Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog zo'n soort grap: Hoe is Hitler gestorven?
Spoiler
kan ik ook wel besmuikt om grinniken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "De homeopathische behandeling bestaat in het voorschrijven van homeopathica, extreme verdunningen van stoffen die dezelfde symptomen als de te bestrijden ziekte zouden oproepen." Simpel gezegd: Als je dus verkouden bent gooien ze een stofje dat je ook verkouden maakt in water. Dat stofje is dan ongeveer een miljoen keer verdund (of meer) en ze denken dat je daar dan afweerstoffen voor opbouwt, waardoor je er beter van wordt. Ongeveer. Het is complete onzin, nooit wetenschappelijk aangetoond. |
![]() |
||
![]() Oh en mijn school is zo erg aan de homeopathie dat er allemaal arnica etc. in het EHBO-kastje zit ![]() ![]() Ik geloof trouwens wel dat bepaalde dingen kunnen werken (ja, ook zonder placebo-effect). Ik vertrouw er alleen niet blindelings op, wat dat is gewoon dom en gevaarlijk. Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Waarom deden de joden niet mee aan de WO II ?
Spoiler
|
![]() |
|
homeopathie is het idee dat als je van stofje X het tot in het onmogelijke verdund, en dat je lichaam er dan resistent van wordt. Complete bullshit natuurlijk.
Natuurlijke geneesmiddelen, dat is iets anders, maar wordt vaak onder de zelfde noemer 'homeopathie' voorgeschreven ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een van mijn mentoren is echt een zwaar antroposofische extreem idealistische ouwe man en hij gelooft dus wel keihard in homeopathie terwijl hij nota bene chemicus is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik zeg het nu misschien wat bitchy maar mensen hebben er altijd zoveel gezeik over dat ik het hierbij maar even vertel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() En wat anderen mals vlees vinden vind ik vaak nog te taai, verwerkt vlees zoals gehakt en worst kan ik goed eten maar daar vind ik de smaak niet zo bijzonder van. Mijn lievelingsvlees was altijd quorngehakt. Steeds als we dat aten zei ik 'mam wat heb je het gehakt lekker gemaakt'. Maar dat was geen gehakt dus. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|