Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 12:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
positief of negatief
Een beetje van allebei

@Carn: Ik heb nu die filmpjes keihard aan staan win. Ik heb hier nog een DVD "live in texas" liggen geloof ook
Oud 14-06-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
mag ik hopen tenminsten. anders heb ik medelijden met je ouders.
en je kent me niet eens
Oud 14-06-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ik schrijf t wel gewoon op, als iemand er iets van kan bakken, graag!

Technisch trots Colon elongatum problemloses Vorschieben des Gerätes ohne Auffälligkeiten bis zur Bauhinschen Klappe. Terminales Ileum ca. 15 cm einsehbar, im distalen Anteil einzelne kleine Noduli, vereinbar mit lymphatischer Hyperplasie. Hier mehrere Biopsien. Auch im Rückzug stellen sich sämtliche Colonabschnitte unauffällig dar.

V.a. Lymphatische Hyperplasie im terminalen Ileum bei ansonsten unauffälliger totaler Coloskopie bei Colon elongatum.
Ik weet al niet eens wat trots betekent, want ik dacht altijd dat het met een -z werd geschreven. Wtf?
Oud 14-06-2011, 12:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik weet al niet eens wat trots betekent, want ik dacht altijd dat het met een -z werd geschreven. Wtf?
Oh, dat is ook zo. Spelfout van mij, schrijf het automatisch op z'n Nederlands
Oud 14-06-2011, 12:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als een schaakkamp bij jou hetzelfde betekent als bij mij, dan genoeg.

Ik heb schaakles gehad toen ik op de basisschool zat en op de middelbare school hadden we altijd toernooien.

Ben overigens maar naar 2 kampen geweest, in België en Duitsland. Hoewel in Nederland ook een keer, maar dat telt niet.
Cool, potje schaken dan?
Oud 14-06-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ik schrijf t wel gewoon op, als iemand er iets van kan bakken, graag!

Technisch trots Colon elongatum problemloses Vorschieben des Gerätes ohne Auffälligkeiten bis zur Bauhinschen Klappe. Terminales Ileum ca. 15 cm einsehbar, im distalen Anteil einzelne kleine Noduli, vereinbar mit lymphatischer Hyperplasie. Hier mehrere Biopsien. Auch im Rückzug stellen sich sämtliche Colonabschnitte unauffällig dar.

V.a. Lymphatische Hyperplasie im terminalen Ileum bei ansonsten unauffälliger totaler Coloskopie bei Colon elongatum.
Konden het apparaat, ondanks Colon elongatum en zonder bijzonderheden, probleemloos vooruitschuiven tot de Bauhinschen Klappe (soort van klep?). Terminaal Ileum van ongeveer 15 centimeter te zien, in het distale deel enkele kleine Noduli, dit komt overeen met lymphatische hyperplasie. Hier meerdere biopsieën. Ook bij het terugtrekken zijn er geen bijzonderheden te zien in de delen van de darm.

Vooral lymphatiche hyperplasie in terminale illeum bij verder onopvallende coloscopie bij colon elongatum.

Oud 14-06-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Typfoutje, gok ik.
Oud 14-06-2011, 12:58
Verwijderd
Colon elongatum zal trouwens wel een verlengde dikke darm zijn.
Oud 14-06-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Cool, potje schaken dan?
Oh ja, dat kunnen we wel doen, maar je gaat toch winnen, want ik heb al 8 jaar geen schaakbord aangeraakt. Mag wel weer een keertje. Ik heb het wél één keer online geprobeerd, maar toen kon ik niet eens en passant slaan, dus dat schoot ook niet op.

Kun je trouwens ook dammen? Ik snap niets van dammen, ik vond het er nooit interessant uitzien. Beetje saai lijkt het me.
Oud 14-06-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Konden het apparaat, ondanks Colon elongatum en zonder bijzonderheden, probleemloos vooruitschuiven tot de Bauhinschen Klappe (soort van klep?). Terminaal Ileum van ongeveer 15 centimeter te zien, in het distale deel enkele kleine Noduli, dit komt overeen met lymphatische hyperplasie. Hier meerdere biopsieën. Ook bij het terugtrekken zijn er geen bijzonderheden te zien in de delen van de darm.

Vooral lymphatiche hyperplasie in terminale illeum bij verder onopvallende coloscopie bij colon elongatum.

Ja dit dus zo ongeveer, maar dan weet ik nog niet wat het betekent.
Oud 14-06-2011, 13:00
Verwijderd
vandaag iets te veel gepost lange leve het posthunten (H)
Oud 14-06-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat kunnen we wel doen, maar je gaat toch winnen, want ik heb al 8 jaar geen schaakbord aangeraakt. Mag wel weer een keertje. Ik heb het wél één keer online geprobeerd, maar toen kon ik niet eens en passant slaan, dus dat schoot ook niet op.

Kun je trouwens ook dammen? Ik snap niets van dammen, ik vond het er nooit interessant uitzien. Beetje saai lijkt het me.
Daboman naamzoek!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Correspondentie of snelschaken?
Citaat:
Nee, niet erg goed. Schaken is natuurlijk ook veel cooler. Daboman naamzoek.
Verwijderd
Citaat:
vandaag iets te veel gepost lange leve het posthunten (H)
Als je mij inhaalt praten we verder!
Oud 14-06-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ja dit dus zo ongeveer, maar dan weet ik nog niet wat het betekent.
Ik denk dat de gemiddelde Duitse moedertaalspreker er niet veel meer van bakt dan wij, eigenlijk.
Oud 14-06-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Als je mij inhaalt praten we verder!
oke
Oud 14-06-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Correspondentie of snelschaken?

Nee, niet erg goed. Schaken is natuurlijk ook veel cooler. Daboman naamzoek.
Snelschaken kan ik echt niet. Dat hebben we wel vaak geoefend en ik heb ook geprobeerd om me te concentreren, maar dan begin ik te stressen.

Simultaanschaken was trouwens ook altijd een probleem bij mij, want dan was ik steeds afgeleid door het bord van anderen.
Oud 14-06-2011, 13:04
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
jaak ik win
O écht niet .

Er was geen wedstrijd :l
Oud 14-06-2011, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is toch zo?

Oh ik bedoel ook bloemmetje
Mwah, soms

Oh! Meh, ik weet niet. Sinds wanneer hebben trolls zoveel geduld?

OMG 4:00

Ik kom weer helemaal in een LP sfeertje
Oud 14-06-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
O écht niet .

Er was geen wedstrijd :l
sarcasme

help mn oor bloedt van binnen
Oud 14-06-2011, 13:06
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Geldt een geldige CJP/Cultuurkaart dingetje ook als een korting?
Alleen bij bepaalde dingen/winkels/bioscopen/etc.
Oud 14-06-2011, 13:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Snelschaken kan ik echt niet. Dat hebben we wel vaak geoefend en ik heb ook geprobeerd om me te concentreren, maar dan begin ik te stressen.

Simultaanschaken was trouwens ook altijd een probleem bij mij, want dan was ik steeds afgeleid door het bord van anderen.
Ok, meld je even aan op www.redhotpawn.com en PM me je nick daar, dan spelen we een potje correspondentieschaak.
Oud 14-06-2011, 13:08
Verwijderd
het stopt niet met bloeden
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
het stopt niet met bloeden
Dat betekent dat je een vrouw wordt!
Verwijderd
Citaat:
Mwah, soms

Oh! Meh, ik weet niet. Sinds wanneer hebben trolls zoveel geduld?

OMG 4:00
[filmpje]

Ik kom weer helemaal in een LP sfeertje
Ja ik vind ook dat ze te consequent blijft
Oud 14-06-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Dat betekent dat je een vrouw wordt!
khad het over mn oor, dat wat jij bedoelt ben ik net vanaf
Oud 14-06-2011, 13:10
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Deadlock denkt dat ze een troll is
Ja dat weet ik

Toen hij het uitlegde snapte ik het nogsteeds niet .
Ben ik volgens jullie een ook een troll?
Oud 14-06-2011, 13:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een beetje van allebei

@Carn: Ik heb nu die filmpjes keihard aan staan win. Ik heb hier nog een DVD "live in texas" liggen geloof ook
prima optreden. Daarna kwamen de RHCP, wat een aanfluiting was dat zeg toen. Nogsteeds trouwens
Verwijderd
snoopy, ik ben nu toch wel benieuwd wat voor onderzoek dat in godsnaam is geweest. Die eerste zin is eng. 'Het apparaat?!'
Verwijderd
wat is dat troll??
Oud 14-06-2011, 13:12
Verwijderd
Don't feed the troll!!
Oud 14-06-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet ik

Toen hij het uitlegde snapte ik het nogsteeds niet .
Ben ik volgens jullie een ook een troll?
Het was iets computernerderigs, over je C schijf en dan met een adminaccount ofzo wat niet bestaat. Oid.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
wat is dat troll??
Dit is een troll; http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
(volgens wikipedia dan hè?)

En ik ben geen troll
Verwijderd
Oh en ik weet niet of je een troll bent, ik vind je niet waanzinnig irritant, dus als je echt een troll bent doe je iig iets fout

Ik heb wel heel veel vertrouwen in deadlocks computerkennis.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Het was iets computernerderigs, over je C schijf en dan met een adminaccount ofzo wat niet bestaat. Oid.
Ja dat las ik. Dat snapte ik dus niet . Maar m'n gedrag is toch niet trollerig?
Oud 14-06-2011, 13:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy, ik ben nu toch wel benieuwd wat voor onderzoek dat in godsnaam is geweest. Die eerste zin is eng. 'Het apparaat?!'
Colonoscopie (ook wel coloscopie of colonscopie).

http://www.ziekenhuis.nl/index.php?c...ektebeeld_item

Dus het is net zo eng als je denkt

edit: maar ik heb het onder verdoving gehad gelukkig
Oud 14-06-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ja dat las ik. Dat snapte ik dus niet . Maar m'n gedrag is toch niet trollerig?
Zie hierboven.
Oud 14-06-2011, 13:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Oké, de dingen die ik niet weet zijn dus idd alleen maar medische termen.

Sarah nogmaals naamzoek
Oud 14-06-2011, 13:16
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Zie hierboven.
Ja, tegelijk
Oud 14-06-2011, 13:17
Verwijderd
heb ik dan wel een "troll" gedrag???
Edelweiss
Edelweiss is offline
Maar dat admin-gedoetje, was gwn kopieër-plak van de foto. Dus daar zal het wel aan hebben gelegen, denk ik
Verwijderd
Citaat:
heb ik dan wel een "troll" gedrag???
Nee. deadlock zat te trollen.
Oud 14-06-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Maar dat admin-gedoetje, was gwn kopieër-plak van de foto. Dus daar zal het wel aan hebben gelegen, denk ik
Lijkt me wel, want deadlock weet heel goed wat wel en niet kan met computers
Oud 14-06-2011, 13:18
Verwijderd
Anyhow, lekker belangrijk.
Oud 14-06-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
ow
Oud 14-06-2011, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Oud 14-06-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Oké, de dingen die ik niet weet zijn dus idd alleen maar medische termen.

Sarah nogmaals naamzoek
OK, ik kan niet echt Duits, maar wel medisch
Citaat:

Colon elongatum is een lange dikke darm. Dat is gewoon een variatie in je anatomie.
De Bauhinschen klappe is denk ik de klep die tussen je dikke darm en je blindedarm zit. Het terminale ileum is het laatste stukje van de dunne darm. Noduli zijn bobbeltjes. Lymfatische hyperplasie is vergrote lymfeklieren, en daar hebben ze biopsieën uit genomen, dus stukjes weefsel afgehapt voor onderzoek.
De laatste zin is hetzelfde verhaal nog een keer, maar dan korter .
Oud 14-06-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Nee.
I know. Dat hele Admin gedoe was ook vaag. Maar op één of andere manier heb ik dan weer niet het gevoel dat Brenda één of ander computer mastermind is ofzo. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet maken.
Oud 14-06-2011, 13:24
Carn
Carn is offline
yes, NS fail, geen treinen tussen Utrecht en DB.
Oud 14-06-2011, 13:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
I know. Dat hele Admin gedoe was ook vaag. Maar op één of andere manier heb ik dan weer niet het gevoel dat Brenda één of ander computer mastermind is ofzo. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet maken.
Dat admin gedoe was met mij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten