Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2011, 16:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je weet wat ik daar van zeg he.
Ik weet het niet.
Advertentie
Oud 12-06-2011, 16:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ei + brie + ham + pindasaus

nom

ga dik worden
Als dat je doel is kun je beter iets anders eten.
Oud 12-06-2011, 16:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vijf minuten is voor mij geen kwestie van haast. Als er wat zeep op en af mij is gegaan en wat shampoo door mijn haar gespoeld, heb ik niks meer te zoeken in dat hok.
Nouja, even een tijdschema:

Haastige spoed:
1 min - Loeiheet water over me heen stromen om wakker te worden.
1 min - Shampoo
2 min - Inzepen
1 min - Afspoelen
1 min - Shampoo uitspoelen

Lui Lekker Lang Lanterfanten:
3 min - Loeiheet water over me heen stromen om wakker te worden.
1 min - Shampoo
4 min - Inzepen
1 min - Afspoelen
1 min - Shampoo uitspoelen
10 min - Blijven staan, genieten van het hete water en nadenken over wat ik vandaag zal gaan doen
Oud 12-06-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
10 min - Blijven staan, genieten van het hete water en nadenken over wat ik vandaag zal gaan doen
Daar moet je echt mee ophouden.
Als ik ergens een hekel aan heb.
Oud 12-06-2011, 17:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Daar moet je echt mee ophouden.
Als ik ergens een hekel aan heb.
Hè, waterverspilling? Ik snap je niet?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je hebt er een hekel aan als Noedelhap onder de douche staat?
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Als dat je doel is kun je beter iets anders eten.
zoals macaronie, bananen, noten etc i know maar ook dit erbij zul je wel dik worden
Oud 12-06-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Hè, waterverspilling? Ik snap je niet?
Tuurlijk waterverspilling!

Je gaat toch niet 10 minuten onder stromend water staan!
Oud 12-06-2011, 17:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Heb wel eens periodes gehad dat ik uren onder de douche stond.
Van 1 uur s'middags tot 6 uur s'avonds.

Tegenwoordig hooguit 15 minuten, meestal 10 minuten.
Oud 12-06-2011, 17:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tuurlijk waterverspilling!

Je gaat toch niet 10 minuten onder stromend water staan!
Jawel, heerlijk. En het is geen verspilling want het draagt bij aan mijn plezier.
Oud 12-06-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Jawel, heerlijk. En het is geen verspilling want het draagt bij aan mijn plezier.
Oud 12-06-2011, 17:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, wát? Waar moet water anders voor gebruikt worden.
Oud 12-06-2011, 17:21
Uice
Uice is offline
Ach, soms denk ik eens wat na onder de douche, daar is het wel een geschikte plek voor. Maar zelden langer dan tien minuten.
Oud 12-06-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, wát? Waar moet water anders voor gebruikt worden.
Drinken? (i)

Ik douche hoogstens vijf minuten, daar hebben we zo'n klokje voor. En anders voel ik me ook gewoon een beetje te verweekt. :')
Oud 12-06-2011, 17:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Jij zet nooit apparaten op standby, je stookt nooit boven de 18 graden, etc.? Waarom maak je je zo druk om het water - zeker aangezien het gas kostbaarder is dan het water?
Oud 12-06-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Jij zet nooit apparaten op standby, je stookt nooit boven de 18 graden, etc.? Waarom maak je je zo druk om het water - zeker aangezien het gas kostbaarder is dan het water?
Warm water wordt gerealiseerd door gasverbruik
Oud 12-06-2011, 18:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Warm water wordt gerealiseerd door gasverbruik
Dat is mijn punt, lang douchen is vooral verspilling van het gas, niet zo zeer van het water dat toch geen drol kost.
Oud 12-06-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Mijn bloeddruk is 100/60... ik ga doooooood
Mijne was 139/80. Maar een dag later 121/75
Oud 12-06-2011, 18:09
Verwijderd
Ons warme water is verwarmd door restwarmte van een electriciteitscentrale, als ik het me goed herinner
Oud 12-06-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is mijn punt, lang douchen is vooral verspilling van het gas, niet zo zeer van het water dat toch geen drol kost.
Het gaat toch niet om de kosten van het water? Drinkwater is belachelijk goedkoop als je bedenkt hoe weinig ervan is.
Oud 12-06-2011, 18:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het gaat toch niet om de kosten van het water? Drinkwater is belachelijk goedkoop als je bedenkt hoe weinig ervan is.
Huh, weinig? We zitten hier in Nederland hè.
Oud 12-06-2011, 18:17
Verwijderd
De verdeling van het water is vooral erg slecht, maar door in NL minder lang te douchen, help je heus niet mensen die geen water hebben in Afrika ineens aan water
Oud 12-06-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Nouja gas is wel duurder, maar ook niet zoveel duurder. Ik denk dat de verhouding 2:5 is.
Oud 12-06-2011, 18:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
De verdeling van het water is vooral erg slecht, maar door in NL minder lang te douchen, help je heus niet mensen die geen water hebben in Afrika ineens aan water
Als kind dacht ik dat wel, dat er dan een waterput in Afrika langzaam leeg zou lopen als ik de kraan aanzette.
Oud 12-06-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Huh, weinig? We zitten hier in Nederland hè.
Ja, dus? Nederland gebruikt echt héél veel water. Sowieso omdat iedereen hier nogal dicht op elkaar woont (wat dat met waterverbruik te maken had weet ik niet meer. Wel iets), maar ook omdat de industrie en land- en tuinbouw veel verbruikt. Dat kan de waterinfrastructuur op lange termijn niet aan, ofzo. Maar daar heb ik even geen bron van, dus, ja. En ik heb ook geen zin om er verder op in te gaan want ik kan niet echt helder denken nu.

Citaat:
Ja.
Oud 12-06-2011, 18:21
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Als kind dacht ik dat wel, dat er dan een waterput in Afrika langzaam leeg zou lopen als ik de kraan aanzette.
Awh
-

Naja, gelukkig is dat niet zo!
Oud 12-06-2011, 18:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nouja gas is wel duurder, maar ook niet zoveel duurder. Ik denk dat de verhouding 2:5 is.
Tijdens het douchen, bedoel je? Ja, zou kunnen, heb het niet zelf nagerekend. Hangt er ook van af hoe je het water opwarmt natuurlijk.
Oud 12-06-2011, 18:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
WAS DAT MAAR ZO!`11~`
Oud 12-06-2011, 18:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dus? Nederland gebruikt echt héél veel water. Sowieso omdat iedereen hier nogal dicht op elkaar woont (wat dat met waterverbruik te maken had weet ik niet meer. Wel iets), maar ook omdat de industrie en land- en tuinbouw veel verbruikt. Dat kan de waterinfrastructuur op lange termijn niet aan, ofzo. Maar daar heb ik even geen bron van, dus, ja. En ik heb ook geen zin om er verder op in te gaan want ik kan niet echt helder denken nu.
Jawel, dat kan de infrastructuur prima aan. Nederland staat wat waterbeheer betreft ook wel aan de wereldtop.
Oud 12-06-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Jawel, dat kan de infrastructuur prima aan. Nederland staat wat waterbeheer betreft ook wel aan de wereldtop.
Okee. Dan zoeken ze het maar uit met hun waterprijs, ofzo.
Oud 12-06-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Tijdens het douchen, bedoel je? Ja, zou kunnen, heb het niet zelf nagerekend. Hangt er ook van af hoe je het water opwarmt natuurlijk.
Ja ok, ik ga uit van een HR-ketel (n=90%).
Oud 12-06-2011, 18:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja ok, ik ga uit van een HR-ketel (n=90%).
Oud 12-06-2011, 18:31
Verwijderd
Oud 12-06-2011, 18:32
Verwijderd
Facepalmtopic.
Oud 12-06-2011, 18:37
Verwijderd
Je voelt je gewoon afgewezen
Oud 12-06-2011, 18:38
Verwijderd
Ja, want ik heb altijd al in een skatersband met haatdragende teksten willen bassen!
Oud 12-06-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, want ik heb altijd al in een skatersband met haatdragende teksten willen bassen!
Het feit dat je het eerste criterium negeert zegt voldoende
Oud 12-06-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Het feit dat je het eerste criterium negeert zegt voldoende
Ik weiger me daardoor aangesproken te voelen!
Oud 12-06-2011, 18:46
Verwijderd
Misschien moet ik me eens opgeven, en kijken hoe hij reageert als ik zeg dat ik half Marokkaans ben.
Oud 12-06-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik me eens opgeven, en kijken hoe hij reageert als ik zeg dat ik half Marokkaans ben.
Dan word jij de knuffelmarokkaan van de band! Maar ik ben bang dat 'Sabir' al te Arabisch klinkt. Sorry schatje!
Oud 12-06-2011, 18:48
Verwijderd
Ik kan altijd nog zeggen dat het oost-europees is, hij lijkt me niet erg snugger.
Oud 12-06-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kan altijd nog zeggen dat het oost-europees is, hij lijkt me niet erg snugger.
Oost-Europa is niet westers.
Oud 12-06-2011, 18:50
Verwijderd
Misschien moet je zeggen dat het Fries is voor Groot-Nederland.
Oud 12-06-2011, 18:51
Verwijderd
Met 'westers' bedoelt hij denk ik gewoon 'niet Marokkaans/Turks/Surinaams'
Oud 12-06-2011, 18:52
Verwijderd
Alhoewel Fries ook wel geloofwaardig is.
Oud 12-06-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Met 'westers' bedoelt hij denk ik gewoon 'niet Marokkaans/Turks/Surinaams'
Mwah, wie weet. Maar Oost-Europa is bij dat soort types meestal niet heul geliefd.
Oud 12-06-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Mwah, wie weet. Maar Oost-Europa is bij dat soort types meestal niet heul geliefd.
Daar heb je een punt, afwachten dan maar. Als hij het goed vindt stuurt hij me vast wel een PM.
Oud 12-06-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je een punt, afwachten dan maar. Als hij het goed vindt stuurt hij me vast wel een PM.
Houd me op de hoogte.
Oud 12-06-2011, 18:55
Verwijderd
You got it.
Oud 12-06-2011, 18:56
Verwijderd
Stiekem hoop ik altijd dat ik racistische mensen een beetje van hun racisme af kan helpen. Het is me één keer soortvan gelukt en dat vond ik heul gaaf. Ze bleek best een redelijke kant te hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten