Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 18:56
Verwijderd
Net zoiets als: weet je wat mijn oog ziet? jouw oog.
Advertentie
Oud 20-06-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik had het over mijn moeder.
Aha.
Oud 20-06-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Aha.
Oud 20-06-2011, 18:58
Verwijderd
Spaghetti eten.
Oud 20-06-2011, 18:59
Rivka
Rivka is offline
Done Azèche!
Oud 20-06-2011, 19:11
Verwijderd
LURKERS!
Oud 20-06-2011, 19:13
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
LURKERS!
Als je zo probeert te verdoezelen dat jijzelf een van de meest diehard lurkers bent hier faal je.
Oud 20-06-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
LURKERS!
rustig ze hebben niet geleerd dat kijken naar anderen onbeleefd is. Daar kunnen zij ook niet saandoen, het heeft met de opvoeding te maken.
Oud 20-06-2011, 19:15
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
rustig ze hebben niet geleerd dat kijken naar anderen onbeleefd is. Daar kunnen zij ook niet saandoen, het heeft met de opvoeding te maken.
Jij hebt vast niet geleerd dat roddelen achter mensen hun rug moet. Ook een kwestie van opvoeding?
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt vast niet geleerd dat roddelen achter mensen hun rug moet. Ook een kwestie van opvoeding?
Dat was sarcstisch bedoeld.
Verwijderd
Citaat:
Als je zo probeert te verdoezelen dat jijzelf een van de meest diehard lurkers bent hier faal je.
Maar ik ben tenminste een geregistreerde lurker die af en toe post.
Oud 20-06-2011, 19:17
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat was sarcstisch bedoeld.
Bij mij was het ook wel sarcastisch hoor . Maar een erg gemene.
Oud 20-06-2011, 19:17
Verwijderd
Geregistreerde lurkers: Welke fora lurken jullie?
Oud 20-06-2011, 19:18
Verwijderd
Eigenlijk alleen hier, maar wel op andere subfora van s.com waar ik niet post. En 1x per maand ofzo op Viva om mijn vrouwenhaat weer een beetje groter te maken
Oud 20-06-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Bij mij was het ook wel sarcastisch hoor . Maar een erg gemene.
Het spijt me zeer.
Oud 20-06-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Geregistreerde lurkers: Welke fora lurken jullie?
Hier en onzin omdat het over mij gaat, en nog een andere site alleen steeds minder omdat
de site niet vaak meer wordt bezocht door de forummers.
Oud 20-06-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk alleen hier, maar wel op andere subfora van s.com waar ik niet post. En 1x per maand ofzo op Viva om mijn vrouwenhaat weer een beetje groter te maken
Viva? Wtf?
Oud 20-06-2011, 19:20
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat doe ik ook af en toe. Ik lurk ook wel mee als er hier een failure-Viva-topic aandacht krijgt.
Oud 20-06-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Viva? Wtf?
Het viva forum is echt fantastisch, maar je moet er niet te vaak komen. Een aantal van die vrouwen
Oud 20-06-2011, 19:22
Verwijderd
Oh mijn dispuut heeft ook een forum trouwens, maar dat is een privé-forum dus dat telt niet.
Oud 20-06-2011, 19:23
Verwijderd
Deze bijvoorbeeld: http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/111911
Oud 20-06-2011, 19:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die keukenrolenquete
Oud 20-06-2011, 19:24
Verwijderd
Ken ik al, blijft goed.
Oud 20-06-2011, 19:25
Rivka
Rivka is offline
Oud 20-06-2011, 19:26
Verwijderd
Op s.com lees ik met veel plezier seksualiteit, psychologie en Liefde & Relatie, maar ik post er nooit.
Oud 20-06-2011, 19:27
Verwijderd
Ja heel soms op seksualiteit, als ik me echt niet kan inhouden
Oud 20-06-2011, 19:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik mijd alleen Psychologie, omdat ik mezelf niet aan een ban wil helpen. Maar ik lees het LJH-topic wel vaak ter jolijt ende vermaeck.
Oud 20-06-2011, 19:28
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Op s.com lees ik met veel plezier seksualiteit, psychologie en Liefde & Relatie, maar ik post er nooit.

Smullen geblazen is dat altijd
Oud 20-06-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ik mijd alleen Psychologie, omdat ik mezelf niet aan een ban wil helpen. Maar ik lees het LJH-topic wel vaak ter jolijt ende vermaeck.
Daarom post ik er niet inderdaad
Verwijderd
Citaat:
Guilty pleasure.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook heel soms, maar ik vind er niet echt veel aan.
Oud 20-06-2011, 19:31
Verwijderd
Seksualiteit heeft best potentie maar er komen alleen maar kereltjes van 15 die zich met elkaar willen aftrekken Een gemiddeld saaitopic is leerzamer
Verwijderd
Citaat:
Ik ook heel soms, maar ik vind er niet echt veel aan.
Waarom wordt er altijd een shitload aan topics over samen pijpen, aftrekken, etc geopend? Volgens mij is het niet zó normaal.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik kan me nooit inhouden.

Citaat:
Ja, dat dus. Ik lees er soms wel, maar de helft van wat er wordt gezegd snap ik gewoon niet.
Oud 20-06-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Seksualiteit heeft best potentie maar er komen alleen maar kereltjes van 15 die zich met elkaar willen aftrekken Een gemiddeld saaitopic is leerzamer
Circlejerks ftw.
Verwijderd
Citaat:
Jaaaah en leuker.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dat dus. Ik lees er soms wel, maar de helft van wat er wordt gezegd snap ik gewoon niet.
Hoezo? Het is toch heel redelijk om een einde aan je leven te willen maken als je je grote teen gekneusd hebt?
Oud 20-06-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Het is toch heel redelijk om een einde aan je leven te willen maken als je je grote teen gekneusd hebt?
Dan was ik al 4,7 jaar dood nu.

one wacht ik had hem gebroken
Oud 20-06-2011, 19:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dan was ik al 4 jaar dood nu.
Nee, natuurlijk moet je het niet echt doen! Je moet een poging ondernemen waarvan je weet dat het niet gaat lukken, zodat je lekker veel aandacht krijgt.
Oud 20-06-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Nee, natuurlijk moet je het niet echt doen! Je moet een poging ondernemen waarvan je weet dat het niet gaat lukken, zodat je lekker veel aandacht krijgt.
Oud 20-06-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
En des te dramatischer, des te meer aandacht je krijgt!
Oud 20-06-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Uhm. Ja, nee. Ik denk het niet. Ik snap gewoon niet hoe iemand een pagina vol kan schrijven over hoe ze zich voelde in de bus naar het station, of wat een drama het is om boodschappen te doen.

Ik ben daar niet intelligent genoeg voor.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een overdosis homeopathische pillen.
Verwijderd
Citaat:
En des te dramatischer, des te meer aandacht je krijgt!
Op een andere manier wel.
Oud 20-06-2011, 19:37
Verwijderd
Oh, ww-spel verhaal!
Oud 20-06-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Uhm. Ja, nee. Ik denk het niet. Ik snap gewoon niet hoe iemand een pagina vol kan schrijven over hoe ze zich voelde in de bus naar het station, of wat een drama het is om boodschappen te doen.

Ik ben daar niet intelligent genoeg voor.
diegene moet een blog bij houden met wat diegene allemaal heeft meegemaakt elke dag.
Oud 20-06-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
diegene moet een blog bij houden met wat diegene allemaal heeft meegemaakt elke dag.
Ik zou niet eens de discipline hebben om een blog bij te houden, en ik zou niet weten wat ik erin moest zetten.
Oud 20-06-2011, 19:39
Verwijderd
Dorpeling opgegeten!
Oud 20-06-2011, 19:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zou niet eens de discipline hebben om een blog bij te houden, en ik zou niet weten wat ik erin moest zetten.
Is dit sarcastisch?
Oud 20-06-2011, 19:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een overdosis homeopathische pillen.
nou ja, als je maag barst door de hoeveelheid

Regels voor berichten