Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zeg, lieve kinders. Test eens voor ome volkert, als je hier op klikt he:
http://www.diereneten.nl/hoofdstuk3bb.html blijft het menuutje dan links bij jullie ook bevroren staan? En dat je gewoon een beetje heen en weer naar beneden kan scrollen, maar dat het menu links blijft bestaan? Ja? Zo ja, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dan is het eindelijk gelukt, pak ik een bier en ga in bad liggen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben nu aan het kijken naar je menuutje, maar hij moet nog laden. Mooi kleurenschema wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
He, als je bij die typemachine op de G drukt krijg je een leeg venstertje. Hoort dat?
Verder weet ik ook niet waar je moet scrollen, en toen ik lukraak ging rondklikken om te zien of ik bij het scrollgedeelte kon komen kwam ik op een of andere manier bij hoofdstuk3. Nu moet hij weer laden. [edit] Ah, oei, in hoofdstuk3 kun je scrollen en daar verspringt dat menu bovenin wel naar onderen als je naar beneden scrollt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat het aan de previews lag die dreamweaver maakte. Want ik zie nu dat de code eigenlijk na al die uren weer hetzelfde is als in het begin
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ze hebben mijn favoriete merk chinese diepvriesloempia veranderd van recept
![]() |
![]() |
|
Wat vonden jullie er eigenlijk van dat van alle reacties die Nederlandse politici gaven op de dood van Osama, dat Pechtold met een wat lauwe reactie kwam dat 'het jammer is dat hij niet gewoon berecht kon worden'?
Enerzijds denk ik "ja, dat is wel een correcte conclusie, want de doodstraf zou nooit moeten gelden, zelfs niet voor de grootste misdadigers", anderzijds denk ik "man, zeur niet zo, Osama vocht terug, dus dit is zijn verdiende loon, zeiksnor!" |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ze ook was gaan janken als Osama levend was opgepakt. /quasi-psychoanalyse |
![]() |
|
Verwijderd
|
En nu is-ie deaud en guess what; de war on terror wordt juist harder doorgezet met alle draconische gevolgen voor de burger van dien. En al die suffe Amerikanen maar denken dat met Osama deaud iets gewonnen is. Stelletje debiele primitievelingen met een bevredigd wraakgevoel.
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had een egel in de tuin en die wilde ik fotograferen maar mijn telefoon zat vol. Toen was ik als een gek smsjes aan het verwijderen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|