Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm... gister heb ik iets misschien niet zo slim verwoord. Ik zei tegen mijn vriend: Ja ik wist zeker dat ik met Ex wilde trouwen vroeger, maar met jou weet ik dat niet zo zeker.
![]() Stom stom stom! Gelukkig kon ik uitleggen dat dat was omdat ik me nu heb verdiept in wat het huwelijk inhoudt en dat er dingen aan kleven die ik absoluut niet fijn vind. Bv dat als je gaat scheiden de kostwinner 12 jaar lang financieel voor de ander moet blijven zorgen als die geen zin heeft om te werken. Ik weet dat ik te vaak gedachtesprongen maak die anderen niet maken of volgen, maar meestal snapt mijn vriend het wel omdat hij ook in sprongen denkt in plaats van in stapjes. Maar zijn gezicht nadat dat uit mijn mond kwam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vanavond uiteten en komend weekend eventjes op vakantie. Met mijn ouders, dat dan weer wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vannacht in de kroeg een nare confrontatie gehad met hem en een vriend van hem. Schijnbaar vindt die laatste het leuk om onaardig tegen me te doen, of misschien heeft hij gewoon een hekel aan me. In ieder geval, hij trekt de leuke jongen daarin mee met als gevolg dat ik uiteindelijk toch maar eens de moed bij elkaar geschraapt heb om met hem te gaan praten om te vragen waarom hij zo lullig deed eerder op de avond. Om vervolgens naar mijn hoofd te krijgen dat ik 'echt niet moet denken dat hij ooit nog met mij mee naar huis gaat en dat ik maar iemand anders moet regelen en niet meer naar hem moet kijken'. Waarop ik boos werd en zei 'Moet jij nodig zeggen, hou zelf eens op met naar me staren' en toen draaide hij zich abrupt om en besloot me te negeren. En ik weet nu niet wat zijn vriend over me verteld heeft, maar ik kan hem wel sláán. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij is nog steeds de allerleukste. En we hebben over 1,5 week alweer onze anniversary ![]()
|
Goed gedaan Tigerly! Leuke dingen moet je niet laten lopen! Heeft hij nog gereageerd?
OT: Aargh het is een rollercoaster aan emoties. Ik wil niets liever dan bij hem zijn maar dat zou betekenen dat er niets verandert, terwijl alles is veranderd want hij wil me niet. Ondertussen gedraag ik me gemeen als een klein kind en heb ik daar dan weer spijt van en reageert hij begripvol. Ik vraag me af waar ik mee bezig ben en waarom ik hem zo wil straffen. Ja, hij heeft me gekwetst, maar dit is echt een beetje triest. Schop onder mijn kont, iemand? ![]() Liefdesverdriet sucks ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sterkte @ Nienna*, liedesverdriet is inderdaad kut.... Ik hoop dat je snel een manier vind om er mee om te gaan!
ot: Ik ziem hem morgen weer! AAlleen kwam hij gisteren aan met dat hij graag naar de trouwreceptie van een oude school vriend wil gaan. En laat ik daar nou echt geen zin in hebben.... DUs ik denk dat ik ook niet meega, want het stel ken ik nauwelijks en zie ik met een beetje geluk twee keer per jaar en het is niet mijn plaats om dan mee te gaan, vind ik. Ook omdat Vriendje eigenlijk ook niet is uitgenodigd. Ik had me verheugd op een avondje lekker samen op de bank, maar dat gaat m dus niet worden. En we gaan zaterdag met zijn familie heel dik uiteten en daar heb ik ook geen zin in want dat is weer een avondje hoogzitten en pootjes geven. Zo voelt het iig een beetje. Daarnaast heb ik helemaal geen rust om flink te gaan eten, omdat ik over drie weken al mijn stagetoetsen moet inleveren. En zaterdagmiddag moeten we ook an alles gaan doen, dus ik vrees dat het een heel vermoeiend weekend wordt. |
![]() |
|
Gister en eergisteren het meisje waar ik zoveel problemen mee gehad heb weer gesproken. Eerst in de kroeg, maar toen was ik niet zo helder en gister bij het jongerencentrum hier. Het was weer gezellig als vanouds en ik merk dat ik haar nog steeds heel leuk vind, maar weet ook dat ik niks meer met haar wil. Dat maakt het wel een stuk makkelijker om gewoon normaal met haar te praten.
Het meisje dat ik sinds vorige week ken is echt geweldig. Nog steeds alleen aan het sms'en, omdat ik nog geen kans heb gehad haar weer te zien. De bedoeling is dat ik volgende week een keer haar kant op ga en dan zien hoe het loopt. Eerst dit weekend op de motor naar België. Ik heb een Suzuki GSX-R 600 gehuurd, omdat m'n eigen motor bij de garage staat en ik heb er zo verschrikkelijk veel zin in ![]() ![]()
|
Mijn schoonmoeder is weer in beeld. Er is post voor mijn vriend bij haar binnengekomen. En uit die brief is zij aan zijn telefoonnummer gekomen.
![]() Ik vind het een beetje eng. Natuurlijk is het fijn om te weten dat ze in ieder geval nog leeft. Maar ze is gestoord en gevaarlijk voor het welzijn van mijn vriend. Het is een heel lieve vrouw hoor, maar de borderline en alcoholisme en andere psychische afwijkingen maken haar een monster. Zo'n twee jaar geleden was ze ook opeens in beeld en ging mijn vriend langs bij haar. En meteen daarna had hij besloten dat hij zich echt moest vermannen en geen contact met haar moest hebben, voor zijn eigen bestwil. En nu zit ze in therapie en het gaat allemaal goed en heeft ze gevraagd of mijn vriend langskwam. Maar ze is al heel haar leven in therapie, en volgens haar gaat het altijd goed. Ik vind het maar eng, en ik hoop dat mijn vriend straks blij thuiskomt. Met mijn schoonvader gaat het ook niet goed. Hij is op vakantie met zijn vrouw in Vietnam en kreeg een blindedarm ontsteking. Daarbij was zijn blindedarm weggedraaid en de pus door heel zijn buikruimte verspreid. Hij was bijna dood, ligt met veel pijn te herstellen in een ziekenhuis in Vietnam. Ik vind het heel rot dat ze aan de andere kant van de wereld zijn, hij in een ziekenhuis en zijn vrouw doodsbang in een vreemd land waar ze maar een paar uur per dag bij haar man mag zijn. Er is vanuit hier helemaal niks dat we kunnen doen ![]() |
![]() |
|
wow heftig @ Volk, hopelijk gaat het nu beter met de schoonmoeder!
Hmm gister kleine ruzie gehad. Ik vond iets niet leuk wat hij gedaan had, maar in plaats van dat normaal te zeggen deed ik er een beetje bozig over en dat was het helemaal niet waard, zo erg was het niet. Maargoed, hij kan er helemaal niet tegen als ik een beetje boos ben over iets, hij krijgt dan het gevoel dat ik hem een niet goed genoeg vriendje vind. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is, vond alleen 1 dingetje niet zo leuk. Maarja, ik moet dus echt een beetje meer nadenken over wat ik tegen hem zeg en wat dat met hem doet. Sowieso niet bozig doen over iets wat niet zo boeiend is. Nouja gelukkig duurde het hele niet leuke gebeuren maar half uurtje ofzo, en daarna was het weer super leuk en lief ![]() Voel me vandaag een beetje 'meh', het heeft best veel impact op mij als wij ruzie hebben gehad. Ik zie hem nu ook 3 dagen niet en juist nu zou ik 'm graag snel weer zien. Maargoed, ik heb besloten dat ik me niet ga aanstellen want 3 dagen is niks natuurlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 16:12. |
![]() |
||
Citaat:
Hm ws is het niet echt wat jij voelt, jullie zien elkaar volgens mij veel minder vaak, maar nouja het is wel herkenbaar wat je beschrijft.
Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 13:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@St*r: Ach, ik heb voor mezelf ook wel bewezen dat ik het zonder hem kan, alleen loop ik hier zo nu en dan tegenaan. Ik voel me gewoon het beste als hij binnen handbereik is. Maar als ik hem bijvoorbeeld een weekend niet zie, kan ik daar stevig van balen, ook omdat ik weet dat het wel kán, maar niet praktisch is (als hij vrijdag én zaterdag op heeft getreden met zijn band, kan ik dus in een irrationele ongestelde bui echt boos zijn omda thij zondag niet op en neer komt, iets wat met een gehuurde auto 2 uur rijden en met ov 4 uur reizen is, terwijl ik rationeel goed weet dat het onzin is). Toen ik voor vijf maanden in Frankrijk zat, miste ik hem natuurlijk ook, maar voelde ik me heel raar toen hij er weer was. Dus het heeft bij mij ook te maken met waar ik me op in stel.
ot: TOch best een fijn weekend gehad. Druk, maar wel veel samen geweest. Met zijn ouders heb ik soms heel veel moeite, maar ze zijn ook heel erg lief. Toen ik vrijdagaovnd binnenkwam, was heel duidelijk dat zijn moeder me gemist had. En zijn vader reageerde heel lief toen ik vertelde over mijn stage. Zaterdagavond van 7 tot half 12 aan tafel gezeten en het was fijn. Schoonbroer was vrij rustig, iets wat ik niet had verwacht. En we hebben een cadeau uitgezocht voor hun bruiloft! Ik ben fan van ons eigen cadeau en stiekem wil ik het zelf houden. ![]() ![]() Al merk ik wel dat ik me stiekem best bewust ben van het leeftijdsverschil in sommige situaties. Als ik vrienden van hem ga ontmoeten die ik nog niet ken (en die dus allemaal minstens zes jaar ouder zijn) of als de hele huiskamer vol zit met zijn ooms en tantes die ik nog niet zo goed ken of als we dik gaan uiteten wat ik dus echt nog nooit heb gedaan op die manier.... Ik weet niet, net alsof ik moet bewijzen dat ik geen dom wicht ben en het, ondanks het leeftijdsverschil, heel erg goed kan gaan. En dat vind ik echt heel stom. En zondagen zijn altijd stom want dan gaat hij weer naar huis. Ik kan echt niet wachten totdat ik met hem mee mag rijden en we samen teruggaan naar ons huisje! Daarnaast zei mijn schoonbroer: 'Ja, maar jij hebt niks te zeggen over of je wel of niet een vrijgezellenfeest krijgt, dat regelen je vrienden dan. Ik vond dat zo raar en kan me dat bijna niet voorstellen. Ik heb ook gereageerd met: 'Maar als ik daar geen zin n heb, kunnen mijn vrienden dat wel willen, maar dan doe ik niet mee. Daarnaast, als ze me echt kennen, weten ze vast wel dat ik een écht vrijgezellenfeest á 75 euro pp eht belachelijk vind en dat dus niet hoef'. Ik vond dat een heel rare opmerking van hem en nu ben ik me af aan het vragen of dat aan mij ligt. Ligt dat aan mij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Om nog niet te spreken van het feit dat je vrienden je inderdaad wel zo goed zullen kennen dat ze alleen iets zullen doen waarvan ze denken dat jij het leuk vindt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan toch niet stellen dat je alle soorten en vormen van vrijgezellenfeesten stom vindt? Er zijn ook genoeg mogelijkheden die geen strippers en in konijnenpakje door amsterdam huppelen bevatten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is maar een woord hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een smsje van de jongen met wie ik laatst die waardeloze date had (waarbij hij me had uitgenodigd voor een concert, maar me wel zelf m'n kaartje liet kopen
![]() ![]() Wat moet ik daar nou weer mee?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap gewoon niet hoe het kan dat verwachtingen of beleving zo ver uit elkaar kunnen liggen. Ik had gezegd (om een beetje mild te zijn) dat de afstand Maastricht - Utrecht voor mij gewoon te groot was, ik heb op die avond op geen enkele wijze de indruk willen wekken dat het iets kon gaan worden en toch mailt hij me de volgende dag dat hij zijn stinkende best gaat doen om naar Amsterdam te verhuizen binnenkort. En nu die kus... toen ik hem op het station afleverde ging zijn trein binnen vier minuten. Ik moet me heel sterk vergissen als ik zeg dat we volgens mij gewoon de kus kus kus op de wangen hebben gedaan. Echt bizar. |
![]() |
|
Ik ben met Volk in het hele vrijgezellenfeest gedoe. Ik wil best met heel mijn vriendengroep en zijn vriendengroep samen vieren dat we gaan trouwen en er een lekker mooie geweldige avond van maken. Maar een vrijgezellenfeest staat me echt een beetje tegen. Plus dat als de traditionele seksescheiding in acht genomen wordt, ik een vrijgezellenfeest heb met 3 personen (mij incluis).
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga later uitgebreid reageren, maar het is inderdaad zo dat ik, wanneer seksescheiding zou zijn, helemaal geen vrijgezellefeest krijg. Ik heb alleen maar vrienden en het ene vriendinnetje dat er wel is, doet niet mee. Bedenk ik me net nav Neko*'s post
![]() Jah, schoonzusje en eigen zusje niet meegeteld! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar eh, je brúiloft is toch al het feest waarbij je viert dat je gaat trouwen
![]() ![]() Verder heb ik totaal geen bezwaar tegen een vrijgezellenfeest want feest is feest is feest, maar ik heb dan ook veel vriendinnen (mijn paar mannelijke vrienden hebben denk ik gewoon pech ![]() Daarbij is het nog nooit in mijn leven gebeurd dat mensen een feest voor mij organiseren met allemaal coole dingen als blowkarten en paintballen (ik hoef geen paaldanscursus maar een uitgebreide pedicure inclusief massage vind ik wel prima). Maar dat mogen ze ook gerust voor mijn verjaardag doen, hoor, een huwelijk is alleen een goed excuus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
^Nee, de opmerking werd geplaatst na een opmerking van mij dat ik geen vrijgezellenfeest wil. En daarop plaatste hij bloedserieus de opmerking 'Daar heb jij niks over te zeggen, dat organiseren je vrienden dan wel voor je.' En daar heb ik geen behoefte aan. Ik heb geen zin in een vrijgezellenfeest zoals zij dat bedoelen, namelijk 75 tot 100 euro aan vrienden vragen, ergens een rare cursus ofzo volgen en de rest van de avond zuipen. Daar heb ik geen behoefte aan, ik hou daar niet van. Dan schiet het, wat mij betreft, het doel helemaal voorbij, namelijk gewoon een gezellige toffe middag/avond/nacht met vrienden waar je van houdt, en evt je geliefde.
En uiteraard zal ik niet weigeren als mensen me oppikken voor een feest dat ze voor me georganiseerd hebben, maar als dat hetzelfde gaat als bij vrijwel iedereen in de omgeving, is het niet zo moelijk om uit te vogelen of ze een feestje hebben georganiseerd. MIjn schoonzus en haar vriend hebben een gastenlijst in moeten leveren, er zijn gesprekken gevoerd over wat ze wel en niet willen en wanneer ze wel en niet kunnen. Dat hoeft voor mij dus allemaal niet. Maargoed. Mijn complete relaas zal ik later plaatsen in het daarvoor bestemde topic en nu zal ik hier voortaan weer braaf zaniken over mijn relationeel gebied. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ot: we zijn een beetje niet zo lief tegen elkaar vandaag omdat mn auto het heeft begeven en ik echt geen geld heb om hem te laten maken (en dat ook best een duur grapje is). Hij blijft maar zeggen dat ie wel uit wil zoeken wat het kost en ik blijf maar zeggen dat het niet uit maakt wat het kost of het nou 1 of 100 euro is, ik heb het niet... Zucht. Maar ik hou nog wel van hem ![]()
|
![]() |
Ik heb net mijn scharrel gefacebookt wat hij er nou van vond nadat hij had aangegeven dat hij het allemaal niet meer wist. Ik dacht dat een week tijd wel genoeg was, maar had het toffer gevonden als hij contact op had genomen. Conclusie: het ging veel te snel en het werkt niet voor hem, in een nogal onduidelijk verhaal. Ik had het gewaardeerd als hij gewoon op de rem had getrapt want nu lijkt het alsof het mijn schuld is. En ik vergelijk hem met mijn ex.
Ik vind het wel jammer allemaal, maar hij is nog echt een klein jochie geloof ik. Suf! Edit: oke ik vind het echt stom. |
![]() |
|
|