Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van 1 gram vet kom je sneller aan dan van 1 gram suiker, maar vet geeft weer een veel voller gevoel dan suiker, waardoor je van suiker meer geneigd bent om maar dóór te eten. Vet geeft wel weer een hoog cholesterol, terwijl je van suiker alleen maar dik wordt, maar een beetje vet heb je wel ook weer nodig als voedingsstof, en suiker niet (ik heb het dan over echt suiker, dus niet koolhydraten in het algemeen, daar heb je wel wat van nodig). Dus het heeft allebei z'n voor- en nadelen en in de meeste ongezonde dingen zit het toch allebei ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens de Noorse terreurexpert Atle Mesoy is de aanslag in Oslo waarschijnlijk gepleegd door islamitische terroristen. ''Na de dood van Osama bin Laden heeft al-Qaeda nieuwe terreuraanslagen in het Westen aangekondigd. Bovendien neemt Noorwegen deel aan militaire acties in Afghanistan en Libië'', zei hij tegen de staatsomroep.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, ik heb wéér eens gedroomd over mijn gebit, eerst zat er een kies los, ik helemaal in paniek, bleek dat hij nog gewisseld moest worden :')
Later liet er een heel deel van m'n gebit achterin los. Bah, ik droom dat soort dingen echt vaak. En elke keer denk ik weer dat het nu écht zo is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() We eten sowieso te veel zout en dat draagt in grote mate bij aan overgewicht en andere beschavingziektes (oa hart- en vaatziekten en nierziektes). In bijna alles (echt waar, kijk maar eens naar wat je in de supermarkt koopt) waar een verpakking om zit, zit zout als smaakversterker (of verpester) en/of conserveringsmiddel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Alleen weet ik nooit hoeveel ik nodig heb. Gewoon waar ik trek in heb toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |