Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2011, 18:03
Pierrot
Pierrot is offline
Jeetje, bomaanslag en schietpartij in Noorwegen.
Oud 22-07-2011, 18:10
Martiño
Martiño is offline
Ja, ik las het op nu.nl, naar.
Oud 22-07-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, mama belde, mijn oren tuuten. Dat is wel een goede ja. Een van mijn allerslechtste gewoontes is dat ik tegen beter weten in bijna altijd lang douche.
Maar qua snackfood en zo, het zit er gewoon niet in, ik denk er nooit aan en vindt het meeste vies, dus ik heb die korte-termijn verlangens (meestal) gewoon niet. Dan is het ook wel heel makkelijk om het niet te eten.
Ik heb zelf helemal niks met snoep, koek, gebak en chocola. Dus in die zin spaar ik veel calorieen uit, beetje jammer alleen dat ik dat weer compenseer met mijn honger naar chips en pizza
Oud 22-07-2011, 18:13
Verwijderd
Ik heb heel veel met koek, gebak en chocola <3 maar niks met chips, patat, bier of cola.
Oud 22-07-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb heel veel met koek, gebak en chocola <3 maar niks met chips, patat, bier of cola.
en wat is er slechter?

Suikers of vetten? dat kan je zeker niet zo zeggen
Oud 22-07-2011, 18:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeieavond!
Oud 22-07-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
en wat is er slechter?

Jawel, vetten.
Oud 22-07-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
en wat is er slechter?

Nee

Van 1 gram vet kom je sneller aan dan van 1 gram suiker, maar vet geeft weer een veel voller gevoel dan suiker, waardoor je van suiker meer geneigd bent om maar dóór te eten. Vet geeft wel weer een hoog cholesterol, terwijl je van suiker alleen maar dik wordt, maar een beetje vet heb je wel ook weer nodig als voedingsstof, en suiker niet (ik heb het dan over echt suiker, dus niet koolhydraten in het algemeen, daar heb je wel wat van nodig). Dus het heeft allebei z'n voor- en nadelen en in de meeste ongezonde dingen zit het toch allebei
Verwijderd
Citaat:
Jawel, vetten.

Hoewel je ongemerkt ook wel veel suikers binnenkrijgt. Dacht gezond te doen met mijn Lipton Green Tea, maar je schrikt ook nog van de suiker die daar inzit. Eigenlijk zou je alleen water moeten drinken. Of thee zonder suiker. Maar blegh.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
He, zus, wat kut! Maar Pioen komt vast wel terug!
Oud 22-07-2011, 18:20
Verwijderd
Suikerziekte krijg je trouwens van allebei, het is een misverstand dat dat alleen van suiker zou komen; het heet suikerziekte omdat je te veel suiker in je bloed (en in je urine) hebt als je het hebt, niet omdat je te veel suiker hebt gegeten.
Oud 22-07-2011, 18:21
Verwijderd
Oh jeetje, tweede aanslag in Noorwegen.

Weten ze al door wie en waarom?
Oud 22-07-2011, 18:22
Verwijderd
Ik heb trouwens ook veel met olijven en ongezouten nootjes, daar kun je ook dik van worden, maar verder zijn ze goed voor je
Oud 22-07-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens ook veel met olijven en ongezouten nootjes, daar kun je ook dik van worden, maar verder zijn ze goed voor je
Ja, olijven <33
Oud 22-07-2011, 18:24
Verwijderd
Volgens de Noorse terreurexpert Atle Mesoy is de aanslag in Oslo waarschijnlijk gepleegd door islamitische terroristen. ''Na de dood van Osama bin Laden heeft al-Qaeda nieuwe terreuraanslagen in het Westen aangekondigd. Bovendien neemt Noorwegen deel aan militaire acties in Afghanistan en Libië'', zei hij tegen de staatsomroep.

Oud 22-07-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind gezouten nootjes lekkerder, zout is ook goed voor je nieren, het geeft ze iets te doen.
Oud 22-07-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind gezouten nootjes lekkerder, zout is ook goed voor je nieren, het geeft ze iets te doen.
wat een onzin
Oud 22-07-2011, 18:26
Verwijderd
Pff, ik heb wéér eens gedroomd over mijn gebit, eerst zat er een kies los, ik helemaal in paniek, bleek dat hij nog gewisseld moest worden :')
Later liet er een heel deel van m'n gebit achterin los.
Bah, ik droom dat soort dingen echt vaak. En elke keer denk ik weer dat het nu écht zo is.
Oud 22-07-2011, 18:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde over de Power Rangers
Oud 22-07-2011, 18:30
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik droomde over de Power Rangers
Go Go power rangers!
Oud 22-07-2011, 18:34
Verwijderd
Ik ga even MarioKart oefenen want ik verloor de vorige keer opeens van Ste en dat is natuurlijk onacceptabel. Ze won zelfs nadat ik 2x door de tunnel was geweest!
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even MarioKart oefenen want ik verloor de vorige keer opeens van Ste en dat is natuurlijk onacceptabel. Ze won zelfs nadat ik 2x door de tunnel was geweest!

Ik had ELK level gewonnen mensen, ELK LEVEL
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Go Go power rangers!
Ja, dat zit dus al de hele dag in mijn hoofd
Oud 22-07-2011, 18:45
Verwijderd
Oud 22-07-2011, 18:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je niet dik wil worden moet je geen suikers, vetten of eiwitten eten. Eigenlijk moet je dus gewoon alleen water drinken en komkommer eten?
Oud 22-07-2011, 18:47
Pierrot
Pierrot is offline
Ja, dat is hoe het werkt.
Verwijderd
Citaat:
Als je niet dik wil worden moet je geen suikers, vetten of eiwitten eten. Eigenlijk moet je dus gewoon alleen water drinken en komkommer eten?
Alles met mate he. Helemaal niet is natuurlijk overdreven, en ook niet te doen. Want tot op zekere hoogte heb je vetten en eiwitten gewoon nodig.
Verwijderd
Als het maandag goed weer is, ga ik naar m'n werk fietsen. Het is opzich best te doen, als ik het binnen 40 minuten haal dan doe ik het denk ik elke dag.
Oud 22-07-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Als het maandag goed weer is, ga ik naar m'n werk fietsen. Het is opzich best te doen, als ik het binnen 40 minuten haal dan doe ik het denk ik elke dag.
Je bent niet dihik!
Oud 22-07-2011, 18:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

We eten sowieso te veel zout en dat draagt in grote mate bij aan overgewicht en andere beschavingziektes (oa hart- en vaatziekten en nierziektes). In bijna alles (echt waar, kijk maar eens naar wat je in de supermarkt koopt) waar een verpakking om zit, zit zout als smaakversterker (of verpester) en/of conserveringsmiddel.
Oud 22-07-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
als je niet dik wil worden moet je gewoon niet meer koolhydraten, vetten of eiwitten eten dan je nodig hebt je hebt gelukkig wel meer nodig dan wat er in een komkommer zit.
Oud 22-07-2011, 18:51
Verwijderd
Zo en nu ga ik weer geer en goor kijken
Oud 22-07-2011, 18:51
Martiño
Martiño is offline
Toen ik bewust minder zout ging eten viel ik trouwens binnen een paar weken een paar kilo af, simpelweg omdat je minder vocht vasthoudt.
Oud 22-07-2011, 18:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dat is hoe het werkt.

Citaat:
Alles met mate he. Helemaal niet is natuurlijk overdreven, en ook niet te doen. Want tot op zekere hoogte heb je vetten en eiwitten gewoon nodig.
weet ik wel maar dat hele stomme dieetcultuurgezeik zo verwarrend!
Citaat:
als je niet dik wil worden moet je gewoon niet meer koolhydraten, vetten of eiwitten eten dan je nodig hebt je hebt gelukkig wel meer nodig dan wat er in een komkommer zit.
gelukkig
Alleen weet ik nooit hoeveel ik nodig heb. Gewoon waar ik trek in heb toch?
Oud 22-07-2011, 18:55
Verwijderd

Oud 22-07-2011, 18:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Toen ik bewust minder zout ging eten viel ik trouwens binnen een paar weken een paar kilo af, simpelweg omdat je minder vocht vasthoudt.
Helpen laxeerpillen ook voor ;d
Oud 22-07-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:

weet ik wel maar dat hele stomme dieetcultuurgezeik zo verwarrend!

gelukkig
Alleen weet ik nooit hoeveel ik nodig heb. Gewoon waar ik trek in heb toch?
Als je een stabiel gewicht/kledingmaat hebt en niet ziek bent, zal het wel goed zijn
Oud 22-07-2011, 18:57
Verwijderd
Dat hoort toch helemaal niet thuis op damnyouautocorrect? Dit is duidelijk opzettelijk.
Oud 22-07-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Dat hoort toch helemaal niet thuis op damnyouautocorrect? Dit is duidelijk opzettelijk.
Oud 22-07-2011, 18:59
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Zo is dat!
Oud 22-07-2011, 18:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oud 22-07-2011, 19:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahw @ Sabir

Citaat:
Als je een stabiel gewicht/kledingmaat hebt en niet ziek bent, zal het wel goed zijn
Gelukkig
Oud 22-07-2011, 19:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sarahsarah, nu je er toch bent!
De dokter was er namelijk niet duidelijk over: Is alleen zwarte thee (en groene en witte thee) slecht voor je ijzer, of ook alle kruiden- en vruchtenthee? Want nu drink ik helemaal geen thee meer en ik mis het meer dan mijn eigen moeder
Oud 22-07-2011, 19:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je wil afvallen, moet je stoppen met troep eten en beginnen met sporten. En niet jezelf uithongeren.
Oud 22-07-2011, 19:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh mooi zo, ik heb al jaren een vast ongezond gewicht en kledingmaat.
Oud 22-07-2011, 19:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat kwam vast heel onaardig over trouwens maar soit.
Oud 22-07-2011, 19:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat kwam vast heel onaardig over trouwens maar soit.
Oh niet aan mij, als je het tegen mij had. Ik eet namelijk geen troep
En ik maak zo'n 9 uur per dag schoon, dat is vast ook een sport ^^
Oud 22-07-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
De dokter was er namelijk niet duidelijk over: Is alleen zwarte thee (en groene en witte thee) slecht voor je ijzer, of ook alle kruiden- en vruchtenthee? Want nu drink ik helemaal geen thee meer en ik mis het meer dan mijn eigen moeder
Alle thee. Je kan overigens ook meer vitamine C innemen op het moment dat je thee drinkt., dat bevordert de ijzeropname.
Oud 22-07-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Oh mooi zo, ik heb al jaren een vast ongezond gewicht en kledingmaat.
Nouja, dan eet je nú in elk geval niet meer dan je nodig hebt, over het verleden zegt dat niets
Oud 22-07-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit gehoord van dat vegetariërs of zelfs mensen die daadwerkelijk al bloedarmoede hebben, geen thee zouden mogen . Maar ik neem aan dat als er een probleem is, dat om de thee zelf gaat en niet om het hete water.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten