:50
Verwijderd
en nu ga ik koken.
Oud 13-02-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
wat is er dan wel gebeurd? Ze heeft zoveel gezopen dat ze in het ziekenhuis is beland, dat noem je comazuipen. Ik ben ook weleens dronken geweest en me als een mongooltje gedragen maar ik ben nooit daarvoor in het ziekenhuis terecht gekomen.
Het was niet on purpose in coma komen en dat is meestal wat er mee wordt bedoeld. In de vorm van 'zuipwedstrijdjes' en shit.
Oud 13-02-2011, 20:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Doux is nu al een levende legende
Oud 13-02-2011, 20:52
Verwijderd
Ach het was gezellig en ik vond het natuurlijk wel vervelend dat alle aandacht niet naar mij ging maar ja, can't have it all
Oud 13-02-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ach het was gezellig en ik vond het natuurlijk wel vervelend dat alle aandacht niet naar mij ging maar ja, can't have it all
Dit zat er ook weer aan te komen hoor
Verwijderd
Citaat:
Het was niet on purpose in coma komen en dat is meestal wat er mee wordt bedoeld. In de vorm van 'zuipwedstrijdjes' en shit.
Zijn er mensen die met opzet zichzelf in coma zuipen?! Alsin; mensen die niet dood willen?
Verwijderd
Citaat:
Zijn er mensen die met opzet zichzelf in coma zuipen?! Alsin; mensen die niet dood willen?
Ja. Het bestaat.
Oud 13-02-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Bij zuipwedstrijdjes gat het erom wi het eerst in coma raakt? Deden we toch echt om andere redenen toen ik zo jong was hoor ;p
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten