Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2011, 15:18
Verwijderd
Dat ik als een gek op mijn toetsenbord moet rammen om er letters uit te krijgen.
Advertentie
Oud 10-09-2011, 16:53
Missy
Missy is offline
Is het mooi weer, moet ik werken. Jammer!
Oud 11-09-2011, 11:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn voetballende nichtje (FC Utrecht) heeft vrijdag tijdens een wedstrijd een zware knieblessure opgelopen, waarschijnlijk gescheurde kniebanden . De wedstrijd werd uitgezonden op tv en we zagen het dus live gebeuren, heel raar! Heb haar nog niet gesproken, maar volgens mij ziet het er niet goed uit...
Oud 11-09-2011, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Ik was gisteravond in een/de homokroeg in Eindhoven, en ik zag de hele avond alleen maar mensen op hun smartphone op Grindr kijken (voor de onwetenden: dat is een app voor homo's waarmee je berichtjes kunt sturen naar users in je omgeving die de app ook hebben, een soort homo-facebook met gps dus).

Echt, hoe sneu. Je staat nota bene in een HOMOKROEG met allemaal leuke en minder leuke mensen om je heen. Je weet dat de kans ZEER groot is dat daar dus homo's tussen zitten, dan ga je toch niet de hele avond naar een schermpje staren om te kijken wie er in diezelfde kroeg (oppervlak: 40m2) ook op Grindr zit?

Een rolleye voor alle homo's in Eindhoven! --->

Edit: sann & forumhomo's naamzoek!

Laatst gewijzigd op 11-09-2011 om 16:01.
Oud 11-09-2011, 16:26
honestsmile
honestsmile is offline
Dat ik ziek ben en daardoor ook nog eens gigantische ruzie heb hier.... Terwijl ik er toch echt niks aan kan doen.
Ik moet nog super veel regelen en dat ga ik ook doen, maar ook dat schijnt niet door te dringen. Er wordt alleen maar over me heen gefoeterd dat alles fout is.... En ook geen enkel momentje wordt er de moeite genomen om te luisteren naar mijn verhaal, dat ik alles ga regelen en hoe ik dat in gedachten had godver.
Als ze daar 1 momentje naar hadden geluisterd, dan hadden ze geweten dat ik alles goed gepland heb en ook alles uit voer.
En nu ik ziek ben kan ik inderdaad minder doen en daar baal ik ook als een stekker van...
Oud 11-09-2011, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik was gisteravond in een/de homokroeg in Eindhoven, en ik zag de hele avond alleen maar mensen op hun smartphone op Grindr kijken (voor de onwetenden: dat is een app voor homo's waarmee je berichtjes kunt sturen naar users in je omgeving die de app ook hebben, een soort homo-facebook met gps dus).

Echt, hoe sneu. Je staat nota bene in een HOMOKROEG met allemaal leuke en minder leuke mensen om je heen. Je weet dat de kans ZEER groot is dat daar dus homo's tussen zitten, dan ga je toch niet de hele avond naar een schermpje staren om te kijken wie er in diezelfde kroeg (oppervlak: 40m2) ook op Grindr zit?

Een rolleye voor alle homo's in Eindhoven! --->

Edit: sann & forumhomo's naamzoek!
Oud 11-09-2011, 21:09
Martiño
Martiño is offline
Ik vind het ook een beetje typisch dat Eindhoven 1 homokroeg heeft (of eigenlijk 2, maar het schijnt dat als de ene vol is de andere altijd leeg is), maar dat daar maar hoogstens 70 of 80 man zijn.
Oud 12-09-2011, 18:22
Vice
Vice is offline
Er is een boom op de auto van mijn broer gevallen. Nu valt de schade wel mee, maar het had voorkomen kunnen worden. Mijn ouders en de rest van straat heeft al jarenlang contact genomen met de gemeente om die boom weg te halen, omdat die rot van binnen is. Uiteindelijk een blauwe stip gekregen, maar verder nog steeds niks gedaan. Uiteindelijk na vele malen contact opnemen (bellen en langsgaan) is de boom uiteindelijk door de wind omgekapt en is een deel van de auto van mijn broer beschadigd. Gelukkig niet op een persoon gevallen, want zoiets overleef je niet.
Oud 14-09-2011, 19:41
Miekje*
Miekje* is offline
De kinderboerderij waar ik al jaren werk, wordt door de gemeente vanwege de bezuinigingen omgebouwd tot zorgboerderij. Het is zo oneerlijk! Alle dieren, het Educatief Centrum, het personeel, alles gewoon weg! Alles waar we de afgelopen jaren zo hard voor gevochten hebben, en opgebouwd, en mooi gemaakt. Al de dieren waar we zoveel van houden, ons plekje neemt die stomme gemeente zomaar van ons af! Ik kan daar echt zo verdrietig en kwaad van worden!
Oud 14-09-2011, 19:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Balen Miek
Oud 14-09-2011, 20:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er is een boom op de auto van mijn broer gevallen. Nu valt de schade wel mee, maar het had voorkomen kunnen worden. Mijn ouders en de rest van straat heeft al jarenlang contact genomen met de gemeente om die boom weg te halen, omdat die rot van binnen is. Uiteindelijk een blauwe stip gekregen, maar verder nog steeds niks gedaan. Uiteindelijk na vele malen contact opnemen (bellen en langsgaan) is de boom uiteindelijk door de wind omgekapt en is een deel van de auto van mijn broer beschadigd. Gelukkig niet op een persoon gevallen, want zoiets overleef je niet.
Gemeente aanklagen Of schade op de gemeente verhalen.
Oud 14-09-2011, 23:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De kinderboerderij waar ik al jaren werk, wordt door de gemeente vanwege de bezuinigingen omgebouwd tot zorgboerderij. Het is zo oneerlijk! Alle dieren, het Educatief Centrum, het personeel, alles gewoon weg! Alles waar we de afgelopen jaren zo hard voor gevochten hebben, en opgebouwd, en mooi gemaakt. Al de dieren waar we zoveel van houden, ons plekje neemt die stomme gemeente zomaar van ons af! Ik kan daar echt zo verdrietig en kwaad van worden!
Maar als het een zorgboerderij wordt, waarom kunnen de dieren dan niet blijven? Ik kan me voorstellen dat je een kinderboerderij en zorgboerderij wel te combineren zijn, of tenminste bepaalde onderdelen daarvan.
Oud 15-09-2011, 08:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar als het een zorgboerderij wordt, waarom kunnen de dieren dan niet blijven? Ik kan me voorstellen dat je een kinderboerderij en zorgboerderij wel te combineren zijn, of tenminste bepaalde onderdelen daarvan.
Wij hebben een nogal uitgebreide kinderboerderij, met veel grotere dieren (denk aan ezels, koeien, pony's, varkens en landgeiten). Ook hebben we dieren die qua voeding of verzorging afwijkende dingen nodig hebben (cavia's; vitamine c in hun voeding, chinchilla's; aanpassingen in hun hok en speciale voeding en aparte manier van hanteren, ratten; i.v.m. gevaar van longontsteking stofvrije bodembedekking, dat soort dingen). Mensen met een beperking (no offence) kunnen nu eenmaal niet goed omgaan met de grotere dieren die ik eerder noemde, en SPW-ers zijn niet opgeleid om dieren te verzorgen. Zij kunnen geen ziektes herkennen die voor mensen misschien ook wel gevaarlijk zijn, of zien wanneer een dier een dierenarts nodig heeft of iets tekort komt. Daar komt bij de dat de gemeente expliciet een zorgboerderij wil, die misschien niet meer open gaat voor bezoek. Het Educatief Centrum dat per jaar zo'n 200 natuurlessen geeft aan heel veel basisscholen in de buurt kan niet meer blijven bestaan, ook niet op een andere locatie. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
En een zorgboerderij/kinderboerderij zijn sowieso lastig te combineren, om verschillende redenen.
Oud 15-09-2011, 08:23
Missy
Missy is offline
Die belabberde school.
Oud 15-09-2011, 14:22
Vice
Vice is offline
Citaat:
Gemeente aanklagen Of schade op de gemeente verhalen.
Dat gebeurt sowieso wel.
Oud 15-09-2011, 16:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dragen boerka: 380 euro boete

Wie straks nog in een boerka of met een nikab (gezichtssluier) de straat opgaat, krijgt een boete van maximaal 380 euro. Dat staat in de plannen van het kabinet, die vrijdag in de ministerraad worden besproken.

Het boerkaverbod is een plan uit het regeerakkoord van het kabinet-Rutte. De VVD is voorstander van een algemeen verbod op gelaatsbedekkende kleding in de openbare ruimte, zoals boerka’s, maar ook bivakmutsen en integraalhelmen met ondoorzichtig vizier. Die komen ook in het plan van het kabinet voor. Het kan de (gevoelens van) veiligheid van anderen bedreigen, stelt de VVD op de eigen site. Het CDA denkt er precies zo over: "Gelaatsbedekkende kleding bemoeilijkt de legitimatie, belemmert de communicatie en bevordert dat mensen zich niet meer veilig voelen", staat er bij de partijstandpunten.

Lang leve het vrije, tolerante, liberale Nederland! Hoe verschillen wij nu nog van een sharialand, waar je wordt gestraft als je de 'verkeerde' kleding draagt?
Oud 16-09-2011, 09:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er begint zo langzamerhand verdorie een stalactiet te ontstaan aan mijn plafond tijd dat er iets gedaan wordt aan die lekkage!
Oud 16-09-2011, 11:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog 6 dagen kermis.. Pff.
Oud 17-09-2011, 14:36
Martiño
Martiño is offline
Dat baseballjacks opeens zo populair zijn geworden door een of andere suffe winnaar van die domme talentenjachten. Buh, voorheen waren ze nog leuk en uniek, nu draagt iedereen ze.
Oud 17-09-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Dat baseballjacks opeens zo populair zijn geworden door een of andere suffe winnaar van die domme talentenjachten. Buh, voorheen waren ze nog leuk en uniek, nu draagt iedereen ze.
Hipster.
Oud 17-09-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-09-2011, 15:49
Martiño
Martiño is offline
Ja, zo voel ik me wel een beetje. Hoewel ik die jassen zelf niet droog, maar ik vond jongens met die jassen altijd leuk.
Oud 19-09-2011, 12:09
Verwijderd
Dat ik áltijd iets vergeet als ik naar de winkel ga. ALTIJD en dat terwijl ik immer equipped ben met een truttig boodschappenlijstje (vaak zelfs opgesteld in de volgorde waarop de producten te vinden zijn op mijn route door de winkel). En het vergeten item is ook vaak het belangrijkste op de lijst.
Oud 19-09-2011, 12:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dragen bivakmuts: 380 euro boete

Wie straks nog in een bivakmuts of met een integraalhelm met ondoorzichtig vizier de straat opgaat, krijgt een boete van maximaal 380 euro. Dat staat in de plannen van het kabinet, die vrijdag in de ministerraad worden besproken.

Het bivakmutsverbod is een plan uit het regeerakkoord van het kabinet-Rutte. De VVD is voorstander van een algemeen verbod op gelaatsbedekkende kleding in de openbare ruimte, zoals bivakmutsen en integraalhelmen met ondoorzichtig vizier, maar ook boerka's.. Die komen ook in het plan van het kabinet voor. Het kan de (gevoelens van) veiligheid van anderen bedreigen, stelt de VVD op de eigen site. Het CDA denkt er precies zo over: "Gelaatsbedekkende kleding bemoeilijkt de legitimatie, belemmert de communicatie en bevordert dat mensen zich niet meer veilig voelen", staat er bij de partijstandpunten.

Lang leve het vrije, tolerante, liberale Nederland! Hoe verschillen wij nu nog van een sharialand, waar je wordt gestraft als je de 'verkeerde' kleding draagt?
Zo, ik heb het bericht even herschreven.
Oud 19-09-2011, 12:14
Verwijderd

Goed geschreven
Oud 19-09-2011, 15:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, ik heb het bericht even herschreven.

Mijn mening staat overigens nog steeds, ik vind dat je best met bivakmuts op straat mag. Zolang je maar niks gaat overvallen. Integraalhelm zou al helemaal moeten mogen, want je zou maar van je brommer af moeten stappen om even snel een boodschap te doen en geen Zovirax koortslipcrème bij je hebben!
Oud 19-09-2011, 16:01
Verwijderd
En nu kan The Stig zijn vakantie naar Texel wel op zijn buik schrijven je reinste discriminatie
Oud 19-09-2011, 16:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Geen Stig?
Oud 19-09-2011, 16:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Baseballjacks waren in de jaren '80 toch al mainstream?
Oud 19-09-2011, 20:30
743
743 is offline
Dat ik nog me nog steeds brakjes voel van gisteren
Oud 19-09-2011, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh, ik was van plan morgen naar het museum in Heerenveen te gaan, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin. Is vet slecht bereikbaar en blah. Misschien toch maar naar Eelde.
Oud 19-09-2011, 22:36
honestsmile
honestsmile is offline
Dat ik deze avond keihard met mijn achterhoofd op het asfalt ben gevallen terwijl ik achterop de fiets zat.... Nu heb ik heel erg hoofdpijn en voel me wat raar. 1 lullig stoepje waar je net met je voeten tegenaan komt omdat de bestuurder daar tegenaan reed en daar lig je dan. Nog een geluk dat er net geen auto aan kwam, want het was tijdens het oversteken van een weg waar je 80 km/u mag.
Oud 19-09-2011, 22:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Baseballjacks waren in de jaren '80 toch al mainstream?
haha Ik had er serieus een eind jaren 80. Of een baseballjack-lookalike-iets
Oud 20-09-2011, 09:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Werken van 11 tot 11 vandaag
Oud 20-09-2011, 09:16
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
klasgenoten, zitten wat te zeiken overm ij grrrr
Oud 20-09-2011, 09:21
Verwijderd
spieren in mijn onderarmen die nogal raar moe voelen, terwijl ik niets geks gedaan heb. Gisteravond had ik hetzelfde gevoel ook in mijn kaken, maar dat is gelukkig over.
Oud 20-09-2011, 10:22
Miekje*
Miekje* is offline
Mediamensen die ongevraagd een microfoon en camera in je gezicht duwen en vervolgens vragen gaan stellen over dingen waar je helemaal niet over na wilt denken/ wilt zeggen. En dan nog gemene opmerkingen maken ook .
Oud 20-09-2011, 10:57
Verwijderd
De H&M webshop. Er is geen zoekfunctie, de indeling is kut, je kunt niet met ideal betalen maar krijgt een antieke acceptgiro. Bij mijn vorige bestelling zat één mismaakt product, en kreeg ik voor een ander item een roze versie ipv een blauwe. Toen ik die terugstuurde kreeg ik niet gewoon het goede product, maar mn geld terug (dus als ik alsnog het goede item wil, kost het opnieuw verzendkosten). En op het laatste deel van de bestelling wacht ik nu al anderhalve maand. En ze zijn uberhaupt traag. Prutsers.
Oud 20-09-2011, 12:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De H&M webshop. Er is geen zoekfunctie, de indeling is kut, je kunt niet met ideal betalen maar krijgt een antieke acceptgiro. Bij mijn vorige bestelling zat één mismaakt product, en kreeg ik voor een ander item een roze versie ipv een blauwe. Toen ik die terugstuurde kreeg ik niet gewoon het goede product, maar mn geld terug (dus als ik alsnog het goede item wil, kost het opnieuw verzendkosten). En op het laatste deel van de bestelling wacht ik nu al anderhalve maand. En ze zijn uberhaupt traag. Prutsers.
Ik vind het ook bizar dat je zo lang moet wachten op een bestelling, terwijl een winkel als Bol binnen 24 uur kan leveren. Maar nee, bij de H&M moet de kleding natuurlijk eerst nog worden gemaakt in China ofzo
Oud 20-09-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook bizar dat je zo lang moet wachten op een bestelling, terwijl een winkel als Bol binnen 24 uur kan leveren. Maar nee, bij de H&M moet de kleding natuurlijk eerst nog worden gemaakt in China ofzo
Bij bol.com hangt het er ook maar net vanaf wat je besteld hoor.
Oud 20-09-2011, 12:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij bol.com hangt het er ook maar net vanaf wat je besteld hoor.
Dat is ook zo. Maar dan nog heb je toch 80% binnen 3/4 dagen binnen. Bij H&M is het niet uitzonderlijk dat je 3 weken wacht op je bestelling.
Oud 20-09-2011, 13:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
waarschijnlijk werkt men met een centraal magazijn oid gezien H&M in 23001299 landen zit
Oud 20-09-2011, 21:45
Verwijderd
Mensen die kerstkaarten sturen. Kerstkaarten in de vorm van foto's van hun lelijke kinderen met een rendiergewei op/kerstballen aan hun oren/met hun blote ass in de nepsneeuw. Doe maar niet.
Oud 20-09-2011, 21:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik waardeer mijn Barbapapakaarten van vorig jaar wel erg eigenlijk
Oud 21-09-2011, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Krijg net een mail van Bureau Studentzaken: "Heb je alle vakken gehaald en ben je klaar met de studie, maar je hebt nog niet je bul aangevraagd? Dan is het belangrijk snel actie te ondernemen om problemen met je afstuderen te voorkomen." Ja zeg ik heb die procedure al máánden geleden in gang gezet. Ik heb al mijn vakken gehaald op 19 juli en de procedure zou 6-8 weken duren. Grmn,sbd.Bsvmbwkgkbsv.
Oud 21-09-2011, 20:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mensen die kerstkaarten sturen. Kerstkaarten in de vorm van foto's van hun lelijke kinderen met een rendiergewei op/kerstballen aan hun oren/met hun blote ass in de nepsneeuw. Doe maar niet.
Ook geen originele leuke zonder tenenkrommend geposeer?
Oud 21-09-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ook geen originele leuke zonder tenenkrommend geposeer?
Die heb ik nog nooit gezien, dus ik kan me er geen voorstelling van maken
Oud 21-09-2011, 21:28
Verwijderd
N die me in de bus aan het porren was terwijl ik even een dutje probeerde te doen.
Oud 22-09-2011, 10:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik moest voor een afspraak ergens zijn, dus ik mijn OV-busreis van te voren opzoeken.
Ik liep vanochtend ruim op tijd naar de bushalte, begon het te stortregenen. Ik wachten op de bus, zag ik plots dat de bushalte tijdelijk is opgeheven (stond niet op de OV-site ), dus ik door de stromende hoerenregen rennen naar de volgende bushalte, was de bus al weg... In een poging op tijd te komen, rende ik me de tyfus (20 minuten non-stop door de stortregen), liep vervolgens ook nog eens verkeerd, pakte (helemaal drijfnat) toch maar een andere bus bij een of andere vage bushalte, kwam ik (bekaf) een half uur te laat aan. :\ Godverdomme.
Oud 22-09-2011, 18:17
Verwijderd
Toen ik vijf of zes was had mijn fiets een zachte band. We hadden thuis geen fietspomp dus zei mijn moeder dat ik maar aan de buren moest vragen of ik er een mocht lenen. Dus dat deed ik. Zegt de buurvrouw: "Jullie hebben heus wel zelf een fietspomp. Iedereen heeft een fietspomp. Vraag maar aan je ouders." En toen deed ze de deur dicht. Toen voelde ik me vreselijk boos en machteloos omdat ze me niet geloofde
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten