Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.nu.nl/man/2573821/hawaiib...-ergernis.html
Dat mannen binnen vijf minuten een winkel kunnen 'scannen' verbaast 37 procent van de vrouwen. Een kwart geeft aan zich te verbazen over het feit dat hij iedere keer dezelfde schoenen koopt, omdat ze zo lekker zitten. Ook het aanschaffen van een complete garderobe in één winkel wordt niet begrepen. Jezus, wat zijn die vrouwen dan eigenlijk dom. Ik vind 5 minuten om een winkel te scannen nog lang.
||
Citaat:
En nummerborden zijn niet nodig, gewoon alle wielrenners laten opsluiten.
|
Verwijderd
|
ach. Ik ging niet snel genoeg aan de kant en hij wilde vast zijn nieuwe tijd verbeteren. Frustraties, sport, adrenaline, hop, mep in het gezicht. Wel een eikel natuurlijk. Ik vind het gewoon niet tof want ik vind het ook geen fijne gedachte om in de weg te fietsen. Maar als hij me normaal had aangesproken had ik gewoon mijn excuses kunnen aanbieden, nu mept hij in mijn oog en heb ik niet eens de kans om fatsoenlijk te reageren. Sukkel.
|
![]() |
|
Vanaf nu altijd een hele lange stok bij je hebben voor als deze situatie zich weer voordoet.
En dan een briefje achterlaten met: "Geachte fietser, aangezien u mijn gezicht zojuist heeft voorgesteld aan uw hand, wil ik bij deze uw gezicht graag voorstellen aan het asfalt. Gegroet, Luud."
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben zeer zeker wel nieuw
![]() Ik ben dus Marlon, ik ben 16 jaar (er staat als het goed is ergens 15, dat is een incorrecte stelling), ik had duits-imperialistische grootouders die me geleerd hebben dat ik Reichsführer moet willen worden, dus... Dat is m'n ambitie ![]() Ik luister rock (vooral guns 'n roses,Rhcp en Hendrix) maar ook jazz,blues,punk,metal,sommige rap en klassieke muziek (vivaldi<3) Ik speel gitaar/bas/drums Eh... Ik woon in Den Haag, ik ben al 3 straight wakker, ik hou van pindakaas en ik ben verslaafd aan kaas |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|