Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En oja fuu ik ging weg. |
![]() |
||
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_in_Opposition |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Reunions, maar toch. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, eigenlijk is het ook /care. Mooie muziek is mooi. En Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga hem zeker nog eens kijken. ![]() (Alleen die Sandra acteert op een irritant amateurklucht-niveau ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Tangled lijkt me één van de stomste Disneyfilms van de afgelopen jaren.
Maar ik ben wat dat betreft ook wel erg beïnvloed door de mening van JohnK. En door mijn (enigszins onterechte) Disneyafkeer überhaupt, daar begin ik pas net een beetje overheen te komen, nu ik me in hun vroege shorts verdiep, beter begrijp hoe ontzettend moeilijk hun vroegere animatietechnieken waren, en weleens hun oudere (..betere) films kijk. Fantasia <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is het ook zeker waard om hem nog eens te kijken, want het is zo'n film waar je steeds weer nieuwe dingen in ziet/interpreteert/ontdekt. <3 En ik snap op zich wel wat je bedoelt wat betreft Sandra, ikzelf vond het op het randje van karikaturaal maar nog nét kunnen, als komische noot zegmaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar erg goed verder hoor, Johnny is inderdaad een geweldig personage! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet nog dat ik als kind Fantasia echt prachtig vond, maar ik luisterde zelf ook naar muziek van Mussorgsky enzo. En toen had iemand Fantasia 2000 en die vond ik toen tegenvallen. Misschien zou ik hem nu wel weer eens willen zien, ben wel benieuwd wat daar voor stukken in zitten.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar Ratatouille is beter dan The Lion King.
|
|