Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2011, 22:03
Verwijderd
Hebben jullie ooit van de band the Frames gehoord? Kwam er perongeluk op.
Advertentie
Oud 22-02-2011, 22:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zegt me wel vaag iets. Zal wel slecht zijn, want veruit de meeste "The ..."-bands van na 1995 zijn slecht.
Oud 22-02-2011, 22:05
Carn
Carn is offline
je kwam perongeluk op The Frames? Nou, zullen ze fijn vinden.
Verwijderd
Citaat:
Sterker nog, ik noem hem niet één keer genie in dat stuk.
Jawel, twee keer maar liefst! In de eennalaatste alinea, en in de eerste ook. En je noemt hem impliciet ook 'creatief talent', dat vond ik er ook onder vallen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Michelangelo, die vrouwen die jij postte zijn allemaal wel een beetje erg gelikte en gestileerde shots, heb je niet wat naturellers?
Oud 22-02-2011, 22:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Michelangelo, die vrouwen die jij postte zijn allemaal wel een beetje erg gelikte en gestileerde shots, heb je niet wat naturellers?
Oud 22-02-2011, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ga zelf even zoeken joh
Oud 22-02-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Voor ieder wat wils!

[afbeelding]

[afbeelding]

[/URL]
Ik vind alleen deze meisjes knap, de rest is mwah niet zo mijn ding.
Oud 22-02-2011, 22:10
Verwijderd
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU, ik had een monitor-opneem-programmaatje gedownload om een speedpaintvideo te kunnen maken, crasht hij op het moment dat ik op 'stop' klik (en hij dus kennelijk de video gaat opslaan). Wat een lul. Nu geeft het bestand een error. En ik had nog wel expres iets uitgebreids gemaakt.

Er zal wel een grens zitten op hoe lang zo'n video mag zijn, dit was echt tien uur werk ofzo.
Verwijderd
Ik zou ze allemaal doen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jaja, die zag ik al aankomen!
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ze allemaal doen
Mannetje
Oud 22-02-2011, 22:11
Verwijderd
Door dat plaatje heb ik zin in chips.
Verwijderd
Ik ben ook vooral benieuwd naar dat meisje in het gras
Verwijderd
Citaat:
Mannetje
^^
Verwijderd
Absinthe, sann. naamzoek. Noem eens wat muziek!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU, ik had een monitor-opneem-programmaatje gedownload om een speedpaintvideo te kunnen maken, crasht hij op het moment dat ik op 'stop' klik (en hij dus kennelijk de video gaat opslaan). Wat een lul. Nu geeft het bestand een error. En ik had nog wel expres iets uitgebreids gemaakt.

Er zal wel een grens zitten op hoe lang zo'n video mag zijn, dit was echt tien uur werk ofzo.
DivFix? Als het bestand een grootte heeft, zit er wel data in die je op een of andere manier moet kunnen extracten
Oud 22-02-2011, 22:12
Verwijderd
Ik vind Grenade van Bruno Mars stiekem wel een leuk liedje
Oud 22-02-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
DivFix? Als het bestand een grootte heeft, zit er wel data in die je op een of andere manier moet kunnen extracten
Ja, ik keek daar net naar, hij is 4GB dus er moet wel iets in zitten DivFix zeg je? Even kijken wat dat is en of dat werkt.
Oud 22-02-2011, 22:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ga zelf even zoeken joh
Hm ok.

Nja, ik zou ze mijn bed niet uitschoppen, dat dan ook weer niet. Maar irl vallen ze vast tegen.
Oud 22-02-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Hm ok.

Nja, ik zou ze mijn bed niet uitschoppen, dat dan ook weer niet. Maar irl vallen ze vast tegen.
Wat?

Nou dan stel ik vast minder hoge eisen want ik vind ze allemaal echt wel lekker
Oud 22-02-2011, 22:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, ik keek daar net naar, hij is 4GB dus er moet wel iets in zitten DivFix zeg je? Even kijken wat dat is en of dat werkt.
Kun je de index van avi's mee strippen, index rebuilden en corrupte delen verwijderen. Ik denk dat bij jouw filmpje de index niet goed gebuild is
Oud 22-02-2011, 22:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat?

Wat wat?

Ja, ik vind ze er ook niet slecht uit zien, maar ik geloof dat soort foto's niet zo. Ze ogen fake en te perfect. Met die egale huid en fancy kleurtjes. Photoshop's a bitch.
Verwijderd
Weltrusten kusjes!!
Verwijderd
Citaat:
Wat?

Lieve Michelangelo, dan denk ik dat jij en Zwemmel vast heel goed kunnen praten.
Oud 22-02-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Kun je de index van avi's mee strippen, index rebuilden en corrupte delen verwijderen. Ik denk dat bij jouw filmpje de index niet goed gebuild is
Dat begreep ik! Hij is al gedownload en draaiende, alleen moet ik eerst wachten tot ik een backup van dat bestand heb gemaakt.
Oud 22-02-2011, 22:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind alleen deze meisjes knap, de rest is mwah niet zo mijn ding.
ja, Emma Stone .
Oud 22-02-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Diljl;askdflaksjdfn ik beken, ik ook!

black black black and blue, beat me till i'm nummbbbbbbb tell the devil i said hey when you get back to where you frommmmm. Of zo.

mad woman, bad woman. KJAnsnnsnanmNMA.
Oud 22-02-2011, 22:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Absinthe, sann. naamzoek. Noem eens wat muziek!
http://pitchfork.com/ veel plezier.
Oud 22-02-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Lieve Michelangelo, dan denk ik dat jij en Zwemmel vast heel goed kunnen praten.
Vast wel
Oud 22-02-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Diljl;askdflaksjdfn ik beken, ik ook!

black black black and blue, beat me till i'm nummbbbbbbb tell the devil i said hey when you get back to where you frommmmm. Of zo.

mad woman, bad woman. KJAnsnnsnanmNMA.
Oud 22-02-2011, 22:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Blonde in het oranje topje. Verder steun ik geen anorexia dus de rest valt af.
Oud 22-02-2011, 22:34
Verwijderd
Mekker, DivFix wil niet, want m'n bestand heeft geen index. :') Even zien of er geen programma's zijn die dat kunnen maken.
Oud 22-02-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Oei.
Oud 22-02-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Blonde in het oranje topje. Verder steun ik geen anorexia dus de rest valt af.
Slank en mooi lichaam is niet meteen anorexia
Oud 22-02-2011, 22:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het anorexia als ik xylofoon op iemands ribben kan spelen.
Oud 22-02-2011, 22:38
Verwijderd
dan dan ben ik anorexia, gezelliggggg
Oud 22-02-2011, 22:39
Verwijderd
ze hebben allemaal wel ontzettend dikke tieten anders!
Oud 22-02-2011, 22:40
Rationeel
Rationeel is offline
tietehh!
Oud 22-02-2011, 22:40
Verwijderd
topictitel 'wat vind je lelijk' blijf ik maar lezen als 'vind je jezelf lelijk' huhu. Freud naamzoek.
Oud 22-02-2011, 22:43
Carn
Carn is offline
zo, tijd om eens in een nest te liggen en een boek uit te lezen, me dunkt. Loaaaaaaaaathers!
Oud 22-02-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het anorexia als ik xylofoon op iemands ribben kan spelen.
Dat kan je bij niemand, enkel bij het meisje in die houding maar dat kan je bij elk slank persoon.
Oud 22-02-2011, 22:52
Verwijderd
ik ga binnenkort misschien meedoen aan mijn derde expootje lelwliellwihiel
Oud 22-02-2011, 23:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat is Lorelei toch lekker subtiel in het weerwolftopic
Zo ben ik, skatje
Oud 22-02-2011, 23:07
Lorelei
Lorelei is offline
Ennuh, doe mij maar iemand met net een beetje meer lichaam zoals deze:

(puur uitgekozen op het soort lichaam trouwens.. ik vind haar gezicht verder niet zo boeiend en de foto in het algemeen ook niet)
Oud 22-02-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Zo ben ik, skatje
Ik kan directheid wel apprecieren
Oud 22-02-2011, 23:09
Verwijderd
Nou, ik vrees dat 't niks gaat worden met m'n speedpaintdingske, want het internet zegt dat 4GB de limiet is voor AVI-bestanden Dat hadden ze me wel eerder mogen vertellen, voordat ik tien uur aan video probeerde op te nemen op de hoogste kwaliteit.
Oud 22-02-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik vrees dat 't niks gaat worden met m'n speedpaintdingske, want het internet zegt dat 4GB de limiet is voor AVI-bestanden Dat hadden ze me wel eerder mogen vertellen, voordat ik tien uur aan video probeerde op te nemen op de hoogste kwaliteit.
:"(
Oud 22-02-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
:"(
Ja, beetje jammer Je hebt wel slimmere programma's die dat wel aankunnen, die breken het bestand gewoon op in stukjes van 4GB. Maar de mijne kan dat niet. De reviews zwegen ook als 't graf wat dit betreft, anders had ik wel iets anders gedownload.

Ik heb wel zo'n twaalf minuten kunnen redden, jammer genoeg wel helemaal tegen het einde. Ik denk dat ik gewoon een stukje van het begin opnieuw doe, en ik heb nog een bestand waarin ik halverwege ben dus dan neem ik ook op hoe ik een minuutje daarin aan het schilderen ben, en dan valt er wel alsnog iets van te maken Maar toch jammer.

Het eindresultaat staat wel al op ARTistiek, trouwens En uiteindelijk is dat toch waar het om gaat, dus och.
Oud 22-02-2011, 23:16
Verwijderd
ik ben altijd bijzonder streng voor mezelf maar nu mag ik lekker in bed gaan liggen met een boek dat níets met school te maken heeft. En vroeg gaan slapen. Een unicum.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten