Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is nu eenmaal zo, dat gebeurt altijd en overal. Ik vind het prima dat jij "verkeerd uitspreken van ene naam" anders beoordeelt, maar nee, het is geen feit. Anders =/= verkeerd. En om te komen op de spelling van woorden. Volgens jouw theorie is 'Parijs' een hartstikke verkeerde spelling. Dus wie Parijs zegt/schrijft, doet het verkeerd. Want het Nederlandse toetsenbord kan prima Paris schrijven. Als je vindt dat een naam hetzelfde uitgesproken moet worden om juist te zijn, moet dat ook gelden voor de spelling. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Prima dat Nokia als 'Nokkia' wordt uitgesproken, maar zeggen dat het volgens de Nederlandse uitspraak fout is, is nogal overdreven. Volgens de spellingsregels van het Nederlands, zit die 'o' in een open lettergreep en wordt hij dus uitgesproken als 'oo'. Ik vind beide prima, de een is gewoon de uitspraak van de naam, de ander volgens de Nederlandse uitspraakregels.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fijn, een link naar oude wsz, ben ik uren zoet mee :')
Aantal cruciale posts/topics gevonden ook, inzichten inzichten. Ik ben blij te merken dat ik volwassener ben geworden en bepaalde dingen nu inzie die echt super not done en kut waren. En hoe ze precies zijn gegaan en waarom. nou ja, v-lid post :') |
![]() |
|
|