Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms valt er niet veel te schrijven over wielrennen, want soms is het geen spel. De hardheid van de sport brengt met zich mee dat het ook een zaak van leven en dood kan zijn.
Vandaag, op dinsdag 9 mei 2011, is de Belgische wielrenner Wouter Weylandt op 26-jarige leeftijd overleden als gevolg van een zware valpartij in de derde etappe van Giro d'Italia. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat in de tram met een superbezopen man.
'Mag ik wat vragen?' Ik: nou? 'Leiden'. 'Wat is daarmee?' 'Hoe kom ik daar? Ik heb een beetje teveel gedronken.' 'Dat is niet zo mooi!' 'Ja, ik kan nog wel dingen zien hoor!' ( ![]() ![]() 'Dan zou ik uitstappen op Holland Spoor, en vanaf daar de trein nemen'. 'Komen we daar langs?' Maar, hij kwam echt heel erg superdronken over, en ik was een beetje bang dat hij opeens zou gaan kotsen, dus ik heb me maar subtiel naar de andere kant van de tram begeven, kwam hij achter me aan. ![]() Dus ik weer subtiel helemaal naar voren gelopen, in de hoop dat hij niet weer achter me aan kwam. Ben benieuwd of hij ooit in Leiden aangekomen is. :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aww, de originele Tumblr is down. Maar gelukkig is er ook dit.
|
![]() |
|
|