Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2011, 14:26
Rationeel
Rationeel is offline
je hebt heul soms ook van die overenthousiaste ADHD-kindjes die helemaal geen remmen hebben en vol tegen de deur aanrennen
Advertentie
Oud 09-03-2011, 14:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
wacht even, gaat dit over poep?
Oud 09-03-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Die eerste twee
Ik vind de keuken van die tweede zo vet maar de eerste is dan wel weer lekker goedkoop
Oud 09-03-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
hahaha net als elke 15-jarige vond ik alles stom
Diep.
Oud 09-03-2011, 14:30
Verwijderd
hahaha die currents moods ook!

Current Mood: kut
Current Mood: moeilijk
Current Mood: stom
Current Mood: vreemd

ik ben echt een zonnestraaltje. 15-jaar egon
Oud 09-03-2011, 14:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind de keuken van die tweede zo vet maar de eerste is dan wel weer lekker goedkoop
Mja. De eerste heeft wel een (veel) nieuwere cv ketel. Die van het tweede huis moet je vrijwel meteen vervangen. Die heeft dan wel weer een gave keuken, maar het eerste huis heeft een nieuwe badkamer. Tja
Oud 09-03-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Mja. De eerste heeft wel een (veel) nieuwere cv ketel. Die van het tweede huis moet je vrijwel meteen vervangen. Die heeft dan wel weer een gave keuken, maar het eerste huis heeft een nieuwe badkamer. Tja
ja, zo is er altijd wat inderdaad
het derde huis dat erbij zit heeft een tamelijk nieuwe keuken én badkamer (oh en een muziekstudio in de tuin "eenvoudig te verbouwen tot garage voor 1 auto"), maar die heeft dan weer een tuintje van 25 m2 op het noorden.
Oud 09-03-2011, 14:34
Verwijderd
De oudste CV-ketel die we op Funda tegenkwamen was uit 1981. Toch heeft dat huis het ook tot in de top5 gered.

Hoogstraat 43
Positief: Dicht bij centrum, vaatwasser en afzuigkap, bijkeuken, 2 toiletten, berging, badkamer uit 2008 met ligbad en designradiator, houten vloeren, gedeeltelijk dubbel glas, CV uit 2005, vliering, tuin 65 m2 met achterom, vlakbij Blijdesteinpark, rustige straat (Hogeland)
Negatief:

Zaaierstraat 17
Positief: 4 kamers, open keuken uit 2001 met bar, vaatwasser en afzuigkap, witte plavuizen, tuin 60 m2 op zuidoosten met privacy en achterom, gedeeltelijk dubbel glas, 2 badkamers, bergzolder
Negatief: aan de dure kant

Sabangstraat 19
Positief: Houten vloer, open woonkeuken uit 2003 met vaatwasser en afzuigkap, 2 toiletten, bijkeuken, opslagkelder, 4 kamers, designradiator, zolder, HR ketel uit 2006, tuin 90 m2 met achterom, mooie straat (Varvik), dicht bij centrum
Negatief: Aan de dure kant

Pieter Bothstraat 45
Positief: hoekhuis, open keuken met vaatwasser en afzuigkap, garage/studio, rustige nette straat (Hogeland), nabij Wooldrikspark, 4 kamers, ligbad, gedeeltelijk dubbel glas, 2 toiletten, laminaat, zolder, goedkoop, dicht bij centrum
Negatief: CV uit 1981, tuin van 25 m2 op het noorden, aan de kleine kant

Billitonstraat 51
Positief: Mooie buurt, houten vloeren, open keuken met afzuigkap en vaatwasser, ligbad, schuur, tuin 50 m2, CV uit 2006, 5 kamers (wv 1 op zolder), 2 toiletten, dicht bij centrum
Nadelen: aan de dure kant, parkeren kost geld, tuin in slechte staat
Oud 09-03-2011, 14:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat heb ik als ik mijn oude posts van hier teruglees
Omg, vreselijk
Citaat:
ik zat met smaak je blog te lezen phoebe! En toen bedacht ik, wacht eens, heb ik ook niet zo'n ding. En ja hoor, al mijn belevingen als 15-jarige staan op het net!
Citaat:
hahaha net als elke 15-jarige vond ik alles stom
Citaat:
hahaha die currents moods ook!

Current Mood: kut
Current Mood: moeilijk
Current Mood: stom
Current Mood: vreemd

ik ben echt een zonnestraaltje. 15-jaar egon
Ik leef met je mee
Oud 09-03-2011, 14:36
Verwijderd
het is internationaal!
Oud 09-03-2011, 14:37
Rationeel
Rationeel is offline
de tuin van die tweede is wel tof. geen gras, maar het is net de binnenplaats van een kasteel ofzo en lekker beschut .
de energiekosten worden in beide gevallen wel een flinke post denk ik
Oud 09-03-2011, 14:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kille haat vanbinnen.
Zwarte ogen.
maar een vriendelijke glimlach
straalt hem toe.

Woede borrelt op
Vermengd met zoute tranen.
Ik bal mijn vuist, ik hou me in
en probeer me tot kalmte te manen.
Oud 09-03-2011, 14:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
je hebt heul soms ook van die overenthousiaste ADHD-kindjes die helemaal geen remmen hebben en vol tegen de deur aanrennen
Ja. Onderweg zijn ze meestal nog wel te controleren, maar zodra de voordeur in zicht is is het hek van de dam.
Oud 09-03-2011, 14:41
Rationeel
Rationeel is offline
en waarom is hoekhuis een pluspunt?
Oud 09-03-2011, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, deze is ook mooi

Citaat:
God, I suck. Ik ga maar weer fijn een potje janken en me depressief voelen enzo. And please don't feel sorry for me now, dat wil ik helemaal niet.
Oud 09-03-2011, 14:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ohoh, pubers toch.
Ik ben blij dat er van mijn 11-16 jarige zelf niks online staat, want dat had zéér beschamend geweest.
Oud 09-03-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
minder buren met wie je een muur deelt!
Geen pluspunt als het gaat om stookkosten maar wel mbt overlast enzo. En meer ramen.
Oud 09-03-2011, 14:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Twee is wel leuk, die ziet er als enige (imo) ook wel in goede staat uit, netjes opgeknapt enzo. Wel jammer dat juist die weer wat verder weg is van het centrum.
Oud 09-03-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Ohoh, pubers toch.
Ik ben blij dat er van mijn 11-16 jarige zelf niks online staat, want dat had zéér beschamend geweest.
Omdat emo?
Oud 09-03-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Omdat je maar één directe buur hebt om je aan te ergeren.
Oud 09-03-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
minder buren met wie je een muur deelt!
Geen pluspunt als het gaat om stookkosten maar wel mbt overlast enzo. En meer ramen.
en een grotere tuin? of is dat niet overal zo?
Oud 09-03-2011, 14:45
Rationeel
Rationeel is offline
ik zou die tweede doen. nieuw keteltje erin en klaar
Verwijderd
Citaat:
Oh, deze is ook mooi
ik kon gelukkig iets beter relativeren!
Citaat:
en dat ik ondertussen een map met foto's genaamd 'mensen' in mijn werkbalk heb staan, en dat mijn rechter oksel pijn doet, en dat de continentale plaat waar ik op zit beweegt, net als de lucht, en dat de aarde om zijn eigen as aan het draaien is, en ook nog eens om de zon! Wonderbaarlijk! Maar er is geen saaier evenwicht dan dynamisch evenwicht, dus daar schrijf ik niet over. Hoeveel details ik ook zal geven, misschien maakt dat niets uit voor deze wereld.
ik was toen ook al heel erg fan van uitroeptekens! overal!
Verwijderd
Een huis dat niet in de topvijf staat had een inbouwkeuken gekregen in 2006 met een kookeiland en een aparte grillplaat en vanalles, en daar zat geen vaatwasser in. Dat vond ik dan weer raar. Dan laat je een hele keuken installeren en neem je geen vaatwasser
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ohoh, pubers toch.
Nee, dit is lekker

Ik sprak toen bizar veel (fout) engels. De HELE tijd. Wat irritant

Ik ga roken, ik kan er niet meer tegen
Verwijderd
Huis twee! Een blitse keuken is wel een grote pre
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ohoh, pubers toch.
Bij mij niet, ik ben sinds mijn geboorte al stabiel, awesome en natuurlijk ongekend populair
Oud 09-03-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
en een grotere tuin? of is dat niet overal zo?
Niet altijd, soms wel maar bij het huis dat Rationeel nu noemt juist niet, die heeft een tuin van 25 vierkante meter terwijl in Enschede tuinen al snel >50 vierkante meter zijn.
Oud 09-03-2011, 14:48
Carn
Carn is offline
tuinen zijn leuk als je te veel tijd hebt
Verwijderd
Citaat:
Een huis dat niet in de topvijf staat had een inbouwkeuken gekregen in 2006 met een kookeiland en een aparte grillplaat en vanalles, en daar zat geen vaatwasser in. Dat vond ik dan weer raar. Dan laat je een hele keuken installeren en neem je geen vaatwasser
ik vind een vaatwasser belangrijker dan een 'aparte' grillplaat
Verwijderd
Wat wel een beetje gek is van die tweede is dat er twee douches in zitten, maar geen bad.
Oud 09-03-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
ik vind een vaatwasser belangrijker dan een 'aparte' grillplaat
Ja, ik vind een ingebouwde grillplaat sowieso vrij overbodig, je kunt toch gewoon een grillpan op het gas zetten.
Oud 09-03-2011, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Het ontbreken van die vaatwasser en het bad vind ik an sich nog niet zo vreemd, want sommige mensen willen misschien geen vaatwasser (misschien hebben ze wel een losse vaatwasser in een bijkeuken staan, die ze mee willen nemen?) of een bad, maar het is verkooptechnisch gezien wel zonde als kopers toch voor een ander huis kiezen omdat daar wél een volledige keuken/badkamer in zit.
Verwijderd
Citaat:
tuinen zijn leuk als je te veel tijd hebt
Tuin is wat we nu het meest missen, dus kennelijk hebben we dat
En een tuin van 5 bij 5 pal op het noorden betekent dat je nooit in de zon in je tuin kan zitten behalve om 12 uur 's middags.
Rationeel
Rationeel is offline
ik hoef sowieso geen bad. ik maak het altijd veel te heet en dan ga ik van mijn stokkie
Oud 09-03-2011, 14:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik vind een ingebouwde grillplaat sowieso vrij overbodig, je kunt toch gewoon een grillpan op het gas zetten.
Als je graag uitgebreid kookt kom je al snel een kookpit tekort, dan is een grilplaat best handig.
Oud 09-03-2011, 14:52
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb een tuin van 1,5 x 4,0
Oud 09-03-2011, 14:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, dit is lekker

Ik sprak toen bizar veel (fout) engels. De HELE tijd. Wat irritant

Ik ga roken, ik kan er niet meer tegen
Je bent ook niks veranderd he.
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik heb een tuin van 1,5 x 4,0
huhu mijn 'tuin' is groter
Verwijderd
Citaat:
Het ontbreken van die vaatwasser en het bad vind ik an sich nog niet zo vreemd, want sommige mensen willen misschien geen vaatwasser (misschien hebben ze wel een losse vaatwasser in een bijkeuken staan, die ze mee willen nemen?) of een bad, maar het is verkooptechnisch gezien wel zonde als kopers toch voor een ander huis kiezen omdat daar wél een volledige keuken/badkamer in zit.
Dat ene huis had geen bijkeuken, maar een berging met aparte ingang, ik denk niet dat ze met de afwas de tuin inliepen en dan de berging in. En ik vond het inderdaad verkooptechnisch vrij zonde, want daarom is dat huis inderdaad naar onderaan ons lijstje gebonjourd, want wij willen wel een vaatwasser en het is prima als die niet ingebouwd zit maar we 'm zelf moeten kopen en eventueel in een bijkeuken kunnen zetten, maar je gaat een verse inbouwkeuken niet slopen om er toch een in te zetten.

Dat huis 2 geen bad heeft, daar kunnen de vorige bewoners niets zo veel aan doen, want de badkamers zijn gewoon heel klein. Maar toch is het gek
Oud 09-03-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Als je graag uitgebreid kookt kom je al snel een kookpit tekort, dan is een grilplaat best handig.
Het was echt een heel grote plaat, ze hadden ook vier extra kookpitten kunnen plaatsen
Oud 09-03-2011, 14:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat ene huis had geen bijkeuken, maar een berging met aparte ingang, ik denk niet dat ze met de afwas de tuin inliepen en dan de berging in. En ik vond het inderdaad verkooptechnisch vrij zonde, want daarom is dat huis inderdaad naar onderaan ons lijstje gebonjourd, want wij willen wel een vaatwasser en het is prima als die niet ingebouwd zit maar we 'm zelf moeten kopen en eventueel in een bijkeuken kunnen zetten, maar je gaat een verse inbouwkeuken niet slopen om er toch een in te zetten.

Dat huis 2 geen bad heeft, daar kunnen de vorige bewoners niets zo veel aan doen, want de badkamers zijn gewoon heel klein. Maar toch is het gek
Dat is dan inderdaad gek. Misschien vonden ze een vaatwasser wel slecht voor het milieu ofzo? Of het geld was op, dat kan ook natuurlijk.

Ja, dan hadden ze beter wat kamers kunnen herindelen om één grote badkamer te krijgen, maarja, in een gezin is het soms wel handig om twee badkamers te hebben, een voor de ouders en een voor de kinderen.

Citaat:
Het was echt een heel grote plaat, ze hadden ook vier extra kookpitten kunnen plaatsen
Ja, eh, die mensen grillen gewoon graag!
Oud 09-03-2011, 15:01
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.nu.nl/binnenland/2464148/...ntrole-a4.html

wat een sukkels zijn het toch ook. als je te hard rijdt rij je te hard en maakt het toch geen reet uit of je nou 'verkeerd geïnformeerd" bent of niet? gewoon boetes geven, klaar.
Oud 09-03-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan inderdaad gek. Misschien vonden ze een vaatwasser wel slecht voor het milieu ofzo? Of het geld was op, dat kan ook natuurlijk.

Ja, dan hadden ze beter wat kamers kunnen herindelen om één grote badkamer te krijgen, maarja, in een gezin is het soms wel handig om twee badkamers te hebben, een voor de ouders en een voor de kinderen.

Ja, eh, die mensen grillen gewoon graag!
De ene douche is op de begane grond en de andere op de 1e verdieping, het ligt gewoon aan het huis maargoed, ach, dan hebben we een gastendouche he. Een bad is leuk, maar daar zouden we toch maximaal 1 x per maand in gaan.

En dat zal het zijn
Oud 09-03-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
http://www.nu.nl/binnenland/2464148/...ntrole-a4.html

wat een sukkels zijn het toch ook. als je te hard rijdt rij je te hard en maakt het toch geen reet uit of je nou 'verkeerd geïnformeerd" bent of niet? gewoon boetes geven, klaar.
ja 'ohja je reed wel te hard maar je was verkeerd geïnformeerd nou DAN IS HET NIET ERG HOOR!'

En verder moet ik nu snel weg om brood te smeren en te gaan werken! Ik hoop dat mensen wat minder ziek zijn dan gisteren.
Oud 09-03-2011, 15:06
snoopy
snoopy is offline
So, ben lang niet geweest... Reden hier uitgebreid uitgelegd. Warning: niet lezen als je niet tegen bloed kunt. Of tegen mamagezeik
Oud 09-03-2011, 15:07
snoopy
snoopy is offline
@ Sarah: leuk om naar huizen te kijken!

@ puberzelf: oh ja... facepalm-alert hier ook
Oud 09-03-2011, 15:09
Macrador
Macrador is offline
Kraaien zijn eng vanaf nu!

http://www.cracked.com/article_19042...you-think.html
Oud 09-03-2011, 15:11
Verwijderd
Ik houd ervan om op kamernet te kijken maar blijf sowieso nog 1,5 jaar thuiswonen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten