Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik wou even tegen je zeggen: sterkte en ik hoop dat je ''het'' iets meer los zal kunnen laten. Aangezien je er waarschijnlijk idd niks aan kan doen. Mijn pm staat open, mocht je mocht je daar behoefte aan hebben natuurlijk ![]() Ik lees vaker hier dan ik post. Maargoed OT: Ik voelde me vandaag niet goed tijdens rijles. Door alles wat er gebeurt is de afgelopen 2 jaar staat mun leven op zijn kop. En die probeer ik weer op de rails te krijgen. Ik ben nu zo onzeker en heb het gevoel dat ik waardeloos ben. Bang om dingen fout te doen(ookal weet ik dat ik het kan). Mijn instructeur zag dit en raakte mijn gevoelige snaar door te vragen naar het waarom.... Ik heb me net op tijd weten te herstellen gelukkig, anders zat ik daar een potje te janken. Dat wil ik niet hebben. Ik hoop dat ik die angst eens kwijt raak en me beter in mijn vel ga voelen. |
![]() |
|
Jaha, je leest het goed. Eend is het zat! Al dat gezeur met de klinieken in Gouda die me maar niet willen accepteren! Nou, dan niet! Eend is het zat! Ik heb, door reacties van mijn omgeving, de knoop door gehakt. Ik wilde alsmaar niet naar de open afdeling van de High Care, want ik wilde dichtbij huis zijn (voor mijn ouders, niet eens voor mezelf) en ik wilde naar de manege (waarom naar de manege als in Leidschendam een verzorgpaard staat?!). Ik wilde werken op de dierenambulance, maar ben ik daar wel geschikt voor zolang ik instabiel ben? Je maakt toch vanalles mee...
Ik heb 13 dingen bedacht die ik nodig heb en die heb ik allemaal samen gevoegd qua afdeling. Van de 13 dingen heeft de High Care 12 kruisjes en 1 vraagteken. De IJssellaan 4 kruisjes en twee vraagtekens en de Thijsselaan 8 kruisjes. Dit zijn de dingen: 1. Ik wil het allerliefst mijn cavia's bij me 2. Vrijwilligerswerk zoals op de manege helpen, cliëntenraad, dierenambulance 3. Vrijheid 4. Wat verantwoordelijkheid -> koken, corvee, leven leren ontdekken 5. Therapie dmv gesprekken en/of groepswerk 6. Band met ouders goed behouden 7. Dagindeling dmv activiteiten begeleiders 8. Weekend thuis kunnen slapen 9. Mede cliënten die normaal aanspreekbaar zijn 10. Hulp bij het onderhouden van mijn kamer 11. Hulp bij structuur 12. Tijd 13. Automutilatie moet denkbaar zijn Dinsdag neem ik deze brieven mee naar mijn behandelaar ![]() Ik ben dat gedoe van Gouda meer dan zat. Mag niet eens automutileren... Niet dat ik dat nog vaak doe, maar het is wel een issue. Mijn groeps/therapiet-genootje zei ook dat de High Care waarschijnlijk beter voor me zou zijn. Ik heb mijn koppigheid om weten te praten. Misschien wordt het wel helemaal niks, maar ook de verpleging zien dit zitten. Die snappen dat ik me in Gouda niet meer welkom voel. Ik heb zoiets van: "Leuk dat je er bent, je mag alleen jezelf niet zijn!" Nee, want Eend is dat gezeik zat!
|
"Ha ha ha, dit was je flauwste grap ooit! Ik moet haast lachen!" zei Pascal vandaag tegen me
![]() ![]()
|
Stomme rotdromen! Laat me gewoon slapen... bahbah!
Wat een vreselijk verschrikkelijk slechte wedstrijd. Bah! En toen was ik even heel pissig, er werd mij vertelt iets niet te doen en toen ging ze het zelf doen. En dan mag ik het niet zeker, zoek het dan ook maar uit. Gelukkig had een teamgenoot ook even zijn bah-moment en hebben we even heerlijk buiten op de trap gezeten. Wel zo uit de warme zaal zonder trainingspak in shirt/rokje en lekker bezweet.... verstandig! Maar ach, anders was ik ruzie gaan maken.. Wel gezellige avond gehad ![]() En nu heb ik zin in iets zoets.. maar ik heb niets in huis ![]()
|
Verwijderd
|
Kopop duckdoggy! Ik snap dat de situatie moeilijk is en ik denk dat het voor jou extra moeilijk is (wat ik weet van autisme, is dat je met die aandoening moeilijk tegen veranderingen kunt. vergeef me als ik het mis heb). Wat ik je wil zeggen: mensen komen en gaan, dat zal altijd zo zijn. Dat maakt het niet minder rot als mensen weg gaan, maar dat biedt wel ook kansen! De mensen die weg gaan zijn niet voorgoed uit je leven, je kunt altijd nog contact met ze zoeken, hoewel dat misschien minder is dan nu het geval is. Maar tegelijkertijd, in een jaar kun je weer zoveel nieuwe mensen tegenkomen! Echt waar! En dat gebeurt ook! Ik ben in mijn leven vrij veel mensen "kwijtgeraakt" en er is ook wel een tijdje geweest waarin ik wat eenzaam was, maar zoiets duurt nooit lang. Houd hoop!
|
![]() |
|
@ Duckdog: is het allemaal al zeker, gaat Joyce die periode echt een paar maanden weg, het is pas over ongeveer een jaar.. Ik bedoel te zeggen, er kan nog zoveel veranderen in een jaar! Laat dat niet al de tijd die je nu nog wel met Joyce hebt, verpesten.
Over je aanmelding op die school, kent Joyce niet iemand die jou daarbij zou kunnen helpen in de tijd dat zij (misschien) weg is? Verder zou ik proberen rustig te blijven en weglopen is natuurlijk helemaal geen goed plan, daarmee vestig je alleen maar negatieve aandacht op je, denk je dat je daarmee alles oplost? Ga even wat leuks doen ter afleiding, een stukje lopen ofzo, anders blijf je maar malen en malen. Ik weet verder niet goed hoe ik je kan helpen. { OT: ik lag vanmorgen al om 9:15 in het zwembad, ben helemaal trots op mezelf, want ik kan erg moeilijk opstaan 's morgens. Straks even naar de Mediamarkt, spullen kopen zodat ik ook kan Skypen en vanmiddag naar schoonouders. Misschien gaan we wel wat eerder, zodat ik nog kan zonnen in de tuin, het is hier echt lekker weer, helemaal niet koud ook. Lente ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot; Drukdrukdruk en het wil er allemaal niet in. Mijn hoofd is een grote gatenkaas en ik haat het. Ik ben de hele tijd moe en futloos en ongemotiveerd, maar lichamelijk voel ik me onrustig. Hoe veel of weinig ik ook doe, dat onrustige gaat niet weg. Misschien dat ik mezelf straks nog aan kan zetten tot wat tekenen of iets anders creatiefs, dan ben ik in ieder geval afgeleid en bezig.
|
Zo die tijdvullende maar niet heel zinvolle dingen zijn gedaan. Alleen jammer dat het niet zo snel ging als ik zou willen. Bahbah! Nu moet dat grote verslag nog komen, en dat moet gewoon goed gaan. Dat moet!
Hm, nu zijn mn ogen zo moe dat ik niet heel helder zie? Of zijn mijn lenzen aan een update toe. Eerst maar eens wat slaap gaan proberen te pakken.
|
@ Duckdog: ik hoop voor je dat het vandaag een beetje een rustige dag wordt op school! Dat kun je wel gebruiken. Misschien is het een idee het er toch eens met de vertrouwenspersoon (of iemand anders die je vertrouwt) over te hebben. Nu blijft het maar malen en malen, praten kan opluchten, ook al is er dan niet meteen een oplossing. Ik vind het ook goed van je dat je online hulp hebt gezocht, ik zou het zien als baat het niet dan schaadt het niet. Knuffel!
OT: nou m'n Skype werkt en we hebben ook nog een nieuwe magnetron gekocht, een hele grote (en dure ![]() En nu moet ik echt met de opleiding bezig, ik heb het 3 dagen uitgesteld... M'n werkboek bijwerken en naar m'n stagebegeleidster sturen, morgen gaan we dat (voor het eerst) bespreken. En ik moet nog een heleboel lezen voor vrijdag (lesdag) en het is wel slim dat ik dat nu wel doe, want we krijgen dan ook een proeftoets en de toets zelf is eind maart al. Verder is het gewoon een superdrukke week, 3 dagen stage, 1 dag school, 3 avonden weg, het huis moet nog schoon voor de visite en logees van a.s. weekend, we moeten nog inkopen doen voor a.s. weekend, stoelen regelen, eigenlijk wil ik zelf nog lekkere dingen maken/bakken, maar dat gaat denk ik echt niet meer. Druk druk druk dus, maar eerst vandaag. Ik ga nu echt aan de slag, dan kan ik vanmiddag met een gerust hart (weer) gaan zwemmen en vanavond quizzen. ![]() |
![]() |
|
Tjonge, het schooldammen is uiteraard weer een giga-uitdaging om in goede banen te leiden. En in de week van de laatste voorbereidingen (deze week dus) ook nog nachtdiensten draaien. Dat wordt me het weekje wel. Gelukkig heb ik een goed team samengesteld om me te helpen. Het is erg goed en leuk voor de persoonlijke ontwikkeling om het te doen, maar ik zal blij zijn als het erop zit. De 2 weken die erop volgen zijn ook erg druk qua werk en priveleven. Gelukkig zie ik er niet ook nog eens tegenop, dat zou pas energie kosten.
|
![]() |
Hier lig ik, depressief, in het bed van mijn beste vriend. 150 Km van mijn eigen bed vandaan, maar dat is niet erg. Een bed is een bed. Ik heb hier een heerlijk weekend. Ik ben hier sinds vrijdag en we zijn twee keer uit eten gegaan en een keer buiten de deur geluncht, we hebben een keer een wijntje gedronken met wat oesters erbij in een cafe verderop, straks gaan we weer uit eten en morgen ga ik maar weer eens naar huis.
Mijn beste vriend moest vandaag gewoon werken en ik lig al de hele middag in bed. Ben een uurtje de stad in geweest, maar in die tijd verlangde ik alleen naar dit bed. Als vriend en ik samen zijn, als we iets doen, gaat het prima. Ik voel me altijd goed bij hem, lach, praat over wat me dwars zit, praat over de depressie en eetstoornis, ouwehoer erover, ouwehoer over alles, we maken lol, hebben de slappe lach, eten, drinken, worden dronken en vallen samen in slaap. Hij kan met zijn hoofd op mijn borst en zijn arm om me heen liggen zonder dat we er iets van verwachten, en zonder dat ik overbewust ben van mijn lichaam. Het is fijn, het is geborgen. Maar zodra ik alleen ben, zoals nu, en zoals zaterdagavond even, stort ik in. Dan wil ik alleen maar slapen, weg van mijn lichaam, weg van mijn hoofd. Ik ben zo ellendig moe. Ik hoop dat hij snel weer van zijn werk komt. Dan drinken we wijn en verteld hij over zijn dag en hebben we lol. Tot die tijd blijf ik in bed. Probeer mijn ogen nog maar eens te sluiten.
|
Duckdoggy: (})
Missy: gaat je broer nu nog wel naar Japan na wat er daar gebeurd is? Ik neem aan dat je Skype hebt geregeld om met hem te kunnen skypen. Ik vind het zelf echt een hele fijne manier om contact met mijn ouders en zusjes te houden. De verbinding is af en toe slecht waardoor zinnen niet te verstaan zijn en het beeld niet zo goed is, maar verder is het echt net alsof je bij elkaar in de kamer staat. Ik mis mijn ouders eigenlijk helemaal niet en ik denk dat het komt doordat we elke week skypen (en geregeld mailen). Dus misschien mis je je broer dan ook wat minder als hij weg is ![]() Hier gaat alles nog steeds prima! Het is een beetje lastig communiceren soms. We zouden volgende week de monsters naar het lab sturen, maar ineens willen ze dat morgen doen. En dat laten ze vandaag pas weten, terwijl we nog een aantal monsters moeten nemen en we hebben er al niet zoveel dus ik wil die wel graag hebben. We zitten nu wel al een beetje in de afrondingsfase van het onderzoek: deze week nog monsters nemen, dan krijgen we volgende week hopelijk de resultaten en dan hebben we 3 of 2 weken om te schrijven. Ik zie er een beetje tegenop want statistiek is lang geleden ![]() Ik hoorde van de stufi plannen ![]()
||
Citaat:
En ja, Skype heb ik ondermeer om hem af en toe nog te kunnen spreken, maar ook voor m'n andere broertje in het buitenland en voor m'n ouders omdat ik hen erg weinig zie vanwege de afstand en lang mobiel bellen is voor hen ook duur. Fijn trouwens dat het bij jou allemaal goed gaat en dat het onderzoek er bijna op zit! |
![]() |
|
![]() |
Het eten gister was echt top. We waren in een restaurant wat een ster waard is. Maar gewoon, de avond zelf, was nog beter. Beste vriend en ik zijn geen moment stil geweest. We hebben weer zoveel gepraat, heb hem dingen verteld die alleen mijn ex weet. Ik houd zo ongelooflijk veel van die jongen, zulke liefde ken ik niet. Het is niet het soort liefde die je voelt voor een partner, niet voor je familie, niet voor 'gewone' vrienden. Hij is al heel lang van plan te emigreren en dat moment komst steeds dichter bij. Zondag zei ik tegen een kennis waarmee we wat aten al dat ik het liefst hem aan boeien bij me zou houden. Dat ik het heel leuk voor hem vond, maar dik het liefst probeerde om het uit zijn hoofd probeerde te praten. Maar gisteren hebben we een deal gesloten. Ik moet er niet teveel hoop op vestigen, kleine kans dat het doorgaat, maar het is iets leuk om stiekem naar uit te kijken. Hij stelde voor dat ik een half jaar bij hem kwam wonen, als hij eenmaal gesetteld is. Om te kijken of het mij bevalt om ook te emigreren. 's Nachts lachen we weer heerlijk tegen elkaar in bed om te bedenken naar welk land we wilden vertrekken. Stel je voor. Ik heb weinig te verliezen. Om materie geef ik totaal niet. Hier heb ik mijn ex, mijn moeder en haar vriend en mijn broer, een vriendin en hem. En mijn dieren. Maar een leven ergens anders neem ik graag aan. Stel je voor. Wilde plannen, maar misschien ga ik ze uitvoeren.
Vanmiddag moest hij weer gewoon werken, maar tussen de middag samen met een collega van hem even geluncht. Nu weer thuis. We hebben al twee keer gebeld en donderdag komt hij hier weer. Dat is normaal, ik heb zijn huis overgenomen en meestal slaapt hij hier in het weekend op de bank. Maar wow, dit weekend was echt heftig. Ik zie hem al jaren als mijn beste vriend, maar zo dicht zijn we nog nooit bij elkaar geweest. Ik merk ook aan alles dat hij deze verbinding ook als heftig ervaart. Geweldig. Met al het buiten de deur eten van dit weekend zie ik dat ik ben aangekomen. Maar ooh zo fijn, niet op mijn buik, maar op mijn kont. Ik heb opeens weer een kont, en iets dikkere benen. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Nu vind ik het wel mooi, ik heb opeens weer een beetje een kontje. Vanmiddag had ik een rokje aan en ik ben meermalen nagefloten. Maar straks komt de omslag waarschijnlijk weer, dan vind ik het weer vreselijk en zak ik, naast de depressie, weer terug in de eetstoornis. Maar niet deze weej, want morgen ga ik met ex uiteten en daar wil ik van genieten. Leve de restaurantweek. Leve mijn gekke eetstoornis, die zo onbegrijpelijk is. Ik, die zo vaak uiteten gaat, met een eetstoornis.
|
net had ik weer heel veel angsten.
het leek weer net of ik in een andere wereld zat. en daarna ging het mis met am. ik heb net een oxazepam gepakt. de rest van de avond probeer ik weer positief te denken voor zo ver dat gaat lukken. en ik probeer er morgen een positieve dag van te maken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |