Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2011, 14:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zit nog steeds in spanning te wachten of ik een feedbacksessie kan krijgen voor mijn Watchmen-essay. Gek genoeg vind ik dat veel belangrijker dan mijn eindscriptie.
Snyder ftw

Spoiler
Oud 01-07-2011, 14:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Michael Bay, ook zo'n goede regisseur.
Oud 01-07-2011, 14:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
bestaat dat blad eigenlijk nog?
Oh. Blijkbaar niet

Hoe moeten mijn dochters nou ooit leren dat je ook zwanger kunt worden als je vriendje zich aftrekt een kamer verderop?!

Oh ja, ze kunnen de Fancy lezen
Oud 01-07-2011, 14:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een ex van mij dacht echt een keer dat ze zwanger was omdat ze mij aftrok. Misschien las ze weleens de Break Out!
Oud 01-07-2011, 14:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Een ex van mij dacht echt een keer dat ze zwanger was omdat ze mij aftrok. Misschien las ze weleens de Break Out!
Hoe oud was ze?
Oud 01-07-2011, 14:40
Verwijderd
Zo. Hoofdstuk 1, 2, 3 én 4 af. Nu nog durven opsturen. *wiebel*
Oud 01-07-2011, 14:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoe oud was ze?
13/14
Oud 01-07-2011, 14:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Michael Bay, ook zo'n goede regisseur.
Ik ben nog steeds moe van Dark of the Moon: http://www.thecultcorner.com/recensi...mers-dark-moon
Carn
Carn is offline
Citaat:
13/14
;D
Carn
Carn is offline
Mart Smeets betrapt op EGO-gebruik
NOS trekt wielerjournalist terug uit De Avondetappe

Kort voor het begin van de van Tour de France is de wielerwereld opgeschrikt door een nieuw dopinggeval. Mart Smeets, de zelfbenoemde Boss van de wielerjournalisten, testte bij een ‘out of competition’-controle positief op het zelfversterkende middel EGO. Dat maakte de UCI vanochtend bekend.

In het bloed van televisiepresentator troffen dopingcontroleurs abnormaal hoge eigenwaardes aan, een indicatie voor het gebruik van EGO. Dit middel vergroot de zelfingenomenheid en verkleint het vermogen tot zelfrelativering. Bijwerkingen zijn vetzucht, clichématig taalgebruik en een liefde voor opvallend gekleurde overhemden.

In afwachting van de contra-expertise heeft de NOS de presentator op non-actief gesteld. Smeets zal niet deelnemen aan de komende serie Avondetappes, een praatprogramma dat Smeets de laatste jaren domineerde. “We beraden ons nog op volgende stappen”, zegt NOS-directeur Jan de Jong, “De heer Smeets heeft de ethische code van Studio Sport ernstig geschonden. Misschien sturen we hem wel met vervroegd pensioen.”

“Ik ben hier echt doodziek van”, zegt collega sportjournalist Herbert Dijkstra. “Mart heeft al die jaren de uitzendingen van de Tour gedomineerd. Als geen ander wist hij het wielrennen met het goede van het leven te combineren. Terwijl anderen aan tafel een gesprek probeerden te voeren, luisterde Mart alleen naar zichzelf en hief hij een goed glas rode wijn. En het leek allemaal zo natuurlijk te gaan.”

Niet iedereen in de Tourkaravaan is verrast. Een sportcommentator die anoniem wil blijven: “Vaak zat ik naar De Avondetappe te kijken en dacht ik: dit kan helemaal niet, dit is gewoon onmogelijk. Drie weken lang iedere dag met een aantal nietszeggende Nederlanders aan tafel zitten en het leuk blijven vinden, kan gewoon niet zonder af en toe wat te snoepen uit de pot met de verboden middelen.” Smeets zelf ontkent het dopinggebruik. “Ik heb van nature gewoon een enorm ego.”
Uice
Uice is offline
Citaat:
Snyder ftw

Spoiler
Ja, tijdens het schrijven raakte ik er ook steeds meer van onder de indruk hoe slecht die film is.
Oud 01-07-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Mart Smeets betrapt op EGO-gebruik
NOS trekt wielerjournalist terug uit De Avondetappe

Kort voor het begin van de van Tour de France is de wielerwereld opgeschrikt door een nieuw dopinggeval. Mart Smeets, de zelfbenoemde Boss van de wielerjournalisten, testte bij een ‘out of competition’-controle positief op het zelfversterkende middel EGO. Dat maakte de UCI vanochtend bekend.

In het bloed van televisiepresentator troffen dopingcontroleurs abnormaal hoge eigenwaardes aan, een indicatie voor het gebruik van EGO. Dit middel vergroot de zelfingenomenheid en verkleint het vermogen tot zelfrelativering. Bijwerkingen zijn vetzucht, clichématig taalgebruik en een liefde voor opvallend gekleurde overhemden.

In afwachting van de contra-expertise heeft de NOS de presentator op non-actief gesteld. Smeets zal niet deelnemen aan de komende serie Avondetappes, een praatprogramma dat Smeets de laatste jaren domineerde. “We beraden ons nog op volgende stappen”, zegt NOS-directeur Jan de Jong, “De heer Smeets heeft de ethische code van Studio Sport ernstig geschonden. Misschien sturen we hem wel met vervroegd pensioen.”

“Ik ben hier echt doodziek van”, zegt collega sportjournalist Herbert Dijkstra. “Mart heeft al die jaren de uitzendingen van de Tour gedomineerd. Als geen ander wist hij het wielrennen met het goede van het leven te combineren. Terwijl anderen aan tafel een gesprek probeerden te voeren, luisterde Mart alleen naar zichzelf en hief hij een goed glas rode wijn. En het leek allemaal zo natuurlijk te gaan.”

Niet iedereen in de Tourkaravaan is verrast. Een sportcommentator die anoniem wil blijven: “Vaak zat ik naar De Avondetappe te kijken en dacht ik: dit kan helemaal niet, dit is gewoon onmogelijk. Drie weken lang iedere dag met een aantal nietszeggende Nederlanders aan tafel zitten en het leuk blijven vinden, kan gewoon niet zonder af en toe wat te snoepen uit de pot met de verboden middelen.” Smeets zelf ontkent het dopinggebruik. “Ik heb van nature gewoon een enorm ego.”
<3
Oud 01-07-2011, 14:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben nog steeds moe van Dark of the Moon: http://www.thecultcorner.com/recensi...mers-dark-moon
Citaat:
Als de film zijn climax bereikt zijn we al zo doodgegooid met robots, explosies en gevechten, dat het ons weinig meer had kunnen schelen als Rambo, John McClane en de Terminator op de rug van een vuurspuwende draak hun entree hadden gemaakt.

Heb je die Michael Bay-film met Scarlett Johansson en Ewan McGregor gezien, The Island? Mijn god. Het is nog nét geen The Sound of Music, maar het komt akelig dicht in de buurt.
Oud 01-07-2011, 14:48
Verwijderd
[aandachshoermodus] ffffffhthtt ik moet in therapie of zo. Waarom vind ik dit zo verschrikkelijk spannend?! [/aandachtshoermodus]
Oud 01-07-2011, 14:49
snoopy
snoopy is offline
@ Quis: maar dat is toch logisch? Ik heb ook ontzettend zitten shaken toen ik m'n scriptie ging inleveren. Maar ik zou het wel gewoon doén nu, dan is het klaar. En als er dan iets niet goed is dan hoor je het wel!

Oh ja, en ik kwam een huis tegen op funda wat ik érg leuk vind. Maar het is een miljoen (!) boven ons budget
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[aandachshoermodus] ffffffhthtt ik moet in therapie of zo. Waarom vind ik dit zo verschrikkelijk spannend?! [/aandachtshoermodus]
Zie je wel dat je toch lesbische dingen hebt gedaan met je kamergenootje!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo raar hoor! Het gaat wel om je scriptie.
Oud 01-07-2011, 14:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het ook heul eng hoor! Is het trouwens bachelor of master?
Oud 01-07-2011, 14:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme is heb hongerrrrr
Oud 01-07-2011, 14:55
Uice
Uice is offline
Citaat:

Heb je die Michael Bay-film met Scarlett Johansson en Ewan McGregor gezien, The Island? Mijn god. Het is nog nét geen The Sound of Music, maar het komt akelig dicht in de buurt.
Nee, Dark of the Moon is de eerste Bayfilm die ik gezien heb sinds Bad Boys, toen ik een kleine knul was.
Oud 01-07-2011, 14:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, Dark of the Moon is de eerste Bayfilm die ik gezien heb sinds Bad Boys, toen ik een kleine knul was.
Het is echt een heel fascinerende film, vanwege zijn overdonderende waardeloosheid.
Oud 01-07-2011, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmm ik had nog een paar tortillas en die zijn heel lekker met suiker, alsof het pannenkoeken zijn
Oud 01-07-2011, 14:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is echt een heel fascinerende film, vanwege zijn overdonderende waardeloosheid.
Misschien maar eens een kans geven dan, als ik nog eens iets over Bay moet schrijven.
Oud 01-07-2011, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
vinden jullie het ook zo vervelend als je net een mailtje de deur uit doet richting een klant en dan beseft dat je er 'kusss' onder hebt gezet ipv 'met vriendelijke groet' ?
Oud 01-07-2011, 15:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is een soort The Room, maar dan met een groter budget.
Oud 01-07-2011, 15:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
vinden jullie het ook zo vervelend als je net een mailtje de deur uit doet richting een klant en dan beseft dat je er 'kusss' onder hebt gezet ipv 'met vriendelijke groet' ?
... Nee, dat heb ik nooit.
Oud 01-07-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen klanten, maar naar leraren vind ik dat inderdaad ook best wel vervelend!
Oud 01-07-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
@ Quis: maar dat is toch logisch? Ik heb ook ontzettend zitten shaken toen ik m'n scriptie ging inleveren. Maar ik zou het wel gewoon doén nu, dan is het klaar. En als er dan iets niet goed is dan hoor je het wel!
Ja maar nog like, niet eens de conclusie, die moet nog. Maar pfffff, ik tril echt helemaal, dat lijkt me toch niet normaal?

Citaat:
Zie je wel dat je toch lesbische dingen hebt gedaan met je kamergenootje!

Citaat:
Ik vind het ook heul eng hoor! Is het trouwens bachelor of master?
Master!
Oud 01-07-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Dat overkomt me nooit. Ik heb eerder dat ik formele mailtjes stuur naar vrienden.
Oud 01-07-2011, 15:05
Rationeel
Rationeel is offline
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oud 01-07-2011, 15:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb ook zin in het weekend!
Oud 01-07-2011, 15:08
Verwijderd
Goeiemiddag.
Oud 01-07-2011, 15:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat overkomt me nooit. Ik heb eerder dat ik formele mailtjes stuur naar vrienden.
Dit ja. Laatst nog een mail met vriendelijke groet aan mijn man gestuurd. Ja, dat hoor ik dan vervolgens nog 4 dagen

En aaaaww.... mijn kat kwam me net een dood babymuisje brengen. Het was heel schattig, hij was oprecht trots. Wel zielig, want ik gooide het weg, ging ie bij de bak staan miauwen. Ook wel zielig voor het muisje, want dat is dood
Oud 01-07-2011, 15:11
snoopy
snoopy is offline
Hebben jullie dat trouwens ook met inpakken? Dat het eerst netjes in stapeltjes op je bed ligt, dan wordt het chaos, dan nog meer chaos en dan ineens zit toch alles in die koffers?

edit: eigenlijk had ik dat nooit voordat ik kinderen had, dus misschien is dat iets wat daarbij hoort
Oud 01-07-2011, 15:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hebben jullie dat trouwens ook met inpakken? Dat het eerst netjes in stapeltjes op je bed ligt, dan wordt het chaos, dan nog meer chaos en dan ineens zit toch alles in die koffers?
Nee. Ik tyf alles wat ik nodig heb ik een koffer en tien minuten later is alles ingepakt.
Oud 01-07-2011, 15:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee. Ik tyf alles wat ik nodig heb ik een koffer en tien minuten later is alles ingepakt.
Zie edit. Ik deed het vroegâh ook zoals jij
Oud 01-07-2011, 15:13
snoopy
snoopy is offline
Hm. En ik was de paspoorten vergeten
Oud 01-07-2011, 15:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zie edit. Ik deed het vroegâh ook zoals jij
Ok, ik zal even kindjes maken en kijken hoe ik dan spullen inpak.
Oud 01-07-2011, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-07-2011, 15:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Graag.
Oud 01-07-2011, 15:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nu nog iemand vinden die kindjes wil maken!
Oud 01-07-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-07-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Oei, wat gebeurt hier?
Oud 01-07-2011, 15:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat zal wel lukken. Met jou specifiek is wat moeilijker.

Maar zo te zien is er al een gegadigde.
Oud 01-07-2011, 15:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oei, wat gebeurt hier?
Dat vraag ik me ook af.
Oud 01-07-2011, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Master!
Wow master alweer! En dan vertrouwde je op mij om je tekst te lezen, terwijl ik mij BA nog niet heb?
Oud 01-07-2011, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Commendatore, hoe gaat het met jouw scriptie?
Oud 01-07-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Oei, wat gebeurt hier?
Ik wil gewoon heel graag kindjes. Liever niet met Schrödinger though, maar het was zo'n inkoppertje.

Citaat:
Wow master alweer! En dan vertrouwde je op mij om je tekst te lezen, terwijl ik mij BA nog niet heb?
Ja, want het ging niet om de inhoud maar juist om de dingen die je er uit haalde.
Oud 01-07-2011, 15:31
Verwijderd
Ik heb afgelopen zaterdagavond, dus vlak voordat ik naar Berlijn vertrok, mijn laatste hoofdstuk ingestuurd. Mijn begeleider is nu alleen ook met vakantie, dus het ligt nu even grotendeels stil, maar dat vind ik niet zo erg, want ik denk dat een adempauze wel even goed is.
Oud 01-07-2011, 15:31
Verwijderd
En VERZONDEN. Hopelijk leest ie voor het weekend nog zijn mail, zodat ik maandag commentaar heb.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten