Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2011, 15:31
Verwijderd
Ik ben trouwens vrij hard uitgelachen dat ik pas een week geleden de blue waffle ontdekte. Ik dacht dat ik me niet meer kon identificeren met Technically impaired duck, maar helaas:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Want-to-make-blueberry-waffles-blue-waffle-click.jpg (60.3 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Oud 23-02-2011, 15:32
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik wacht wel met naar surfing bird googlen totdat ik thuis ben
Veel succes, ik heb pagina na pagina aan Google afbeeldingen gekeken (safesearch uit), alleen maar verwijzingen naar Family Guy, de band en lekkere surfchicks. Geen idee, iig dus geen shockeffect.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 23-02-2011, 15:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Well everybody knows that the bird is the word

Rationeel naamzoek, waarom denken die kinders dat surfing bird een soa is
Oud 23-02-2011, 15:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Veel succes, ik heb pagina na pagina aan Google afbeeldingen gekeken (safesearch uit), alleen maar verwijzingen naar Family Guy, de band en lekkere surfchicks. Geen idee, iig dus geen shockeffect.
Ah jammer had me er net zo op verheugd
__________________
you're not my demographic
Oud 23-02-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Grmbl hij doet 't nog steeds niet, maar geprobeerd op laptop van huisgenoot: geen enkel probleem.
Heb je ook je controllers allemaal verwijderd en Windows opnieuw de boel laten installeren?
Oud 23-02-2011, 15:36
Verwijderd
Wie weet er een leuk feestje in Utrecht vrijdag a.s.? Dansbare pop ofzo. (ik houd wel van een beetje alternatief, maar het moet echt niet te veel zijn want dan vindt die vriendin het niet leuk).
Oud 23-02-2011, 15:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je ook je controllers allemaal verwijderd en Windows opnieuw de boel laten installeren?
Weet ik veel . Ik ben een enorme loser als het gaat om computers.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 15:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus en die faq van samsung helpt ook niet echt. Alsof een leek die taal begrijpt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 15:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wie weet er een leuk feestje in Utrecht vrijdag a.s.? Dansbare pop ofzo. (ik houd wel van een beetje alternatief, maar het moet echt niet te veel zijn want dan vindt die vriendin het niet leuk).
http://tivoli.nl/
http://www.ekko.nl/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-02-2011, 15:43
Verwijderd
Tijd voor het nieuwe album van Moonsorrow.
Oud 23-02-2011, 15:44
Verwijderd
Ik had gisteren voor de verandering eens 2 joints gerookt. Nou dat doe ik echt niet meer, voel me superbrak en moe nu.
Oud 23-02-2011, 15:48
Verwijderd
Flikker op met die sneeuw
Oud 23-02-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Flikker op met die sneeuw
Sneeuwt het bij jou ja? . Do. Want. Sneeuw! <3
Oud 23-02-2011, 15:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Sneeuw??
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 15:49
Verwijderd
Mijn vader zei al dat het zou gaan sneeuwen. Ik hoop dat hij gelijk heeft. <33
Oud 23-02-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik had gisteren voor de verandering eens 2 joints gerookt. Nou dat doe ik echt niet meer, voel me superbrak en moe nu.
Hoeveel zat erin dan?
Oud 23-02-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel zat erin dan?
Weet ik het, voorgedraaide.
Normaal gesproken als ik blow is het er eentje per avond.
Oud 23-02-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwt het bij jou ja? . Do. Want. Sneeuw! <3
Citaat:
Sneeuw??
Citaat:
Mijn vader zei al dat het zou gaan sneeuwen. Ik hoop dat hij gelijk heeft. <33
HET IS DE BEDOELlNG DAT HET LENTE WORDT NIET DAT HET GAAT SNEEUWEN.
Oud 23-02-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Weet ik het, voorgedraaide.
Normaal gesproken als ik blow is het er eentje per avond.
Ah.
Oud 23-02-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
HET IS DE BEDOELlNG DAT HET LENTE WORDT NIET DAT HET GAAT SNEEUWEN.
Ach, bedoeling, bedoeling. Liefde gaat voor bedoeling. En sneeuw is liefde. <3
Oud 23-02-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Ach, bedoeling, bedoeling. Liefde gaat voor bedoeling. En sneeuw is liefde. <3
Je bent nog jong, dus ik vergeef het je, maar je snapt er niks van!
Oud 23-02-2011, 15:53
Verwijderd
Het 'sneeuwde' vanmiddag even hier, maar het isnu een soort rare mix van sneeuw hagel en regen.
Oud 23-02-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Je bent nog jong, dus ik vergeef het je, maar je snapt er niks van!
Er is zo'n spreekwoord: 'Hoe ouder je bent, hoe meer je bent vergeten'. Hè! Jij bent gewoon vergeten hoe geweldig sneeuw is en hoe het voelt als je vijf bent en wakker wordt en uit het raam kijkt en sneeuw ziet, en hoe je staand moet sleeën, en hoe je op langlaufski's boodschappen moet doen, en hoe je sokken nat worden en je voeten rozig. Dat zijn allemaal elementaire dingen! En die ben je zomaar vergeten!
Oud 23-02-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Er is zo'n spreekwoord: 'Hoe ouder je bent, hoe meer je bent vergeten'. Hè! Jij bent gewoon vergeten hoe geweldig sneeuw is en hoe het voelt als je vijf bent en wakker wordt en uit het raam kijkt en sneeuw ziet, en hoe je staand moet sleeën, en hoe je op langlaufski's boodschappen moet doen, en hoe je sokken nat worden en je voeten rozig. Dat zijn allemaal elementaire dingen! En die ben je zomaar vergeten!
Ik vind sneeuw niet erg. Maar nu is het eind februari en mijn hele complete 'zijn' schreeuwt om zon en groeiende dingen en ik kan geen sneeuw meer aan
Oud 23-02-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind sneeuw niet erg. Maar nu is het eind februari en mijn hele complete 'zijn' schreeuwt om zon en groeiende dingen en ik kan geen sneeuw meer aan
Oh hm okee.

Je wordt er wel hard van. Verwachtingen aanpassen leren en al.
Oud 23-02-2011, 16:00
Verwijderd
De topics gaan weer snel hier.
Oud 23-02-2011, 16:06
Verwijderd
Ja, hier sneeuwt het echt keihard. Maar het is niet erg, want dergelijke fratsen zijn gewoon de laatste stuiptrekkingen van de winter Over een paar dagen is het MAART en dus ook LENTE en dan krijgen we weer zon en warmte en speciaalbiertjes drinken op terrasjes en chillen in het Vondelpark. De winter heeft al verloren.
Oud 23-02-2011, 16:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
HET IS DE BEDOELlNG DAT HET LENTE WORDT NIET DAT HET GAAT SNEEUWEN.
He he he! Ik zei helemaal niets over dat ik BLIJ was met sneeuw ik wil ook lente.

Citaat:
Ach, bedoeling, bedoeling. Liefde gaat voor bedoeling. En sneeuw is liefde. <3
Aaaw <3 jij bent lief
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 16:09
Verwijderd
YAAAY HET SNEEEEEEEEEEEEEEEEUHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWT <333333333333333 Ik ben een diepgelukkig mens.
Oud 23-02-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, hier sneeuwt het echt keihard. Maar het is niet erg, want dergelijke fratsen zijn gewoon de laatste stuiptrekkingen van de winter Over een paar dagen is het MAART en dus ook LENTE en dan krijgen we weer zon en warmte en speciaalbiertjes drinken op terrasjes en chillen in het Vondelpark. De winter heeft al verloren.
Oi, als je het zo bekijkt valt het allemaal best mee

De winter heeft al verloren. <3
Oud 23-02-2011, 16:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmm mailtje van docent over lange excursie naar Londen. Ik heb niet heel veel hoop dat het goed geregeld kan worden. Straks kan ik misschien niet mee
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Oi, als je het zo bekijkt valt het allemaal best mee

De winter heeft al verloren. <3
Maar laat Vadertje Winter dan toch nog een keer op z'n toeter blazen, en hard ook!

Citaat:
Hmmmmm mailtje van docent over lange excursie naar Londen. Ik heb niet heel veel hoop dat het goed geregeld kan worden. Straks kan ik misschien niet mee
Oh dat is kut.
Oud 23-02-2011, 16:12
Verwijderd
En nu ga ik, om uit het raam te kijken en zachtjes voor me uit te fluisteren: "Het sneeuwt... het sneeuwt echt...". Ik word zo gelukkig van sneeuw.
Dag allemaal. <33333
Oud 23-02-2011, 16:13
Verwijderd
Raar kind.
Oud 23-02-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
En nu ga ik, om uit het raam te kijken en zachtjes voor me uit te fluisteren: "Het sneeuwt... het sneeuwt echt...". Ik word zo gelukkig van sneeuw.
Dag allemaal. <33333
Je bent schattig. Geniet ervan!
Oud 23-02-2011, 16:14
Verwijderd
Ik heb zin in kapsalon. Maar ik heb gisteren al pizza gegeten, en ik mag van mezelf nooit 2 ongezonde dingen achter elkaar eten.
Oud 23-02-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Oi, als je het zo bekijkt valt het allemaal best mee

De winter heeft al verloren. <3
Ja Ik vind dit misschien wel de leukste tijd van het jaar. Niet per se de prettigste qua weer, maar wel de leukste. Eind februari is net als het moment vlak voor zonsopgang, het is nog donker en koud maar je weet dat het nog maar een paar minuten duurt voor het in snel tempo warm en licht begint te worden. En doordat de zon nét niet op is heb je de anticipatie van de hele dag die nog voor je ligt, en zo dus ook de hele lente, zomer en vroege herfst. Meer dan een halfjaar aan prettig weer en geen jas aan hoeven en leuke dingen doen
Oud 23-02-2011, 16:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kapsalon?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 16:17
Verwijderd
zomer :barf:
Oud 23-02-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Kapsalon?
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat kapsalon is hè?
Oud 23-02-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat kapsalon is hè?
Macrador naamzoek ;d;D;d
Oud 23-02-2011, 16:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat kapsalon is hè?
Ik weet niet wat kapsalon is.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
En nu ga ik, om uit het raam te kijken en zachtjes voor me uit te fluisteren: "Het sneeuwt... het sneeuwt echt...". Ik word zo gelukkig van sneeuw.
Dag allemaal. <33333
En dit vind ik ook leuk, wintermensen die tijdens de laatste dagen van de winter nog op de valreep heel gelukkig kunnen worden van de laatste sneeuw.
Oud 23-02-2011, 16:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Fuck you, Rationeel. Fuck. You.
nou word je wel heel opdringerig
Citaat:
Veel succes, ik heb pagina na pagina aan Google afbeeldingen gekeken (safesearch uit), alleen maar verwijzingen naar Family Guy, de band en lekkere surfchicks. Geen idee, iig dus geen shockeffect.
Citaat:
Ah jammer had me er net zo op verheugd
Citaat:
Well everybody knows that the bird is the word

Rationeel naamzoek, waarom denken die kinders dat surfing bird een soa is
ehhh wtf mensen. niet elke term is een genitale aandoening



als je doorklikt via blue waffle kom je trouwens op nog heel veel andere smerige plaatjes, waaronder deze
Oud 23-02-2011, 16:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb zin in kapsalon. Maar ik heb gisteren al pizza gegeten, en ik mag van mezelf nooit 2 ongezonde dingen achter elkaar eten.
Kapsalon is gezond; aardappelen, vlees, zuivelproduct (kaas) en sla!

OT:
@ Uice: tof, in het kader waarvan ga je hem interviewen?
Oud 23-02-2011, 16:20
Verwijderd
ik heb zo'n mousepad ding op mijn laptop en de functie om iets aan te klikken door erop te tappen was na een week kapot. Nu is het scroll gebiedje aan de zijkant kapot maar doet die aantapfunctie het wel weer
Oud 23-02-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Kapsalon is gezond; aardappelen, vlees, zuivelproduct (kaas) en sla!
Ik doe het zonder kaas.

Kaas :')
Oud 23-02-2011, 16:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmmmm paaseitjes <33
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-02-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
nou word je wel heel opdringerig






ehhh wtf mensen. niet elke term is een genitale aandoening



als je doorklikt via blue waffle kom je trouwens op nog heel veel andere smerige plaatjes, waaronder deze
meeeeh
Oud 23-02-2011, 16:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar wat is kapsalon nou??
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.