Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2011, 23:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan niet wachten tot mijn nieuwe pc binnen is
Advertentie
Oud 05-06-2011, 11:55
Verwijderd
tweedehands dingen kopen via bol.com je betaalt aan bol.com en als je het product niet ontvangt krijg je gewoon je geld terug
Oud 05-06-2011, 14:37
Martiño
Martiño is offline

Oud 06-06-2011, 01:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Morgen eindelijk F. weer zien
Oud 06-06-2011, 10:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
tweedehands dingen kopen via bol.com je betaalt aan bol.com en als je het product niet ontvangt krijg je gewoon je geld terug
Mja, ze hebben alleen nooit de boeken die ik zoek (maaaar je kunt bij de bieb reserveren via internet )
Oud 06-06-2011, 11:12
Verwijderd
Dat ik weer in een van mn oude broeken pas
En The Killing <3 Jammer dat ik nu bij ben en telkens een week moet wachten op een nieuwe ep.
Oud 06-06-2011, 16:01
Verwijderd
ha ik ook gnork (dat eerste) :boks:
Oud 06-06-2011, 17:13
capibara
capibara is offline
Oud 06-06-2011, 17:34
Verwijderd
Mijn beste vriend zei dat hij me hoe dan ook weg wilde brengen vanaf Schiphol, zelfs al gaat mijn vliegtuig om zeven uur 's morgens en moeten we rond drieën 's nachts hier weg. <3
Oud 07-06-2011, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Broertje is eindelijk geslaagd voor rijexamen (twee keer gezakt voor theorie, één keer voor praktijk) en belde mij als allereerste om het te vertellen, terwijl we voor ik uit huis ging voor geen meter met elkaar op konden schieten, wantik ben een bemoeizuchtige surrogaatmoeder en hij is een vervelend lui snotjong, maar nu kunen we dat van elkaar negeren
Oud 07-06-2011, 11:07
Verwijderd
Oud 07-06-2011, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en vanavond ga ik een moordspel spelen en ik zeg niet wie ik ben want dat is gehei-heim

edit: Oh het is helemaal niet geheim bummer

Laatst gewijzigd op 07-06-2011 om 14:58.
Oud 07-06-2011, 17:46
Carn
Carn is offline
Mach 5 techdeathmetal met ballen

Oud 08-06-2011, 13:31
Volk
Volk is offline
Ik ben gepromoveerd! Ik had een tijdje terug tegen een collega gezegd dat ik aan het rondkijken was voor ander werk en mijn baas heeft daar lucht van gekregen. En nu ben ik leidinggevende en heb ik een ploeg van 8 man!

En iedereen wil mij de hand schudden omdat ik ben gepromoveerd, en dat kan ik ook waarderen.
Oud 08-06-2011, 19:16
Verwijderd
Kwark. Kwark is lekker. En koffie en pure chocolade.
Oud 08-06-2011, 19:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dinsdag sollicitatie net lekker wezen zonnen (want zonnebankbruin is the only way to go natuurlijk), nieuw snoertje voor mijn oplader gehaald en een externe harde schijf. Zat geld uitgegeven dus, maar whatever
Oud 09-06-2011, 09:28
Lorelei
Lorelei is offline
Het google logo van vandaag
Oud 09-06-2011, 09:50
Missy
Missy is offline
Citaat:
Het google logo van vandaag
Die kan ik ook waarderen, ja. Ze zijn de laatste tijd gaaf.
Oud 09-06-2011, 11:02
Verwijderd
Mijn tas van Fred de la Bretoniere. <3 A-merk-haters naamzoek.

Laatst gewijzigd op 09-06-2011 om 11:09.
Oud 09-06-2011, 12:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn tas van Fred de la Bretoniere. <3 A-merk-haters naamzoek.
Foto!
Oud 09-06-2011, 12:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben gepromoveerd! Ik had een tijdje terug tegen een collega gezegd dat ik aan het rondkijken was voor ander werk en mijn baas heeft daar lucht van gekregen. En nu ben ik leidinggevende en heb ik een ploeg van 8 man!

En iedereen wil mij de hand schudden omdat ik ben gepromoveerd, en dat kan ik ook waarderen.
Waar ging je proefschrift over?
Oud 09-06-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Foto!
Laatste sog van de dag!

Hij is wel iets kleiner dan ik dacht, maar toch wel heel fijn en handig. En als ik echt met heel veel zooi moet gaan slepen moet ik er gewoon nog een aktetas bij, aldus papa.
Oud 09-06-2011, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mooi die tassen van dat merk zijn sowieso om te watertanden, maar ze zijn zo duur...
Oud 09-06-2011, 12:58
Verwijderd
Outlet!
Oud 09-06-2011, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
WAAR?
Oud 09-06-2011, 13:00
Verwijderd
Deze is van fairlin.com (of .nl?), maar daar hebben ze er maar twee of zo. Er zullen wel meer van dat soort winkeltjes op internet zijn though, ik vond dit gewoon door wat door te klikken en te googlelen op de dingen die ik mooi vond. Goed opletten wel dat je een echte webwinkel te pakken hebt en geen malafide toestanden.
Oud 09-06-2011, 13:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 09-06-2011, 13:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Laatste sog van de dag!
[afbeelding]

[afbeelding]

Hij is wel iets kleiner dan ik dacht, maar toch wel heel fijn en handig. En als ik echt met heel veel zooi moet gaan slepen moet ik er gewoon nog een aktetas bij, aldus papa.
Oud 09-06-2011, 13:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Laatste sog van de dag!
[afbeelding]

[afbeelding]

Heul mooi!
Oud 09-06-2011, 13:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Waar ging je proefschrift over?
Niet op die manier promoveren, gekkie. Het woord heeft meerdere betekenissen
Oud 09-06-2011, 14:42
Carn
Carn is offline
dat weet ik, doorgaans gebruiken we daarom dus 'promotie maken / krijgen'
Oud 09-06-2011, 14:54
Verwijderd
de complimenten voor mn tatoo
Oud 09-06-2011, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tatoeage op je 14e...?
Oud 09-06-2011, 20:35
Martiño
Martiño is offline
Ik had echt een topdag op mn werk vandaag wat betreft patiënten. Een klein kindje, een dove patiënt, een verstandelijk gehandicapte patiënt en een patiënt die enorm claustrofobisch was, en het ging echt van een leien dakje allemaal.
Oud 10-06-2011, 08:45
Missy
Missy is offline
Aankomende zomer.
Oud 10-06-2011, 11:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vet leuk gespeeld met een oppaskindje. 'wat is je lievelingsdier?' 'een olifant' 'zijn die niet eng? RAAAWR *achternaren*' 'hiiihihihihihi *wegren*'

Oud 10-06-2011, 11:12
snoopy
snoopy is offline
Het gereserveerde boek ligt klaar in de bieb. Ben blij dat ik weer lid ben geworden, want boeken zijn duur!
Oud 10-06-2011, 13:11
Verwijderd
een wasmand vol met warme kleren uit de droger over mezelf heenkieperen en er dan doorheen kroelen, I love it <33
Oud 10-06-2011, 13:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tatoeage op je 14e...?
Oud 10-06-2011, 13:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja true. Ik word er ook niet echt warm van.

OT: net leuke laatste excursie van het jaat achter de rug, naar het depot van het Groninger Museum (wel heel jammer dat er zo weinig animo voor was en dat er nog 3 mensen op het laatste moment afzegden)
Oud 10-06-2011, 15:18
Verwijderd
volgens een man die in de kantie werkt ben ik niet arrogant
en mensen vonde me betrouwbaar
Oud 10-06-2011, 15:19
Verwijderd
jaah een van stift
Oud 10-06-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Het gereserveerde boek ligt klaar in de bieb. Ben blij dat ik weer lid ben geworden, want boeken zijn duur!
Ik kan de bieb idd ook erg waarderen, ze hebben hier nieuw verschenen boeken ook gewoon meteen binnen, vroeger duurde dat echt wel een tijd. Nu is het boek wel 10 keer gereserveerd oid, maar goed

En ik kan het waarderen dat ik toch goed was uitgecheckt in de bus, whiihoo!
Oud 10-06-2011, 21:15
Verwijderd
Ik ben vanavond bij mijn harakadas friet wezen tjappen en het was zo gezellig. <3
Oud 10-06-2011, 22:34
Verwijderd
deze keer heb ik een obsessienummertje in de vmbo-categorie.
I love this song, en dit optreden. Zo strak!

vanaf 3 min.
Oud 11-06-2011, 11:22
Verwijderd
Mucoangin, ik kan weer ademen zonder telkens het gevoel te hebben alsof mijn keel van binnen scheurt Alleen jammer dat het een misselijkmakend weeïge mintsmaak heeft.
Oud 11-06-2011, 11:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik kan de bieb idd ook erg waarderen, ze hebben hier nieuw verschenen boeken ook gewoon meteen binnen, vroeger duurde dat echt wel een tijd. Nu is het boek wel 10 keer gereserveerd oid, maar goed

En ik kan het waarderen dat ik toch goed was uitgecheckt in de bus, whiihoo!

Wel bizar trouwens: als je in de bieb zelf vraagt om een boek van een andere locatie daarheen te halen is het gratis. Als je het via internet doet kost het 50 cent?? Terwijl je dan toch mankracht bespaart zou je denken...
Oud 11-06-2011, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Wel bizar trouwens: als je in de bieb zelf vraagt om een boek van een andere locatie daarheen te halen is het gratis. Als je het via internet doet kost het 50 cent?? Terwijl je dan toch mankracht bespaart zou je denken...
Dat is idd wel gek! Hier hebben ze een aantal abonnementen, bij mijn abonnement is het meeste gratis (maar IBL volgens mij niet, helaas), echt fijn
Oud 11-06-2011, 11:52
Verwijderd
We zaten gisteren te dubben of we Billy's zouden kopen of stevigere boekenkasten of voorlopig maar even niets maar waar laten we al onze boeken dan, maar we krijgen twee massief grenen stevige boekenkasten van de buren van mijn ouders
Oud 11-06-2011, 13:02
Verwijderd
Zwemmen+BBQ+sleepover=
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten