Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze is van fairlin.com (of .nl?), maar daar hebben ze er maar twee of zo. Er zullen wel meer van dat soort winkeltjes op internet zijn though, ik vond dit gewoon door wat door te klikken en te googlelen op de dingen die ik mooi vond. Goed opletten wel dat je een echte webwinkel te pakken hebt en geen malafide toestanden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Oja true. Ik word er ook niet echt warm van.
OT: net leuke laatste excursie van het jaat achter de rug, naar het depot van het Groninger Museum ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik kan het waarderen dat ik toch goed was uitgecheckt in de bus, whiihoo! |
![]() |
||
Citaat:
Wel bizar trouwens: als je in de bieb zelf vraagt om een boek van een andere locatie daarheen te halen is het gratis. Als je het via internet doet kost het 50 cent?? Terwijl je dan toch mankracht bespaart zou je denken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 17:46 | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 |