Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
SD?
Standard Definition. DVD-kwaliteit.
Advertentie
Oud 24-02-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Standard Definition. DVD-kwaliteit.
Oh, /care. Ik heb ook een superklein paupertv'tje
Oud 24-02-2011, 19:13
Verwijderd
Wat een pwnage van dzsudzsak
Oud 24-02-2011, 19:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Meh, riep jij toen je klein was ook dat CD's overrated zijn?
En ik had gelijk, want nu heeft iedereen de cd al gedumpt!
Oud 24-02-2011, 19:23
Batave
Batave is offline
What happened to Tenderness, Love, Saai ?
Oud 24-02-2011, 19:24
Swlabr
Swlabr is offline
Oud 24-02-2011, 19:29
Verwijderd
Goede titel.
Oud 24-02-2011, 19:31
Verwijderd
Ik heb geweldige herinneringen aan die film, mooie feestjes
Oud 24-02-2011, 19:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond TBL de eerste keer vrij flauw. Het is eigenlijk nog steeds geen bulderlachfilm, maar meer stilletjes genieten van de subtiele pracht.
Oud 24-02-2011, 19:55
Verwijderd
> intensief werken aan crappy showreel voor portfolio, geen tijd om eten te kopen
> video converteren, moet een halfuur wachten
> ik ben een serieuze vrouw, ik ga boodschappen doen als een normaal mens
> hoe zit m'n haar
> bijna alle lichten in mijn huis zijn kapot, niks te zien
> ik ben een serieuze vrouw, ik ga lampen vervangen als een normaal mens
> waar is de keukentrap
> op het balkon
> onder de duivenpoep
> in pyjama op het balkon staan en de trap boenen
> koud
> inmiddels relatief schone trap meesjouwen naar binnen, onder de douche zetten om 'm daar verder schoon te maken
> water spat alle kanten op, zelf ook maar in de douche klimmen
> naakt onder de douche met een trap
> serieuzevrouw.jpg
Oud 24-02-2011, 19:57
Verwijderd
En door dit alles vergat ik de tijd, ook nog. De dichtstbijzijnde supermarkt gaat over vijf minuten dicht
Oud 24-02-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
> serieuzevrouw.jpg
Oud 24-02-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
En ik had gelijk, want nu heeft iedereen de cd al gedumpt!
Niet de veel betere kwaliteit, die inherent is aan CD's, hoor
Oud 24-02-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
> intensief werken aan crappy showreel voor portfolio, geen tijd om eten te kopen
> video converteren, moet een halfuur wachten
> ik ben een serieuze vrouw, ik ga boodschappen doen als een normaal mens
> hoe zit m'n haar
> bijna alle lichten in mijn huis zijn kapot, niks te zien
> ik ben een serieuze vrouw, ik ga lampen vervangen als een normaal mens
> waar is de keukentrap
> op het balkon
> onder de duivenpoep
> in pyjama op het balkon staan en de trap boenen
> koud
> inmiddels relatief schone trap meesjouwen naar binnen, onder de douche zetten om 'm daar verder schoon te maken
> water spat alle kanten op, zelf ook maar in de douche klimmen
> naakt onder de douche met een trap
> serieuzevrouw.jpg
Mooiste post van de dag.
Oud 24-02-2011, 20:35
Verwijderd
Zo, The Kings Speech was bijzonder fijn <3
Oud 24-02-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Hele late reply, maar ik wil ook wel. Zou iemand mss voor mij een kaartje kunnen regelen? Terugbetalingen zijn in bier of andere natura.
Ik ga er morgen achteraan dan hossel ik ook wel gelijk een kaartje voor jou Mag jij me van bier voorzien de 11e
Oud 24-02-2011, 20:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, op ned 2 is nu een of andere gast die allerlei blikvoer en kant-en-klaar-food uitprobeert in een tentje enzo. Wat een rare snuiter.
Oud 24-02-2011, 21:00
Verwijderd
Oh en ik wil graag de mannen in mijn leven verzoeken wat vaker een rokkostuum te dragen, want omnomnomnomnomnomnom. *smul*
Oud 24-02-2011, 21:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ga er morgen achteraan dan hossel ik ook wel gelijk een kaartje voor jou Mag jij me van bier voorzien de 11e
Thanks schatzi!

Citaat:
Oh en ik wil graag de mannen in mijn leven verzoeken wat vaker een rokkostuum te dragen, want omnomnomnomnomnomnom. *smul*
QFT. *sop*
Oud 24-02-2011, 21:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Rokkostuum? Srsly, why? Ik vind dat alleen pianisten dat soort dingen mogen dragen.
Oud 24-02-2011, 21:08
Verwijderd
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEElLLLLLLLL <3. Echt, ook al is het verder een hork van een vent, als ie een rokkostuum draagt mag ie me ontvoeren en mee naar huis nemen en alles

Oh en ik weet niet precies waarom, dat vind ik gewoon. Formeel en hoej en omnomnomnom. Dus.

Ja ik schaam me wel eens voor mezelf ja.
Oud 24-02-2011, 21:09
Verwijderd
Als ie pianist is geldt bovenstaande raar genoeg waarschijnlijk weer niet
Oud 24-02-2011, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wibi Soerjadi, oeeeh.
Oud 24-02-2011, 21:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEElLLLLLLLL <3. Echt, ook al is het verder een hork van een vent, als ie een rokkostuum draagt mag ie me ontvoeren en mee naar huis nemen en alles

Oh en ik weet niet precies waarom, dat vind ik gewoon. Formeel en hoej en omnomnomnom. Dus.

Ja ik schaam me wel eens voor mezelf ja.
Maar een normaal pak is hetzelfde, maar dan zonder dat rare vestding met staart.
Oud 24-02-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Maar een normaal pak is hetzelfde, maar dan zonder dat rare vestding met staart.
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee.

Oud 24-02-2011, 21:21
Verwijderd
Mijn man droeg een rokkostuum bij zijn promotie. Hij leek op een opera kater.
Oud 24-02-2011, 21:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee.

Oud 24-02-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn man droeg een rokkostuum bij zijn promotie. Hij leek op een opera kater.
Ik heb zojuist besloten dat ik ga trouwen en van elke man eis dat ze in rok komen Wel een beetje zielig voor m'n man dat ik dan zit te soppen op iedere andere man aanwezig, maar he, het is mijn dag!
Oud 24-02-2011, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist besloten dat ik ga trouwen en van elke man eis dat ze in rok komen Wel een beetje zielig voor m'n man dat ik dan zit te soppen op iedere andere man aanwezig, maar he, het is mijn dag!
Oud 24-02-2011, 21:41
Carn
Carn is offline
w00t.
Oud 24-02-2011, 22:00
Verwijderd
Oh, ik zou zoiets wel dragen:

Mooi, hoorrr. Helemaal met een paar toffe accessoires zoals bijvoorbeeld een zakhorloge
Oud 24-02-2011, 22:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als ik mijn driedelig pak draag soppen de chickies er altijd wel op los. Een rokkostuum heb ik echter niet.
Oud 24-02-2011, 22:07
Verwijderd
Mannen in pak zijn ook heet. Maar niet zo heet als mannen in rokkostuum.
Oud 24-02-2011, 22:23
Verwijderd
De laatste keer dat ik m'n rokkostuum droeg, moest ik hem vlak voor ik weg wilde gaan nog een paar cm uitnemen
Oud 24-02-2011, 22:25
Verwijderd
hihi, mijn vader liep vroegah 3x per week in rokkostuum rond (muzikant). Ik betwijfel echter of jullie hem knap zouden vinden
Oud 24-02-2011, 22:29
Verwijderd
Goed bedtijd, slaap fijn jongens.
Oud 24-02-2011, 22:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, het moment is gekomen dat The Big Lebowski mijn huidige nummer 1 heeft verslagen als favo film.
Toen je hem voor het eerst zag vroeg je twee keer of ie al bijna afgelopen was.
Oud 24-02-2011, 22:50
Verwijderd
bij wie is de mol, op 21:53, waarom liggen de stenen in de vorm van een graf? Dat vond ik echt focking eng toen ik het keek en niemand anders zag het
Oud 24-02-2011, 22:56
Verwijderd
Oud 24-02-2011, 23:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Anneke van Giersbergen bij DWDD en ze is blond
Oud 24-02-2011, 23:11
Verwijderd
Ik krijg net een telefoontje van een vriendin of ik morgen mee ga met haar ontbijten, het is gratis en je krijgt lekker veel. Ik blij
reactie elmer : nou, dan bespaar je dus maar één euro en je moet er ook nog heen....
-_-
Oud 24-02-2011, 23:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, wat kan dat mens toch zingen <3

Nu tijd voor widm.
Oud 24-02-2011, 23:51
Verwijderd
Goed, De Mol gezien, nu kan ik weer veilig het forum op...
Helleu, ik heb vandaag een gave voorstelling van Toneelgroep Amsterdam gezien en ik zag maar weer eens bevestigd dat Fedja van Huet een bijzonder goede acteur is
Oud 24-02-2011, 23:51
Verwijderd
Barry Atsma was ook heel aardig, trouwens. Wist ik al, maar dat liet ie vandaag ook weer zien.

Hier nog iets gebeurd?
Oud 24-02-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Mannen in pak zijn ook heet. Maar niet zo heet als mannen in rokkostuum.
Oh, bah, nee @rokkostuum.
Mannen in pak ben ik wel voor te porren
Oud 24-02-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
@ Minke: Wat vind jij van Dancer in the Dark?
Weet ik niet, ik heb die nooit gezien omdat mij werd gezegd dat a) je hem niet moet kijken als je Björk een vervelend mens vindt en b) het echt irritant te veel ellende allemaal is in die film.
Maar nu hoor ik juist weer van allerlei mensen dat ik hem toch wel echt moet zien, dus dat moet er dan misschien maar eens van komen.
Oud 25-02-2011, 00:34
Uice
Uice is offline
Jeetje, wat een troep.
Oud 25-02-2011, 00:41
Verwijderd
mijn god wat waren die mensen van help mijn kind is te dik in afschuwelijke kleding gestoken zeg
vooral die moeder van jorian met dat lelijke jurkje.
En de familie van naomi lieten ze op hakken lopen maar dat konden ze voor geen meter, zag er niet uit. Trouwens wel de enige familie waarvan ik echt denk dat ze op de goede weg zullen blijven. Je ziet echt dat het goed zit tussen die ouders, zie ik bij die andere niet zo.
Oud 25-02-2011, 00:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik rook nog een sigaretje en dan ga ik lekker in bed liggen met ANTM /preheated beds ftw
Oud 25-02-2011, 01:14
Verwijderd
Qft. Niet alles daarvan kende ik ook in die tijd maar een flink deel ervan zijn toch wel onderdeel geweest van mijn jeugd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten