Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2011, 18:45
Verwijderd
Ik heb ook een klotedag gehad met wachten, en met spanning, en met nog meer spanning, en paniek en dingen.

Dus IK VOEL JE.
Advertentie
Oud 02-05-2011, 18:46
Verwijderd
waar wacht je op?
Oud 02-05-2011, 18:50
Verwijderd
Altijd als ik aan Bush denk, denk ik aan deze uitspraak
Oud 02-05-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
ik ben gewoon vanaf 10 uur vanochtend bezig met iets en het is gewoon nog niet gelukt hoe deprimerend is dat
Wat is Flash toch een drama
Oud 02-05-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat jij het fijn vond om een piemel in je keel geforceerd te krijgen!
Ja, kak, hier ga ik me niet meer uit lullen
Oud 02-05-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Wat is Flash toch een drama
nee dit keer is het dreamweaver ik wil gewoon één meescrollend menubalkje en de hemel komt naar beneden vallen, NIET normaal
Oud 02-05-2011, 19:18
Carn
Carn is offline
ho ho ho, dat ligt niet aan dreamweaver hè!
Oud 02-05-2011, 19:18
Verwijderd
ja roep maar carn!
Oud 02-05-2011, 19:21
Carn
Carn is offline
als iemand een stom boek schrijft dan is dat toch ook niet de schuld van een woordenboek!
Oud 02-05-2011, 19:22
Verwijderd
nou vooruit!
Oud 02-05-2011, 19:23
Verwijderd
zeg, lieve kinders. Test eens voor ome volkert, als je hier op klikt he:

http://www.diereneten.nl/hoofdstuk3bb.html

blijft het menuutje dan links bij jullie ook bevroren staan? En dat je gewoon een beetje heen en weer naar beneden kan scrollen, maar dat het menu links blijft bestaan? Ja? Zo ja, ::::;d;

dan is het eindelijk gelukt, pak ik een bier en ga in bad liggen
Oud 02-05-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
I have an idea for the sickest tattoo ever but I can't draw for shit. It is, in essence a wizard riding a dragon. But this is no ordinary dragon. It's a double headed dragon that shoots flames from one mouth and ice from the other. The wizard is also (as you may have already guessed) no normal wizard. He forgoes the use of faggy wands. His tool being the electric guitar. I know what you're thinking. Yes, it's a double neck guitar. He plays the top neck with his own hands and he plays the bottom neck with magical ghost hands that he conjured (one of which is a snake). Also there's lightning shooting out of the top of the guitar. The whole thing is encircled and then encircled again by like runes or something and then encircled again for good measure.

So, any help?
Oud 02-05-2011, 19:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat valt er te scrollen dan?
Verwijderd
ik zit hardop te lachen wat hebben we toch ook een rare opleiding he, keigoed kunnen ouwehoeren over uh, speeksel in bed en andere performance kunst maar niet een code van één regel kunnen schrijven
Verwijderd
Citaat:
Wat valt er te scrollen dan?
ja oke nu nog niet maar later wel!
Oud 02-05-2011, 19:26
Verwijderd
feestuh jonguh hij is dood hartstikke dood whahaha
Oud 02-05-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
ik zit hardop te lachen wat hebben we toch ook een rare opleiding he, keigoed kunnen ouwehoeren over uh, speeksel in bed en andere performance kunst maar niet een code van één regel kunnen schrijven
Volkert legt de vinger op de zere plek

Ik ben nu aan het kijken naar je menuutje, maar hij moet nog laden. Mooi kleurenschema wel.
Oud 02-05-2011, 19:31
Verwijderd
He, als je bij die typemachine op de G drukt krijg je een leeg venstertje. Hoort dat?

Verder weet ik ook niet waar je moet scrollen, en toen ik lukraak ging rondklikken om te zien of ik bij het scrollgedeelte kon komen kwam ik op een of andere manier bij hoofdstuk3. Nu moet hij weer laden.

[edit] Ah, oei, in hoofdstuk3 kun je scrollen en daar verspringt dat menu bovenin wel naar onderen als je naar beneden scrollt.
Oud 02-05-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
He, als je bij die typemachine op de G drukt krijg je een leeg venstertje. Hoort dat?

Verder weet ik ook niet waar je moet scrollen, en toen ik lukraak ging rondklikken om te zien of ik bij het scrollgedeelte kon komen kwam ik op een of andere manier bij hoofdstuk3. Nu moet hij weer laden.

[edit] Ah, oei, in hoofdstuk3 kun je scrollen en daar verspringt dat menu bovenin wel naar onderen als je naar beneden scrollt.
ja klopt, hoofdstuk 3bb is de test die denk ik wel werkt, de letter G ben ik vergeten () en die hoofdstuk 3 klopt nog niet. Overigens vind ik het nog allemaal héél bizar want ik zie aan de code dat er nog iets niet klopt. Heel gek allemaal.
Oud 02-05-2011, 19:37
Verwijderd
ik denk dat het aan de previews lag die dreamweaver maakte. Want ik zie nu dat de code eigenlijk na al die uren weer hetzelfde is als in het begin wat dus wil zeggen dat eh, nou ja, dat ik al die uren voor niets heb lopen te klungelen. Ik wil de grootste sukkelaward graag aan mezelf uitreiken!
Oud 02-05-2011, 19:38
Verwijderd
Hm, maar bij hoofdstuk3bb kun je niet scrollen? Het ziet er gaaf uit, dat dan weer wel.

Ik zou even bierpauze nemen, zo te horen ben je je blind aan het staren op je code en dan kom je over 't algemeen niet echt vooruit.
Oud 02-05-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Hm, maar bij hoofdstuk3bb kun je niet scrollen? Het ziet er gaaf uit, dat dan weer wel.

Ik zou even bierpauze nemen, zo te horen ben je je blind aan het staren op je code en dan kom je over 't algemeen niet echt vooruit.
nee maar daar komen later flashfilms waarin je wel naar beneden kan scrollen en dan is het fijn als je, wanneer terug wilt naar de inhoudsopgave, je niet helemaal naar boven hoeft in de pagina.
Oud 02-05-2011, 19:44
Verwijderd
Maar dan kunnen we nu dus nog niet testen of het menuutje blijft waar het blijven moet? Omdat er nu nog niets te scrollen valt.
Oud 02-05-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Maar dan kunnen we nu dus nog niet testen of het menuutje blijft waar het blijven moet? Omdat er nu nog niets te scrollen valt.
bij mij past het niet helemaal op het scherm, dus ik kan wel scrollen!
Oud 02-05-2011, 19:50
Verwijderd
dat is trouwens wel gek, past bij jullie heel die typemachine op het beeldscherm?
Oud 02-05-2011, 19:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
14-13, reuze spannend jongens!
Oud 02-05-2011, 19:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ze hebben mijn favoriete merk chinese diepvriesloempia veranderd van recept Ze zijn kleiner, er zitten geen hele stukken kip meer in maar een soort mushy papje van groenten en weetikhet. Het smaakt wel pittiger, dat dan weer wel. Maar ik ben er niet content mee. Allemaal Osama's schuld!
Oud 02-05-2011, 19:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat vonden jullie er eigenlijk van dat van alle reacties die Nederlandse politici gaven op de dood van Osama, dat Pechtold met een wat lauwe reactie kwam dat 'het jammer is dat hij niet gewoon berecht kon worden'?

Enerzijds denk ik "ja, dat is wel een correcte conclusie, want de doodstraf zou nooit moeten gelden, zelfs niet voor de grootste misdadigers", anderzijds denk ik "man, zeur niet zo, Osama vocht terug, dus dit is zijn verdiende loon, zeiksnor!"
Oud 02-05-2011, 19:55
Verwijderd
ik vind het een bevreemdend effect dat mensen huilen van blijdschap bij de dood van iemand, of zo. Zo'n willekeurige amerikaanse huisvrouw die zegt dat ze nu eindelijk rust heeft gevonden, dat vind ik wat frappant.
Oud 02-05-2011, 19:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat is trouwens wel gek, past bij jullie heel die typemachine op het beeldscherm?
ja.

Moet je je resolutie wat hoger zetten
Oud 02-05-2011, 19:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik vind het een bevreemdend effect dat mensen huilen van blijdschap bij de dood van iemand, of zo. Zo'n willekeurige amerikaanse huisvrouw die zegt dat ze nu eindelijk rust heeft gevonden, dat vind ik wat frappant.
Ach ja, Amerikanen hè.
Oud 02-05-2011, 19:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, ik heb de resolutie op 1680 x 1050 staan. [/epenis]
Oud 02-05-2011, 20:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb de resolutie 1280 horizontaal en ik zie hem ook helemaal in beeld. Computer jij nog op 1024 ofzo, Volkert?
Oud 02-05-2011, 20:04
Verwijderd
ah! oke! Ik moest het op ipad formaat maken ook. En met flash, dat vonden ze wel het meest handig. Ipads ondersteunen helemaal geen flash aapjes.
Oud 02-05-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Jawel!

Oud 02-05-2011, 20:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Uh, wat is daar frappant aan? Ze huilt niet omdat ze blij is dat Osama dood is, ze huilt omdat dit een soort afsluiting is van een jarenlang gevoel van onrecht. Logisch dat je wil dat de moordenaar van je geliefde bestraft is en dat dat een soort 'closure' geeft (en dat dan de emotie loskomt is niet meer dan vanzelfsprekend).
Oud 02-05-2011, 20:07
Verwijderd
oh tof
Oud 02-05-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Uh, wat is daar frappant aan? Ze huilt niet omdat ze blij is dat Osama dood is, ze huilt omdat dit een soort afsluiting is van een jarenlang gevoel van onrecht. Logisch dat je wil dat de moordenaar van je geliefde bestraft is en dat dat een soort 'closure' geeft (en dat dan de emotie loskomt is niet meer dan vanzelfsprekend).
Nou ja, het is ergens ook logisch maar ik vind het gewoon opmerkelijk, stiekem. Dat je emotioneel geraakt kan worden door het wel of niet kloppen van iemands hart van wie eigenlijk toch al niet duidelijk was of hij wel of niet leefde, gewoon dat. Hoe waanzinnig veel touwtjes en lijntjes daar nog tussen zitten, en dan toch je direct aangesproken voelen! Dat er een web zit, met aan de ene kant een amerikaanse vrouw die pas rustig kan worden als ze voelt dat er de spin, die aan de andere kant van de aardbol zit, niet meer trilt.
Oud 02-05-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
En ik maar denken dat de moordenaars in de vliegtuigen zaten
Oud 02-05-2011, 20:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, het is ergens ook logisch maar ik vind het gewoon opmerkelijk, stiekem. Dat je emotioneel geraakt kan worden door het wel of niet kloppen van iemands hart van wie eigenlijk toch al niet duidelijk was of hij wel of niet leefde, gewoon dat. Hoe waanzinnig veel touwtjes en lijntjes daar nog tussen zitten, en dan toch je direct aangesproken voelen! Dat er een web zit, met aan de ene kant een amerikaanse vrouw die pas rustig kan worden als ze voelt dat er de spin, die aan de andere kant van de aardbol zit, niet meer trilt.
Het is ook meer dat er nu antwoord is op de grote vraag of Osama uberhaupt nog leefde, waar hij was en wat er waar was van eventuele geruchten over zijn verblijf, toestand, etc. Osama is voor de nabestaanden van 9/11 (en eigenlijk wel heel veel Amerikanen) een soort aartsvijand geworden die symbool staat voor het leed dat hen is aangedaan.

Ik denk dat ze ook was gaan janken als Osama levend was opgepakt.
/quasi-psychoanalyse
Oud 02-05-2011, 20:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En ik maar denken dat de moordenaars in de vliegtuigen zaten
Nee joh, Osama heeft die bestuurd met zijn omgebouwde Commodore 64.
Oud 02-05-2011, 20:17
Verwijderd
En nu is-ie deaud en guess what; de war on terror wordt juist harder doorgezet met alle draconische gevolgen voor de burger van dien. En al die suffe Amerikanen maar denken dat met Osama deaud iets gewonnen is. Stelletje debiele primitievelingen met een bevredigd wraakgevoel.
Oud 02-05-2011, 20:22
Verwijderd
mijn telefoon zit vol maar hij loopt vast als ik smsjes wil verwijderen. ik heb de mooiste opgeslagen en nu heb ik er 3000, waarvan eigenlijk allemaal van één persoon want die stuurt de altijd de meest mooie!
Oud 02-05-2011, 20:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn telefoon kan iets van 70 sms'jes opslaan.
Oud 02-05-2011, 20:25
Verwijderd
ik heb alleen al in mijn concepten 70 opgeslagen dromen staan
Oud 02-05-2011, 20:26
TopDrop
TopDrop is offline
die van mij houdt het voor gezien bij ongeveer 100
Oud 02-05-2011, 20:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Altijd als ik aan Bush denk, denk ik aan deze uitspraak
[filmpje]
Ik aan deze:

Oud 02-05-2011, 20:29
Verwijderd
ik had een egel in de tuin en die wilde ik fotograferen maar mijn telefoon zat vol. Toen was ik als een gek smsjes aan het verwijderen toen bleef die egel een beetje bij mijn voeten friemelen en ik zei 'blijf staan egel, BLIJF. NEE. NEEEE ahhhhhhhhhhhhhhh nee dit is mijn eerste egel ooit en nu gaat hij weg en neeeeee'. Toen was hij in de bosjes verdwenen. Toen zei ik tegen iemand 'wat een deceptie', en toen kwam hij terug
Oud 02-05-2011, 20:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En nu is-ie deaud en guess what; de war on terror wordt juist harder doorgezet met alle draconische gevolgen voor de burger van dien. En al die suffe Amerikanen maar denken dat met Osama deaud iets gewonnen is. Stelletje debiele primitievelingen met een bevredigd wraakgevoel.
Dus omdat de Amerikanen denken dat er met de dood van Osama iets gewonnen is, wordt de oorlog harder doorgezet?
Oud 02-05-2011, 20:31
Verwijderd
die bush lijkt zoveel op zijn vader, ik denk niet dat er een moeder in spel was.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten