Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 09:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het niet zo heel ingewikkeld eigenlijk, Sean Bean. Je weet toch hoe je Sean uit moet spreken en je weet toch hoe je Bean uitspreekt?
Maar het staat er alsof het rijmt.
Oud 15-06-2011, 09:37
Verwijderd
Mijn man heeft altijd erg veel moeite met woorden als steak, hij maakt daar altijd stiek van
Oud 15-06-2011, 09:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het wel altijd grappig - is eigenlijk hetzelfde hoor - hoe je Engelse woorden eindigend op -ough uitspreekt.
Tough, though, through, lijkt allemaal op elkaar, maar de eindklanken zijn zeer verschillend

1:05
Oud 15-06-2011, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn man heeft altijd erg veel moeite met woorden als steak, hij maakt daar altijd stiek van
Dat doen mijn ouders ook! Misschien is het iets Zuiders.
Oud 15-06-2011, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Dat doen er wel meer
"Attentie, afdeling grill en stiek, voor eigen afdeling alsjeblieft!" wordt er nogal eens bij de AH omgeroepen
Oud 15-06-2011, 09:42
Uice
Uice is offline
Mijn moeder noemde Heather Nova een keer Hiether. Maar je, als je de -er weghaalt is het ook gewoon Hieth.
Oud 15-06-2011, 09:42
Verwijderd
in ons samenlevingscontract staat dat goederen die dienstbaar zijn aan het beroep van één van beiden, niet van allebei zijn. Mijnnnn stethoscoop, van mij van mijij!
Oud 15-06-2011, 09:43
Verwijderd
Mijn vader zegt altijd Donald Duuk, waarbij hij als argument opvoert dat je truck toch ook uitspreekt als truuk. Eh, nee.
Oud 15-06-2011, 09:43
Verwijderd
Citaat:
in ons samenlevingscontract staat dat goederen die dienstbaar zijn aan het beroep van één van beiden, niet van allebei zijn. Mijnnnn stethoscoop, van mij van mijij!
Oud 15-06-2011, 09:45
Verwijderd
In de VS is Rogier wel vaker naar de Shake & Steak geweest, dat leek me zo'n handig geheugensteuntje.. Maar nee, hij maakt er nog steeds Sjeek & Stiek van
Oud 15-06-2011, 09:46
Verwijderd
Ik twijfel altijd over teak (de houtsoort), door mijn ouders uitgesproken als tiek. Klopt dat wel?
Oud 15-06-2011, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Eddie! <3
Oud 15-06-2011, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-06-2011, 09:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Om G. Nolst Trenite maar eens te citeren:
Hmm, geen problemen met dit soort dingen .
Oud 15-06-2011, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfel altijd over teak (de houtsoort), door mijn ouders uitgesproken als tiek. Klopt dat wel?
Ik dacht van wel.
Oud 15-06-2011, 09:50
Verwijderd
Goedemorgen trouwens liefjes!
Oud 15-06-2011, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Hmm, geen problemen met dit soort dingen .
Misschien moet je eens het hele gedicht opzoeken en hardop lezen het is sowieso een gaaf gedicht
Oud 15-06-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je eens het hele gedicht opzoeken en hardop lezen het is sowieso een gaaf gedicht
Waarschijnlijk heeft ie dat allang in zijn hoofd gedaan en heeft ie daar dus geen problemen mee
Verwijderd
Zo, contract en testament gelezen, nu tas inpakken en naar het werk doeg!
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat deed ik net. Nou ja, niet hard-hardop.
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk heeft ie dat allang in zijn hoofd gedaan en heeft ie daar dus geen problemen mee
Maar dit is maar 1 strofe van de tien ofzo, vandaar dat ik 'het hele gedicht opzoeken' zei.
Oud 15-06-2011, 09:56
Carn
Carn is offline
ow wait, hele gedicht.
Oud 15-06-2011, 10:02
Verwijderd
Citaat:
ow wait, hele gedicht.
Oud 15-06-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat Sean Bean echt een waardeloze naam heeft. Ik wil het uitspreken als sien bien of als sjahn bahn maar dat is allebei niet goed.
He! http://forum.scholieren.com/showthre...9#post31672329
Oud 15-06-2011, 10:06
Verwijderd
Ja, ik dacht ook al, er was nog iemand die dat laatst zei!
Oud 15-06-2011, 10:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
godverdomme, wat wordt er weer een hoop afgeroddeld in het saaitopic
Oud 15-06-2011, 10:22
Verwijderd
Ooh Alice: Madness Returns gaat de shelves hitten deze week. Zal ik dan toch dit treurige hoopje hardware de deur uit doen? KEUZES, KEUZES.
Oud 15-06-2011, 10:23
Carn
Carn is offline
voor een matige game? nee joh. Als het nou voor Deus Ex: Human Revolution was gaf ik je gelijk!
Oud 15-06-2011, 10:24
Verwijderd
Welke pagina werd er geroddeld en waarover eigenlijk
Oud 15-06-2011, 10:24
Verwijderd
Tyfstraal op met je "matige game", je hebt het hier tegen een fanboiiiii ja
Oud 15-06-2011, 10:25
Verwijderd
Al gevonden. Zo erg was het toch geen roddelen?
Oud 15-06-2011, 10:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Tyfstraal op met je "matige game", je hebt het hier tegen een fanboiiiii ja
Oud 15-06-2011, 10:27
Verwijderd
Oh nou maar het zou best een matige game kunnen zijn hoor Alleen wil ik daar niets van weten! Ik verkies dan ignorance. Want dat is bliss. En dat is niet goed genoeg; ik ga voor orgasmic
Oud 15-06-2011, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Al gevonden. Zo erg was het toch geen roddelen?
Wat eh, was het dan precies? Want ik ben ook wel benieuwd maar niet zó benieuwd dat ik ga teruglezen </luie aep>
Oud 15-06-2011, 10:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb de volkomen uit de lucht gegrepen suggestie gedaan dat Mephisto het met veel forumsters gedaan heeft.
Oud 15-06-2011, 10:32
Schrödinger
Schrödinger is offline

Jammer dat de muziek minder interessant is.
Oud 15-06-2011, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de volkomen uit de lucht gegrepen suggestie gedaan dat Mephisto het met veel forumsters gedaan heeft.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Oud 15-06-2011, 10:36
Carn
Carn is offline
Hè, de oefenruimte van mn ex-band!

Oud 15-06-2011, 10:37
Schrödinger
Schrödinger is offline

\m/ \m/
Oud 15-06-2011, 10:45
Verwijderd
Pffrt eerst Hurts afzeiken en dan met dit rof komen doen. Jij weet wat omhoog is
Oud 15-06-2011, 10:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Pffrt eerst Hurts afzeiken en dan met dit rof komen doen. Jij weet wat omhoog is
Oud 15-06-2011, 10:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Maar even compenseren dan, anders word ik onzeker over mijn seksualiteit!

Oud 15-06-2011, 10:51
Verwijderd
Volgens mij wordt die dude met z'n witte overhemd toch heus anaal genomen door die mijnheer met z'n rechterarm de lucht in hoor.

En wat een kutmuziek zeg, daar gaat kinneke Jezus hard van huilen. Ondanks de homo-erotische setting op dat plaatje.
Oud 15-06-2011, 10:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Volgens mij wordt die dude met z'n witte overhemd toch heus anaal genomen door die mijnheer met z'n rechterarm de lucht in hoor.
Heb je 'n punt.
Citaat:
En wat een kutmuziek zeg, daar gaat kinneke Jezus hard van huilen. Ondanks de homo-erotische setting op dat plaatje.
SC3 is briljant.

Hier een ander nummer van hetzelfde album, misschien waardeer je die meer:

Oud 15-06-2011, 10:58
Rationeel
Rationeel is offline
even wat linkedin invites de deur uit gedaan
Oud 15-06-2011, 10:59
Verwijderd
Zo dat was weer een kort werkdagje, dikke prima
Oud 15-06-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Hier een ander nummer van hetzelfde album, misschien waardeer je die meer:

[filmpje]
Tacky. Maar als dit éckt op één album staat, zowel dat ene nummer als dit, vind ik het ineens wel heel tof.
Oud 15-06-2011, 11:05
Edelweiss
Edelweiss is offline
Hee!
Oud 15-06-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Oh brr zhe horror. Ik heb echt een miljoen van dergelijke huwelijkse voorwaarden en samenlevingscontracten moeten schrijven bij relatievermogensrecht

Wat echt onzin is, want die dingen staan allemaal opgeslagen, en als notaris doe je gewoon een beetje copypaste
Citaat:
Wat eh, was het dan precies? Want ik ben ook wel benieuwd maar niet zó benieuwd dat ik ga teruglezen </luie aep>
Het was niet echt roddelen. Syori zei dat ze Mephisto wel eens gemeet had, toen werd er door Schrodinger gesuggereerd dat ze dan vast met 'm in het zoenschema stond en toen zei ik dat ik 'm duizend keer gemeet heb en ik ook niet met 'm in het zoenschema sta, dus dat je 'm best kunt meeten en niet met 'm kunt zoenen. Dat ongeveer.
Oud 15-06-2011, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Het was niet echt roddelen. Syori zei dat ze Mephisto wel eens gemeet had, toen werd er door Schrodinger gesuggereerd dat ze dan vast met 'm in het zoenschema stond en toen zei ik dat ik 'm duizend keer gemeet heb en ik ook niet met 'm in het zoenschema sta, dus dat je 'm best kunt meeten en niet met 'm kunt zoenen. Dat ongeveer.
Ja, maar het zoenschema is door jou gemaakt he, dus eventuele "onfortuinlijkheden" of "awkwardheden" zijn dan ineens als sneeuw voor de zon verdwenen Ja, ik trek hier even openlijk de betrouwbaarheid van dat ding in twijfel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten