Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2011, 18:09
Verwijderd
Ik ga zo naar een theater/dans/kunst-stadswandeling, die begint in de grote moskee, die echt supermooi is. En dan 3 uur wandelen en van alles zien in hoekjes en huisjes en steegjes en fabriekjes en winkeltjes Ben benieuwd.
Advertentie
Oud 09-06-2011, 18:10
Carn
Carn is offline
oeh, in Tillywood?
Oud 09-06-2011, 18:12
Verwijderd
jep!
Met Karlijne, in de wijk Jeruzalem. Ben al eens eerder geweest, jaren geleden, in een andere wijk. Was toen enorm gaaf.
Oud 09-06-2011, 18:14
Carn
Carn is offline
Huhu, soort ontdek-je-plekje! Maar klinkt goed En het weer zit mee
Oud 09-06-2011, 18:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vet man! Ik heb echt genoten, wat kan die band spelen live. Alleen kreeg Bruce het wel moeilijk het laatste kwartier, qua stem. Maar foei foei, wat goed en strak <3
Bruce blijft de beste frontman ter wereld. Hij maakt het altijd gezellig.
Oud 09-06-2011, 18:16
Carn
Carn is offline
"Adam Sandler is Jack. Adam Sandler is Jill. This november, Adam Sandler shits in your eyes, your ears and your mouth".

"Jim Carrey has a bunch of turds in his apartment".
Oud 09-06-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Huhu, soort ontdek-je-plekje! Maar klinkt goed En het weer zit mee
Zoiets ja
En het is al deel 11, ze kiezen steeds een andere wijk in Tilburg. Stom dat ik een paar leuke wijken gemist heb, bijv. de wijken waar ik vroeger gewoond heb. Maar ja.
En ja, het weer is alvast goed
Oud 09-06-2011, 18:22
Elmp
Elmp is offline
Wii U
Oud 09-06-2011, 18:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wii U
Oud 09-06-2011, 18:29
Verwijderd
Oh mensen ik kan niet meer. Ik heb zin om te winkelen en te hangen en wijn te drinken en blaaaah en intussen ga ik dood aan biblioritis.
Oud 09-06-2011, 18:31
Verwijderd
Deze is cooler.

Oud 09-06-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi,

Nogal iets beschamends gebeurt,
Gisteren ging ik als stagiaire ouderenzorg mee met een uitje voor ouderen met de bus. Zo’n oudere man die erg vervelend is, was erg handtastelijk toe naar de oudere vrouw die naast hem zat, en ze vond het niet leuk. Ik zag het en sprak de man aan om op te houden. Hij schreeuwde heel hard NEE en ging voor me staan op de loopgang. Ik probeerde hem te begeleiden naar een andere zitplaats maar hij stribbelde tegen en doordat de bus ineens stopte viel ik neer op de man en kwam met mijn onderlichaam hard op zijn knie terecht. Ik wilde weer gelijk opstaan maar de bus gaf ineens weer gas waardoor ik met mijn onderlichaam bleef aandrukken tegen zijn knie. Het klinkt misschien heel bizar maar hierdoor kreeg ik een opgewonden gevoel van en ik begon kreungeluiden te maken en ineens kwam er een plas urine vrij, op zijn been en de grond dat doorlekte van mijn ondergoed doordat ik een jurk aanhad. Ik weet nog dat hij gisteren op dat moment hard ging lachen en roepte ‘’ik heb een godin getemd!’’ . Iedereen in de bus zag en er werd enorm gegiecheld en hardop gelachen. Ik was even in shock en had een enorm rood hoofd.
Gelukkig kwam mijn teamleidster en een andere collega eraan en heeft ze me overeind geholpen. Ze spraken de oude man streng toe en hij moest op een andere plaats zitten, dit keer luisterde die vervelende man wel.

Ik schaam me enorm over het feit dat zoveel oudere mensen mij zoiets genants heeft zien doen. Ik weet niet waarom ik zonodig opgewonden moest raken en er urine vrijkwam. Dat heb ik weer. Wat ook erg is, is omdat ik minimaal nog 4 maanden stage moet lopen dus ook werken met de ouderen en die vervelende man.
Heeft iemand advies hoe ik hiermee om moet gaan?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1835527

Goed topic.
Oud 09-06-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
nieuwe Southpark Wat fucking geniaal 'Tweenwave'
Thanks for the reminder! in de download
Oud 09-06-2011, 18:54
Verwijderd
Ik ken een verpleegkundige die zo'n nekpiercing had, maar hij is binnen een halfjaar uitgegroeid en nu heeft ze een lelijk littekentje achter in haar nek
Oud 09-06-2011, 18:55
Verwijderd
Ik vind het wel grappig en onverwacht dat zij een nekpiercing heeft gehad, want verder ziet ze eruit zoals een Amerikaan zich een Zweedse tweeling zou voorstellen, alleen dan met een beugel en zonder tweelingzus.
Oud 09-06-2011, 18:58
Verwijderd
Lijkt op een ander topic, daar viel het meisje ook op de knie van een kerel, maar dat vond niemand erg, dus misschien heeft ze het wat aangedikt
Oud 09-06-2011, 19:00
Verwijderd
Morgen naar een bbq.
Oud 09-06-2011, 19:03
Verwijderd
Oh dat was op viva, dat andere topic:

Citaat:
Hoi, allemaal, ( Weet niet of dit het juiste plek is om te posten, kende dit forum al wat langer alleen sinds pas vandaag eindelijk aangemeld.)
Ik moet toch even iets kwijt van gisteren. Ik vind het erg genant.
Gisteren met pasen ben ik met de trein met koffer en al naar een vriendin toegegaan om te logeren. In de trein was het best druk, zaten veel oude echtparen en kinderen.
Toen ik mijn bestemming bijna bereikte stond ik alvast op om naar de deuren te gaan. Voor me stond een oud echtpaar ook op om uit te stappen. De man was blijkbaar zijn bagage vergeten en begon naar me om te draaien om naar zijn plaats terug te gaan. Opeens klonk er een knalhard geluid en stond de trein plotseling stil ( bleek achteraf vanwege een rood sein te zijn) De man voor me viel al zittend op de grond en ik kon mijn balans ook niet meer houden, en viel met een smak voorover, en kwam met mijn vagina tegen de knie aan van de man die met zijn been half omhoog stond. Ik liet een hard gekreun horen omdat zijn knie als het ware tegen me vagina aanduwde. ( ik had gister een kort rokje aan zonder legging dus deed erg veel pijn). Mijn hele gezicht ging omhoog van de pijn en de man kon als het ware in me neus kijken en de hele coupé zag ook mijn niet zo charmante gezicht. Hij schrok zich rot en trok zijn been snel terug naar achteren en hielp me overeind samen met zijn vrouw. Hij verontschuldigde zich enorm. Vanwege de rode sein konden we nog niet uitstappen dus liep ik snel door met nog wat pijn en een schamend rood hoofd naar een andere treincoupé.
Ik schaam me er echt voor dat dit gebeurd is en dat veel mensen dit gezien hebben.
http://forum.viva.nl/forum/Seks/Gena...sages/111483/0
Oud 09-06-2011, 19:07
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Oh dat was op viva, dat andere topic:

http://forum.viva.nl/forum/Seks/Gena...sages/111483/0
Ja klopt wel
Oud 09-06-2011, 19:11
Verwijderd
Zo en nu southpark <3
Oud 09-06-2011, 19:15
Verwijderd
Als ik een account aanmaak om een topic te posten over iets waar ik me enorm over schaam, zet ik ook altijd een duidelijk herkenbare pasfoto van mezelf in het profiel.
Oud 09-06-2011, 19:26
Verwijderd
Ik ben te goed in soggen.
Oud 09-06-2011, 19:29
Verwijderd
De nieuwe South Park <33
Oud 09-06-2011, 19:33
Verwijderd
Geniaal <3
Oud 09-06-2011, 19:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Wii U
Kots deluxe.

Nintendo is dood.
Oud 09-06-2011, 19:45
Verwijderd
Sportschooltaim!
Oud 09-06-2011, 19:45
Verwijderd
Oud 09-06-2011, 19:47
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
O? Wat is dit?
Oud 09-06-2011, 19:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hitler as Kalki (8)
Oud 09-06-2011, 20:05
Verwijderd
Ik vind de wii cool. Lekker met een afstandsbediening rondzwaaien
Oud 09-06-2011, 20:08
Carn
Carn is offline
urg.
Oud 09-06-2011, 20:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
De Wii is ongeveer net zo cool als het centrum van de zon.
Oud 09-06-2011, 20:10
Verwijderd
Oud 09-06-2011, 20:11
Carn
Carn is offline
De Wii is alleen leuk voor mensen die zelden-tot-nooit gamen
Oud 09-06-2011, 20:12
Verwijderd
Ik mag geen koffie van mezelf want dan kan ik straks weer niet slapen en ben ik morgen weer net zo'n lijk als ik vandaag was. MAAR IK HEB ZIN IN KOFFIE.
Oud 09-06-2011, 20:12
Verwijderd
Nouja, zelden tot nooit. Ik wii bijna elke dag en ik Sims wekelijks!
Oud 09-06-2011, 20:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik mag geen koffie van mezelf want dan kan ik straks weer niet slapen en ben ik morgen weer net zo'n lijk als ik vandaag was. MAAR IK HEB ZIN IN KOFFIE.
hoe vlot het met je 100 euro?
Oud 09-06-2011, 20:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Compromis: Irish Coffee.
Oud 09-06-2011, 20:14
Verwijderd
ik wil stiekem wel zo'n wii fitgebeuren
Oud 09-06-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
ik wil stiekem wel zo'n wii fitgebeuren
Ja dat is leuk lekker met een afstandsbediening zwaaien terwijl je in een rare houding op een soort hippe weegschaal staat.
Je moet niet verwachten er strak of beefcake van te worden
Verwijderd
of koffie met heel veel melk en maar een beetje koffie @sann
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is leuk lekker met een afstandsbediening zwaaien terwijl je in een rare houding op een soort hippe weegschaal staat.
Oud 09-06-2011, 20:16
Verwijderd
Als je elke dag meerdere koppen koffie drinkt is het opwekkende effect van de cafeïne uit één kopje toch verwaarloosbaar!
Oud 09-06-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
hoe vlot het met je 100 euro?
Brief is af, maar moet eigenlijk aangetekend verstuurd worden, dus ik moet nog even langs het postkantoor! En 'm stiekem even printen op m'n werk want m'n printer is stuk
Oud 09-06-2011, 20:17
Verwijderd
zou het kunnen dat Gnorkie nu al ruim 2 uur niet in slaap kan komen en op mijn zenuwen werkt omdat ik miljoen koffie en cola heb gedronken vandaag?
Oud 09-06-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
zou het kunnen dat Gnorkie nu al ruim 2 uur niet in slaap kan komen en op mijn zenuwen werkt omdat ik miljoen koffie en cola heb gedronken vandaag?
hmm zou cafeïne in melk gaan zitten?
Oud 09-06-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Als je elke dag meerdere koppen koffie drinkt is het opwekkende effect van de cafeïne uit één kopje toch verwaarloosbaar!
Hm. Maar psychisch word ik er wel altijd wakkerder van!
Oud 09-06-2011, 20:19
Verwijderd
Even snel opgezocht en ja, caffeïne gaat in melk zitten!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten