Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral lymphatiche hyperplasie in terminale illeum bij verder onopvallende coloscopie bij colon elongatum. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kun je trouwens ook dammen? Ik snap niets van dammen, ik vond het er nooit interessant uitzien. Beetje saai lijkt het me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Simultaanschaken was trouwens ook altijd een probleem bij mij, want dan was ik steeds afgeleid door het bord van anderen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
(volgens wikipedia dan hè?) En ik ben geen troll ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?c...ektebeeld_item Dus het is net zo eng als je denkt ![]() edit: maar ik heb het onder verdoving gehad gelukkig
||
Citaat:
![]() Sarah nogmaals naamzoek ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
De Bauhinschen klappe is denk ik de klep die tussen je dikke darm en je blindedarm zit. Het terminale ileum is het laatste stukje van de dunne darm. Noduli zijn bobbeltjes. Lymfatische hyperplasie is vergrote lymfeklieren, en daar hebben ze biopsieën uit genomen, dus stukjes weefsel afgehapt voor onderzoek. De laatste zin is hetzelfde verhaal nog een keer, maar dan korter ![]() |
![]() |
|
|