Advertentie | |
|
07-08-2011, 20:29 | ||
Citaat:
nee maar prima hoor; nogmaals. Ik zeg niet dat ik 100% overtuigd ben van jou wolf zijn, maar zie het wel als een reële optie, andere opties zijn er imo ook nog, maar dat hangt af van wat Wammus is. en het is idd wel lullig dat je zo goed helpt de wolfjes op te hangen en alleen maar argwaan er voor terugkrijgt, maarja... zo is het spel ook wel weer een beetje he ik vind het ook lullig als zou blijken dat je ons zo goed kon helpen doordat je bij de nachtelijke weerwolfvergaderingen - gevolgd door een diner - aanwezig was
07-08-2011, 20:36 | |
Who’s your daddy!?
De dood heeft er vandaag zin in. Met goede energie stapt hij uit bed om weer eens lekker iemand neer te halen met zijn zeis, tot plots de telefoon gaat. Het is z’n vrouw: “Schat, ik moet vandaag naar de kapper én naar de pedicure, dus zou jij op Heintje kunnen passen?”. Crap. De dood heeft een papadag. Er is vandaag niemand doodgegaan. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:30 om hun stemmen door te geven. 1. Snoopy - tovenaargeliefde 2. Geel - weerwolf 3. Fantôme 4. Röps – verrader 5. Honestsmile – leerling-tovenaar 6. Daboman 7. Interglot – ziener 8. Absinthe 9. Martiño - weerwolf 10. Neko/Bright Blue 11. VeGs 12. Luts - dorpeling 13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde 14. Wammus 15. Severus 16. Adamczowice - dorpeling 17. Queasy Blauw = opgehangen Roze = dood door liefdesverdriet Rood = opgegeten
07-08-2011, 20:41 | |||
Citaat:
Ik heb het onduidelijk geformuleerd; hij zei dus dat Daboman én Martino dan fout waren. Citaat:
Als jij (of Severus) niet te vertrouwen is, dan zullen jullie ons niet opnieuw naar een wolf leiden (denk ik). Want dan is er nog maar 1 wolf over. Jullie noemen beiden Queasy; dus is één van jullie een bad guy, dan is Queasy misschien wel geen wolf. Zijn jullie wél te vertrouwen, dan moeten Absinthe, Fantome en ik ook te vertrouwen zijn (en dan komt de laatste stem van de evilziener). En dan zijn Neko*, Wammus en Queasy allemaal wolf of evilziener; dan maakt het niet uit wie we hangen. Dus ik vind het wel een intelligente oplossing van Fantome om dan juist voor Wammus te gaan. De kans is inderdaad groter dat we een wolf hangen. |
07-08-2011, 20:50 | ||
Citaat:
07-08-2011, 20:58 | ||
Citaat:
Ik heb net even uitgerekend dat we dan ook nog kunnen winnen, zeker nu ze misgehapt hebben. |
07-08-2011, 21:02 | |
Verwijderd
|
Oh, dit vind ik leuk <3 Gaat lekker zo! Morgen Queasy
Oh, ligt Wammus nu weer onder vuur. Nou goed, dan zal ik bij dezen vertellen dat ik dacht dat hij de cupido was, maar eerlijk gezegd weet ik dat nu al helemaal niet meer zeker. Ding was dat The Prophet op Onzin postte dat Lorelei (spelleider) het nummer van Wammus nodig had. Ik herinner me ook een post van de spelleider waarin ze opriepen om inboxen te legen, omdat sommige pm's met functies niet verstuurd konden worden. Dat ze zoveel moeite deed voor het nummer van Wammus, terwijl hij vast ook wel online zou zijn gekomen, deed mij sterk vermoeden dat hij de cupido was, omdat ze dus zo snel mogelijk info van hem nodig had, nl. de twee namen van de geliefden. Dusss... ik weet niet of ik het zo'n goed idee vind om Wammus op te hangen, ik ga liever voor Queasy. Haar vertrouw ik echt niet en zij gaat nu ook voor Wammus, dus. |
07-08-2011, 21:11 | ||
Citaat:
07-08-2011, 21:20 | ||
Citaat:
[edit] voor Absinthe; hetzelfde verhaal gaat op als blijkt dat hij cupido is. het ging toen tussen interglot en luts en dat maakt ook niet uit voor de cupido. dan weten we wel of zijn stem oprecht is wat info geeft.[/edit]
07-08-2011, 21:26 | ||
Citaat:
07-08-2011, 21:26 | ||
Citaat:
Als je gelijk hebt en hij is echt cupido, dan is ofwel Daboman, ofwel Severus niet te vertrouwen. Die wilden juist voor Queasy gaan. |
07-08-2011, 21:50 | ||
Citaat:
08-08-2011, 00:18 | ||
Citaat:
Verder: wederom een mooie uitslag, brengt het einde nóg dichterbij. Mag ook wel, want ik vind het spel nu onderhand wel lang duren en wil het nu wel eens opgelost zien. Tenslotte had ik deze ronde het liefst op Queasy gestemd, omdat ik haar gewoon zó wolverig vind overkomen en mij het het verstandigst lijkt om een wolf op te hangen. Maar aan de andere kant heeft Fantôme terecht een punt en omdat ik haar nu wel vertrouw én we een voorsprong hebben, denk ik dat we het ons wel kunnen permitteren om Wammus op te hangen. Slecht is hij mijns insziens sowieso (aangezien ik in scenario #3 geloof), dus als hij geen wolf is, is hij wel de evilziener, en dus delen we sowieso nog een klap uit aan de wolven. Last but not least vind ik het belangrijk dat we in deze fase van het spel niet meer zo verdeeld zijn, want daar kunnen de inmiddels in het nauw zittende wolven dankbaar gebruik van maken, lijkt me. Aldus verstuur ik bij deze mijn stem op Wammus. Hier laat ik het dan voorlopig bij - ik ben moe en wil nu naar bed, want ik moet straks om half 8 opstaan en ben daarna de rest van de dag weg. 's Avonds ben ik er weer.
08-08-2011, 20:02 | ||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-08-2011 om 20:11. |
08-08-2011, 20:35 | |
Bloody hell
Wammus ligt op bed te slapen. Zijn kleine televisie staat op zijn benen. Plotseling komen er enorme klauwen uit het bed. Wammus schrikt wakker maar het is al te laat: de klauwen trekken hem zo het bed in. Het enige wat nog van Wammus over is, is een hoeveelheid bloed waar je een klein zwembadje mee zou kunnen vullen, verspreid over de kamer en het plafond. Wammus is dood. Hij was de cupido. De wolven hebben tot morgenavond 20.30 om hun stem bekend te maken. 1. Snoopy - tovenaargeliefde 2. Geel - weerwolf 3. Fantôme 4. Röps – verrader 5. Honestsmile – leerling-tovenaar 6. Daboman 7. Interglot – ziener 8. Absinthe 9. Martiño - weerwolf 10. Neko/Bright Blue/Sabir 11. VeGs 12. Luts - dorpeling 13. Little Phoebe - dorpelinggeliefde 14. Wammus – cupido 15. Severus 16. Adamczowice - dorpeling 17. Queasy Blauw = opgehangen Roze = dood door liefdesverdriet Rood = opgegeten Nog een keer voor de duidelijkheid: Bright Blue heeft zich teruggetrokken en Sabir heeft haar plek overgenomen
08-08-2011, 20:46 | |
nou goed, even terugkijkend naar de post die ik had gedaan, gaf ik aan dat al mijn opties die ik zag voor ronde één niet mogelijk waren als Wammus evilziener was. Als hij dat wel was, was Daboman daardoor verdacht geworden.
Dit betekent dus dat óf Severus en absinthe slecht zijn (optie 3, na analyse van hangronde 1) óf een van hen een slechte rol heeft (optie 1 of optie 2). Wanneer optie 1 of 2 klopt staat de andere slechte speler onder Interglot en dan is wat mij betreft Queasy het verdachtst.
08-08-2011, 20:48 | |
Intelligente oplossing hoor. Nu wil je mij zeker ook ophangen...
Ik denk dat het tijd wordt om eens een scenario te onderzoeken waarbij Fantome of Vegs slecht is, want ik krijg het gevoel dat ik gemanipuleerd ben. Ik wilde namelijk Queasy stemmen en heb dat niet gedaan. = manipulatie.
08-08-2011, 21:02 | |
OMG!!! Fantome kan zowaar zelf de evilziener zijn, als ze wel gewoon op honestsmile heeft gestemd in hangronde 3. Geen wonder dat ze de zaak geredirect heeft. Potverdikkie, niet voor het eerst dat ik zo enorm de fout in ga daarmee. En natuurlijk heeft ze Queasy opgevraagd, want ze begon pas NA de eetronde over het ophangen van Wammus. Waarom Wammus? Omdat hij verdacht was natuurlijk!
Okee. Dat wordt een dikke slash ignore voor Fantome. Ik geef je wel mijn complimenten voor deze meesterzet.
08-08-2011, 21:04 | |
Godver. Dan moet Daboman en/of Severus wolf of evilziener zijn. Dat kan niet anders.
Eén van beiden is niet te vertrouwen. Volgens mij is er geen enkel scenario om hangronde 3 te verklaren waarin ze allebei goed zijn, nu Wammus dorpeling bleek. En dan had Absinthe gewoon gelijk, maar ik snap niet waarom hij dan LP stemde. Dan zal hij gelogen hebben die ronde en iets anders hebben gestemd. Dat geeft informatie over hangronde 2:
Spoiler
Hmmm. Als Wammus niet gestemd heeft, wat hij gezegd heeft (en laten we daar vanuit gaan), dan zal hij op Severus of Honestsmile gestemd hebben. Op zichzelf lijkt me niet aannemelijk, bovendien staan bij Severus/Honestsmile een geliefde, waarvan hij weet dat in ieder geval 1 stem klopt. Dan staat er bij één van hen eigenlijk drie stemmen. Als Severus wolf was, had LP ook maar drie stemmen gehad. Dan was de kans op gelijkspel weer erg groot. Alleen kunnen zowel Fantome als Queasy nog wolf zijn, en dan zouden er weer maar 2 stemmen staan... En de geliefden kunnen ook nog eens anders gestemd hebben dan gezegd. Dus: Severus wolf => grotere kans op gelijkspel, maar hoeft niet. Dus pleit voor Severus in de zin dat ze vermoedelijk geen wolf is, maar ze kan wel evilziener zijn. Bovendien is het niet uitgesloten dat ze wolf is: stel dat Wammus een rijtje koos waar een wolf onder stond (Fantome of Queasy) dan staan er nog steeds maar 2 stemmen. |
08-08-2011, 21:05 | ||
Even reageren op wat er verder gepost is:
Citaat:
En jullie wilden béiden voor Queasy gaan! |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 21:33 |