Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vooral een gewaagde uitspraak omdat 'ie het niet bepaald op eigen ervaringen kan baseren.
Ja precies
Advertentie
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waar in hemelsnaam baseer je dit op?
Misschien heeft hij een befcursus gevolgd bij Jordy van Loon?
Verwijderd
Citaat:
Met de befkoning nota bene
Verwijderd
Citaat:
Misschien heeft hij een befcursus gevolgd bij Jordy van Loon?
Dat zou Jordy de befgod maken.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind het vooral een gewaagde uitspraak omdat 'ie het niet bepaald op eigen ervaringen kan baseren. Of hij verzwijgt iets.
Hè, jij kent de ins en outs van N00dles' seksleven?
Verwijderd
Mijn ervaring is dat beffen vooral moeilijk is, omdat waar je moet zijn niet echt voorspelbaar is. Ofzo. Je kan niet meteen aanvallen, want dat wordt het - bij mij iig - véél te gevoelig. Dus je moet 't goed opbouwen. Maar ook niet te lafjes.

Pff
Oud 16-06-2011, 14:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
zijn naam is dan ook een anagram van Lord Van No Joy
kak rozijn in mn keelgat
Oud 16-06-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn ervaring is dat beffen vooral moeilijk is, omdat waar je moet zijn niet echt voorspelbaar is. Ofzo. Je kan niet meteen aanvallen, want dat wordt het - bij mij iig - véél te gevoelig. Dus je moet 't goed opbouwen. Maar ook niet te lafjes.

Pff
Ja, echt. Ik kan zelf niet eens uitleggen hoe het zou moeten gebeuren. Ik kan alleen maar zeggen hoe het niet moet.
Oud 16-06-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Hè, jij kent de ins en outs van N00dles' seksleven?
Nee, ik bedoel dat ie zelf geen kut heeft om te voelen hoe het is.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn naam is een anagram van "Nog Meer Geld", maar ik geloof niet dat mijn ouders dat beseften.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Pff
Heb jij gebeft? Of bedoel je dat je zelf moeilijk bent?

Ik voel trouwens juist helemaal niks als ik niet opgewonden genoeg ben, opbouwen is inderdaad belangrijk. Of eigenlijk moet ik gewoon al in de mood zijn.
Verwijderd
Citaat:
Mijn naam is een anagram van "Nog Meer Geld", maar ik geloof niet dat mijn ouders dat beseften.
Verwijderd
Citaat:
Ze wilden er waarschijnlijk 'Nog Meer Geld Kwijt' van maken, maar wisten niet hoe.
Oud 16-06-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Heb jij gebeft? Of bedoel je dat je zelf moeilijk bent?

Ik voel trouwens juist helemaal niks als ik niet opgewonden genoeg ben, opbouwen is inderdaad belangrijk. Of eigenlijk moet ik gewoon al in de mood zijn.
Ik bedoelde mijn ervaring als ontvangende partij Kennelijk ben ik zelf moeilijk dus
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
kak rozijn in mn keelgat
Een poepende rozijn, een rozijn die naar poep smaakt, een rozijnachtige drol, een rozijn die je al eerder hebt uitgepoept, of een chocolade rozijn in je keelgat?
Verwijderd
Ja, of hij is juist alles behalve de befkoning en alle vrouwen vonden het gewoon een beetje zielig om uit te leggen hoe de vork in de steel zat. Als je er zo makkelijk over denkt dan kan het twee kanten op.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ze wilden er waarschijnlijk 'Nog Meer Geld Kwijt' van maken, maar wisten niet hoe.
Nee, het is wel toepasselijk, omdat ik een erg sobere levensstijl heb.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waar in hemelsnaam baseer je dit op?
Fffuuu, hoe moet ik hierop antwoorden zonder over te komen als een opscheppende befkoning?
Oud 16-06-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Fffuuu, hoe moet ik hierop antwoorden zonder over te komen als een opscheppende befkoning?
Verwijderd
Citaat:
Ja, of hij is juist alles behalve de befkoning en alle vrouwen vonden het gewoon een beetje zielig om uit te leggen hoe de vork in de steel zat. Als je er zo makkelijk over denkt dan kan het twee kanten op.
Misschien zeiden ze wel dat-ie heel goed was in beffen, ter compensatie van wat anders.
Verwijderd
Citaat:
Mijn naam is van niks een anagram, geloof ik. Ik heb te veel a's om een anagram van iets te zijn.

Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, een erg sobere levensstijl.

Alsof je in een plaggenhut woont, gehuld in vodden, en een geit hebt die je af en toe melkt.
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik neem aan dat je je ouders vooral geld hebt gekost (vooral als baby/klein kind).
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn naam is van niks een anagram, geloof ik. Ik heb te veel a's om een anagram van iets te zijn.
http://wordsmith.org/anagram/

Kijk zelf maar.
Verwijderd
Citaat:
Haha, echt supermooi dat alle v-leden hier het met hem oneens zijn
Dat zegt ook wel iets, niet dan?
Oud 16-06-2011, 14:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik bedoelde mijn ervaring als ontvangende partij Kennelijk ben ik zelf moeilijk dus
Ah. Ik kon me al niet herinneren dat jij van de ketterij was enzo
Citaat:
Een poepende rozijn, een rozijn die naar poep smaakt, een rozijnachtige drol, een rozijn die je al eerder hebt uitgepoept, of een chocolade rozijn in je keelgat?
Nee, dan had ik 'kakrozijn' gezegd. Er staat een spatie tussen, wat betekent dat het twee woorden zijn.
Citaat:
ahw arme noedel
Ik dacht trouwens dat Noedel van de herenliefde was?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Alsof je in een plaggenhut woont, gehuld in vodden, en een geit hebt die je af en toe melkt.
Sober in vergelijking met de gemiddelde 25-jarige mannelijke inwoner van Nederland, bedoel ik.
Verwijderd
Ik heb nogal een lange naam + achternaam, dus er komen bij mij alleen rare zinnen uit.
Oud 16-06-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:

Pff

Citaat:
Ja, echt. Ik kan zelf niet eens uitleggen hoe het zou moeten gebeuren. Ik kan alleen maar zeggen hoe het niet moet.
Nou ja wel een beetje op het moment zelf --> harder, zachter, meer naar onder, meer naar boven, bla, maar zeggen hoe het niet moet is inderdaad makkelijker

Citaat:

Een vriendin van mij heeft ons een keer een preek van een half uur gegeven dat we zelf verantwoordelijk zijn voor de slechtheid van een man in bed. En sindsdien zijn we allemaal redelijk braaf in het vertellen aan een man als het niet helemaal goed gaat.
Verwijderd
Citaat:

Hard voor je Col!
Verwijderd
Citaat:
Oud 16-06-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Nou kijk, als je zou stellen ''ik ben er heel goed in en zo moeilijk is het niet,'' zou ik dat nog kunnen geloven. Maar jij stelt dat men in het algemeen weinig fout kan doen, terwijl dat dus wel kan. En dat weten wij beter dan jij, lijkt me. Dus als je wil opscheppen over je eigen vaardigheden, be my guest, ik zal niet met ''bluf'' gaan smijten. Maar algemene uitspraken doen over wat vrouwen zouden ervaren is gewoon heel raar.
Verwijderd
Ik moet hier echt om te veel posts lachen, dat ik niet eens de moeite meer neem om ze allemaal te quoten en te 'en. Voor wie zich aangesproken voelt, deze is voor jullie: <3
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Maar wel met een blackberry met internet!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

waarschijnlijk is je naam dan een anagram van de kreet die je vader slaakte toen hij zijn vrouw zag uitscheuren op het moment dat jij je koppie naar buiten stak

AAAAAAAAAAAaaaaaaakkgrtnnnng!
Verwijderd
Alles wat daar uitkomt is Thais ofzo.
Oud 16-06-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
godver.
Verwijderd
Citaat:
Ah. Ik kon me al niet herinneren dat jij van de ketterij was enzo

Nee, dan had ik 'kakrozijn' gezegd. Er staat een spatie tussen, wat betekent dat het twee woorden zijn.

ahw arme noedel
Uice
Uice is offline
Noedel trekt gewoon vrouwen aan die heel snel tevreden zijn.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja wel een beetje op het moment zelf --> harder, zachter, meer naar onder, meer naar boven, bla, maar zeggen hoe het niet moet is inderdaad makkelijker
Oh, op het moment zelf, ja. Dan kun je richtingaanwijzer spelen (dan voel ik me trouwens altijd zo'n zeikwijf , maar ik zou zo niet kunnen verwoorden hoe iemand het zou moeten.
Verwijderd
Citaat:
waarschijnlijk is je naam dan een anagram van de kreet die je vader slaakte toen hij zijn vrouw zag uitscheuren op het moment dat jij je koppie naar buiten stak

AAAAAAAAAAAaaaaaaakkgrtnnnng!
Wie weet!
Oud 16-06-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Nou kijk, als je zou stellen ''ik ben er heel goed in en zo moeilijk is het niet,'' zou ik dat nog kunnen geloven. Maar jij stelt dat men in het algemeen weinig fout kan doen, terwijl dat dus wel kan. En dat weten wij beter dan jij, lijkt me. Dus als je wil opscheppen over je eigen vaardigheden, be my guest, ik zal niet met ''bluf'' gaan smijten. Maar algemene uitspraken doen over wat vrouwen zouden ervaren is gewoon heel raar.
Ik ben het hier mee eens Mijn ervaring is overigens wel dat mannen die weten hoe het moet in het algemeen niet snappen wat er mis kan gaan. Dus dat spreekt voor Noedels. Maar er zijn ook genoeg mannen die zeggen dat ze niet snappen wat er mis kan gaan en het toch niet bepaald goed doen
Oud 16-06-2011, 14:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moet hier echt om te veel posts lachen, dat ik niet eens de moeite meer neem om ze allemaal te quoten en te 'en. Voor wie zich aangesproken voelt, deze is voor jullie: <3
echt he, wat een heerlijk topic is dit <3
Oud 16-06-2011, 14:46
Edelweiss
Edelweiss is offline
(ja, ik weet dat dit niet aan mij was, maar toch; )

Als ik alleen m'n voornaam doe:

Anagrams for: Bridget

11 found. Displaying all:
Deb Girt
Deb Trig
Deb Grit
Bed Girt
Bed Trig
Bed Grit
Debt Rig
Bird Get
Beg Dirt
Bet Grid
Bet Gird

Wtf ?

En met m'n achternaam erbij is het te lang
Verwijderd
Citaat:
Oh, op het moment zelf, ja. Dan kun je richtingaanwijzer spelen (dan voel ik me trouwens altijd zo'n zeikwijf , maar ik zou zo niet kunnen verwoorden hoe iemand het zou moeten.
Ik zou het sowieso best ongemakkelijk vinden om in saai een handleiding te gaan schrijven over hoe je mij het beste kunt beffen
Verwijderd
Oh maar nu was ik vast weer te serieus.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het hier mee eens Mijn ervaring is overigens wel dat mannen die weten hoe het moet in het algemeen niet snappen wat er mis kan gaan. Dus dat spreekt voor Noedels. Maar er zijn ook genoeg mannen die zeggen dat ze niet snappen wat er mis kan gaan en het toch niet bepaald goed doen
En ik denk eigenlijk vooral 'mannen die niet weten wat er mis kan gaan, doen maar wat/hebben geen idee'.
Verwijderd
Citaat:
Oh maar nu was ik vast weer te serieus.
Welnee!
Oud 16-06-2011, 14:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ach, als ze maar slikken.
Oud 16-06-2011, 14:47
Carn
Carn is offline