Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2011, 16:32
L.E.
L.E. is offline
?
Advertentie
Oud 14-05-2011, 11:44
L.E.
L.E. is offline
ha, ik heb een hele mooie poster van 'm besteld! Die krijgt een ereplekje in mijn kamer!
Oud 14-05-2011, 14:09
Verwijderd
Waarom probeert de meerderheid hier TS een realitycheck te geven? Laat haar toch lekker verliefd zijn en fantaseren, daar is toch helemaal niks mis mee? Ik vind dit geen ongewoon pubergedrag.
Oud 14-05-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Waarom probeert de meerderheid hier TS een realitycheck te geven? Laat haar toch lekker verliefd zijn en fantaseren, daar is toch helemaal niks mis mee? Ik vind dit geen ongewoon pubergedrag.
Serieus? Ik ken echt niemand, maar dan ook niemand, die ooit zo'n extreme obsessie heeft gehad. Natuurlijk is af en toe een crush normaal, of dat je heel erg fan bent van iemand (hoewel ik daar zelf ook amper last van heb gehad), maar dit beďnvloedt haar hele leven.

Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het vrij extreem en zeker geen normaal pubergedrag.
Oud 14-05-2011, 16:30
L.E.
L.E. is offline
nou ben ik best wel een beetje in de war: Is dit wat ik heb nou normaal of niet? De ene zegt van wel, de andere zegt van niet...Ik snap het niet helemaal meer...
Oud 14-05-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
nou ben ik best wel een beetje in de war: Is dit wat ik heb nou normaal of niet? De ene zegt van wel, de andere zegt van niet...Ik snap het niet helemaal meer...
Het zou jou geen fuck moeten uitmaken. Dit is een forum en mensen geven hun mening.

Ik vind het niet normaal, Pippeloen vindt van wel. Waar het uiteindelijk om gaat is hoe jij je voelt.
Oud 14-05-2011, 16:32
Lente
Lente is offline
Citaat:
wat maakt het uit? het gaat vanzelf wel over.
Oud 14-05-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Serieus? Ik ken echt niemand, maar dan ook niemand, die ooit zo'n extreme obsessie heeft gehad. Natuurlijk is af en toe een crush normaal, of dat je heel erg fan bent van iemand (hoewel ik daar zelf ook amper last van heb gehad), maar dit beďnvloedt haar hele leven.

Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind het vrij extreem en zeker geen normaal pubergedrag.
herinner je je de krijsende en flauwvallende mokkeltjes niet voor een concert van Take That (bijvoorbeeld)?
Zelf was ik geobsedeerd met Hanson. ik luisterde de godganse dag de cd en keek daarnaast zo vaak als ik kon de video. Mijn hele kamer had ik behangen met die drie jongens. Ik was smoor op taylor.
Niet elke puber vertoont natuurlijk zulk gedrag, maar ik vind het zeker niet vreemd.
Oud 14-05-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
wat maakt het uit? het gaat vanzelf wel over.
Hopelijk. Anders is TS straks het equivalent van een Twilight Mom.
Oud 16-05-2011, 19:24
L.E.
L.E. is offline
maar jullie denken dus wel dat ik ermee moet ophouden?
Ik weet namelijk zelf niet meer zo goed of ik ermee door moet gaan, want aan de ene kant maakt het me gelukkig..blabla...maar aan de andere kant.....nouja, dat verhaal kennen jullie nu wel...
Oud 16-05-2011, 19:42
Sunrise18
Sunrise18 is offline
Hoi LE, ik begrijp je wel. Ik ben ooit eens erg verliefd geweest op Belle Perez maar ik was toen wel nog maar een jaar of 10. Na een paar maanden was dat al serieus verminderd en na een goed half jaar was het voorbij. Ik weet niet hoe oud je bent maar aan je posts te lezen gok ik een jaar of 15 ŕ 17? Is natuurlijk wel al vrij oud om nog zo obsessief verliefd te worden op een fantasy figuur.
1 tip: praat er over met je ouders of een naast familielid ipv je gek te laten maken door sommige reacties hier.
Oud 16-05-2011, 19:42
Verwijderd
Doe wat je prettig vindt.
Oud 17-05-2011, 13:11
L.E.
L.E. is offline
Citaat:
Hoi LE, ik begrijp je wel. Ik ben ooit eens erg verliefd geweest op Belle Perez maar ik was toen wel nog maar een jaar of 10. Na een paar maanden was dat al serieus verminderd en na een goed half jaar was het voorbij. Ik weet niet hoe oud je bent maar aan je posts te lezen gok ik een jaar of 15 ŕ 17? Is natuurlijk wel al vrij oud om nog zo obsessief verliefd te worden op een fantasy figuur.
1 tip: praat er over met je ouders of een naast familielid ipv je gek te laten maken door sommige reacties hier.
Ik ben dus 13....
Oud 17-05-2011, 13:18
L.E.
L.E. is offline
Ik heb ook al gekeken of ik misschien kon figureren in the Hobbit, zodat ik hem kon tegenkomen, maar helaas...ze hebben alleen nog maar elfen nodig, en ik ben te jong om zo'n rol te spelen, daarvoor moet je minstens 18 zijn...
Conclusie: Ik kan hem nooit tegenkomen...
hij bestaat niet...Dus ik moet ermee ophouden.
.....
Ik weet niet of ik dat wel wil.
Oud 17-05-2011, 13:19
L.E.
L.E. is offline
aaaaargh! Ik haat mezelf!
Ik weet gewoon niet wat ik zelf wil!!! Hoe stom kun je zijn?
Oud 17-05-2011, 13:46
Catch
Catch is offline
Misschien moet je even ophouden met het allemaal zo opblazen. Je bent je nu druk aan het maken om wat iedereen ervan vindt en of je er wel mee op wil houden of niet, maar misschien moet je jezelf gewoon een keuze stellen. Ermee ophouden of niet, en dan is het ook klaar met twijfelen of wat dan ook. Dat kost je minder energie dan wat je nu doet lijkt me.
Oud 17-05-2011, 15:07
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Misschien moet je even ophouden met het allemaal zo opblazen. Je bent je nu druk aan het maken om wat iedereen ervan vindt en of je er wel mee op wil houden of niet, maar misschien moet je jezelf gewoon een keuze stellen. Ermee ophouden of niet, en dan is het ook klaar met twijfelen of wat dan ook. Dat kost je minder energie dan wat je nu doet lijkt me.
Oud 18-05-2011, 13:48
L.E.
L.E. is offline
Dus het is het beste als ik me van niemand iets aantrek, en gwn afga op mijn eigen gevoelens.
Ik moet dus kijken wat ik zelf de beste oplossing vind, niet wat anderen vinden.
Mijn leven, mijn gevoel..zoiets...
Oud 18-05-2011, 18:04
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
ik heb misschien een oplossing voor je. Schrijf alle negatieve dingen op van hem, schrijf op waarom jullie niet bij elkaar zouden passen. Schrijf onvolmaaktheden op van hem. Als je hem op die manier bekijkt zul je misschien realiseren dat hij toch niet zo goed bij je past. En anders zit er maar 1 ding op: realiseren dat het onmogelijk is dat hij en jij ooit samen zullen zijn. Jij bent een levend mens, hij is een personage in een film. Jullie kunnen elkaar niet ontmoeten, dat kan gewoon niet! Hij kan niet uit de tv komen, hij wil dat ook niet, hij heeft géén geweten. Omdat hij een personage op tv is. Hij leeft niet echt! De acteur die hem speelde is wel echt, maar de kans dat die jou ooit ontmoet is zo verschrikkelijk klein, laat staan de kans dat jullie samen wat krijgen..
Oud 18-05-2011, 18:19
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ik heb misschien een oplossing voor je. Schrijf alle negatieve dingen op van hem, schrijf op waarom jullie niet bij elkaar zouden passen. Schrijf onvolmaaktheden op van hem. Als je hem op die manier bekijkt zul je misschien realiseren dat hij toch niet zo goed bij je past. En anders zit er maar 1 ding op: realiseren dat het onmogelijk is dat hij en jij ooit samen zullen zijn. Jij bent een levend mens, hij is een personage in een film. Jullie kunnen elkaar niet ontmoeten, dat kan gewoon niet! Hij kan niet uit de tv komen, hij wil dat ook niet, hij heeft géén geweten. Omdat hij een personage op tv is. Hij leeft niet echt! De acteur die hem speelde is wel echt, maar de kans dat die jou ooit ontmoet is zo verschrikkelijk klein, laat staan de kans dat jullie samen wat krijgen..
onvolmaaktheden van hem: hij heeft puntoren
Ik dacht, ik help alvast met een beginnetje
De kans dat een acteur (die volgens mij al getrouwd is maargoed) iets krijgt met een meisje van weet ik veel hoeveel jaar jonger is trouwens gewoon 0%.

@TS
Doe met je gevoelens/gedachten wat je wilt, maar blijf niet eindeloos twijfelen over wat je nou wel of niet zou moeten voelen (dat is iets wat je overkomt. er staat geen automatisch uit knopje op). Het heeft geen nut om dit topic eindeloos te uppen, want iedereen heeft al zijn/haar mening gegeven over wat ervan gevonden wat en wat je zou moeten doen.
Oud 18-05-2011, 19:12
L.E.
L.E. is offline
Ha! Die puntoortjes vind ik juist schattig!
Ik heb even nagedacht, maar ik vind eigenlijk alles aan hem leuk....

Enige onvolmaaktheid: ( volgens mij)
Hij bestaat niet ( en dat is nou juist datgene wat alles verpest).

ps. En ja, hij is dus getrouwd en heeft zelfs een zoontje..

Laatst gewijzigd op 18-05-2011 om 19:19.
Oud 18-05-2011, 19:19
L.E.
L.E. is offline
Maargoed, ik ga heel hard mijn best doen en proberen negatieve dingen in hem te zien..

Goede tip, ik hoop dat het helpt.
Oud 18-05-2011, 19:26
L.E.
L.E. is offline
Jongens, het spijt me heel erg.
Ik heb even al mijn reacties teruggekeken, en ik zie dat ik heel ondankbaar bezig ben.
Jullie proberen me te helpen en geven me tips, maar ik doe er niks mee.
Ik zeg de hele tijd dat het me toch niet zal helpen en ik probeer het niet eens.

Echt, sorry. Ik zal nu echt even wat met die adviezen gaan doen, in plaats van te zeggen dat het toch niet werkt.
Oud 18-05-2011, 19:31
Verwijderd
Geod van je!! Hoop dat iedereen je sorry accepteerd want ik doe dat wel.
Oud 18-05-2011, 20:28
MarcA
MarcA is offline
Mensen hou alsjeblieft op met dit arme meisje de grond inboren omdat ze verliefd is op Legolas. Dat kan echt niet, je pakt haar hiermee op een erg kwetsbaar gebied.
Maar L.E. je zegt het zelf al, hij is een fanatsiefiguur en je vind Orlando Bloom zelf niet eens leuk. Je moet wel realistisch blijven, je kunt niks met hem beginnen, want hij bestaat niet en ookal had hij wel bestaan dan was je hem nooit tegengekomen. Ik weet dat het erg moeilijk is en je kunt er ook niks aan doen op wie je verliefd wordt. Ik had zelf nooit gedacht dat ik verliefd zou kunnen worden op een jongen en toch gebeurde het, het is het beste wat me ooit is overkomen. En zo zal ook jij iemand vinden die je heel erg leuk vindt en stapelverliefd op wordt. Maar laat Legolas gaan, kwijl voor zijn posters en kijk zijn films 100 x, maar kwel jezelf niet langer met gevoelens die Legolas zelf niet kan bevredigen...
Oud 19-05-2011, 21:09
Sunrise18
Sunrise18 is offline
Volledig eens met Marc.
En goed dat je het daadwerkelijk gaat proberen, hou ons maar op de hoogte.
Oud 21-05-2011, 09:32
L.E.
L.E. is offline
klein detail:
Ik begin OB himself ook leuk te vinden..
Oud 21-05-2011, 14:42
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Wat een probleem
Verscheur alle posters, wis alle films van hem of gooi ze weg, koop een nieuwe agenda omdat die je waarschijnlijk al helemaal hebt volgeplakt en volgeschreven over hem etc. Vernietig dus gewoon alle tastbare dingen over hem en ga verder met je leven! Dan zal hij ook spoedig uit je hoofd verdwijnen.
Oud 21-05-2011, 15:20
L.E.
L.E. is offline
jij denkt dus dat het zoiets is als " uit het oog uit het hart" ofzo, maar bij mij is dat niet zo.
Oud 21-05-2011, 15:30
L.E.
L.E. is offline
En weet je wat?
Ik denk dat het over is.
Niet die verliefdheid, maar mijn twijfeltjes.
Ik heb echt serieus geprobeerd om jullie tips op te volgen, maar ik ben er gewoon te slap voor.
Het lukt me niet. Ik kan en wil het vooral ook gewoon niet.

Dus weetjewat, ik heb besloten het maar te laten zoals het is.
Ik blijf gwn op hem, en het maakt me niks meer uit wat anderen ervan vinden/denken.
Het zal toch ooit weer overgaan ( hoop ik dan toch) en dan vind ik wel iemand anders.
ik ben verliefd op Legolas en ik kan er niks aan veranderen. Ik wil er niks aan veranderen.

Ik denk dat dit de beste oplossing voor mij is, toch? het gewoon laten zoals het is.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp. Ik ben een hopeloze slappeling, dat hebben jullie wel gemerkt, want het lukte me niet, zelfs niet met al jullie hulp, om van hem af te komen.
Goed nieuws:
Mijn vriendin houd ook heel erg van hem, op dezelfde manier als ik. Dus we kunnen elkaar helpen en steunen, als we het even niet meer zien zitten. We houden samen van Legolas, en we begrijpen elkaar, dat is wel fijn.

Ik wil van hem blijven houden, daar ligt het aan.
Oud 21-05-2011, 15:32
Verwijderd
Ach meisje, wat weet jij nog weinig van houden van.
Oud 21-05-2011, 15:33
L.E.
L.E. is offline
wat is houden van dan wel?
Oud 21-05-2011, 15:34
L.E.
L.E. is offline
p.s. ik snap dat mensen mij nu haten, ik ben ook een sukkel.
Oud 21-05-2011, 15:40
Qimm
Qimm is offline
Je kunt niet houden van iemand die je niet ként, je kunt wel dénken dat je van diegene houdt, je kunt wel verliefd zijn op het idee van die persoon. Maar houden van gaat niet, dat ligt net even wat dieper dan leuk vinden, de kriebels ervan krijgen of verliefd zijn.
Oud 21-05-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
p.s. ik snap dat mensen mij nu haten, ik ben ook een sukkel.
Zeg dat eens niet. Niemand haat je, en je bent ook geen sukkel.

Maar misschien is het voor jezelf beter als je niet meer je ziel en zaligheid hier uitstort, want je zal toch weinig begripvolle reacties krijgen, of de reacties waar je op wacht.

Succes ermee hoor, denk je aan mijn vorige tips, als het niet leuk meer is, ga dan gewoon iets anders doen, andere dingen kijken, huiswerk, je hobby.
Oud 21-05-2011, 18:01
Verwijderd
En nu is de TS gewoon naar aandacht uit.

Sorry, maar ik vind het nog steeds zwaar overdreven.
Oud 21-05-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
En weet je wat?
Ik denk dat het over is.
Niet die verliefdheid, maar mijn twijfeltjes.
Ik heb echt serieus geprobeerd om jullie tips op te volgen, maar ik ben er gewoon te slap voor.
Het lukt me niet. Ik kan en wil het vooral ook gewoon niet.

Dus weetjewat, ik heb besloten het maar te laten zoals het is.
Ik blijf gwn op hem, en het maakt me niks meer uit wat anderen ervan vinden/denken.
Het zal toch ooit weer overgaan ( hoop ik dan toch) en dan vind ik wel iemand anders.
ik ben verliefd op Legolas en ik kan er niks aan veranderen. Ik wil er niks aan veranderen.

Ik denk dat dit de beste oplossing voor mij is, toch? het gewoon laten zoals het is.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp. Ik ben een hopeloze slappeling, dat hebben jullie wel gemerkt, want het lukte me niet, zelfs niet met al jullie hulp, om van hem af te komen.
Goed nieuws:
Mijn vriendin houd ook heel erg van hem, op dezelfde manier als ik. Dus we kunnen elkaar helpen en steunen, als we het even niet meer zien zitten. We houden samen van Legolas, en we begrijpen elkaar, dat is wel fijn.

Ik wil van hem blijven houden, daar ligt het aan.
Problem solved. Is er niet een spreekwoord 'als je wolf geen wolf mag zijn, noem hem dan een hond'? Goed zo hoor.
Oud 05-06-2011, 09:14
Jason2
Jason2 is offline
Er is niks aan de hand echt niet. Ik weet wel hoe je je nu voelt, om eerlijk te zijn voel ik een zelfde gevoel. Ben ook nogal weg van iemand, kan ook geen dag voorbij gaan zonder iets van haar te hebben gezien of te hebben gehoord. Ik heb nu al een paar weken last van vlinder in me buik van Demi Lovato.

Ik ben helemaal weg van haar en ik ben 18 jaar en schaam me ook nergens voor. Kan gebeuren dit soort dingen! Natuurlijk weet ik dat het erg moeilijk wordt om haar ooit in het echt te zien, laat staan met haar te praten o.i.d! Maar wat maakt het uit, het geeft me nu een goed gevoel! Ik vind haar beeldschoon, een goede zangeres en een leuke actrice. En ook het hele verhaal achter haar trekt me enorm.

Gewoon niet druk maken om wat andere mensen denken, er zijn zoveel mensen die wel eens verliefd zijn op een beroemdheid. Gaat wel weer over! Geniet er gewoon van nu het nog kan
Oud 06-06-2011, 13:39
L.E.
L.E. is offline
Ik heb gisteren 2 posters van 'm gekregen, ik keek ernaar en ik voelde inderdaad weer van die kriebels.
Maar ik wist opeens zeker dat ik ermee doorga en ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld.
Ik hou van 'm en ik ga er niks aan veranderen. Het maakt me ook niet meer uit wat anderen van hem vinden, dat is hun mening. Ik vind hem in ieder geval geweldig en ik kijk uit naar the Hobbit!!!
Oud 07-06-2011, 16:16
Verwijderd
Waarom bestaat dit topic nog?
Oud 07-06-2011, 18:38
honkballertje
honkballertje is offline
Omdat mensen het eindeloos uppen

TS is er zo te zien uit, dus ik stel voor dat er bij deze niet meer gereageerd wordt op dit topic zodat het vanzelf wegzakt
Oud 07-06-2011, 21:54
Verwijderd
Als de TS er uit is en niet meer wil luisteren naar tips, dan helpt een slotje ook wel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten