Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 18:29
Verwijderd
Genieten functie!

Trouwens heeft dit wel invloed op de spelbalans aangezien de wolven meer kans hebben om mis te happen.

Ik ben benieuwd, leuk initiatief

Citaat:
Ooh tof. Als er niemand dood gaat 's nachts, kan het dus óf de slet zijn, óf de bane, óf de tovenaar, óf de wolven zijn vergeten te stemmen. Lekker ingewikkeld.
Wel fijn dat het spelniveau naar een hoger plan gaat
Advertentie
Oud 14-06-2011, 18:36
VeGs
VeGs is offline
Ow, nog wel een vraagje!

Er staat dat de slet dood gaat, net als de gehapte speler. Stel dat de wolven de bane of de beschermeling van de tovenaar happen, overleeft de slet dan ook? Want feitelijk heeft die geen bescherming.
Spelleider
Spelleider is offline
De inschrijving is gesloten. De rollen worden zo verdeeld. Echter, het spel begint pas 'echt' nadat het openingsverhaal gepost is omdat dan pas bekend wordt gemaakt wat voor functies er in het spel zitten. En dat gaat ongeveer over een uurtje gebeuren.
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ow, nog wel een vraagje!

Er staat dat de slet dood gaat, net als de gehapte speler. Stel dat de wolven de bane of de beschermeling van de tovenaar happen, overleeft de slet dan ook? Want feitelijk heeft die geen bescherming.
Dan gaat de slet dood, aangezien de wolven de slet hebben 'gevonden'.
Oud 14-06-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
De nieuwe functie is die van de slet.

Oud 14-06-2011, 18:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dan gaat de slet dood, aangezien de wolven de slet hebben 'gevonden'.
Maar ik neem aan dat ook de slet beschermd kan worden. Als de slet is beschermd, maar ze overnacht bij degene die gehapt wordt, dan geldt haar bescherming gewoon neem ik aan? en gaat dus alleen de bewoner dood?

Nou, ik ben benieuwd

en ik ga over 7 minuten weg, dus hopelijk zijn daarvoor de functies er
Oud 14-06-2011, 18:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik stel ook voor dat iedereen nu ophoudt met wisselen van ava, ja ik bedoel jou, Syroi, want een beetje herkenbaarheid is wel handig
Oud 14-06-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik stel ook voor dat iedereen nu ophoudt met wisselen van ava, ja ik bedoel jou, Syroi, want een beetje herkenbaarheid is wel handig
Ik beloof je dat ik mijn avatar niet meer ga veranderen (tot het spel afgelopen is sowieso, daarna weet ik het nog niet ).
Oud 14-06-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-06-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
I agree, ik heb geen zin om forummers op naam te moeten herkennen.
Oud 14-06-2011, 18:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
I agree, ik heb geen zin om forummers op naam te moeten herkennen.
Mijn hoofd werkt nou eenmaal niet zo als ik een ava zie, is het makkelijker om er een naam aan te koppelen dan andersom.

Nou, kom op met die functies!
Oud 14-06-2011, 18:58
Verwijderd
Functiepm's. Waar blijven ze?
Oud 14-06-2011, 18:59
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Maar ik neem aan dat ook de slet beschermd kan worden. Als de slet is beschermd, maar ze overnacht bij degene die gehapt wordt, dan geldt haar bescherming gewoon neem ik aan? en gaat dus alleen de bewoner dood?
Klopt helemaal.

En de pm's komen eraan!

En, houdt het topic schoon, aub.
Oud 14-06-2011, 19:02
Verwijderd
Functie is binnen!
Oud 14-06-2011, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Functie is binnen!
Leugenaar.
Oud 14-06-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Leugenaar.
Ja .
Oud 14-06-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Functie is binnen!
Door deze post en info zou ik je bijna hangen.
Oud 14-06-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Door deze post en info zou ik je bijna hangen.
Wat is daar verdacht aan? Ik zeg alleen dat ik mijn functie binnen heb, en ben daar enthousiast over omdat ik erop heb zitten wachten.
Oud 14-06-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar verdacht aan? Ik zeg alleen dat ik mijn functie binnen heb, en ben daar enthousiast over omdat ik erop heb zitten wachten.
Functies kunnen op een bepaalde manier verstuurd worden. Bv: eerst de wolven omdat die de ''moeilijkste'' pm is omdat er 3 namen in moeten staan.
bv: eerst de dorpelingen.

En dat lijkt mij ook logisch dat je met 1 van die 2 begint en zo het rijtje afwerkt om niks te vergeten.
Oud 14-06-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Functie is binnen!
Oud 14-06-2011, 19:13
Verwijderd
Nu heb ik de mijne ook.

Dan ga ik mijn stem op Sabir zetten, want hij stemde een paar dagen geleden al op mij! Domme reden, I know, maar random stemmen doet toch bijna niemand.

Syori
Sabir

Sabir
Syori

(Ik neem tenminste aan dat de stem van Sabir nog staat.)
Oud 14-06-2011, 19:14
snoopy
snoopy is offline
Haha Syori, ik kan het bijna niet lezen Tis net of er twee keer hetzelfde staat
Verwijderd
Mijn stem blijft gewoon staan, want random.org gebruik ik maar één keer.
Verwijderd
Ik stem op Sabir omdat hij te vroeg riep dat zijn functie binnen is en naar mijn mening als de spelleiders het logisch doen eerst de dorpelingen hun functie geven of eerst de wolven (de moeilijkste pm, 3 mensen) dus 50/50.

Mijn stem gaat naar Sabir.
Oud 14-06-2011, 19:15
Verwijderd
Syori
Sabir

Sabir
Syori
Michelangelo
Oud 14-06-2011, 19:16
VeGs
VeGs is offline
Ik stem ook op Sabir. Omdat ik exact hetzelfde dacht als wat Michelangelo postte, maar ik heb even mijn eigen pm afgewacht.

Overigens kan zijn enthousiasme ook duiden op een rol als ziener of tovenaar, maar dan hebben we de leerling nog.
Oud 14-06-2011, 19:16
snoopy
snoopy is offline
@ Michelangelo: oké, het was een onhandige zet, maar ik vind het wel een beetje overdreven van je. Want zoals je zelf heel terecht opmerkt, we kunnen er toch niet echt door weten of hij goed of slecht is. Want we hebben geen idee in welke volgorde de functies verstuurd worden.

En 50/50? ORLY? In tegenstelling tot de rest van ons?
Oud 14-06-2011, 19:18
Verwijderd
Wacht, zitten er echt maar 3 wolven in? Nu met de slet erbij wordt het dan wel heel moeilijk voor ze, lijkt mij.

Spelleider, kun je even alle functies plaatsen?
Oud 14-06-2011, 19:19
Spelleider
Spelleider is offline
Zoals gezegd komen de functies tegelijkertijd met het verhaal - ongeveer over zo'n 10 minuutjes. Dus nog even geduld.
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
@ Michelangelo: oké, het was een onhandige zet, maar ik vind het wel een beetje overdreven van je. Want zoals je zelf heel terecht opmerkt, we kunnen er toch niet echt door weten of hij goed of slecht is. Want we hebben geen idee in welke volgorde de functies verstuurd worden.

En 50/50? ORLY? In tegenstelling tot de rest van ons?
Niets overdrevens aan. Volledig terechte opmerking. Ik zou als spelleider (en dat heb ik ook gedaan) éérst de wolven pm'en, daarna de bijzondere rollen en als laatste pas de dorpelingen. Aangezien er ruim 10 minuten tussen zijn en mijn pm zaten, heeft hij waarschijnlijk iets bijzonders. Wolf is goed mogelijk. Is het iets anders => leerling.

Iedere aanwijzing in de eerste ronde is beter dan random.org.
Verwijderd
Citaat:
Zoals gezegd komen de functies tegelijkertijd met het verhaal - ongeveer over zo'n 10 minuutjes. Dus nog even geduld.
Oh, sorry.
Oud 14-06-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Wacht, zitten er echt maar 3 wolven in? Nu met de slet erbij wordt het dan wel heel moeilijk voor ze, lijkt mij.

Spelleider, kun je even alle functies plaatsen?
Waar heeft de spelleider gezegd dat er 3 wolven in het spel zitten?
Oud 14-06-2011, 19:20
snoopy
snoopy is offline
@ VeGs/Michelangelo:
Mja, ik zou als spelleider eerst de dorpelingen pm-en

Maar goed, ik snap jullie gedachtengang wel hoor...

edit: die laatste opmerking van Sabir vind ik dan wél weer heel verdacht. Alsof hij meer weet over de wolven.
Oud 14-06-2011, 19:21
Verwijderd
Even iets praktisch, 1 of 2 mensen de stemlijstjes doen please anders word ik gek.
Oud 14-06-2011, 19:21
Verwijderd
Daar lijkt het wel een beetje op .
Oud 14-06-2011, 19:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik stem op Little Phoebe, omdat zij pas is gewisseld van avatar en dat vind ik heel verwarrend.
Verwijderd
Citaat:
@ VeGs/Michelangelo:

edit: die laatste opmerking van Sabir vind ik dan wél weer heel verdacht. Alsof hij meer weet over de wolven.
Ik was benieuwd waar Syori had gelezen dat er 3 wolven in het spel zaten, al zie ik nu dat dat maar een gokje was.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik stem op Little Phoebe, omdat zij pas is gewisseld van avatar en dat vind ik heel verwarrend.
Held
Oud 14-06-2011, 19:23
Verwijderd
Laat Syori de stemlijstjes maar doen, die vertrouw ik daar in, later in het spel wil ik ze ook wel maken. En ik ben het eens met VeGs en Michelangelo.
Oud 14-06-2011, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik was benieuwd waar Syori had gelezen dat er 3 wolven in het spel zaten, al zie ik nu dat dat maar een gokje was.
Maar jij weet dus meer? Oke, prima

Citaat:
Godver

Citaat:
Laat Syori de stemlijstjes maar doen, die vertrouw ik daar in, later in het spel wil ik ze ook wel maken. En ik ben het eens met VeGs en Michelangelo.

En wat je bent het met mij eens

Dat gevoel heb ik al heel lang niet meer gehad van jou sann bij het weerwolfspel
Oud 14-06-2011, 19:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De vorige spellen waren het er altijd drie, volgens mij. Weet jij soms meer?
Oud 14-06-2011, 19:25
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
@ VeGs/Michelangelo:

Ik moet mijn eigen opmerking weer een beetje ontkrachten: de spelleiders kunnen ook de deelname-volgorde aangehouden hebben. Sabir is derde op de lijst, ik ben één van de laatsten. Dat kan het tijdsverschil ook verklaren.

Edit: laat maar! Zag dat Syori Sabir een leugenaar noemde. Zij is nummer 2 op de lijst, dus zij had haar pm voor hem hebben moeten ontvangen. Dat lijkt dus niet zo te zijn.
Oud 14-06-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet de Spelleider, maar Michelangelo zei dit:

Citaat:
Ik stem op Sabir omdat hij te vroeg riep dat zijn functie binnen is en naar mijn mening als de spelleiders het logisch doen eerst de dorpelingen hun functie geven of eerst de wolven (de moeilijkste pm, 3 mensen) dus 50/50.

Mijn stem gaat naar Sabir.
Vandaar dat ik het vroeg.
Oud 14-06-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik moet mijn eigen opmerking weer een beetje ontkrachten: de spelleiders kunnen ook de deelname-volgorde aangehouden hebben. Sabir is derde op de lijst, ik ben één van de laatsten. Dat kan het tijdsverschil ook verklaren.
Ja, maar dat klopt niet, want toen hij zijn functie binnen had, had ik 'em nog niet.

Edit: Je had het al gewijzigd..
Oud 14-06-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:

Oh ik ging uit van de laatste spellen alleen toen waren er minder spelers dus misschien 4 nu?
Oud 14-06-2011, 19:27
snoopy
snoopy is offline
Goed, het lijkt me duidelijk dat het wel degelijk verdacht is inmiddels.
Oud 14-06-2011, 19:28
Verwijderd
Oh en trouwens (sorry voor de double post): Ik doe de lijstjes ook weer hier!
VeGs
VeGs is offline
Citaat:

Michelangelo[iets over 3 wolven en 50/50]

Dat is ook best een typische opmerking trouwens. Zijn de laatste paar spellen echt zo vaak met 3 wolven geweest? Want ik heb 4 wolven als default-aantal in mijn hoofd zitten.
snoopy
snoopy is offline
Ik wacht nog even de functielijst af, maar ik ga waarschijnlijk ook voor Sabir

@ VeGs: ik ook btw
Oud 14-06-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook best een typische opmerking trouwens. Zijn de laatste paar spellen echt zo vaak met 3 wolven geweest? Want ik heb 4 wolven als default-aantal in mijn hoofd zitten.
Ik wil best in je top-verdachtenlijstje komen hoor maar even ter verklaring, het was enkel een voorbeeld

edit: ik vroeg mij zelfs af waar syori die 3 wolven had gelezen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten