Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2011, 22:46
Pierrot
Pierrot is offline
Ik geloof dat het een probleem is met Linux en shockwave.

Maar ik kan ook niet tekenen, dus tja. En m'n laptop is gesneuveld. Ik was zo boos dat ik er met een mes 'LUL' in gekerfd heb.
Oud 20-05-2011, 22:48
Verwijderd
is hitlernary dat de woorden ook hitlergerelateerd zijn, of zijn het gewone woorden en verwerk je het hitlerthema in de tekeningetjes?
Oud 20-05-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat het een probleem is met Linux en shockwave.

Maar ik kan ook niet tekenen, dus tja. En m'n laptop is gesneuveld. Ik was zo boos dat ik er met een mes 'LUL' in gekerfd heb.
dat is een grapje toch? hoe dan ook moet ik er om lachen
Oud 20-05-2011, 22:49
Verwijderd
Is er nu niemand meer?
Oud 20-05-2011, 22:52
Verwijderd
ik kan kamer schmamer niet meer vinden dus denk het niet?
Verwijderd
Oh jamm0r
Pierrot
Pierrot is offline
Nee, het is echt zo. Ik was verschrikkelijk boos die avond.

Het sneuvelen zat er al lange tijd aan te komen, maar toch was ik er niet op voorbereid.
Oud 20-05-2011, 22:56
Pierrot
Pierrot is offline
Trouwens, welke tijdzone hanteert God voor het aanbreken van de Dag des Oordeels?
Oud 20-05-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, welke tijdzone hanteert God voor het aanbreken van de Dag des Oordeels?
Ik las dat het overal op aarde om 6 uur gebeurt

:'''')
Oud 20-05-2011, 22:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De Amerikaanse, denk ik aangezien een Amerikaan het gezegd heeft.
Uice
Uice is offline
Een van de dozen in iSketch:

"Ik vind het echt niet kunnen dat je steeds een NAZI tekent."
Verwijderd
's ochtends of 's avonds? ga ik even de straat op om de portemonnees te rapen van de mensen die naar de hemel zijn gebeamd
Oud 20-05-2011, 22:59
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik las dat het overal op aarde om 6 uur gebeurt

:'''')
.
Oud 20-05-2011, 22:59
Verwijderd
Nee 's avonds.

De niet-gelovigen die krijgen trouwens tot oktober ofzo nog hel en verdoemenis en ellende he, het is niet zo dat we meteen lekker dood zijn.
Vet balen
Oud 20-05-2011, 23:01
Verwijderd
o ik dacht dat wij gewoon door mochten leven maar dan zonder toeziend oog. maar zo'n feest is het dus niet.
Oud 20-05-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
o ik dacht dat wij gewoon door mochten leven maar dan zonder toeziend oog. maar zo'n feest is het dus niet.
neennn, wat zou daar de straf aan zijn?

Nou ja, ik weet dat wel, maar voor de normalen. ;x
Oud 20-05-2011, 23:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee 's avonds.

De niet-gelovigen die krijgen trouwens tot oktober ofzo nog hel en verdoemenis en ellende he, het is niet zo dat we meteen lekker dood zijn.
Vet balen
Dat leek me nou juist net iets voor jou.
Verwijderd
nou, gewoon. dat je niet in de hemel mag.
Verwijderd
Citaat:
Aiaiai.

Citaat:
is hitlernary dat de woorden ook hitlergerelateerd zijn, of zijn het gewone woorden en verwerk je het hitlerthema in de tekeningetjes?
Het tweede De uitdaging ligt 'm in dat niet alle woorden even makkelijk in verband te brengen zijn met Hitler.
Oud 20-05-2011, 23:04
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Flauw. Geen Sodom en Gomorra-achtig feestje voor ons ongelovigen.
Verwijderd
Citaat:
Dat leek me nou juist net iets voor jou.
Wat, hel en verdoemenis en ellende?
Ik ben liever meteen dood dan hoor!
Verwijderd
Citaat:
Aiaiai.

Het tweede De uitdaging ligt 'm in dat niet alle woorden even makkelijk in verband te brengen zijn met Hitler.
Hm. Je kunt natuurlijk wel makkelijk van ieder poppetje Hitler maken en op ieder item een hakenkruiske zetten, maar dat is dan weer te makkelijk.
Oud 20-05-2011, 23:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat, hel en verdoemenis en ellende?
Ik ben liever meteen dood dan hoor!
Maar voor jou zou er dan toch niet zo veel veranderen? Ik dacht dat je het prettig zou vinden dat iedereen dan zeg maar op jouw niveau zit qua tevredenheid.
Oud 20-05-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Flauw. Geen Sodom en Gomorra-achtig feestje voor ons.
Is dat niet een verhaal van.. Belcampo? Of iemand anders. Dat men denkt dat de wereld tot een einde komt over een half uur, en dan gaat iedereen Vieze Dingen met vreemden doen, midden op straat en in de bus, en dan blijkt de wereld gewoon door te gaan en is het allemaal ineens extreem awkward
Oud 20-05-2011, 23:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hm. Je kunt natuurlijk wel makkelijk van ieder poppetje Hitler maken en op ieder item een hakenkruiske zetten, maar dat is dan weer te makkelijk.
Voor 'bedlamp' moest ik eerst helemaal Hitler in een hakenkruizendekbed tekenen. Dat vond een van de spelers de grens van de goede smaak overschrijden.
Oud 20-05-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Voor 'bedlamp' moest ik eerst helemaal Hitler in een hakenkruizendekbed tekenen. Dat vond een van de spelers de grens van de goede smaak overschrijden.
hehe ja "hou je van hitler?!" maarrr je had dus ook gewoon een kruis op de lamp kunnen zetten?
Verwijderd
Citaat:
Maar voor jou zou er dan toch niet zo veel veranderen? Ik dacht dat je het prettig zou vinden dat iedereen dan zeg maar op jouw niveau zit qua tevredenheid.
Ah op die manier. Ja, mja, ligt eraan.

Als het een soort vagevuur wordt dan maar niet hoor. Hou niet zo van warmte.
Uice
Uice is offline
Is er trouwens nog tijd om me te bekeren? Of heb ik al te veel gezondigd?
Oud 20-05-2011, 23:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
hehe ja "hou je van hitler?!" maarrr je had dus ook gewoon een kruis op de lamp kunnen zetten?
Jawel.
Oud 20-05-2011, 23:09
Verwijderd
Katholicisme moet misschien nog wel lukken. Voor iedere zonde staat een x aantal weesgegroetjes en onzevaders. Dus als je genoeg tijd hebt om die allemaal op te zeggen zit je gebakken!
Oud 20-05-2011, 23:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ah op die manier. Ja, mja, ligt eraan.

Als het een soort vagevuur wordt dan maar niet hoor. Hou niet zo van warmte.
Volgens mij verandert het weer niet zo erg. Het lijden komt vooral door velerlei demonen die iedereen een beetje in elkaar slaan en verkrachten enzo.
Oud 20-05-2011, 23:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Katholicisme moet misschien nog wel lukken. Voor iedere zonde staat een x aantal weesgegroetjes en onzevaders. Dus als je genoeg tijd hebt om die allemaal op te zeggen zit je gebakken!
Jezus, moet ik me dan ook bijvoorbeeld iedere vloek en iedere seksuele handeling en iedere diefstal herinneren?
Verwijderd
Citaat:
neennn, wat zou daar de straf aan zijn?
Het is ook geen straf. Althans, de Opname is een gebeurtenis die vooraf gaat aan de komst van de Antichrist, alle gristenen mogen dan naar de hemel en wij blijven hier achter. Omdat de Antichrist een lul is en God zich niet meer met ons bemoeit wordt alles heel kut en naar, maar dat staat verder los van een boetedoening. Als je na de Opname bekeert dan kun je dus nog steeds de hemel in komen, alleen is geloven dan illegaal gemaakt (door de partij van de Antichrist, ofzo) dus iedereen die na de Opname bekeert riskeert marteling en dood. Dat is verder niet Gods bedoeling, want hij wil natuurlijk dat iedereen gewoon naar de hemel mag.

De bijbel spreekt trouwens niet van de hel, dat hebben mensen er later bij verzonnen. Theologen zijn nu van mening dat de hel gewoon de aarde is, alleen dan na de Opname, dus een aarde waarin God niet bestaat.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Is er trouwens nog tijd om me te bekeren? Of heb ik al te veel gezondigd?
Vraag is tot wat?
Oud 20-05-2011, 23:11
Uice
Uice is offline
Oh, en als het goed is komt de zon op in het westen, wat betekent dat de aarde vannacht een ommekeer gaat maken. Wat waarschijnlijk gaat zorgen voor een flink aantal tsunami's, dus die hel en verdoemenis zijn nu nog de minste van onze zorgen.
Oud 20-05-2011, 23:12
Verwijderd
Mijn bron is overigens een gristelijke vriendin en haar gristelijke broer die Theologie heeft gestudeerd, hoewel die broer inmiddels full on atheïst is geworden en zij het geloof ook langzamerhand begint te verlaten.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is ook geen straf. Althans, de Opname is een gebeurtenis die vooraf gaat aan de komst van de Antichrist, alle gristenen mogen dan naar de hemel en wij blijven hier achter. Omdat de Antichrist een lul is en God zich niet meer met ons bemoeit wordt alles heel kut en naar, maar dat staat verder los van een boetedoening. Als je na de Opname bekeert dan kun je dus nog steeds de hemel in komen, alleen is geloven dan illegaal gemaakt (door de partij van de Antichrist, ofzo) dus iedereen die na de Opname bekeert riskeert marteling en dood. Dat is verder niet Gods bedoeling, want hij wil natuurlijk dat iedereen gewoon naar de hemel mag.

De bijbel spreekt trouwens niet van de hel, dat hebben mensen er later bij verzonnen. Theologen zijn nu van mening dat de hel gewoon de aarde is, alleen dan na de Opname, dus een aarde waarin God niet bestaat.
Maar wordt het niet gewoon een soort kruising tussen communistisch Rusland en het Amerikaanse beeld van Amsterdam? Is die zwartmakerij van de Antichrist niet gewoon propaganda van God?
Verwijderd
Oh, dan ga ik even m'n snorkel zoeken, brb.
Verwijderd
Ahhh isketch! <3
Oud 20-05-2011, 23:14
Verwijderd
Op Seks is er een anaaltopic, en heeft iemand het erover dat ze haar vriendje weleens verrast met anale seks. Ik vraag me af hoe dat in z'n werk gaat
Oud 20-05-2011, 23:14
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
het Amerikaanse beeld van Amsterdam?
Cesspool of drugs and violence, <3.
Oud 20-05-2011, 23:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Op Seks is er een anaaltopic, en heeft iemand het erover dat ze haar vriendje weleens verrast met anale seks. Ik vraag me af hoe dat in z'n werk gaat
Gewoon wat aan het batsen en dan in ene hop, vinger erin! Lijkt me dan.
Pierrot
Pierrot is offline
Suprise buttsex?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, dan ga ik even m'n snorkel zoeken, brb.
God beloofde Noach dat Hij de aarde en al wat er op leefde niet meer door water zou vernietigen, en sloot een verbond met hem. Als teken van Gods verbond met Noach zou voortaan de regenboog verschijnen. Als deze aan de hemel verscheen zou God zich het verbond herinneren dat Hij met Noach had gesloten.

Snorkel is niet nodig dus
Oud 20-05-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Maar wordt het niet gewoon een soort kruising tussen communistisch Rusland en het Amerikaanse beeld van Amsterdam? Is die zwartmakerij van de Antichrist niet gewoon propaganda van God?
Daarover verschillen de meningen. De Europese theologen vinden dat het een soort fascistisch regime wordt, waarin zondigen wordt aangemoedigd en de gristenen worden gemerkt en vervolgd (a la de Joden).
Oud 20-05-2011, 23:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
God beloofde Noach dat Hij de aarde en al wat er op leefde niet meer door water zou vernietigen, en sloot een verbond met hem. Als teken van Gods verbond met Noach zou voortaan de regenboog verschijnen. Als deze aan de hemel verscheen zou God zich het verbond herinneren dat Hij met Noach had gesloten.
Gay.
Oud 20-05-2011, 23:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Misschien zorgt ze ervoor dat ze eens in de zoveel tijd door een grote neger genomen wordt als hij de slaapkamer binnenkomt.
Oud 20-05-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Gewoon wat aan het batsen en dan in ene hop, vinger erin! Lijkt me dan.
Maar volgens mij bedoelde ze dat zij de ontvangende partij was. Wachten tot hij even niet oplet en dan je slag slaan.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gay.
Verwijderd
Is er trouwens een website over de apocalyps van morgen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten