Advertentie | |
|
![]() |
|
Er is een boom op de auto van mijn broer gevallen.
![]() ![]() ![]()
|
De kinderboerderij waar ik al jaren werk, wordt door de gemeente vanwege de bezuinigingen omgebouwd tot zorgboerderij. Het is zo oneerlijk! Alle dieren, het Educatief Centrum, het personeel, alles gewoon weg! Alles waar we de afgelopen jaren zo hard voor gevochten hebben, en opgebouwd, en mooi gemaakt. Al de dieren waar we zoveel van houden, ons plekje neemt die stomme gemeente zomaar van ons af! Ik kan daar echt zo verdrietig en kwaad van worden!
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En een zorgboerderij/kinderboerderij zijn sowieso lastig te combineren, om verschillende redenen.
|
Dragen boerka: 380 euro boete
Wie straks nog in een boerka of met een nikab (gezichtssluier) de straat opgaat, krijgt een boete van maximaal 380 euro. Dat staat in de plannen van het kabinet, die vrijdag in de ministerraad worden besproken. Het boerkaverbod is een plan uit het regeerakkoord van het kabinet-Rutte. De VVD is voorstander van een algemeen verbod op gelaatsbedekkende kleding in de openbare ruimte, zoals boerka’s, maar ook bivakmutsen en integraalhelmen met ondoorzichtig vizier. Die komen ook in het plan van het kabinet voor. Het kan de (gevoelens van) veiligheid van anderen bedreigen, stelt de VVD op de eigen site. Het CDA denkt er precies zo over: "Gelaatsbedekkende kleding bemoeilijkt de legitimatie, belemmert de communicatie en bevordert dat mensen zich niet meer veilig voelen", staat er bij de partijstandpunten. Lang leve het vrije, tolerante, liberale Nederland! Hoe verschillen wij nu nog van een sharialand, waar je wordt gestraft als je de 'verkeerde' kleding draagt?
|
Verwijderd
|
Dat ik áltijd iets vergeet als ik naar de winkel ga. ALTIJD
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn mening staat overigens nog steeds, ik vind dat je best met bivakmuts op straat mag. Zolang je maar niks gaat overvallen. Integraalhelm zou al helemaal moeten mogen, want je zou maar van je brommer af moeten stappen om even snel een boodschap te doen en geen Zovirax koortslipcrème bij je hebben!
||
Citaat:
![]()
|
Meh, ik was van plan morgen naar het museum in Heerenveen te gaan, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin. Is vet slecht bereikbaar en blah. Misschien toch maar naar Eelde.
|
![]() |
Dat ik deze avond keihard met mijn achterhoofd op het asfalt ben gevallen terwijl ik achterop de fiets zat.... Nu heb ik heel erg hoofdpijn en voel me wat raar. 1 lullig stoepje waar je net met je voeten tegenaan komt omdat de bestuurder daar tegenaan reed en daar lig je dan. Nog een geluk dat er net geen auto aan kwam, want het was tijdens het oversteken van een weg waar je 80 km/u mag.
|
![]() |
|
Mediamensen die ongevraagd een microfoon en camera in je gezicht duwen en vervolgens vragen gaan stellen over dingen waar je helemaal niet over na wilt denken/ wilt zeggen. En dan nog gemene opmerkingen maken ook
![]()
|
Verwijderd
|
De H&M webshop. Er is geen zoekfunctie, de indeling is kut, je kunt niet met ideal betalen maar krijgt een antieke acceptgiro. Bij mijn vorige bestelling zat één mismaakt product, en kreeg ik voor een ander item een roze versie ipv een blauwe. Toen ik die terugstuurde kreeg ik niet gewoon het goede product, maar mn geld terug (dus als ik alsnog het goede item wil, kost het opnieuw verzendkosten). En op het laatste deel van de bestelling wacht ik nu al anderhalve maand. En ze zijn uberhaupt traag. Prutsers.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Krijg net een mail van Bureau Studentzaken: "Heb je alle vakken gehaald en ben je klaar met de studie, maar je hebt nog niet je bul aangevraagd? Dan is het belangrijk snel actie te ondernemen om problemen met je afstuderen te voorkomen." Ja zeg
![]()
||
Citaat:
|
Ik moest voor een afspraak ergens zijn, dus ik mijn OV-busreis van te voren opzoeken.
Ik liep vanochtend ruim op tijd naar de bushalte, begon het te stortregenen. Ik wachten op de bus, zag ik plots dat de bushalte tijdelijk is opgeheven (stond niet op de OV-site ![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik vijf of zes was had mijn fiets een zachte band. We hadden thuis geen fietspomp dus zei mijn moeder dat ik maar aan de buren moest vragen of ik er een mocht lenen. Dus dat deed ik. Zegt de buurvrouw: "Jullie hebben heus wel zelf een fietspomp. Iedereen heeft een fietspomp. Vraag maar aan je ouders." En toen deed ze de deur dicht. Toen voelde ik me vreselijk boos en machteloos omdat ze me niet geloofde
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |