Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind LO wel nuttig, maar niet zoveel als dat het nu wordt gegeven en ik vind dat je er ook geen cijfers aan moet verbinden. Ik vind het ook nuttig voor samenwerkingsvaardigheden en teambuilding (klas) en natuurlijk voor de motorische ontwikkeling. Ik vind het niet zozeer om mensen zin te laten krijgen in sporten, want dat is idd niet zo. En sowieso moet er meer aandacht naar taal.
||
Citaat:
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vooral vroeger een gymhater was, ook omdat het voor mij op de basisschool toen ik acht, negen was een paar nare psychologische consequenties had m.b.t. niet uitgekozen worden en uitlachen en zo. Ik heb toen een paar gesprekken had met een psychologe die naar mijn 3 grote wensen vroeg. Ze luidden: 1. Een grote doorbraak maken in mijn werk, 2. Gezond blijven en 3. Nooit meer gym hebben. ![]() ![]()
|
Oh en ik vond het ook altijd zo lame dat je sportkleding van de school aan moest (zeg maar die kleuren oid) in de lagere klassen. Wtf maakt dat nou uit.
Ik haatte gym ook, want ik was er heel slecht in.
||
Citaat:
|
Wat ik helemaal belachelijk vond dat de lat voor een voldoende bij bv de coopertest elk jaar hoger kwam te liggen. Je conditie wordt toch niet elk jaar beter? Eerst haalde ik een 7 en in de vijfde oid had ik allang een onvoldoende gehad als ze me niet hadden gematst door extra rondjes op te schrijven.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
In de zesde mocht je uit een aantal dingen kiezen wat je wilde doen, dat was wel leuk. In de vijfde mocht je ook al kiezen, maar dan maar uit twee dingen. Dan waren de keuzes weer zo van: turnen of atletiek. Ja eh, allebei kut met een rietje.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Meneer Meyer had ook twee tepelpiercings, daar waren we erg van onder de indruk toen we dat ontdekten op de wintersport met de 3e
![]() En tijdens de wintersport met de 4e vertelde ie dat ie op het type 'bouwvakker' viel, dat was ook awesome ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
prrr, gymleraren, lekker op de tienermeisjes geilen
![]() Ik vond er nooit iets aan, heb 0-balgevoel en het enige wat ik enigszins kan is schoppen en slaan, en dat krijg je nooit bij gym. Op misschien een 'proefles boksen' na ofzo, maar dat is altijd een grote ellende omdat je altijd mongolen hebt die zich niet kunnen beheersen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wij hadden alleen hardlopen, trefbal, zo'n debiele honkbal variant, voetbal en heel veel hockey
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik vooral stom vond bij gym, is dat we op een gegeven moment álleen nog maar gingen voetballen, en de meeste jongens zaten sowieso op voetbal, dus die konden goed voetballen, dat was errug saai voor mensen die gewoon leuk tegen de bal wilden trappen. En ik zie geen diepte, dus balsporten zijn echt heel kut ![]() In het laatste jaar kregen we keuze-blokken, dat was leuker. Toen ging ik biljarten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
atletiek-dingen vond ik ook een ramp, hoogspringen, verspringen, dat soort onzin. Ik vind het nogsteeds een van de sufste takken van sport die er bestaan. Dat men vroeger niets beters kon bedenken is prima, maar plzzzz.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Afgezien van dat afwijkinkje, doe ik altijd vrolijk mee <3. En dan is er zo'n 'persoon' die altijd jankt en doet om helemaal niets. Zijn we eindelijk begonnen, begint zij weer te janken omdat ze een bal tegen d'r hand kreeg. Ze jankt echt altijd bij gym, en ze krijgt ook altijd wat tegen zich aan.
Ik moest pas janken toen ik een softbal, op korte afstand, tegen me bek aan kreeg geslagen. Dat was terecht. En dan was het nog meer van de schrik dan van de pijn! (al deed het best wel pijn ![]() Niks geleuter over 'pijngrens', want zij jankt echt altijd. Ik ga d'r niet eens meer troosten, net als veel anderen die dit ook overdreven vinden. Het houd alleen maar het spel op. |
![]() |
|
Ik vond alleen teamsporten als basketbal, rugby en unihockey wel leuk. Maar wij gingen altijd softballen. En al die turn/atletiekdingen konden me gestolen worden. Stond ik weer de LO docent te laten zien dat ik echt geen handstand kon.
|
|