Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het derde huis dat erbij zit heeft een tamelijk nieuwe keuken én badkamer (oh en een muziekstudio in de tuin ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De oudste CV-ketel die we op Funda tegenkwamen was uit 1981. Toch heeft dat huis het ook tot in de top5 gered.
Hoogstraat 43 Positief: Dicht bij centrum, vaatwasser en afzuigkap, bijkeuken, 2 toiletten, berging, badkamer uit 2008 met ligbad en designradiator, houten vloeren, gedeeltelijk dubbel glas, CV uit 2005, vliering, tuin 65 m2 met achterom, vlakbij Blijdesteinpark, rustige straat (Hogeland) Negatief: Zaaierstraat 17 Positief: 4 kamers, open keuken uit 2001 met bar, vaatwasser en afzuigkap, witte plavuizen, tuin 60 m2 op zuidoosten met privacy en achterom, gedeeltelijk dubbel glas, 2 badkamers, bergzolder Negatief: aan de dure kant Sabangstraat 19 Positief: Houten vloer, open woonkeuken uit 2003 met vaatwasser en afzuigkap, 2 toiletten, bijkeuken, opslagkelder, 4 kamers, designradiator, zolder, HR ketel uit 2006, tuin 90 m2 met achterom, mooie straat (Varvik), dicht bij centrum Negatief: Aan de dure kant Pieter Bothstraat 45 Positief: hoekhuis, open keuken met vaatwasser en afzuigkap, garage/studio, rustige nette straat (Hogeland), nabij Wooldrikspark, 4 kamers, ligbad, gedeeltelijk dubbel glas, 2 toiletten, laminaat, zolder, goedkoop, dicht bij centrum Negatief: CV uit 1981, tuin van 25 m2 op het noorden, aan de kleine kant Billitonstraat 51 Positief: Mooie buurt, houten vloeren, open keuken met afzuigkap en vaatwasser, ligbad, schuur, tuin 50 m2, CV uit 2006, 5 kamers (wv 1 op zolder), 2 toiletten, dicht bij centrum Nadelen: aan de dure kant, parkeren kost geld, tuin in slechte staat |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik sprak toen bizar veel (fout) engels. De HELE tijd. Wat irritant ![]() Ik ga roken, ik kan er niet meer tegen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het ontbreken van die vaatwasser en het bad vind ik an sich nog niet zo vreemd, want sommige mensen willen misschien geen vaatwasser (misschien hebben ze wel een losse vaatwasser in een bijkeuken staan, die ze mee willen nemen?) of een bad, maar het is verkooptechnisch gezien wel zonde als kopers toch voor een ander huis kiezen omdat daar wél een volledige keuken/badkamer in zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat huis 2 geen bad heeft, daar kunnen de vorige bewoners niets zo veel aan doen, want de badkamers zijn gewoon heel klein. Maar toch is het gek ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ja, dan hadden ze beter wat kamers kunnen herindelen om één grote badkamer te krijgen, maarja, in een gezin is het soms wel handig om twee badkamers te hebben, een voor de ouders en een voor de kinderen. Citaat:
|
![]() |
http://www.nu.nl/binnenland/2464148/...ntrole-a4.html
wat een sukkels zijn het toch ook. als je te hard rijdt rij je te hard en maakt het toch geen reet uit of je nou 'verkeerd geïnformeerd" bent of niet? gewoon boetes geven, klaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat zal het zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder moet ik nu snel weg om brood te smeren en te gaan werken! Ik hoop dat mensen wat minder ziek zijn dan gisteren. |
![]() |
|
So, ben lang niet geweest...
![]() ![]()
|
|