Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 23:43
Verwijderd
maar dat is meer omdat ik wat ben afgevallen en nu van praktisch de geur al dronken kan worden ;d;;D;;D
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
ik ben zelfs gestopt met whiskey drinken
Whiskey is dan ook niet te zuipen.
Verwijderd
Citaat:
Je romantiseert het allemaal behoorlijk (Kick)boksen, ITF Taekwondo en Kyukushin-karate zijn het meeste 'mad combat' wat je ongeveer kan doen qua intensiviteit en effectiviteit, gezien het bijna alle basiszaken omvat Krav Maga is leuk, maar hangt net als bv Aikido te zwaar op herhalen-tot-in-de-eeuwigheid en heeft ook verder niet echt een sportelement dus je kan nooit echt beoordelen of je iets wel of niet in de smiezen hebt.
Mja, iedereen roept van 'zijn' vechtsport dat 'ie de meeste mad skillz heeft. Maar ik weet inderdaad maar heel globaal wat al die dingen inhouden, dus ik moet er straks zelf gaan kijken. Los van dat ik van alles wat wil weet ik ook niet wat in de praktijk het leukste is. Voor hetzelfde geld vind ik het gehups bij capoeira zo leuk dat de rest me gestolen kan worden, of blijkt kickboksen opeens veel gaver dan ik nu voor ogen heb.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Whiskey is dan ook niet te zuipen.

Nou, geef dan maar aan mij
Oud 13-06-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
maar dat is meer omdat ik wat ben afgevallen en nu van praktisch de geur al dronken kan worden ;d;;D;;D
Niet jezelf uithongeren, liefdesverdriet of niet! Anders komen Uice en ik je broodjes witlof brengen. Twintig broodjes witlof, en die moet je dan allemaal opeten.
Oud 13-06-2011, 23:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet jezelf uithongeren, liefdesverdriet of niet! Anders komen Uice en ik je broodjes witlof brengen. Twintig broodjes witlof, en die moet je dan allemaal opeten.
Komt dat uithongeren niet gewoon van het afstuderen? Ik herinner me allemaal posts van Volkert dat ie nachtenlang opbleef
Oud 13-06-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
ik ben zelfs gestopt met whiskey drinken
Aaahw. Ik vind je echt wel zielig maar ik denk dat Para ook wel ware woorden zegt. De verschillende stressfactoren in mijn leven (gelukkig zit daar even geen liefdesgedoe bij, momenteel) versterken elkaar ook gigantisch momenteel en dat geeft genoeg reden tot huilen, dus ik herken 't gevoel erdoorheen te zitten wel. Maar het gaat ook weer voorbij en zo, en dan worden dingen anders/beter/beter te verteren.
En oja fuu ik ging weg.
Oud 13-06-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Komt dat uithongeren niet gewoon van het afstuderen? Ik herinner me allemaal posts van Volkert dat ie nachtenlang opbleef
Ja, van stress val je sowieso erg af natuurlijk, of het nou door liefdesperikelen of door afstuderen komt.
Oud 13-06-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
ik wist niet meer wat witlof was moest het googlen. Ranzig spul brrrr.
Oud 13-06-2011, 23:49
Verwijderd
Ja, en op brood is het al helemaal vies, denk ik. Het is dan ook een dreigement.
Oud 13-06-2011, 23:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hmm. Ik heb me er nooit genoeg in verdiept om het verschil zo duidelijk te kunnen zien. Het enige dat ik altijd wist was dat ik het beiden heerlijk vond om naar te luisteren en ik verbaasde me altijd over het grote verschil in muziek van bands die wel in dezelfde 'scene' zaten. Ook weet ik niet wanneer een band tot RIO behoort en wanneer tot kraut. Want voor zover ik weet is bijvoorbeeld Faust RIO én kraut. En ik snap niet waarom.
Nee, Faust is geen RIO. RIO is gewoon een verzamelnaam voor bands die deelnamen aan de RIO-concerten. Daar zaten geen Duitse bands bij, ook omdat RIO zich nu juist tegen de platenlabels keerde, maar krautrock was in het VK redelijk populair.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_in_Opposition
Oud 13-06-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, Faust is geen RIO. RIO is gewoon een verzamelnaam voor bands die deelnamen aan de RIO-concerten. Daar zaten geen Duitse bands bij, ook omdat RIO zich nu juist tegen de platenlabels keerde, maar krautrock was in het VK redelijk populair.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_in_Opposition
"The lineup at this event included: Magma, Faust, the Peter Blegvad trio (including Chris Cutler), Present, Zao, Mats/Morgan, Guapo, NeBeLNeST, Salle Gaveau and GMEA.[4][/b]

Reunions, maar toch.
Oud 13-06-2011, 23:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey! I put some new shoes on and suddenly everything's right
Oud 13-06-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, en op brood is het al helemaal vies, denk ik. Het is dan ook een dreigement.
oh ohja, natuurlijk. Ik heb van mijn moeder chocolade gehad met amandelen en maïsvlokken. Lekker.
Oud 13-06-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Samuel L. Jackson ;x
Citaat:
Fuuuu
*wijst en lacht*
Schrödinger
Schrödinger is offline
Faust nam wel deel aan de RIO-reünieconcerten, misschien is dat waar je op doelt.

Edit: spuit 11.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Steef, ga je van de week wel mee zonnen? Lekker.
Oud 13-06-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Faust nam wel deel aan de RIO-reünieconcerten, misschien is dat waar je op doelt.
Yuh, en toen dacht ik dat ze er wel thuishoorden..
Ach, eigenlijk is het ook /care. Mooie muziek is mooi.

En
Citaat:
Disney ftw!
Heb je Tangled - Rapunzel al gezien? Die is echt leuk!
Oud 13-06-2011, 23:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Yuh, en toen dacht ik dat ze er wel thuishoorden..
Ach, eigenlijk is het ook /care. Mooie muziek is mooi.
Laten we het daar maar op houden.
Oud 13-06-2011, 23:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tangled was wel tof. Maar ik wacht nog steeds een keer op de nieuwe epische Disney van dezelfde hoge klasse als The Lion King of zelfs Pinocchio
Oud 13-06-2011, 23:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je Tangled - Rapunzel al gezien? Die is echt leuk!
Nee, maar die staat wel op de lijst, net als die negerin prinses

Ik zit nu in mijn Despicable Me fase krijg geen genoeg van die film.
Oud 13-06-2011, 23:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tangled was wel tof. Maar ik wacht nog steeds een keer op de nieuwe epische Disney van dezelfde hoge klasse als The Lion King of zelfs Pinocchio
Weinig kans Hans.
Oud 13-06-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het eens met Quis, Volkert, al doet het natuurlijk ontzagwekkend veel pijn. Maar dat doet het nu ook, dus...

Succes, Quis
Godver, ik moet gaan slapen, morgen om half 7 weer de wekker
Ik heb Naked afgekeken Minke! Geweldige film inderdaad! Spanning en drama en ook heel veel humor en vette quotes.

Ga hem zeker nog eens kijken.

(Alleen die Sandra acteert op een irritant amateurklucht-niveau Beetje jammer haar rol )
Oud 13-06-2011, 23:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, iedereen roept van 'zijn' vechtsport dat 'ie de meeste mad skillz heeft. Maar ik weet inderdaad maar heel globaal wat al die dingen inhouden, dus ik moet er straks zelf gaan kijken. Los van dat ik van alles wat wil weet ik ook niet wat in de praktijk het leukste is. Voor hetzelfde geld vind ik het gehups bij capoeira zo leuk dat de rest me gestolen kan worden, of blijkt kickboksen opeens veel gaver dan ik nu voor ogen heb.
nahja, kyukoshin is vooral erg zwaar; degene die het langste klappen kan incasseren wint doorgaans gezien het gros zonder beschermers wordt gedaan. Kickboksen staat ook niet echt bekend om de geraffineerde technieken (wat ook een bepaald soort beoefenaar aantrekt). Ikzelf vind ITF Taekwondo toch een van de leukste dingen; het heeft alle basistechnieken qua boksen en handwerk (van karate), en een grote nadruk op benenwerk. Maar ook ITFTKD begint redelijk te verwesteren (het is een stuk harder geworden, ook bokstechnieken hebben vaak de overhand). Zo braaf en 'correct' als dit zie je helaas bijna nooit meer, behalve misschien in Noord Korea

Oud 13-06-2011, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat het niet meer gaat gebeuren.
Oud 13-06-2011, 23:59
Verwijderd
Tangled lijkt me één van de stomste Disneyfilms van de afgelopen jaren.

Maar ik ben wat dat betreft ook wel erg beïnvloed door de mening van JohnK. En door mijn (enigszins onterechte) Disneyafkeer überhaupt, daar begin ik pas net een beetje overheen te komen, nu ik me in hun vroege shorts verdiep, beter begrijp hoe ontzettend moeilijk hun vroegere animatietechnieken waren, en weleens hun oudere (..betere) films kijk. Fantasia <3
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Weinig kans Hans.
Ja, dat vrees ik ook, Gretel.
Verwijderd
Citaat:
Weinig kans Hans.
Oud 14-06-2011, 00:00
Verwijderd
Citaat:

Maar ik ben wat dat betreft ook wel erg beïnvloed door de mening van JohnK. En door mijn (enigszins onterechte) Disneyafkeer überhaupt, daar begin ik pas net een beetje overheen te komen, nu ik me in hun vroege shorts verdiep, beter begrijp hoe ontzettend moeilijk hun vroegere animatietechnieken waren, en weleens hun oudere (..betere) films kijk. Fantasia <3
Fantasia was ook geweldig. Die heb ik zelfs nog op videoband.
Oud 14-06-2011, 00:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ja, nouja, het is helaas weer 3D en heel mierzoet en standaard, maar het was geen drek zoals Chicken Little of Treasure Planet.
Oud 14-06-2011, 00:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wtf Hoe kan dit
De muzikanten zijn natuurlijk een beetje de linkse tak van het leger. Ze wilden eigenlijk weigeren te spelen voor Abdullah (ze moeten altijd spelen voor een bezoekend staatshoofd), maar uiteindelijk vonden ze dit een beter idee.
Oud 14-06-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Naked afgekeken Minke! Geweldige film inderdaad! Spanning en drama en ook heel veel humor en vette quotes.

Ga hem zeker nog eens kijken.

(Alleen die Sandra acteert op een irritant amateurklucht-niveau Beetje jammer haar rol )
Gaaf dat je hem ook zo goed vindt
En het is het ook zeker waard om hem nog eens te kijken, want het is zo'n film waar je steeds weer nieuwe dingen in ziet/interpreteert/ontdekt. <3

En ik snap op zich wel wat je bedoelt wat betreft Sandra, ikzelf vond het op het randje van karikaturaal maar nog nét kunnen, als komische noot zegmaar.
Oud 14-06-2011, 00:03
Verwijderd
Fantasia is zo mooi <3
Ik had hem ook op videoband ja Inmiddels ook op dvd.
Oud 14-06-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Fantasia was ook geweldig. Die heb ik zelfs nog op videoband.
Ik heb 'm eergisteren voor het eerst gekeken, met een jointje erbij, zonder (op wat vervlogen kinderherinneringen over toverbezems na) te weten wat het was.

Mind = blown.
Oud 14-06-2011, 00:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, dat vrees ik ook, Gretel.
Oud 14-06-2011, 00:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan me herinneren dat ik in '90 als blij kind naar Fantasia ging in de bioscoop, hopend op een mooie Disney-film, en toen werd ik vet teleurgesteld toen ze alleen maar liedjes en muziek lieten horen
Verwijderd
Le Sacre de Printemps vind ik denk ik het gaafste gedeelte in Fantasia. Hoewel ik Nacht op de kale berg ook wel heel erg mooi vind.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me herinneren dat ik in '90 als blij kind naar Fantasia ging in de bioscoop, hopend op een mooie Disney-film, en toen werd ik vet teleurgesteld toen ze alleen maar liedjes en muziek lieten horen
Liedjes?
Alleen maar klassieke muziek
Oud 14-06-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Echt? Ik vond het altijd geweldig om te zien. Vooral die dansende bezems en nijlpaarden enzo.
Oud 14-06-2011, 00:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fantasia kon ik ook pas later waarderen. De 2000 versie, volgens mij
Oud 14-06-2011, 00:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Le Sacre de Printemps vind ik denk ik het gaafste gedeelte in Fantasia. Hoewel ik Nacht op de kale berg ook wel heel erg mooi vind.
Le Sacre du Printemps zit in Fantasia? Dan moet ik die wellicht ook eens kijken.
Verwijderd
Citaat:
En ik snap op zich wel wat je bedoelt wat betreft Sandra, ikzelf vond het op het randje van karikaturaal maar nog nét kunnen, als komische noot zegmaar.
Mwa, ik vond het een erg kluchterige en storende 'komische noot' hoor, erg ge-overact. Paste wbm totaal niet bij de rest van de film en het acteerwerk.

Maar erg goed verder hoor, Johnny is inderdaad een geweldig personage!
Verwijderd

typografie met libellenstaarten /sog
Oud 14-06-2011, 00:08
Verwijderd
Ik weet nog dat ik als kind Fantasia echt prachtig vond, maar ik luisterde zelf ook naar muziek van Mussorgsky enzo. En toen had iemand Fantasia 2000 en die vond ik toen tegenvallen. Misschien zou ik hem nu wel weer eens willen zien, ben wel benieuwd wat daar voor stukken in zitten.
Oud 14-06-2011, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Le Sacre du Printemps zit in Fantasia? Dan moet ik die wellicht ook eens kijken.
Oud 14-06-2011, 00:09
Verwijderd
Citaat:

Met een animatie over de evolutie.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Qua animatie gaat Pinocchio niet meer overtroffen worden, denk ik. Het gebruik van multiplane in die film is het ultieme ding qua Disney.

Maar Ratatouille is beter dan The Lion King.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Liedjes?
Alleen maar klassieke muziek
Ja, hoe dan ook, het was een zware teleurstelling, hopend op een superfilm als The Little Mermaid. Ik denk dat daar toen mijn afkeur van musicals is ontstaan.
Verwijderd
Citaat:
Aw, je hebt Fantasia nooit gezien?
Oud 14-06-2011, 00:10
Verwijderd
Ik vind Le Sacre de Printemps ook één van de mooiste muziekstukken die ik ken. En sowieso, heel die balletgeschiedenis die erbij zit <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten