Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat was wel een leuke dag van mijn coschap kindergeneeskunde trouwens, ik ging een dag de verpleegkundigen mee helpen, eerste wat ze vroegen was 'vind je het erg als we jou dan de flesjes laten doen als de ouders afwezig zijn?' euh nee
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik heel erge prematuurtjes ook wel een beetje eng vind hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ricky Gervais vertelde een keer over een vriend van hem, die was verhuisd en toen kwam zijn nieuwe hippie-buurvrouw hem pudding brengen als welkomstcadeau. Dus hij zat zo lekker van die pudding te smikkelen en toen vertelde ze tussen neus en lippen door dat hij gemaakt was van moedermelk. Daar moet je toch ook niet aan denken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Brr. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in Enschede lagen op de neo vooral 'groeiers en bloeiers', de kindjes die in de couveuse moeten en dan komt het verder wel goed. De ernstig zieke kindjes gingen naar Groningen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind dat sommige vrouwen er erg ver in gaan. Een vriendin van me blijft gerust een tijd met een blote borst zitten terwijl ze de baby een boertje laat doen enzo. Nou ja, dan heb ik idd wel zo'n gevoel van: 'euh... dit hoef ik niet te zien'. Maar je kunt echt wel behoorlijk discreet voeden hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, als die gastheer had gezegd 'deze pudding heb ik gemaakt van melk van mijn eigen koe!' dan had Ricky Gervais dat waarschijnljk alleen maar heel authentiek van hem gevonden. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit zijn dingen die ik niet weet, inderdaad. Nouja. Als ik ooit kinderen krijg dan ga ik ze voeden op de wc hoor, en als er aparte ruimtes voor zijn dan ga ik daar dankbaar gebruik van maken. En als ik bij mij thuis ben en er zijn mensen bij dan ga ik ook mooi naar een andere kamer. Citaat:
![]() (We gaan het hier niet over eens worden, vrees ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het doet me denken aan toen we in Rome waren en in een supergoedkoop studentenrestaurant pizza gingen eten. Toen bestelde een vriendin een bepaalde pizza die o.a. met olijven zou zijn, en toen lagen er twee olijven op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
(zie nu bovenstaande post
![]() ![]() ![]() Maar ik ben het met iedereen hier eens dat sommige vrouwen echt heel debiel erover doen. Ik weiger alleen mezelf op de wc op te sluiten als ik lekker op een terrasje zit. Je wilt ook niet weten wat een boze blikken je krijgt als je de wc een halfuur bezet houdt ![]() En @ 2 flesjes mee: dat kán wel, maar het kost echt heel veel energie om die melk te produceren dus 2 flesjes mee doet dan echt letterlijk pijn omdat je sowieso een hoop moet wegsmijten dan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar duurt een voeding echt een half uur??
En dat moet in het begin dan 8 keer, dus 4 uur per dag? Ja, ik zou mezelf dan echt een melkkoe voelen, als ik 4 uur per dag een kind aan mn (ongetwijfeld tot monsterlijke proporties verworden) borsten heb drinken. Echt respect voor degenen die het doen hoor, maar het lijkt me best zwaar, denk niet dat ik het zou kunnen opbrengen. |
![]() |
|
|