Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEElLLLLLLLL <3. Echt, ook al is het verder een hork van een vent, als ie een rokkostuum draagt mag ie me ontvoeren en mee naar huis nemen en alles
![]() Oh en ik weet niet precies waarom, dat vind ik gewoon. Formeel en hoej en omnomnomnom. Dus. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu hoor ik juist weer van allerlei mensen dat ik hem toch wel echt moet zien, dus dat moet er dan misschien maar eens van komen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mijn god wat waren die mensen van help mijn kind is te dik in afschuwelijke kleding gestoken zeg
![]() vooral die moeder van jorian met dat lelijke jurkje. En de familie van naomi lieten ze op hakken lopen maar dat konden ze voor geen meter, zag er niet uit. Trouwens wel de enige familie waarvan ik echt denk dat ze op de goede weg zullen blijven. Je ziet echt dat het goed zit tussen die ouders, zie ik bij die andere niet zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|