Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2011, 22:53
Verwijderd
Uice is een optie, maar ik denk dat we met Sann meer zekerheid hebben, al moet je daarvoor mij vertrouwen als ik zeg dat mijn stem op Onait Sirch echt was. Naast mij is Sann namelijk nog de enige die in dat rijtje stond en nog leeft, en er móet iemand uit dat rijtje slecht zijn omdat het gelijkspel was. Nu staat ze ook in het rijtje van Michelangelo en daar klopt ook iets niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2011, 22:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nee, voornamelijk vanwege Michelangelo's posts. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik al die monsterposts slechts vluchtig gelezen heb, zoals ik al zei ben ik de hele avond druk geweest met raiden. Ik ga morgen bijlezen
Dat zou ik doen, want als je ze goed gelezen hebt kom je tot de conclusie dat het nergens over gaat. Ik ontkracht al zijn verdenkingen hier: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post31719627.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:06
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Uice is een optie, maar ik denk dat we met Sann meer zekerheid hebben, al moet je daarvoor mij vertrouwen als ik zeg dat mijn stem op Onait Sirch echt was. Naast mij is Sann namelijk nog de enige die in dat rijtje stond en nog leeft, en er móet iemand uit dat rijtje slecht zijn omdat het gelijkspel was. Nu staat ze ook in het rijtje van Michelangelo en daar klopt ook iets niet.
Hmm daar zit wat in. Volgens mij is het niet mogelijk dat er behalve Arpos geen enkele wolf in het Onait Sirch-lijstje staat, want de verrader kan dan geen gelijkspel maken wat ie ook gestemd heeft..toch? Tenzij er dorpelingen zijn die gelogen hebben over hun stem maar dat zou wel heel lame zijn.
Enige manco aan die theorie is, zoals je zelf ook al zei, dat ik jou moet vertrouwen. En ik weet nog niet wie ik vertrouw tbh. Wie zegt me dat jij niet zelf de tweede wolf bent naast Uice ipv Sann?
En verder zie ik even niet wat er niet klopt aan het lijstje van Michelangelo.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:16
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
wachtwachtwacht het kan wel.

arPos
Interglot (dorpeling?)
Schrödinger (dorpeling?)
Uice (wolf?)
Syori (wolf?)
Onait Sirch (Wolf)
Eye of Sauron (dorpeling)

3 stemmen

Onait Sirch
Absinthe (dorpeling?)
Heksjuh (Dorpeling)
.sann (verrader?)
arPos (Wolf)
Michelangelo (dorpeling)

3 stemmen
Sann of Absinthe is verrader, en heeft op een random persoontje gestemd.

Het kan dus wel. Als Sann of jij de verrader is ipv een wolf. Dat de verrader op een random persoontje gestemd heeft die ronde is niet eens zo'n gekke gedachte, gezien het feit dat het tussen twee wolven ging.
Ik zeg niet direct dat het zo gegaan is, alleen dat de mogelijkheid wel bestaat.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Hmm daar zit wat in. Volgens mij is het niet mogelijk dat er behalve Arpos geen enkele wolf in het Onait Sirch-lijstje staat, want de verrader kan dan geen gelijkspel maken wat ie ook gestemd heeft..toch? Tenzij er dorpelingen zijn die gelogen hebben over hun stem maar dat zou wel heel lame zijn.
Enige manco aan die theorie is, zoals je zelf ook al zei, dat ik jou moet vertrouwen. En ik weet nog niet wie ik vertrouw tbh. Wie zegt me dat jij niet zelf de tweede wolf bent naast Uice ipv Sann?
En verder zie ik even niet wat er niet klopt aan het lijstje van Michelangelo.
Ja dat is prima mogelijk. Absinthe is de verrader, de rest van de wolven staan onder ArPos en dat zijn Schrodinger en Uice.

Ik geloof eigenlijk helemaal niet dat Absinthe de verrader is, maar ik weet zeker dat ik niet slecht ben, dus ik kom er ook niet uit
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
wachtwachtwacht het kan wel.

arPos
Interglot (dorpeling?)
Schrödinger (dorpeling?)
Uice (wolf?)
Syori (wolf?)
Onait Sirch (Wolf)
Eye of Sauron (dorpeling)

3 stemmen

Onait Sirch
Absinthe (dorpeling?)
Heksjuh (Dorpeling)
.sann (verrader?)
arPos (Wolf)
Michelangelo (dorpeling)

3 stemmen
Sann of Absinthe is verrader, en heeft op een random persoontje gestemd.

Het kan dus wel. Als Sann of jij de verrader is ipv een wolf. Dat de verrader op een random persoontje gestemd heeft die ronde is niet eens zo'n gekke gedachte, gezien het feit dat het tussen twee wolven ging.
Ik zeg niet direct dat het zo gegaan is, alleen dat de mogelijkheid wel bestaat.
Zoals ik al zei, de mogelijkheid die .sann over het hoofd ziet in haar calculatie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:20
Verwijderd
Die mogelijkheid heb ik genoemd, lezen jullie mijn posts wel?

Op basis van ronde 5:
OF 3 wolven onder ArPos OF 2 wolven EN 1 verrader. Sowieso 3 badguys in rijtje: Interglot, Schrodinger, Uice, Syori, EoS.
1 wolf OF 1 verrader tussen Absinthe, .sann en Michelangelo.

Edit: in deze post dus: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31719283
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:25
Verwijderd
Anyhow: ik vind het kut dat ik nu onder vuur lig. Ik heb verdorie bijna gelijk op Sabir gezeten, ik heb Onait voor Fantome ziener bleek al verdacht genoemd, ik heb het eerst fout gehad met arPos, maar ook daarbij ben ik geheel bijgedraaid. Ik heb Mr. Mark als verrader eruit geholpen. En nu maak ik een foutje. Mag het een keer? Bovendien was ik niet de enige die Michelangelo verdacht. We MOETEN overmorgen een wolf pakken, anders is het gewoon einde verhaal en verliezen we.

Dus laten we alsjealsjeblieft op Uice of Schrodinger stemmen, ik ben er zeker van dat zij de laatste wolven zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:28
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Die mogelijkheid heb ik genoemd, lezen jullie mijn posts wel?

Op basis van ronde 5:
OF 3 wolven onder ArPos OF 2 wolven EN 1 verrader. Sowieso 3 badguys in rijtje: Interglot, Schrodinger, Uice, Syori, EoS.
1 wolf OF 1 verrader tussen Absinthe, .sann en Michelangelo.

Edit: in deze post dus: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post31719283
blah je hebt die mogelijkheid idd genoemd. Excuses, ik zal maar stoppen met posten totdat ik ook daadwerkelijk de tijd heb genomen om al die monsterposts te lezen. Maar dat ga ik echt morgen doen, het is laat en ik ben moe.
Zoals ik nu kan zien lijkt Uice me de beste optie, zo'n beetje alle theorieën die nu rondcirculeren noemen hem als wolf. Maargoed, eerst de eetronde afwachten, als we het lijstje nog verder kunnen invullen hebben we wellicht veel meer zekerheid ineens.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Zoals ik nu kan zien lijkt Uice me de beste optie, zo'n beetje alle theorieën die nu rondcirculeren noemen hem als wolf.
Nee, er is één theorie die mij als wolf noemt: die van .sann. Alle andere verdenkingen richting mij heb ik ontkracht, voor zover ze al serieus te nemen waren.

Met die van .sann moet iets mis zijn, al ben ik er nog niet achter wat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is prima mogelijk. Absinthe is de verrader, de rest van de wolven staan onder ArPos en dat zijn Schrodinger en Uice.

Ik geloof eigenlijk helemaal niet dat Absinthe de verrader is, maar ik weet zeker dat ik niet slecht ben, dus ik kom er ook niet uit
Nou ja, je zegt praktisch hetzelfde als ik. Dat wordt een lastige
En ik verdenk je dus niet omdat je een foutje maakt, maar omdat je verkeerd in het lijstje staat. Maar goed, dat sta ik in jouw ogen ook, dus het is aan anderen wat daarmee te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 12:54
Verwijderd
Ik heb alles gelezen en het is vrij vervelend voor mij omdat iedereen met het vingertje naar de ander wijst. Ik ben wel blij dat ik uiteindelijk Michelangelo toch heb vertrouwd, maar het is jammer dat hij er nu uit ligt want verder vertrouw ik niemand. Het is lastig om me hier een mening over te vormen, in ieder geval sowieso voordat ik de uitslag van de eetronde zie. Maar er is één ding waarvan ik nu zeker ben (en ik weet dat ik hier gezeik om krijg, maar dat komt omdat ik er eerst niet zeker van was én omdat jullie mij niet vertrouwen):

Edit: Denk er nog even over na eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 20:14
Verwijderd
Is er nog geen uitslag ?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 20:17
Verwijderd
Geel is er druk mee bezig!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 20:40
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Alvast een verontschuldiging voor de spelfouten. Kusjes.

Eetronde 7

Interglot was woedend! Hoe kon een halve gare, bekakte, over zijn samowar gestruikelde, nietsnut van die Geel hier komen en zijn trucjes hier voor haar neus uitvoeren! Hoe durfde hij! Ze zou...!.... Ze zou hem krijgen! Stampvoetend – en met elke keer dat ze stampvoette kraakte er iets ergens diep in de centrale – met één voet draaide ze rondjes om haar andere voet.

Eye of Sauron deed zijn grote steenoven open en haalde hete, stomende Onait Sirch eruit. Grijnzend liep hij naar hem toe terwijl hij steeds harder begon te praten.
“Je dacht toch niet dat ik je zomaar zou laten gaan! Haha, nee. Nee, nee. Hoe kon ik? Jij!, mijn uitgekomen droom! Jou wikkelde ik in mijn deegwaren. Eindelijk eens was mijn deegwaren de baas over de mens dan andersom! JOU KON IK TOCH NIET LATEN GAAN!”
Opeen barstte Eye of Sauron in tranen uit en snikkend stopte hij een vinger van Onait Sirch in zijn mond. Sinds de dood van Onait Sirch heeft hij alleen maar deegpoppen gemaakt van Onait Sirch. Op ware grootte. Ingekleurd. In zijn opbergkast lager er precies negenentachtig. En allemaal misten ze één vinger. Want, EoS kon het niet over zijn hart krijgen om OS helemaal op te eten, maar hij móést weten of hij goed gelukt was! Anders was het natuurlijk geen echte OS.

.sann had van Schrödinger een iPad ontfutseld. Hoe Schrödinger aan een iPad kwam, was heel makkelijk. Hij had een deal met een niet nader te noemen electronicamultinational een afspraak dat hij hun producten zou verkopen. Dit deed Schrödinger dan ook trouw. Maar hij had opgemerkt dat de producten van de Jabloko beter verkochten. Daarom hij had hij weer met Interglot een andere afspraak dat Interglot een deel van de winst zou krijgen als zij Schrödingers waar zo kon veranderen dat het op Jabloko-producten leken. Dat wilde Interglot wel. Dus, beste lezer als je een iPad, iPhone, of een Mac hebt met een omhulsel van bijvoorbeeld Windows, vrees dan. Het is waarschijnlijk radioactief.

In ieder geval, met haar “”””iPad”””” was .sann aan het opzoeken over Tsjetsjeense terroristen. Ze wist niet waarom, maar ze had die informatie nodig. Opeens kon ze niet zonder. Ze had het zoveel nodig dat ze er soms opgewonden van raakte. Dan moest ze op haar handen gaan staan, eerst met beide benen de lucht in, en daarna snel haar linkerbeen naar beneden gooien. Alleen zo kon ze de ijzeren veer in haar baarmoeder loswinden.

De androide-gesteldheid van .sann ter zijde, .sann was zich dus aan het verdiepen in Tsjetsjeense terroristen. Maar ze had het maar moeilijk, want de meeste sites waren in het Tsjetsjeens, en al het Tsjetsjeens dat ze sprak was datgene wat arPos tegen haar had gezegd. “As ho hints ju.” en “Begk ma bil.” Ze zou naar Interglot moeten gaan voor hulp.

Absinthe’s loket was weer eens gesloten. Maar Absinthe sliep niet. Ik bedoel, orakels slapen nooit!n Absinthe had zich aangepast aan het zaken doen in Rusland. Dat hield vooral in dat ze op de meest curciale tijdstippen opeens moest gaan sluiten. En soms af en toe tussendoor, zodat mensen dachten dat het een cruciale tijdstip was.
Eigenlijk kwam Absinthe helemaal niet uit Rusland. Ze was niet eens geboren als een orakel! Nou ja, ze was wel geboren als een orakel, maar niet als een boomorakel. Ooit was ze een orakel geweest met de kracht om van gedaante te wisselen. Ze reisde de hele wereld rond en op elke plek veranderde ze in een wezen of voorwerp waarmee ze zou opvallen als een orakel. Als ze in Griekenland in een vaag iets ergens in een grot was veranderd, dan zou ze niet genoeg aandacht gekregen hebben. In Griekenland was ze in een hermafrodiet veranderd. Als mensen haar wilden bezoeken en een voorspelling wilden, moesten ze het bed delen met haar.
Of in Nederland! O, die ene keer dat in Nederland was. Ze was veranderd in een profeet! De moorden die de Nederlanders voor hadden gepleegd! Haar kleine twijgjes sidderden er nog steeds van als ze daaraan terugdacht. Ze had ook een perfect tijdstip gekozen om erheen te gaan; rond de mileniumwisseling! Ze was gek op mileniumwisselingen! Uit haar rechterarm had ze een kleine dwerg-neger getoverd die zogenaamd haar hulpje was, en zelf was ze veranderde in iets dat in Nederland bekend staat als een buitenlander. Met de toepasselijke naam Rashid had ze veel lol beleefd.
Maar dat was toen. Jaren geleden. Ze was alweer vergeten wat ze had gedaan vóórdat ze Jezus Christus had gespeeld. Maar een aantal jaren geleden had ze er genoeg van gehad. Ok, ze had er geen genoeg van gehad, ze had er nog steeds even veel plezier in gehad. Maar, toen, iemand! – als ze toch eens wist wie! – had alle orakels in de wereld een gedwongen één gedaante aan te nemen en had ook de mobiliteit van de orakels afgenomen. Sindsdiens was ze een boom. Ze haatte bomen. En toch was er niet veel in haar macht dat ze kon doen om de mensen in dit dorpje dwars te zitten. Maar ze deed haar best, o, ze deed zeker haar best.

Interglot stond al zeven uur rondjes te draaien om haar ene been en de Centrale werd steeds onrustiger. De medewerkers van de centrale hadden geconstateerd dat er twee van de twee-en-halve koelinstallaties het niet meer deden. En ergens in een donker hoekje waar nooit iemand kwam – behalve soms een verdwaalde kakkerlak – was een een leiding gesprongen en er lekte een substantie uit.
Interglot werd maar steeds bozer en bozer. Ondertussen was .sann bij de deur van de Cenrale aangekomen en bonkte ze erop. En ook EoS stond daar te gillen. Hij wilde een grotere steenoven zodat hij meer Onait Sirch’s per keer kon bakken.

Van het ene moment op het andere was het voorbij. Voor Interglot. Ze kon het niet meer aan. Al die jaren dat ze door niemand begrepen werd! Hoe geniaal ze was! En eindelijk, EINDELIJK! was ze in een dorpje gekomen waar ze haar nodig hadden en moest die Geel weer langs komen! Ze kon het niet meer aan.

Ze knapte. En diep binnen in haar ontsnapte al haar genialiteit, met een flinke scheut magie aangedikt met vodka.

Nadat haar binnenste was geknapte onplofte ze. De energie die daarbij vrij kwam was enorm. .sann en EoS werden teruggeslingerd naar naar hun eigen huizen – de magie in de energie zorgde ervoor dat hen niets overkwam. De Cenrale kreeg de hardste klap die het ooit te verduren had gekregen. Maar omdat het een Russische Cenrale was onplofte het nog net niet. Als er ook nog maar één iemand een stap had gezet in de Centrale – dan zou het ontploft zijn. Maar de magie uit Interglot deed een Harry Potter-achtig kunstje en iedereen in de Centrale bevroor.

Voor hoelang de Petrificus Totalus spreuk werkte en wanneer de Centrale dan zou ontploffen? Lees het de volgende keer!


Deelnemerslijst:

1. Schrödinger
2. Syori
3. Sabir (weerwolf)
4. Uice
5. arPos (weerwolf)
6. .sann
7. Onait Sirch (weerwolf)
8. Little Phoebe (dorpeling/geliefde)
9. snoopy (dorpeling/geliefde)
10. Michelangelo (dorpeling)
11. Röps (evilziener)
12. Eye of Sauron
13. Interglot (dorpeling)
14. Mr.Mark (verrader)
15. Bright Blue (tovenaar)
16. Fantôme (ziener)
17. Furby Feeder (dorpeling)
18. Vegs (dorpeling)

19. Absinthe
20. Heksjuh (dorpeling)


Blauw = opgehangen.

Rood = opgegeten
Groen = gestorven van liefdesverdriet



De wolven aten Interglot. Ze was een dorpeling.

Er zijn nog twee wolven, een verrader en 3 "dorpelingen" over. Volgende ronde is een hangronde. Er kan dus nog van alles gebeuren.

Over de wincondities moeten Kat en ik het nog hebben, daar posten we later wel iets over.

Nog meer kusjes
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 28-06-2011 om 20:49. Reden: Niks geen spelfouten! Kusjes ;) xooxoxooxooxooxoxox <3
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 20:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
*staat op uit graf*
kill that damn wolves!!
*is weer dood*

[edit] om geen nieuwe, blijkbaar ongewenste, post te maken: ik heb toch inhoudelijk niks gepost? maar prima, dan was dit de laatste [/edit]
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 28-06-2011 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 20:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Fantôme, volgens mij heb je al twee keer gepost terwijl je dood was. En al heb je dat nog maar één keer gedaan: hierbij een uiterst vriendelijke, doch dringende waarschuwing. Voor iedereen, trouwens. Kusjes.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Dan toch Interglot? Ergens is het wel frappant dat die eigenlijk al het hele spel de dood heeft kunnen ontlopen.
Ik wou het zelf eigenlijk niet zeggen, maar inderdaad .

Succes lieve dorpelingen!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 22:37
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Meh... ziet er naar uit alsof de wolven mij verdacht proberen te maken.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 22:48
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Liefjes, over de wincondities:

Ze zijn zoals in de spelregels staan m.b.t. de situatie waarbij er meer wolven zijn dan dorpelingen. Als er dus meer weerwolven zijn dan dorpelingen (verrader hoort noch bij de weerwolven noch bij dorpelingen, wolfsbane en slet horen wel bij dorpelingen) dan winnen de wolven.

Als het zover komt dat er één wolf en één dorpeling over is en de volgende ronde is een

- Hangronde: dan winnen de dorpelingen
- Eetronde: dan winnen de wolven


Hier wordt niet over gediscussieerd.

Kusjes
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Liefjes, over de wincondities:

Ze zijn zoals in de spelregels staan m.b.t. de situatie waarbij er meer wolven zijn dan dorpelingen. Als er dus meer weerwolven zijn dan dorpelingen (verrader hoort noch bij de weerwolven noch bij dorpelingen, wolfsbane en slet horen wel bij dorpelingen) dan winnen de wolven.

Als het zover komt dat er één wolf en één dorpeling over is en de volgende ronde is een

- Hangronde: dan winnen de dorpelingen
- Eetronde: dan winnen de wolven


Hier wordt niet over gediscussieerd.

Kusjes
Ook eetronde met slet of bane?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 10:06
Verwijderd
Ik ben geen wolf, maar vind het zielig als er één wolf over is en die nog maar weinig kans heeft om te winnen. Stomme wincondities, maar die discussie heb ik wel vaker gevoerd. En nu ga ik eens kijken wat er gisteren gebeurd is..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Is er nog geen uitslag ?
Mensen die om kwart over 9 al om de uitslag gaan zeuren

En verder; jammer dat het de slet of de bane niet was. Ik ga mijn stem op Sann nu doorgeven, ze is toch geband.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 10:55
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik ga mijn stem op Sann nu doorgeven, ze is toch geband.
@ spelleider:
Ik mag natuurlijk niets posten maar mag ik opmerken dat dit in dit spel met superspelers (en nee dat is geen sarcasme) al de 3e non-conformity is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 10:58
Verwijderd
Huh, wat?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:21
Verwijderd
Ja, maar goed, die ban van Sann, daar kunnen de fb's weinig aan doen, natuurlijk. En Sabir is gewoon niet handig geweest. Geen spelleider kan 20 pm's tegelijk versturen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
In elk geval functie-gerel info van sabir ronde 1, het na 19:30 laten stemmen van michelangelo (vorige ronde of die ervoor)
en nu de ban van sann.
Beetje jammerlijke zaken die het verloop van het spel zouden kunnen beinvloeden (goed over de ban zijn geen regels)
Hoezo het na 19.30 laten stemmen van mij?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Hoezo het na 19.30 laten stemmen van mij?
Die heb ik ook even gemist...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:32
Verwijderd
En de post(s) van arPos doet mij nog meer geloven dat Sann wolf is. Zeuren over dingen die tegen hem (als wolf) werken.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En de post(s) van arPos doet mij nog meer geloven dat Sann wolf is. Zeuren over dingen die tegen hem (als wolf) werken.
Lol, inderdaad... nou ja, of jij zit hier nu de boel te manipuleren...

Ik stem op Uice, denk ik. Zou het anders ook niet weten. Ik denk dat Uice en jij of sann de laatste wolven zijn.

En sorry dat ik niet zo actief post, ben er niet zo bij dit spel. En ja, ik weet dat dat out of character klinkt, en dat is ook zo, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:46
Verwijderd
Aargh, stem nu mee op sann
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:11
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Balen dat de FBs nooit vertellen waarom iemand geband is, ben nu wel heel nieuwsgierig naar de reden van Sanns ban

maargoed, ik heb alles goed doorgelezen nu. Ik denk nu dat Absinthe de verrader is. De ban van Sann komt haar wel heel goed uit, ineens opent ze fanatiek de aanval op Sann omdat ze weet dat deze zich niet langer kan verdedigen, en hiermee leidt ze subtiel de aandacht weg van de echte wolven: Uice en waarschijnlijk Schrödinger.
Uice blijft maar roepen dat ie de verdachtmakingen van Michelangelo allang ontkracht heeft, maar als ik die posts van Michelangelo zo lees is het weliswaar voornamelijk gebaseerd op vermoedens (Michelangelo was immers geen ziener), maar het is zeker niet totale onzin. En bovendien heeft Michelangelo een belangrijk ding mee: ik weet nu dat hij ter goeder trouw was toen hij zijn vermoedens typte (want hij bleek dorpeling toen hij werd opgehangen, een ophanging waar ik overigens niet achter stond.) Iets bij jou nog maar de vraag is Uice.

Syori, ik wil jou dan ook oproepen om samen met mij op Uice te stemmen. Sann kan deze ronde vanwege haar ban niet meestemmen. (toch? toen ik een aantal jaar terug een ban had, heeft Vlinder voor mij gestemd. Heeft Sann geen vriend op dit forum die voor haar kan stemmen of zo?) Iig, ik weet vrij zeker dat Uice's stem toch niet echt is, maar Absinthe's verradersstem is dat zeker wel. En we moeten niet hebben dat het dadelijk gelijkspel wordt of zo, want dan vliegt er alsnog een dorpeling uit.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:18
Verwijderd
Godver, nee, ik BEN NIET DE VERRADER.
Lees even goed terug, ik heb dit al eerder gezegd, maar ik was de eerste die arPos aanviel, volgens mij ook de eerste die Onait Sirch aanviel, degene die het gelijkspel tussen die twee in gang zette (want sommigen wilden gewoon alleen arPos stemmen, en daar hadden we niets aan gehad). Zeker dat laatste zegt toch wel genoeg, hoop ik? Waarom zou ik in godsnaam als slechterik twee wolven tegelijk opofferen?
En lees iets minder ver terug, de aanval op Sann zet ik helemaal niet nu opeens in, het was mij al duidelijk dat ik Sann zou stemmen op het moment dat Michelangelo onschuldig bleek. LEZEN MENSEN. Aargh.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:18
Verwijderd
Oh, en forum.scholieren.com/banlist
Viezigheden posten dus. Jaja.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:20
Verwijderd
Syori, ik weet niet of ik jou kan vertrouwen, en eigenlijk vertrouw ik EoS wel, maar hij speelt het spel gewoon stom, ik wil jullie beide dus oproepen om Sann te stemmen.

Heel evt. wil ik nog wel wijzigen naar Uice, maar van Sann ben ik gewoon veel zekerder, dus het is stom om dat risico te nemen, vind ik.
Ik kan jullie ervan verzekeren dat Sann wolf is, als ze dat niet is, heeft er een goeierik met de stemmen lopen kloten en dat niet gezegd, en dat kan ik me niet voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Toch bizar hoe men nu op mij gaat stemmen met als enige motivatie dat er op mij gestemd wordt. Het is gewoon opeens een soort geaccepteerd feit dat ik wolf ben, zonder dat daar ook maar één redelijk argument voor gegeven wordt. EoS, Schrödinger: haal één overtuigende verdenking van mij aan. Eén post, één theorie, die erop wijst dat ik wolf ben.

Ik ga voor .sann, want ik wil niet dood.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dus:

Uice
EoS
Schrödinger(?)

.sann
Uice
Absinthe(?)
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:29
Verwijderd
Ik heb geen idee of ik Uice kan vertrouwen, maar ik denk dat ik maar gewoon bij Sann blijf staan. Dan hou ik de eer in elk geval aan mezelf als het hierna afgelopen is, want dan zat ik in elk geval wel goed (in het geval van gelijkspel of in het geval van Uice = verrader of wat dan ook). Ik zou mezelf voor m'n kop slaan als ik nu mee zou gaan op uice en dat dan blijkt dat ie onschuldig is.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:44
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Godver, nee, ik BEN NIET DE VERRADER.
Lees even goed terug, ik heb dit al eerder gezegd, maar ik was de eerste die arPos aanviel, volgens mij ook de eerste die Onait Sirch aanviel, degene die het gelijkspel tussen die twee in gang zette (want sommigen wilden gewoon alleen arPos stemmen, en daar hadden we niets aan gehad). Zeker dat laatste zegt toch wel genoeg, hoop ik? Waarom zou ik in godsnaam als slechterik twee wolven tegelijk opofferen?
En lees iets minder ver terug, de aanval op Sann zet ik helemaal niet nu opeens in, het was mij al duidelijk dat ik Sann zou stemmen op het moment dat Michelangelo onschuldig bleek. LEZEN MENSEN. Aargh.
Ik weet toch wel vrij zeker dat ik de eerste ben die de aanval op Arpos inzette, ik zat al zo'n beetje vanaf het begin van het spel op hem. Even teruggezocht, en inderdaad, al in het eerste topic. Arpos heeft ook al vanaf de allereerste ronde op mij gezeten.
Maargoed, Arpos speelde als een deurknop. Zelfs de andere wolven hadden hem al vrij snel opgegeven.
Belangrijker vind ik dat die bewering dat jij als eerste voor Onait ging gewoon niet waar is. Dat was namelijk Michelangelo. Dit zei hij, nog voordat bekend werd dat Fantome ziener was,
Ik kan helaas niet quoten uit een gesloten topic
Michelangelo zei:
Fijn, ik kan jou ook niet meer serieus nemen.

Mijn 2 hoofdverdachten zijn ook ArPos en Onait Sirch.

Die andere 2 wolven kom later in een grotere posts.


Nadat Fantome was opgehangen, en Arpos en Onait dus eigenlijk al ontmaskerd waren, zei hij:

Dat kan ik je wel vertellen: Snoopy, Onait Sirch en ArPos.

En van die laatste 2 weet ze dat ze wolven zijn. Onait viel ze al eerder aan (dat snapte ik niet toen watn ik vond hem niet verdacht) maar ze was overtuigt.

ArPos lijkt mij duidelijk.

En om nou niet iedereen onder ArPos te knallen lekker gelijkspel maken tussen ArPos en Onait of niet? Of gewoon eerst ArPos en dan Onait?

Interglot blijft voor mij nog niet helemaal zeker een wolf hoor.. Ik heb het gevoel dat we hier gemanipuleerd worden. Maar ik heb vandaag geen tijd iig want ik ga nu weer leren.


Pas daarna kom jij met die suggestie. En bovendien doet Sann hetzelfde

Absinthe zei:
*leest een beetje sneller het topic door *

Ik denk dat Michelangelo gelijk heeft wat betreft wie ze opgevraagd heeft; snoopy, arpos en Soija/Onait. Heb ik over die laatste twee irritantjes toch gelijk gehad
Gaan we voor gelijkspel tussen die twee vandaag? Want dan stem ik op Onait Sirch.

edit: het lijkt erop dat we dat niet gaan doen? Vind ik vrij jammer eigenlijk. Ik stem in elk geval op één van de twee, als ik er mee mee krijg naar Onait Sirch dan stem ik daarop. En anders ehh, ja, dan maakt het geen zak uit op wie van de twee ik stem.


Sann zei:
Ik ga wel mee op Onait, niks mis met een beetje verdeling.

Ik denk dat je gewoon met andermans veren pronkt Absinthe. Je bent inderdaad voor Arpos en Onait gegaan, maar pas nadat Michelangelo al met die suggestie kwam en beide heren eigenlijk al zo goed als dood waren. Dat noemt men redden wat er te redden valt, niets meer.

En je hebt inderdaad gisteren ook al verdachtmakingen richting Sann geuit, neemt niet weg dat die ban je enorm goed uit komt.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:45
Verwijderd
Nee, natuurlijk komt die ban me niet goed uit. Maar goed, doe wat je wil, ik blijf me niet verdedigen. Je zult het straks zien Of niet natuurlijk, want de kans is ook nog aanwezig dat Uice en Sann allebei wolven zijn. Daar hoop ik heel erg op.
En ik heb geen zin in terug zoeken, maar ik heb totaal los van alles en iedereen arPos al aangevallen op zijn maffe aanval op jou ineens. Volgens mij was dat voor ieder ander, maar dat weet ik neit zeker. Net als dat ik als eerste - los van alles en iedereen - tegen Soija begon over dat ie veel te aardig speelde en dat dat in zijn geval verdacht is.

En nog één ding; over dat gelijkspel tussen arPos en Soija; de suggestie was al wel gemaakt, maar nog niemand durfde te zeggen op Onait Sirch te gaan stemmen. Daar was ik absoluut de eerste mee, dat weet ik 100% zeker. Daarna volgden Heksjuh en Sann, en uiteindelijk ook Michelangelo.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:51
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Toch bizar hoe men nu op mij gaat stemmen met als enige motivatie dat er op mij gestemd wordt. Het is gewoon opeens een soort geaccepteerd feit dat ik wolf ben, zonder dat daar ook maar één redelijk argument voor gegeven wordt. EoS, Schrödinger: haal één overtuigende verdenking van mij aan. Eén post, één theorie, die erop wijst dat ik wolf ben.

Ik ga voor .sann, want ik wil niet dood.
Typisch wolvengedrag weer. Je blijft maar roepen dat de argumenten tegen je zo onredelijk zijn en zo, maar ik zie je ook geen moeite doen om ze te weerleggen. Bang dat je in een hoek gedrukt wordt of zo?

Citaat:
Ik heb geen idee of ik Uice kan vertrouwen, maar ik denk dat ik maar gewoon bij Sann blijf staan. Dan hou ik de eer in elk geval aan mezelf als het hierna afgelopen is, want dan zat ik in elk geval wel goed (in het geval van gelijkspel of in het geval van Uice = verrader of wat dan ook). Ik zou mezelf voor m'n kop slaan als ik nu mee zou gaan op uice en dat dan blijkt dat ie onschuldig is.
En dit vind ik indekken. Aangeven dat Uice een beetje verdacht is, zodat je dat als argument kunt gebruiken voor je eigen onschuldigheid het geval dat hij er toch aan gaat, maar niet daadwerkelijk op hem willen stemmen omdat je weet dat hij wolf is. Ik ben alleen maar meer zeker nu. Mijn stem op Uice blijft staan.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:52
Verwijderd
Aaargh, ik ga hier niet meer op in
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:07
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik heb het nog niet helemaal met Kat besproken, maar ik heb met .sann afgesproken dat ik haar mond zal zijn tot het einde van dit spel. En, voor degene die dat wil weten; we communiceren via Facebook. Ze zal vandaag dus ook haar stem doorgeven via Facebook en zo kan ze mee doen in het spel.

[spelleider]Of het wel of niet goed is dat wij - als spelleiders - dit toelaten mag nu niet besproken worden.[/spelleider]
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 16:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Typisch wolvengedrag weer. Je blijft maar roepen dat de argumenten tegen je zo onredelijk zijn en zo, maar ik zie je ook geen moeite doen om ze te weerleggen. Bang dat je in een hoek gedrukt wordt of zo?
Er zíjn geen argumenten tegen mij. De argumenten die er waren héb ik al weerlegd. Dus ik vraag je nogmaals: noem één post, één theorie, die erop wijst dat ik wolf ben.

Het ging in feite zo:

Michelangelo: "Ik denk eigenlijk de Uice wolf is, want twee plus twee is negentien."
Uice: "Nee, twee plus twee is vier, en bovendien heeft dat nergens iets mee te maken."
Iemand anders: "Ja, Uice een wolf, dat zou heel goed kunnen."
Uice: "Nee, hoezo?"
Nog iemand anders: "Jawel jawel, Uice is vast een wolf."
Nog iemand anders: "Hm, de meeste theorieën die nu rondcirculeren zijn tegen Uice, dus ik stem ook wel op hem."
Uice: "Welke theorieën?"
EoS: "Ha, typisch wolvengedrag!"
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 16:04
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Excuus ik bedoel je vraag aan de spelleiders om rustig aan te doen met het posten van de uitslag


Dat bedoel ik niet, sabir is degene die daar fout zat aangezien sabir geen informatie die voortvloeit uit haar functie mag weergeven (op het forum, via pm, real life msn o.a.).
Verder wil ik helemaal geen vingertjes wijzen.
Arpos! Wil jij even je mond houden, ja? Want de grootste noncommortation, of wat voor ding ook, is dat jij hier vrolijk aan het rondkletsen bent terwijl je dood bent. En doden! praten! niet!! Je gezeur rondstrooien doe je maar als het spel afgelopen is? Omdat je nu deze topic vervuilt? dus. Houd je praatjes lekker bij je ofzo! pzhlst.

Liefs en kusjes xoxoxoxo! van je spelleiders.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 16:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
.sann stemt vanavond op Uice.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 17:05
Verwijderd
Hm. Zou het zo kunnen zijn dat EoS verrader is en dat hij nu op wolf Uice stemt, omdat die toch al onder vuur ligt, en zo dorpelingen met zich meetrekt en dat de volgende ronde ik verdacht ben omdat ik niet mee wilde gaan op Uice, en dat men dan op mij gaat stemmen i.p.v. op Sann? Want dan wordt in de volgende eetronde Syori gegeten ofzo, en winnen de wolven.

Ik denk: Uice en Sann zijn de wolven, EoS is de verrader.
Maar goed, daarvan weet ik alleen dat tweede zeker.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 18:48
Verwijderd
Of schrödinger en Sann de wolven, dat kan ook. Omdat Schrödinger speelt zoals hij ooit heeft gezegd wolf te spelen, én omdat, toen ik vorige ronde op Schrödinger wilde gaan stemmen maar Michelangelo ook verdacht, Sann ineens aandrong op Michelangelo. Of niet per se aandrong; maar mijn keuze om Schrödinger te stemmen, negeerde.
En wat Uice al zegt, eigenlijk zijn er maar weinig écht concrete verdenkingen richting hem.
Ik hoop dus nogmaals dat SYORI (waar ben je ) mee op Sann wil stemmen.
En zo kan EoS natuurlijk al helemaal goed de verrader zijn.

Ik vrees Schrodinger en Sann wolf, Eos verrader. Ik hoop Uice en Sann wolf, Eos verrader. Zo.
Nu heb ik wel genoeg gezegd.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Of schrödinger en Sann de wolven, dat kan ook. Omdat Schrödinger speelt zoals hij ooit heeft gezegd wolf te spelen, én omdat, toen ik vorige ronde op Schrödinger wilde gaan stemmen maar Michelangelo ook verdacht, Sann ineens aandrong op Michelangelo. Of niet per se aandrong; maar mijn keuze om Schrödinger te stemmen, negeerde.
En wat Uice al zegt, eigenlijk zijn er maar weinig écht concrete verdenkingen richting hem.
Ik hoop dus nogmaals dat SYORI (waar ben je ) mee op Sann wil stemmen.
En zo kan EoS natuurlijk al helemaal goed de verrader zijn.

Ik vrees Schrodinger en Sann wolf, Eos verrader. Ik hoop Uice en Sann wolf, Eos verrader. Zo.
Nu heb ik wel genoeg gezegd.
Hm, maar als Syori niet meer online komt, en Uice is onschuldig, hebben we sowieso Sann eruit gespeeld En als ze wel online komt: STEM SANN!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 19:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Of schrödinger en Sann de wolven, dat kan ook.
Of jij bent wolf, dat kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #86, deel 2
Spelleider
500 26-06-2011 21:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.